၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday 29 July 2019

GILGAL ဂိလ ကာလ (Rolling/Remove Away)

GILGAL (Rolling/Remove Away) 
ေယရွုခရစ္၌ တည္ေသာ အသင္းေတာ္မွန္လွ်င္
 (၁) ဆံုးမၾသဝါဒကိုခံျခင္း (၂) အေပါင္းအသင္းဖြဲ႔ျခင္း၊ (၃) မုန္႔ကိုဖဲ့ျခင္း၊ 
(၄) ပဌနာျပဳျခင္း တို႔ကို အၿမဲေဆာင္ရြက္ရမည္။၊  
တမန္ ၂ း ၄၂ - ပဲြေတာ္သည္ ပသခါ Pass overနွဳင္.
ဆက္စပ္လွ်က္ ရွိသည္။ (Holy Communiance =စည္းေဝး, 
Eucharist =ခ်ီးမြမ္းျခင္း, last supper , Lord Supper / Sacrament
(မာသဲ ၂၆း ၁၇ - လုကာ၊ ၂၂း၇) ငါတို႔စားဘို႔ရာ သင္တို႔သည္သြား၍ ပသခါပြဲကိုျပင္ဆင္ၾကေလာ့၊ -ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္၌ ပသခါပဲြ မျပည့္စံွမွီတိုင္ေအာင္ ယခုမွစ၍ ဤပဲြကို တဖန္ငါမစားရဟု 
သံုးျခင္းသည္ ျပည္.စံုျခင္းတည္း ဟူေသာ သူတုိးသားခရစ္ေတာ္နွင္. သူတုိးသမီးျဖစ္ေသာ အသင္းေတာ္ ျပန္လည္ဆံုဆည္းမည္. 
ခ်ီေဆာင္ျခင္း ေကာင္းကင္နုိင္ငံ၌ ျပည္.စံုမည္ ”)။ 

*||* မာသဲ ၂၆း ၁၇ `“ သံလြင္ေတာင္မွ ဆင္းလာျပီး တတိယ(သို.)
 ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ေယရွုဆလင္ျမိဳ.ကုိ ဝင္ဖုိ. ဦးတည္လာခ်ိန္
 ေတာင္ဂမူမွ ၾကည္.ျပီး - အုိ.ေယရွုဆလင္…… ေရွး အာေဗလမွ 
ဇာဂရိထိ ပေ၇ာဖက္မ်ားစြာသတ္ျမဲ၊ ယၡဳလဲ သူ.ကုိ သတ္မယ္ဆုိတာ
 ၾကိဳသိျပီး မ်က္ရည္က်ခဲ.စဥ္ ပသခါပဲြစားဖုိ.အဘယ္မွာ
 ျပင္ဆင္ရမည္နည္းဟု တပည္.ေတာ္မ်ားမွ ေမးၾကတယ္။

  ယခင္ နွစ္ေခါက္တုန္းက မလုပ္ဘူးသည္. ပံုစံမ်ိဳးျဖင္. ၊ မုန္.ကုိ
စားေနရင္း တန္းလန္း တမ်ိဳးေျပာင္းသြားတယ္။ဤမုန္.ကား ငါ၏ 
ကုိယ္ျဖစ္၏…ရုတ္တရက္….ေၾကာင္သြားၾကတယ္။ 
(အမွန္ဆုိ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတုိင္း ပသခါပဲြနွစ္စဥ္ Co-mem-morial 
က်င္းပလာတာ သခင္ေယရွုအထိပဲ)

 ထြက္ေျမာက္၊၁၂ - ဘုိးေဘးမ်ား ဖါေရာဘုရင္လက္မွ လြတ္ေျမာက္ရန္ 
နိမိတ္ ၉ မ်ိဳးျပသည္.အခါ အိသေရလလူမ်ိဳးလည္း ထုိဧရိယာ၌
ပါေနေသာေၾကာင္. သုိးသူငယ္အေသြးျဖင္. လြတ္ခဲ.ျခင္း၊ ထုိစဥ္ 
ပသခါသုိးကုိ စားေကာင္းေအာင္မခ်က္ရဘူး၊ ခါးေသာအရြက္နဲ.
ကင္စားျပီး၊  ေတာင္ေဝွး ေျခအိပ္အစဥ္သင္.ထြက္ဖုိ. ျပင္ထားျခင္း၊ 
ဖ်က္စီးျခင္းေဘးဥပါတ္မွ လြတ္ေျမာက္ခဲ.ျခင္း(Pass over) ကုိ 
သူတုိ. မခ်ိတ္ဆက္ မမွတ္မိဘူးဆုိတာ ေအာက္မွာ ေတြ.ရတယ္။ 

*||*  အမွန္စင္စစ္ေယာဟန္ ၆း ၄၈ ကထဲက 
 အသက္မုန္.ျဖစ္၏ ဟု ၾကိုတင္ ေျပာခဲ.ျပီးျဖစ္သည္။
၄၈ ငါသည္ အသက္မုန္႔ျဖစ္၏။ ၅၀ ေကာင္းကင္မွ ဆင္းသက္ေသာမုန္႔ကိုစားေသာသူသည္ ေသျခင္းႏွင့္ ကင္းလြတ္၏။
 ၅၁ ငါသည္ ေကာင္းကင္မွဆင္းသက္ေသာအသက္ မုန္႔ျဖစ္၏။ 
ဤမုန္႔ကုိ စားေသာ သူမည္သည္ကား၊ အစဥ္မျပတ္ အသက္ရွင္လိမ့္မည္။ 
 ၅၃ ေယရႈကလည္း၊ ငါအမွန္အကန္ဆိုသည္ကား၊ လူသား၏ 
အသားကိုမစား၊ အေသြးကိုမေသာက္လွ်င္ သင္တို႔၌အသက္မရွိ။ 
၅၄ ငါ၏အသားကိုစား၍ ငါ၏အေသြးကိုလည္း ေသာက္ေသာ သူသည္ ထာဝရအသက္ကိုရ၏။ထုိသူကို ေနာက္ဆံုးေသာေန႔၌ ငါထေျမာက္ေစမည္။
 ၅၅ ငါ၏ အသားသည္ စားစရာေကာင္း၏။ ငါ၏အေသြးလည္း ေသာက္စရာေကာင္း၏။ ၅၆ ငါ၏အသားအေသြးကို ေသာက္စားေသာ 
သူသည္ ငါ၌တည္၏။ ထုိသူ၌ လည္းငါတည္၏။ ၆၀ တပည့္ေတာ္အမ်ား
တို႔သည္ ၾကားလွ်င္၊ ထုိစကားသည္ အလြန္ခက္လွ၏။ အဘယ္သူနား ခံႏုိင္မည္နည္း ဟုဆိုၾက၏” ဟု သခင္ေယရွုက ပသခါသိုးစား
 ျခင္းေၾကာင္. က်ြန္ခံရာမွ လြတ္ေစတာ ငါပဲဟု 
ဆုိလုိေနျခင္းကုိ မရိပ္မိဘူး။ 

