၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Thursday, 19 July 2018

|| ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္း ဆုိတာ အဘယ္နည္း။ ||

 ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္းဟူသည္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ႏွင့္ ပို၍တူေအာင္ အစဥ္ဆက္မျပတ္ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္ျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ သခင္ေယရႈကို ယံုၾကည္ ေသာအခါ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ သခင္ေယရႈႏွင့္တူေအာင္စတင္ပံုသြင္းသည္။ ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ၂ေပ ၁း၃-၈ထဲတြင္ အေကာင္းဆံုးေဖာ္ျပထား သည္။ ၄င္းက်မ္းပိုဒ္တြင္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ေကာင္းမြန္စြာ အသက္ရွင္ႏုိင္ရန္ ဘုရားသခင္၏ တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ “လုိအပ္သမွ်အရာအားလံုး”ရရွိသည္။ ထိုအရာသည္ လည္း ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္း၏ ပန္းတုိင္ျဖစ္သည္။ “သူ၏အေၾကာင္းကိုကၽြႏု္ပ္တုိ႔သိရွိ” ရန္လုိအပ္ေၾကာင္းကို သတိခ်ပ္ေစလုိသည္။ ၄င္းသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔လုိအပ္သမွ် ရရွိႏုိင္ေသာ ေသာ့ခ်က္ျဖစ္သည္။ သူ႕အေၾကာင္းကၽြႏု္ပ္တုိ႔သိရွိျခင္း ပညာသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မွ လာသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အတြက္ အသိအမွတ္ျပဳျခင္းႏွင့္ ႀကီးထြားျခင္းျဖစ္ေစခဲ့သည္။ ဂလာတိ ၅း၁၉-၂၃ ထဲတြင္ စာရင္းႏွစ္ခုရွိသည္။ အခန္းငယ္ ၁၉-၂၁ ထဲတြင္
 “ဇာ တိအေသြးအသား လႈပ္ရွားမႈမ်ား”ကိုေတြ႕ရွိႏုိင္သည္။ ဤအရာမ်ားသည္ ကယ္တင္ျခင္းရရွိ ရန္အတြက္ခရစ္ေတာ္ထံသို႔ မလာမွီ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ဘ၀ကိုု အသိအမွတ္ျပဳေပးေသာ အရာမ်ားျဖစ္ ၾကသည္။ ဇာတိအေသြးသား လႈပ္ရွားမႈမ်ားသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အျပစ္၀န္ခ် ရမည့္အရာ၊ ေနာင္တရမည့္အရာျဖစ္သည္။ ၄င္းကိုေအာင္ျမင္ေက်ာ္လႊားႏုိင္ရန္ ဘုရားသခင္ထံအကူ အညီေတာင္းရမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္၀ိညာဥ္ေရးရာတြင္ တုိးတက္ႀကီးထြားလွ်င္ “ဇာတိအေသြးအသား လႈပ္ရွားမႈမ်ား”တျဖည္းျဖည္းေလ်ာ့နည္းလာေၾကာင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ အသက္တာတြင္ သက္ေသထူရမည္ျဖစ္သည္။ ဒုတိယစာရင္းသည္“၀ိညာဥ္အသီး”ျဖစ္ သည္ ။
(အခန္းငယ္ ၂၂-၂၃)- ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္း ရရွိေၾကာင္း အသက္တာအားျဖင့္ ေဖာ္ျပရမည့္အရာျဖစ္သည္။ ယံုၾကည္သူတစ္ဦး၏ အသက္တာတြင္ ၀ိညာဥ္ေတာ္အသီးမ်ားကို ထုတ္လုပ္ျခင္းအားျဖင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္းကို သက္ေသျပရမည္ျဖစ္သည္။ ကယ္တင္ျခင္းေျပာင္းလဲမႈျဖစ္ေပၚလာေသာအခါ ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားျခင္းအစျပဳ လာပါသည္။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ထဲတြင္က်ိန္း၀ပ္သည္ (ေယာဟန္ ၁၄း၁၆-၁၇)။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အသစ္ေသာ ဖန္ဆင္းျခင္းခံရသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္ (၂ေကာ ၅း၁၇)။ ဘ၀ေဟာင္းကို အသစ္ျဖင့္အစားထိုးသည္ (ေရာမ ၆-၇)။ ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြား ျခင္းသည္ အခ်ိန္ေစာင့္ရမည့္ျဖစ္စဥ္တစ္ခုျဖစ္သည္။ ႏႈတ္ကပတ္ ေတာ္ေလ့လာျခင္းႏွင့္ အသံုးခ်ျခင္းေပၚတြင္မူတည္သည္။
(၂တိ ၃း၁၆-၁၇) ၀ိညာဥ္ေတာ္ ထဲတြင္ေလွ်ာက္ လွမ္းမႈေပၚတြင္လည္းမူတည္သည္ (ဂလာတိ ၅း၁၆-၁၇)။ ၀ိညာဥ္ေရးရာ တုိးတက္ျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ရွာေဖြေသာအခါ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ အတုိင္းႀကီးထြားရန္ ဘုရားသခင္ထံညာဥ္ပညာ ေတာင္းရမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ညာဏ္ပညာႀကီးထြားရန္ႏွင့္ ဘုရားသခင္အေၾကာင္း မ်ားမ်ားသိရွိရန္ ဘုရားသခင္ထံ ဆုေတာင္းရမည္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္က ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အား ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားရန္ အလိုေတာ္ရွိသည္။ ၀ိညာဥ္ေရးရာႀကီးထြားႏုိင္ရန္ ကၽြႏု္ပ္တို႔လုိအပ္ေသာအရာမ်ား ဘုရားသခင္က ေပးခဲ့သည္။ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္အကူအညီျဖင့္၊ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ အျပစ္တရာကိုေအာင္ျမင္ေက်ာ္လႊားႏုိင္ၿပီး၊ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ႏွင့္ ပို၍ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ တူလာနိုင္မည္ျဖစ္သည္။ အာမင္း။

No comments:

Post a Comment