*||* ပုိျပီးေဝးတာက….Gen 2/3 ဥယ်ဥ္အလယ္၌ အသက္ပင္စားခြင္.၊ 
အသက္ရွည္။ အျပစ္ဝင္ျပီးမွ မီးစက္လက္နက္ ေခရုဗင္ဖ်က္စီး သည္.ေနာက္ ေပ်ာက္သြားတဲ. အသက္ပင္ဟာ ဗ်ာဒိတ္ ၂၂း ၁၄ ”အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏” ေယရွူ ျပန္ေပၚလာျပီး သူ.ကုိစားေသာသူတုိင္း အသက္ 
ရမည္ ဟု ေၾကျငာျခင္းကုိ တပည္.ေတာ္မ်ား ခ်က္ခ်င္း မဖမ္းနုိင္ၾကဘူး။ 
သုိ.ေသာ္ “ရွင္ေပါလုသည္ သခင္ဘုရားထံ၌ ငါခံရျပီ၊ဟု(၁ေကာ- ၁၁း ၂၃၂၆)

*||* သင္တို႔၌ ငါေပးအပ္ေသာအရာကို သခင္ဘုရားထံ၌ ငါခံရၿပီ။ 
၂၆ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တို႔သည္ ထိုမုန္႔ကို စား၍ ထိုခြက္ကို ေသာက္ေသာအခါခါ၊သခင္ဘုရား အေသခံေတာ္မူျခင္းကို ၾကြလာေတာ္
မမူမွီ တိုင္ေအာင္ျပၾက၏။) (( ဤသုိ. ေျပာရေလာက္ေအာင္ ခရစ္ေတာ္ ရန္သူလက္သုိ. အပ္နွံသည္.ည၌ မရွိသည္.အျပင္၊တမန္ေတာ္ ၁၂ပါးလည္း
မဟုတ္၊ ထုိအခ်ိန္ ေယရွုဆလင္၌လည္း မေနဘူး၊ အခ်ိန္မေတာ္မတန္
 ဘြားေသာ တမန္ေတာ္ဟု သူ.ကုိယ္သူ ေျပာျခင္းေၾကာင္. သူဟာ
 ေနာက္ေပါက္ပဲ၊ ေယေဟာဝါ ဘုရားဖက္၌ အလြန္စိတ္အားထက္ျပီး ခရစ္ယာန္ဆုိတာ နွိက္ကြက္ရမည္ဟု ခံယူသူ၊ ေမြးရာပါ ေရာမCitizen / ဥေရာပသား ျဖစ္ပံုရျပီး” Turky Tursus University ) တက္သည္. ဖါရိရွဲျဖစ္ေသာ္လည္း မင္း ညဥ္းဆဲသည္. ေယရွုဟာ ငါပဲ” ဟု ျပန္ေတ.ေပးသည္.အခါ မွ My Lord & My God ျဖစ္လာျပီး 
ဧဝံေဂလိ သူရဲေကာင္း ျဖစ္လာကာ တမန္ေတာ္ 2 class ဟု 
သူ.ကုိယ္သူ မခံယူေတာ.ဘူး။ 

*||* သူကုိယ္တုိင္ ထုိပသခါပဲြ၌ တသားတည္း ပါေနသကဲ.သုိ. ခံယူျပီး 
ဤကမၻာမတည္ မရွိမည္ ကထဲက ခရစ္ေတာ္၌ငါ.ကုိ ေရြးေကာက္ျပီ ဆုိသည္. ေက်းဇဴးေတာ္ကုိ သေဘာေပါက္သည္.အခါ.. ငါ တမန္ေတာ္ 2 class မဟုတ္၊ နံပါတ္တစ္ ၊ သူတုိ.နားလည္သည္. ပံုစံျဖင္. တြက္၍ မရေၾကာင္း ၊ 
သူထံ၌လည္း ေယရွူခရစ္ အပ္နွံျခင္းအေၾကာင္းနွင္. ပါတ္သက္၍ ေဖၚျပျခင္း 
ခံရျပီ” ဟု ေပတရုနဲ. အျခားတမန္ေတာ္ေတာင္ မေျပာနုိင္သည္.အရာမ်ားကုိ ေဖၚျပျခင္းခံရတာ ေတြ.ရသည္္။ **|| ပဲြေတာ္၏ မုန္.ကုိခ်ိဳးဖဲ.ျခင္း တည္းဟူေသာ ခႏၵာခ်ိဳးဖဲ.ျခင္းသည္ ေမာေရွေခတ္ ပညတ္တရားအရ တဲေတာ္သုိ. သာမန္လူမဝင္ရဟု ေစာလမုန္ေခတ္ ဗိမာန္ေတာ္၌ ဘုရားကိ်န္း၀ပ္ရာ 
နွင္. သာမန္လူ စည္းျခားျခင္းကန္.လန္.ကို ေယရွုခရစ္ ခႏၵာတံတား
ထုိးလုိက္ျခင္း၊ အစည္းအတားမရွိ ေက်းဇူးေတာ္ပလႅင္တုိးဝင္ခြင္.
( Reconciliatian)။ ေက်းဇူးေတာ္ ပဌိညာဥ္သစ္သည္ သင္ 
လုပ္စရာ၊ခံစရာ ျဖစ္စရာ သူလုပ္ေပးသြားျပီ။ 
Give Thanks, let the weak say I’am strong…
ဆုိတာ နားမလည္ခဲ.ဘူး။

*||* ပဌိညဥ္တရားေဟာင္းသည္ သင္လုပ္နုိင္ရင္စံ မလုပ္နုိင္ရင္ခံ ၊ ငရဲ
မသြားခ်င္ရင္ ဖဲမရုိက္၊သူမယားမျပစ္မွား၊အလွဴထည္. ဘုရားေက်ာင္း
သြား တခုမွ မလုပ္နုိင္ ဟုသြန္သင္… တခုမွ မလုပ္နုိင္၊ အားလံုးတန္းစီ ငရဲသြားရမလား….ေျပာတဲ. သူကုိယ္တုိင္လဲ ဘာမွမလုပ္နုိင္မွန္းသိ၊.. 
“အျပစ္ေတြ ေဆးေၾကာဖုိ. အျပစ္လြတ္ဖို. ပဲြေတာ္စားျခင္း” ျဖစ္မယ္
ဆုိရင္ ေခ်ာ္ေနျပီ။တခုခု မွားေနျပီ။ ဘာသာေရးထံုးတမ္းျဖစ္ေနျပီ။ 
( ပဲြေတာ္စားသူတုိင္း မေသရဘူးေတာ. မဆုိလုိဘူး၊ ထာဝရအသက္ရဖုိ. ပဲြေတာ္စားတာမဟုတ္ဘူး၊ သုိ.ေသာ္ ထာဝရအသက္ရမွာစိတ္ခ်လုိ. စားျခင္းျဖစ္သည္။ပဌိညာဥ္ေဟာင္းမျပည္.စံုလုိ. အသစ္ေပၚလာ(ေဟျဗဲ ၇း၁၈) ငါ.အျပစ္အားလံုး ခရစ္ေတာ္ ကားတုိင္၌ ယူသြားျပီ၊ အျပစ္မ်ားလြန္းလို. 
မစားတာ လံုးဝမဟုတ္သလုိ အျပစ္မရွိလုိ. စားတာလဲ 
လံုးဝမဟုတ္ ၊ ၂ခုလံုးမွားတယ္။ 

*||* ငါ၏အသား၊အေသြးစားသူသည္ ေကာင္းကင္၌ ငါနဲ.အတူဝင္စားမယ္လုိ.အတိလင္းအာမခံ ေပးျခင္းေၾကာင္. ကားတုိင္၌ လူဆုိးေတာင္ ငါနဲ. အတူပရဒိသုဘံု၌ ဝင္စားဖုိ. 
ဂတိေပးခဲ.ေသးတာပဲ။သူ.ေလာက္ မဆုိးပါဘူး။

*||* ခြက္ကုိ ၾကည္.လုိက္တုိင္း…ေက်းဇူးေတာ္ ပဌိညဥ္သစ္ကုိ 
သတိရဖုိ. ဆုိသည္.အခါ…ကားတုိင္၌ ငါ.ကုိ 
ခ်စ္ေသာေၾကာင္. သူေပးဆပ္ျပီးျပီ။ ငါ မသန္.ရွင္း မမွန္ကန္ 
မရုိးသားသမွ် သူယူေယာင္ဖယ္ရွားျပီးျပီ။ ဘုရားသခင္က 
ငါ.အားနဲခ်က္ မျမင္ေတာ.ဖူး၊ 
Remove away/ Rolling away / Erace လုပ္ေပးျပီးျပီ၊ 
ငါ.ကုိ ဘယ္ေတာ.မွ အျပစ္မတင္ေတာ.ဘူး၊ ငါ.အျပစ္အားလံုး 
သူ.အေပၚ၌ တင္ျပီးျပီ- ငါ.ကုိ သိပ္ခ်စ္တယ္၊ ငါ.အျပစ္ေၾကာင္. 
သူ.ကုိစီရင္ျပီးျပီ၊ ငါလြတ္ေျမာက္ျပီ”ဟု ေက်းဇူးေတာ္ပဌိညဥ္သစ္ 
အနွစ္သာရ လြတ္ျခင္း ေပါ.ပါးျခင္း ခံစားရမည္။ ျသသပစိတ္ 
 (Guilty Contious) ငါ.အျပစ္လြတ္ပါ.မလား မခံစားရဘူး။ 
သာမန္ေန.ေတြ ေအာက္ေမ.ခ်ိန္မရလို. ဒါကုိ လုပ္သင္.သည္။

|| ၁၁း၂၆ - အတိတ္(အေသခံျခင္းသတိရေအာက္ေမ.၍
 ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းျခင္း) အနာဂတ္(ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ
 ေျမာ္လင္.ျခင္း) နွစ္ခုခဲြ၍မရဘူး။ 

*||* ထုိ.ေၾကာင္. ပဲြေတာ္သည္ ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ ယံုၾကည္ေျမာ္
လင္.ျခင္းျဖစ္၏။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဲဒီအနာဂတ္လံုး၀ မေရာက္ဘူး၊ ပဲြေတာ္စားလုိက္၊ အျပစ္လုပ္လုိက္ - လံုးလည္ ခ်ာလည္ ဘာသာေရး 
ထံုးတမ္းတခု ျဖစ္ေနသည္။ သုိ.ေသာ္ အလြန္၀မ္းနည္းစရာ တခု ျဖစ္လာမယ္. အရာက… အသင္းေတာ္၌ လူစံုတက္စံုမျဖစ္သည္.ေန.၊ (ခ်ီေဆာင္ျခင္းသည္ ) သာမန္ေန. ျဖစ္ခဲ.ေသာ္ အသင္းေတာ္ မင္ဘာတခ်ိဳ. ေပ်ာက္သြားျခင္းသည္ 
အျခား အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင္. ျဖစ္မွာပါ..ခ်ီေဆာင္ျခင္းမဟုတ္ပါဘူးဟု လက္ခံဖုိ. သိပ္ခက္ခဲ လိမ္.မယ္။ ခ်ီေဆာင္ျခင္းျပီးသည္. ေနာက္ရက္ ပဲြေတာ္ရက္ျဖစ္ခဲ.ေသာ္ အသင္းေတာ္၌ ပဲြေတာ္မဂၤလာကုိ သင္းအုပ္မ်ား က်င္းပေနလိမ္.အံုးမယ္။ ”အေသခံေတာ္မူေန.မွ ျပန္လည္ၾကြ
လာေတာ္မူသည္. ေန.တုိင္ေအာင္” ဟုိက ၾကြလာျပီးျပီ၊
 ၾကြလာျခင္းကုိ မသိပဲ ေျမာ္ေနေသးရင္ 
ဘာမွ အဓိပါယ္မရွိေတာ.ဘူး။ 

*||* ”ငါ တဖန္ၾကြလာသည္.အခါ ယံုၾကည္ျခင္းေတြ.ပါ.မလား၊ ေတာစပါးနဲ. 
စပါး အသင္းေတာ္တုိင္း၌ ေရာေနွာေနတယ္” ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ ေျမာ္လင္.တယ္ဆုိတာ…ခရစ္ေတာ္ ျပန္လာသိမ္းဆည္း မည္. အရာကုိ ယံုၾကည္ကုိးစားျခင္း သက္ေသျပေနတာျဖစ္တယ္။ ၾကြလာျခင္းကုိ
 ေျပာေသာ္ ေလွာင္ေျပာင္ခ်င္သည္. သူတခ်ိဳ.ကုိ အလြန္အံ.ျသတယ္။ 
ဒါဆုိ ပဲြေတာ္စားတယ္ဆုိတာ ၾကြလာျခင္းမွ မေျမာ္လင္.ရင္ မစားနဲ.ေလ။ ၾကြလာျခင္းကုိ မယံုရင္ စားစရာ လံုး၀ မလုိဘူး။ က်မ္းစကားမွာ 
ကုိယ္ေတာ္ ၾကြလာေတာ္မမူမီတုိင္ေအာင္ ျပၾကေလာ” ပါေနသည္.
အတြက္ ခ်ီေဆာင္သိမ္းဆည္း ျခင္းနွင္. အလြန္ဆက္စပ္ေနသည္ကုိ 
နားလည္ရျပီး တေန.က်ရင္ ပဲြေတာ္ မဂၤလာသည္ လြမ္းဆြတ္စရာ 
တခုအျဖစ္ က်န္ခဲ.လိမ.္မည္။ (Left Behind)။ 

*||* Protestent အဖဲြ.သည္ ပံုေဆာင္ျခင္း ဟု ယူဆ၊ တခ်ိဳ.က တကယ္ျဖစ္ သြားတယ္လုိ. ယံုၾကည္သူလည္း ရွိသည္။ ေပါ.ပ်က္ပ်က္လုပ္၍လံုးဝမရဘူး။ “ဂတိသစၥာတည္လွ်င္ နြယ္ျမက္သစ္ပင္ေတာင္ ေဆးဖက္၀င္”ေသးတယ္ဆုိရင္ သူဖန္ဆင္းတဲ. လမ္းေဘး နြယ္ျမက္သစ္ပင္ေတာင္ သစၥာတည္ျပီး အဓိဌါန္ျပဳလုိ. ေဆးဖက္၀င္ေသးရင္ သခင္ဘုရားအေသြးနဲ. အသားေတာ္
အားျဖင္. ဒါဏ္ခ်က္ေတာ္ အားျဖင္.အနာေပ်ာက္လွ်က္ရွိ၏
 (ေဟ ၅၃း၅-၆၊ ၁ေပ ၁း၂၄) ဆုိသည္. ဂတိေတာ္ဆဲြလွ်က္ 
ယံုၾကည္ျခင္းျဖင္. ဆက္ကပ္မည္ဆုိေသာ္ အနာမျငိမ္းပဲ ေနမလား။ 

*||* ငါတုိ.ကုိ က်မ္းမာေစခ်င္ေသာ ဘုရားသခင္သည္ က်မ္းမာနုိင္သည္.
နည္းလမ္း မ်ားစြာ ေပးထားလွ်က္နဲ. ခ်ဴခ်ာျပီး ၀မ္းနည္းစိတ္ညစ္ေနဖုိ. 
ဘုရားသခင္ အလုိ ေတာ္မရွိဘူး။ ပဲြေတာ္စားလုိ. က်မ္းမာတယ္ဟုတ္လားဟု လက္မခံနုိင္တဲ. သူလည္း ရွိနုိင္တယ္္။ သင္.ယံုၾကည္ျခင္း အေရးၾကီးလာျပီ။ ပဲြေတာ္မဂၤလာထဲမွာ က်မ္းမာျခင္းမပါဘူး၊ မဆုိင္ပါဘူးးလုိုိ. သင္ယံုၾကည္ရင္ မပါဘူး၊မဆုိင္ဘူးေပါ…. ရွင္းရွင္းေလးပဲ။ ဒီမွာ ခ်ိဳ.ဖဲ.ထုိးေဖါက္ျခင္း
ခံတယ္ဆုိသည္. ေနရာမွာ ခရစ္ေတာ္ အျပံဳးေလးနဲ. ရင္ဆုိင္
တာမဟုတ္ဘူး၊ နာက်င္မွဳ ေဝဒနာအျပည္. ပါေနေသာေၾကာင္. ငါတုိ. က်န္းမာျခင္း၊ၾကြယ္၀ျခင္းခ်မ္းသာ၊ လြတ္ေျမာက္ျငိမ္သက္ျခင္း 
ကယ္တင္ျခင္း အားလံုး ျပီးျပည္.စံုတယ္ ဆုိသည္. 
ယံုၾကည္ျခင္း ရွိဖုိ. ဘုရားေကာင္းခ်ီးရွိပါေစ။
(တရားေဟာခ်က္ မည္သုိ.ျပင္ဆင္ရမည္နည္း နမူနာ) 

ငါ- အသင္းေတာ္ကုိ ေနာက္ေက်ာခုိင္းလုိ.ရမလား??

အသင္းေတာ္ကုိ ေနာက္ေက်ာခုိင္းလုိ.-ထားခဲ.လုိ.ရလား? 
ကနဦးယံုၾကည္သူမ်ား ေပးဆပ္ျခင္းကုိၾကည္.ရင္ အသင္းေတာ္ထဲကုိဝင္ျပီး အဖမ္းခံျခင္း၊ သားေရအိပ္ထဲထည္.ျပီး အပ္နဲ.ထုိးျခင္း၊ အေရခံြခြါျပီး ဆားေရနဲ.အပက္ခံျခင္း၊ ဆံပင္ကုိသစ္ပင္၌ေသသည္အထိဆဲြျခင္း၊ 
 ေျခတုတ္-ဒရြတ္တုိက္ဆဲြ၊ဒယ္အုိး၌ေၾကာ္ျခင္း၊ ဂံုနီအိတ္ထဲထည္.၍ေရထဲ
ပစ္ခ်ျခင္း-ခံခဲ.ၾက၏။ ေသမင္းအရိပ္၌ အသက္တေခ်ာင္းဖက္နဲ.ထုပ္ျပီး ဘုရားေက်ာင္းသြားမည္.အစား၊ မိမိအိမ္၌ ဆုေတာင္းေနရင္
မေကာင္းဘူးလား..

@ ေဟျဗဲဆရာကေတာ…..ဒီလုိေျပာပါတယ္-
ငါခ်စ္ေသာညီအကုိတုိ.! အခ်င္းခ်င္း Church စည္းေဝးျခင္းကုိ ျပဳၾကေလာ.! ဘုရားေက်ာင္း၌ ဝတ္ျပဳရင္ ၊ ေခြးအစာအေက်ြးခံမယ္ လည္လွီးျပီး အပုိင္းပုိင္း အျဖတ္ခံရမယ္ဆုိတာ သိတယ္၊ သုိ.ေသာ္----အသင္းေတာ္ကုိ မထားခဲ.ပါနဲ.။ သူတုိ.ေပးဆပ္တာနဲ. ငါတုိ. အေၾကာင္းျပတာၾကည္.ရင္ -ခေလးထိန္းမရွိလုိ.၊ဆုိင္မွာအလုပ္မ်ားလုိ.၊ သူေဌးခြင္.မေပးလုိ.-ရထားခကုန္မွာစုိးလုိ. ၁. အသင္းေတာ္မွန္ရင္ မျဖစ္မေန ( တမန္ ၂း၄၂ ) 
(၁) စုေပါင္းျသဝါဒခံယူျခင္း (၂)မိတ္သဟာယဖဲြ.ျခင္း 
 (၃) မုန္.ဖဲ.ျခင္း၊ (၄)ဆုေတာင္းျခင္း ရိွရပါမယ္။

@ ဘုရားေက်ာင္းသြားျခင္းသည္ ဘုရားခုိင္းတာ ။ 
စ္ိတ္ပါလုိ.သြားျခင္း၊စိတ္မပါလုိ. မသြားျခင္း၊ -ခြန္အားရလုိ.သြားျခင္း၊မရလုိ.မသြားျခင္းမဟုတ္၊ စိတ္ပါပါမပါပါ၊
ခြန္အားရရမရရ သြားရမယ္။ Douglas က အမိန္.ဆုိတာ ျပန္ေမးဖုိ.မဟုတ္၊ 
လုပ္ဖုိ. ထို.ေၾကာင္. ဘုရားေပးတဲ.အမိန္.အား ျပန္ေမးဖုိ.မဟုတ္။ ေဟျဗဲ-၁၀း၂၅ “ အခ်င္းခ်င္း စည္းေဝးျခင္းကုိ မလဲြမေရွာင္ ၾကနွင္.၊အခ်င္းခ်င္း တုိက္တြန္း နုိးေဆာ္ၾကေလာ.၊ တခါတေလ မေျပာဘူး- သာ၍ၾကိဳးစားၾကေလာ.၊ 
ဒီေန. Sermon မၾကိဳက္လုိ.၊ P & W ပ်င္းလုိ. မဟုတ္ရ။ ဒီမွာ ဘုရားေက်ာင္းသြားရတာ ရထားခ၊ကားခ ေလးပဲ။ တရုတ္၊ပါကိစၥတန္တုိ.လုိ 
အဖုိးခ မေပးရဘူး၊ ကုတင္ထဲမွာမလဲသေရြ.၊ထနုိင္ေသးသေရြ.သြားမယ္! 
(2) တေယာက္မရွိရင္ တခုခု လုိေနတယ္၊ -ကယ္တင္ျခင္းရျပီးသူ (ဝါ) ဒုေမြးျခင္းခံသူတုိင္း ခရစ္ေတာ္၏ကုိယ္ျဖစ္ေသာေၾကာင္.
(၁ေကာ၊၁၂း၁၃) -ငါမသြားရင္လည္း-သြားတဲ.သူသြားၾကမယ္၊ -မိန္းမသြားျပီးေယာက်ာ္းေနခဲလည္းမရဘူး။ 

@-အသင္းေတာ္၌ ငါမပါလည္း ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးထင္၊ 
 -သြား တစ္ေခ်ာင္းနာ တကုိယ္လံုး ခံရတာပဲ။ -လူတေယာက္မလာရင္ ဘယ္သူမွမေပ်ာ္ဘူး၊ -အားလံုးရဲ.မ်က္လံုးမ်ားက ရွာေနၾကတယ္၊ -တေယာက္ေနမေကာင္းရင္ အားလံုးဖ်ားသလုိလုိ။ -လူတုိင္းေနေကာင္းက်န္းမာဖုိ.လုိပါတယ္။ 
 @(သင္မလာရင္-တခုခုလုိေနသလုိခံစားတယ္)
@ ေကာေလာ(၃း၁၃-ဧဖက္ ၄း၃၂ ) အခ်င္းခ်င္း(၁၀)ခါ
 -ခ်စ္- ခြင္.လြတ္- အားေပး- သြန္သင္ -သနားစံုဖက္ -ခ်ီးေျမာက္- နွိမ္.ခ် -ဆုေတာင္း-ေကာင္းမွဳျပဳၾကေလာ.။ (၄)ဒုတ္ိယေမြးျခင္းရသူတုိင္း 
အနဲဆံုး ဝိညဥ္ဆု ၁ခုစီရ၊ -But-ကုိယ္ဘာရသလဲ ဆုိတာ မသိၾကတာပါ၊ ထိုဆုေက်းဇူးကုိ၊အသင္းေတာ္၌ အသံုးျပဳဖုိ.၊ သူတပါးတည္ေဆာက္ဖုိ.ျဖစ္တယ္။
  -ခ်က္ျပဳတ္ေရး၊ ဆုေတာင္း၊တခ်ိဳ.-အားေပး၊ တခ်ိဳ. နားေထာင္ျခင္း၊ 
 အားလံုးကုိ တရားေဟာ၊ဧဝံ၊သင္ေပးဆု မေပးဘူး၊ *အနာျငိမ္းျခင္း၊ ပေရာဖက္၊အျခားေသာဘာသာ ၊ နားေထာင္တတ္ျခင္းျဖင္. 
တရားေဟာသူကုိ အားေပးေနျခင္းျဖစ္သည္။

@ Rapture ျပီးရင္ ဘုရားသခင္ေရွ.ေမွာက္မွာ သင္.ကုိငရဲသြား-မသြားမစစ္ေဆးေတာ.ဘူး၊ -ငါ.သား-သင္.ကုိေပးတဲ.ဝိညဥ္ဆုေက်းဇူး ဘယ္ေလာက္အျမတ္စြန္း ရဖုိ.အသံုးျပဳခဲ.သလဲ..ဆုိတဲ.အရာေမးလိမ္.မယ္။ ကုိယ္.အိမ္မွာေနျပီး Youtube / Fb ကနဲ. နွိမ္.ခ်-အားေပးျခင္းအသက္တာ လုပ္လုိ.မရဘူး။ Church ပဲ ဝိညဥ္ဆုေက်းဇူး တုိးပြါးဖုိ.လုပ္လုိ.ရတယ္။

 (@) No church no spiritual Man. အိမ္မွာေနျပီး တေယာက္တည္း 
က်မ္းစာဖတ္ ဆုေတာင္း၊ တရားေဟာနားေထာင္သူသည္ ကမၻာမွာ Selfish အတၱအၾကီးဆံုးသူပဲ။ *ေလာကမွာ ဝိညဥ္လူအျဖစ္ဆံုးသူ၏ လကၡဏာသည္ သူမ်ားကုိ-ငါမွန္ရင္ျပီးေရာ. ျပန္ေျပာသူမဟုတ္ဘူး။ သူမ်ားေျပာသမွ် သည္းခံသူလည္းမဟုတ္ဘူး။ သူမ်ားကုိ ခြင္.လြတ္နုိင္ေသာသူျဖစ္တယ္။ 
သူမ်ားက အမွားတခ်က္ေထာက္ျပီး သိကၡာခ်တာနဲ. 
 ျပန္ေျဖရွင္းသူကုိ ဝိညဥ္လူလုိ.မေခၚဘူး။ 

!@!သင္.ကုိ-လူေရွ.မွာ အျပစ္တင္၊ကဲ.ရဲ.သူကုိ ခြင္.လြတ္တဲ. 
အခ်ိန္ဟာ သင္သည္- ေယရွုနဲ.အတူဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္တယ္။
!@! (သင္.ရန္သူပင္လွွ်င္ - ခြင္.လြတ္နုိင္သူျဖစ္ပါေစ)။အာမင္း။ ဘုရားေက်ာင္းမသြားပဲအိမ္မွာေနရင္ ဘယ္သူ.ကုိခြင္.လြတ္ေတာ.မွာလဲ?? 
God is Good ငါ.မိသားစုေပၚမွာ ဆုိတာ Good- very Good.
But ဘုရားေကာင္းျခင္းမ်ားစြာထဲမွ တခုသာလွ်င္ျဖစ္တယ္။ သစၥာရွိ၊ေျဖာင္.မတ္၊သန္.ရွင္း၊အတူရွိျခင္း-ခ်ီးမြမ္းဖုိ.လုိသလုိ။ 
God is Love လုိ. ခ်စ္ျခင္းကုိ ခ်ီးမြမ္းသလုိပဲ အျပစ္ကုိမုန္းတီးျခင္း၊ ေထာင္လွြားျခင္းကုိရံြရွာျခင္း ဝန္ခံဖုိ.လုိ။ ထုိနည္းတူ အသင္းေတာ္၌ လူတေယာက္အားသာခ်က္ကုိ ခ်ီးမြမ္းတတ္သကဲ.သုိ. သူ.အားနည္းခ်က္နားလည္ေပးရမယ္။ 
!@! ထာဝရဘုရားသည္ ငါ၏ေက်ာက္လုိ. သီဆုိျခင္းသည္ ဘုရား၏အျဖစ္မွန္ေၾကြးေက်ာ္သလုိ ေဘးလူကုိအားေပးျခင္း!! 

(@) ဧဖက္ ၅း၁၉၊ ဆာလံသီခ်င္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ဖတ္ရြတ္၍ နူးညြတ္ေသာ
စိတ္နွုင္. သခင္ဘုရားေရွ.၌က သီခ်င္းဆုိၾကေလာ.။ က်မ္းစာရွိ ခ်ီးမြမ္းသီခ်င္းအားလံုးနီးပါးသည္ လူအမ်ားေရွ.၌ သီဆုိတာေတြ.ရတယ္။ ေရခ်ိိဳးခန္း၌ ဆုိတာမဟုတ္ဘူး၊ အိမ္၌ Solo ထက္ ဘုရားေက်ာင္းလာျပီး စုေပါင္းဆုိျခင္းသည္ ထာဝရဘုရား အားရနွစ္သက္ေတာ္မူတယ္။ 
ထုိ.ေၾကာင္. အမွန္တကယ္ ကယ္တင္ျခင္းရျပီးသူ (ဝါ) ဒု-ေမြးျခင္းရျပီးေသာသူမွန္လွွ်င္ ဘုရားေက်ာင္းကုိ 
 ေနာက္ေက်ာခုိင္းမဲ.အစား ေသတာကမွ ေတာ္ေသးတယ္။ 

# St.Augustin က အသင္းေတာ္ဟာ ျပည္.တန္ဆာနဲ.တူတယ္။ 
A Church is a whore,but she is my Mother. ျပည္.တန္ဆာဆုိတာ ရုပ္အဆင္းလွပ ေသာ္လည္း ကုိယ္က်င္.တရား မေကာင္းဘူး၊ ေန.စဓူဝအျပစ္က်ဴးလြန္။ က်မ္းစကားက - ေမြးစကပင္လွွ်င္ ငါ၌ အျပစ္ပါ၊ 
ဆာလံ ၅၁း၅၊ အမိဝမ္းမွ ရုိင္းတဲ.သေဘာရွိျပီး ေမြးကထဲကလမ္းလဲြ-ဆာ၊၅၈း၃။ လူ.စိတ္သည္ခပ္သိမ္းေသာအရာထက္စဥ္းလဲ၏။ ေယရမိ၊၁၇း၉။ 

# ထုိ.ေၾကာင္. Church မွာ ျပည္.စံုေသာသူ တဦးမွမရွိ သည္သာမက ေန.စဥ္အျပစ္မ်ားျပီး မမွန္မကန္ေျပာတတ္ေသာ Member မ်ားျဖင္. ပါဝင္ဖဲြ.စည္းေသာေၾကာင္.အသင္းေတာ္ျဖစ္ေသာေၾကာင္.ျဖစ္တယ္။ အျပင္ပန္းသ႑န္ လွပေနေသာ္လည္း အုတ္ဂူနဲ.တူတယ္။ အျပစ္အနာအဆာ မရွိဘူးဟု ထင္သည္.အသင္းေတာ္ေတြ.ရင္ သြားမဝင္မိပါနဲ.၊ဘာ.ေၾကာင္.လဲ-၊သင္.ေၾကာင္. ပ်က္စီးသြားမယ္။ အသင္းေတာ္မပါပဲ ခရစ္ယန္အသက္တာ ေရွ.ဆက္ရွင္သန္၍မရ။ ေျခာက္ပစ္ကင္း၊သဲလဲစင္သည္. လူမရွိသလုိ အားနဲ.ခ်က္မရွိေသာ အသင္းေတာ္ဆုိတာ ဤေလာကမွာမရွိေသးဘူး၊

# ထုိ.ေၾကာင္. ထုိလုိအပ္ခ်က္ျပည္.နွက္ေနေသာ အသင္းေတာ္အား
 ေဖးမျပီး တည္ေဆာက္ Upgrate လုပ္ဖုိ. ဘုရားသခင္ တာဝန္ေပးတာ။ သခင္ေယရွုက အသင္းေတာ္ ဘယ္ေတာ.မွ ပစ္မသြားဖူးဘူး။ 
 သင္.-ကုိသိပ္ခ်စ္တယ္- 
But -သင္.ကုိ ထားခဲ.ေကာင္း ထားခဲ.နုိင္ လိမ္.မယ္။ 
သူ.အသင္းေတာ္ကုိေတာ. လံုးဝထားခဲ.မွာမဟုတ္ဘူး။ 
သူကုိယ္တုိင္ အုတ္ျမစ္တည္ေသာ အသင္းေတာ္၊ သူ.ခႏၵာတံတားထုိးတည္ေထာင္ေသာ အသင္းေတာ္၊ သူတုိးသမီးျဖစ္ေသာအသင္းေတာ္နွင္.အတူ ေကာင္းကင္အဖေရွ.မွာ 
ရပ္လွ်က္ ရင္ဆုိင္မဲ. Church ျဖစ္ေသာေၾကာင္.၊အေသြးသြန္းသည္ထိခ်စ္ခဲ.တယ္။ ခ်ီေဆာင္ျခင္းလာျပီး သုိးသူငယ္မဂၤေဆာင္ပဲြမွာ သိန္းသန္းကုေဌမကေသာ ေကာင္းကင္တမန္ေရွ.မွာ သခင္ေယရွုမတ္တပ္ရပ္ျပီး ဤသုိ.-ဂုဏ္ယူဝင္.ၾကြားစြာ ေျပာလိမ္.မယ္-(ၾကည္.ရွုလာ.-ငါ၏သူတုိးသမီးသည္ အလြန္ေခ်ာေမာလွပ တင္.တယ္လွေပ၏ဟု သူတုိးသမီးျဖစ္ေေသာ-သင္နွင္.က်ြန္ုပ္ကုိ ေကာင္းကင္နတမန္မ်ား ခ်ီးမြမ္းျသဘာေပးၾကလိမ္.မယ္။ 
(CCCnl sermon )

ေငြေရးေၾကးေရး & အဦးသီးသက္ေသ

 ဤဘဝ၌ ေငြရတတ္ေသာ သူတုိ႔သည္ မာန္မာနစိတ္ႏွင့္ 
 ကင္း လြတ္၍ မျမဲေသာ စည္းစိမ္ကုိ မကုိးစားဘဲ .... 
အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ကုိ ကုိးစားရမည္။ 
( ၁တိ ၆ း ၁၇ ၊  ၆း၆-၁၂ |  ၁ရာ ၂၇-၂၉ / လု ၁၃း၁-၂၂)
‘လင္မယား နွစ္ေယာက္ အိမ္ေထာင္ျပဳ 
ခဲ့သည္မွာ ႏွစ္အတန္ၾကာခဲ့ၿပီ။

သုိ႔ေသာ္ ေငြေၾကးမေျပလည္ပါ။ ႏြမ္းရိ ပါးလြန္းေနေသာ အိပ္ရာဖံုးကုိၾကည့္ၿပီး ‘မိန္းမက’ အသစ္လဲခ်င္ သည္။ ထုိ႔ေနာက္ အေႂကြးဝယ္ကဒ္ႏွင့္ ဝယ္ရန္ ဆံုးျဖတ္လုိက္ၿပီး တစ္နည္းနည္းျဖင့္ ေငြျပန္ရွာၿပီး အေႂကြးဆပ္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိေန႔က ဖတ္႐ႈခဲ့ေသာ က်မ္းစာ မွ 
သု ၂၂း၂၇ တြင္ “သင္၌ေပးရန္မရွိလွ်င္ သင့္အိပ္ရာကုိ အဘယ္ေၾကာင့္ ယူသြားေစခ်င္ သနည္း”ဟု ဖတ္လုိက္ရ၍ သူအလြန္အ့့ံၾသသြား သည္။ သုိ႔ႏွင့္ထုိေန႔က အေႂကြးႏွင့္ အိပ္ရာဖံုး မဝယ္ေတာ့ဟု ‘မိန္းမ’ျဖစ္သူ ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္။ 

မိမိ၏ေငြကုိ မည္သုိ႔သံုးစဲြမည္ဆုိသည့္ ကိစၥက ဘုရားႏွင့္မိမိၾကား တစ္ဦးခ်င္းဆံုးျဖတ္ ရမည့္ကိစၥျဖစ္ၿပီး ခက္ခဲႏုိင္ပါသည္။ 
သုိ႔ေသာ္ ဘုရားသခင္က ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အား ကူရာမဲ့စြန္႔ပစ္မထားပါ။ 
“သင္သည္ ကုိယ္ဥစၥာႏွင့္ အဦးသီးေသာ အသီးအႏွံရွိသမွ်ကုိ 
ထာဝရဘုရားအား ပူေဇာ္ေလာ့ (သု ၃း၉)။ 
အဘယ္သူမွ် ေငြႏွင့္ဘုရားဟူသည့္ သခင္ႏွစ္ဦး၏ 
အေစကုိမခံႏုိင္ (မ ၆း၂၄) ဟုအၾကံေပးထားပါသည္။ 

အထက္ပါ အမွန္တရားမ်ားကုိ ႏွလံုးသြင္းၿပီး၊ ေငြေၾကးကုိ 
ပညာအလိမၼာႏွင့္ သံုးစဲြႏုိင္ေရးအတြက္ မစမႈကုိ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မွ 
ထပ္မံရွာေဖြရာ “ေလာဘလြန္က်ဴးျခင္းကုိ သတိႏွင့္ေရွာင္ၾကဥ္ေလာ့” 
(လု ၁၂း၁၅)၊ “ေခ်းငွားယူေသာသူသည္ ေခ်းငွားေပးေသာ သူ၌ ကၽြန္ျဖစ္၏” 
(သု ၂၂း၇)၊ စြန္႔ၾကဲခ်င္ေသာ ေစတနာစိတ္ရွိရန္ (၁ တိ ၆း၁၈) စသည္ ျဖင့္ ေတြ႕ရွိရျပန္သည္။ ေငြေၾကးျပႆနာသည္ ႀကီးမားေသာ ျပႆနာျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ လုိအပ္သမွ်ကုိ ျဖည့္ဆည္း ျပင္ဆင္ေပးသနားသည့္ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ဘုန္းေတာ္ ထင္ရွားေအာင္ ေငြေၾကးကုိ 
မည္သုိ႔ အသံုးခ်ရမည္ကုိ သြန္သင္ျပလိမ့္မည္။

သုတၱံက်မ္း (၃း၉-၁၀)အဦးသီး ကိုပူေဇာ္ပါ

 သင္သည္ ဘုရားအား ဘယ္ေနရာ၌ ထားသည္ကုိ သင္ ဘုရားကို ဘာေတြေပးေနသနည္း ဆိုသည္.အခ်က္အားျဖင္. သိနုိင္သည္။  
ပါးစပ္အားျဖင္. ထာ၀ရဘုရားကုိခ်စ္သည္ဟု ေျပာဆုိသီဆုိရန္  
လြယ္ကူသေလာက္ လက္ေတြ.အားျဖင္. မလြယ္လွေပ။ 
ထုိ.ေၾကာင့္ သင္တုိ.သည္ နုတ္ခမ္းျဖင္.နီးျပီး
 ႏွလုံးသား၌ ေ၀းေနတတ္သည္။ 

အကယ္၍ အသက္တာ၏ ပထမေနရာ 
ပထမဦးစားေပး၌ ဘုရားရွိမည္ဆုိေသာ္ 
သင့္အသက္တာ၏ ပထမ အရာအားလုံးသည္ 
ဘုရားနွဳင္.သာ ဆိုင္သည္.အတြက္ 
ဘုရားကို ေပးရမွာ အေသခ်ာ ၿဖစ္သည္။

၁။ အဦးသီး ရွိသမွ်ဘုရားကို ပူေဇာ္ပါ။ သင့္အတြက္ 
ပထမဆုံးရသည္. အသီးအႏွံ ၊ပထမဆုံးရေသာ အရာအားလုံးသည္ ဘုရားနဳင္.ဆုိင္ေသာေၾကာင္. ထုိအရာအားလုံးကိုလ်ဴရမည္။ 
တရား၁၈း၄၊ အဦးသီးမ်ားအားလုံး ယူေဆာင္လာၿပီး ဘုရားေပးသည္. 
တိုင္းၿပည္မွာ ရသည္. ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ အဦးသီးမ်ားကို ယူေဆာင္ 
လာပါၿပီဟု ၿမြတ္ဆိုလွ်က္ ကိုးကြယ္ၿခင္းကိုၿပဳရမည္။ တရား၂၆း၁၀။

ဒါဟာ သင့္အသက္တာမွာ ဘုရားေပးသည္. အရာကို
 ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းၿခင္း ေက်းဇူးသိတတ္ ၿခင္းပင္ၿဖစ္သည္ ။
  အဦးဆုံးအရာမ်ားၿဖင့္ဘုရားကို မဆက္ကပ္ မေပးလ်ဴျခင္းသည္ 
ဘုရားေပးသည္. ေကာင္းၾကီးမ်ားကို အသိမွတ္ မၿပဳရာ ေရာက္ၿပီး သင့္ၾကိဳးစားမူၿဖင့္သာ ရသည့္ပုံစံပင္ၿဖစ္သည္။ 

၂။ေၾကာက္ရြံၿခင္းကုိ သင္ယူျခင္း( တရား၁၄း၂၂-၂၃) အဥိီးသီးမ်ားကို ေပးလ်ဴၿခင္းအားၿဖင့္ ဘုရားကိုေၾကာက္ရြံရိုေသေသာ နွလုံးသားကို 
ရရရန္ သင္ယူေနေၾကာင္း နုတ္ကပါတ္ေတာ္က ရွင္းလင္းထားသည္။ 
ဘုရားကို ေၾကာက္ရြံၿခင္းဆိုတာ အလိုအေလ်ာက္ၿဖစ္လာၿခင္းမဟုတ္ပဲ အသက္တာ၌ ေန့စဥ္လက္ေတြ႕ လုပ္ေဆာင္ၿခင္းၿဖင့္ သင္ယူရန္ပင္ၿဖစ္၏။ သားသမီး မ်ားကိုလည္း ဘုရားကိုေၾကာက္ရြံ ရိုေသသူမ်ားၿဖစ္လာေစရန္ ဘုရားေပးေသာ အရာမ်ားၿဖင့္ ဘုရားကို ဆက္ကပ္ ေပးအပ္တတ္
သူမ်ားၿဖစ္ရန္ သြန္သင္ေပးရန္ လိုအပ္သလို 
ကိုယ္တုိင္လည္း ေန.စဥ္ မိမိကိုယ္ကို သြန္သင္ဖို.လုိသည္။ 

၃။ ၾကြယ္၀ၿပီး အသစ္ေသာ စပ်စ္ရည္လွ်ံမသည္။ 
ဤအရာသည္ ဘုရားကတိေတာ္ျဖစ္ျပီး 
အကယ္၍ သင္သည္ ဘုရားဂတိေတာ္ကို ယုံၾကည္ၿခင္းျဖင္. လိုက္ေလ်ာက္မည္ဆုိေသာ္ သင့္အသက္တာ၌ တစ္ခါမွ မၾကဳံဖူးသည္.
 ၾကြယ္၀ၿခင္း သင္လုပ္ေဆာင္မူနွဳင္. မဆိုင္သည္. အသစ္ေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ားျဖင္. ၿပည့္၀ခံစားမည္ျဖစ္သည္။ 

သင္၏ ဘုရားသခင္ ထားဝရဘုရားသည္ သင့္အေမြခံစရာဘို႔
 ေပးေတာ္မူေသာ ျပည္သို႔ သင္သည္ ဝင္စားေသာအခါ သင္၏ 
ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား ေပးေတာ္မူ ေသာျပည္၌ အဦးသီးေသာ အသီးအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုယူ၍ ျခင္းေတာင္း၌ ထည့္ျပီးမွ သင္၏ ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရား၏ နာမေတာ္တည္စရာဘို႔ ေရႊးေကာက္ေတာ္ မူေသာ 
အရပ္သို႔သြား၍ ထုိကာလ၌ ယဇ္ပုေရာဟိတ္လုပ္ေသာသူထံသို႔ 
ခ်ဥ္းကပ္လ်က္၊ ထာဝရဘုရားသည္ ငါ့ကိုေပးျခင္းငွါ ဘုိးေဘးတို႔အား 
က်ိန္ဆို ေတာ္မူေသာျပည္သို႔ ကၽြႏု္ပ္ေရာက္ပါျပီဟု ကိုယ္ေတာ္၏ 
ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရားအား ယေန႔ ကၽြႏု္ပ္ဝန္ခံပါသည္ဟု 
ယဇ္ပေရာဟိတ္အား ေျပာဆိုရမည္။ ယဇ္ပေရာ ဟိတ္သည္လည္း
 ျခင္းေတာင္းကို သင့္လက္မွယူ၍ သင္၏ဘုရားသခင္ 
ထာ၀ရဘုရား၏ေရွ႕မွာ ခ်ထားရမည္။(တရားေဟာ ၂၆း၁-၄) 

အထက္ပါက်မ္းပိုဒ္ကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။ 
အစၥေရးလူမ်ိဳး (သို႔)ယံုၾကည္သူ တစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ မိမိ၏
စိုက္ပ်ိဳးေျမ (သို႔) မိမိ၏ခြန္အားျဖင့္ လုပ္ေသာအလုပ္မွ ရရွိထားေသာ အဦးသီးေသာအသီးကို ထာဝရဘုရားထံတြင္ ဆက္သရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖၚျပထားသည္။ တမန္ေတာ္ ရွင္ယာကုတ္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အဦးသီးေသာ အသီးကဲ့သို႔ ျဖစ္ေစျခင္းငွါ ကၽြန္ေတာ္္တုိ႔ကို သမၼာတရားအားျဖင့္ ျဖစ္ဘြားေစသည္လို႔ ဆိုထားပါတယ္။ 
ထိုက်မ္းပိုဒ္အရ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အဦးသီးေသာ အသီးအႏွံမ်ား
 ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဆက္သႏိုင္ဘို႔ရန္သာ ၾကိဳးစား
အားထုပ္ဘို႔သာ ရွိပါတယ္။ ထိုသို႔ဘုရားသခင္ကို 
ဆက္သရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ ေငြေၾကး (ဆယ္ဘို႔တစ္ဘို႔)၊ 
အခ်ိန္၊ ခြန္အား၊ စသည္တုိ႔ ပါ၀င္ပါသည္။ 
အသက္တာတခုလံုးကို ဆပ္ကပ္ ဘို႔ရန္ျဖစ္ပါသည္။ 

တခ်ိဳ႕ မိမိတို႔၏ေငြေၾကးမ်ား ပါ၀င္ေပးလွဴလိုက္သည္ႏွင့္ လံုေလာက္ျပီဟု ထင္ေနၾကသည္။ အသက္တာတခုလံုး ေပးဆပ္ေပးလွဴသင့္ပါသည္။ ထိုသုိ႔ေပးလွဴရာတြင္ ၀တ္ေက်တန္းေက် သေဘာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ေစတနာ
စိတ္ႏွင့္ ေပးလွဴဘို႔ လိုအပ္ ပါသည္။ ေစတနာစိတ္ႏွင့္ ေပးလွဴသည့္တိုင္ 
ထိုအလွဴ (ေငြ၊ အခ်ိန္၊ ခြန္အား)ကို ကိုယ္တိုင္ ဆပ္ကပ္ေပးလွဴႏို္င္ခြင့္ မရွိပါ။ အထက္ပါ က်မ္းပိုဒ္တြင္ အလွဴပစၥည္းမ်ားကို ယဇ္ပေရာဟိတ္က 
တဆင့္သာ ေပးလွဴႏိုင္ပါသည္။ 

ထိုအလွဴပစၥည္းမ်ားကို ယဇ္ပေရာဟိတ္ ထံေပးအပ္ရျပီး 
ထိုယဇ္ပေရာဟိတ္က ဘုရားသခင္ေရွ႕သို႔ ယူေဆာင္သြားကာ ဆပ္ကပ္အပ္ႏွံေပးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပးလွဴ ေသာ အလွဴ
ပစၥည္းမ်ားကုိ ခရစ္ေတာ္ မွတဆင့္သာ ေပးလွဴႏိုင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ကယ္တင္ျခင္း အမႈျပဳရာတြင္ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္သာ ျပဳလုပ္ခဲ့သလို ကၽြန္ေတာ္တို႔မွ ဘုရားသခင္ကို ျပန္လည္အပ္ႏွံေသာ မည္သည့္အရာမဆို ဘုရားသခင္သည္ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္သာ လက္ခံပါသည္။ 

အခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ား၏ ေပးလွဴမႈသည္ အလြန္တရာ အံ့ၾသဘြယ္
 ၾကီးမားမ်ား ျပားေသာ ပမာဏ၊(သို႔) ဆပ္ကပ္အပ္ႏွံမႈမ်ားသည္ လူအျမင္တြင္ ၾကီးမားလွေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏ အျမင္တြင္ ခရစ္ေတာ္မပါသျဖင့္ အရာမေရာက္ေသာ ေပးလွဴအပ္ႏွံမႈမ်ားျဖစ္သည္ကို ၀မ္းနည္ဘြယ္ရာ ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ အခ်ဳိ႕ေသာလူမ်ား၏ ဆပ္ကပ္အပ္ႏွံမႈမ်ားသည္ အားက်အတုယူဘြယ္ရာျဖစ္သည္။ 

အခ်ိဳ႕ေသာ ဆပ္ကပ္အပ္ႏွံမႈမ်ားသည္ မိမိအသက္ကိုပင္ အပ္ႏွံၾကသည္။ အေရွ႕အလယ္ပိုင္း ေဒသမ်ားတြင္ သူတို႔၏ ယံုၾကည္မႈမ်ားအတြက္ 
အသက္ကိုပင္ စေတးခံကာ ဆပ္ကပ္အပ္ႏွံ ေနၾကသည္။ 
သို႔ေသာ္ ထိုသူတို႔သည္ ခရစ္ေတာ္မပါသျဖင့္ အသက္ပင္ အပ္ႏွံေပး လွဴၾကေသာ္လည္း အခ်ည္းအႏွီး ပင္ျဖစ္ေနၾကသည္။ 
မိတ္ေဆြ---သင္သိကၽြမ္းခြင့္ရေသာ ခရစ္ေတာ္အတြက္
 ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါ။ 

ထိုသခင္ ခရစ္ေတာ္္အားျဖင့္ ေပးလွဴဆပ္ကပ္ခြင့္ ရရွိေနသည္ကို ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါ။ ေအာက္ပါ က်မ္းပိုဒ္ႏွစ္ပိုဒ္ကို ေလ့လာျပီး ဆက္လက္ခြန္အားယူ ဆင္ျခင္ေပးပါ။ ေရာမ ၁၂း၁ ညီအကိုတို႔ အသက္ရွင္ျခင္းလကၡဏာ၊ သန္႔ရွင္ျခင္းလကၡဏာ၊ ဘုရား သခင္ႏွစ္သက္ေတာ္မူဘြယ္ေသာ လကၡဏာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ 
ယဇ္ကို သင္တို႔သည္ ပူေဇာ္၍ မိမိကိုယ္ခႏၶာကို ဘုရားသခင္အား ဆပ္ကပ္ျခင္းတည္းဟူေသာ သင္တုိ႔ျပဳအပ္ေသာ၀တ္ကို ျပဳမည့္ 
အေၾကာင္း သင္တို႔ကို ငါတိုက္တြန္းႏႈိးေဆာ္ေပသည္။ ဖိလိပၸိ ၁း၁၁ -

 ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းအသေရေတာ္ကို 
ထင္ရွားေစတတ္ေသာ ေျဖာင္မက္ျခင္းအက်င့္ႏွင့္ သင္တုိ႔သည္
 ျပည့္စံု၍ ခရစ္ေတာ္၏ ေန႔ရက္တိုင္ေအာင္ စိိတ္ၾကည္ျဖဴလ်က္ 
တိမ္းလဲျခင္းအမႈႏွင့္ ကင္လႊတ္လ်က္ ရွိမည္အေၾကာင္းကို၎၊ 
ငါဆုေတာင္း ပဌနာျပဳ၏။