၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday, 17 July 2018

|| မ်ိဳးေစ့ || || ပ်က္စီးသြားျခင္း ႏွစ္မ်ိဳး ||

မ်ိဳးေစ့ တေစ့၏ အတြင္း၌ အသက္ရွင္ေသာ အပင္ျဖစ္လာမည့္ အဆံ တခုအတြက္း၌ ရွိသည္ကို လူတိုင္း နီးပါးသိၾကသည္။ ထိုသို႔ ဆိုေသာ္ အသက္ရွိေသာ မ်ိဳးေစ့ တေစ့၌ အျပင္ အကာ အခြံျဖင့္ ဖံုးအုပ္ထားသည္ကို ေတြ႕ရမည္။ စပါးေစ့သည္ စပါးခြံႏွင့္ ဖံုးထား သည့္ အေနအထားမွ စပါးပင္ျဖစ္ဖို႔ လယ္၌ ပ်ိဳးႀကဲရသည္။ စပါးခြံ ဖြတ္ၿပီး ဆန္ ကို မ်ိဳးေစ့ဟု မေခၚေတာ့ပါ။ လူတို႔ အဟာရျဖစ္ေစဖို႔ အတြင္းမွ ဆန္ ကသာ အဟာရဓါတ္ ျဖစ္ေစၿပီး စပါးခြံ မွာ ဖြဲျပာ အျဖစ္ သာ မီးရႈႎ့ျပစ္ရသည္။ ထိုအတူ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားကို သယ္ေဆာင္ထားသည့္ မ်ိဳး စပါး ႏွင့္ တူေသာ ေယရႈက ဖန္ဆင္းရွင္ ဘုရားကို ဖံုးအုပ္ သယ္ေဆာင္လာေသာသူျဖစ္တယ္။ သယ္ေဆာင္ လာရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းက စပါးတေစ့ ေျမမွ က်ၿပီး အကာ အခြံ ပ်က္စီးသြားမွ စပါးပင္အျဖစ္ ေပၚထြန္းလာကာ ေနာက္ထပ္ အသက္ရွင္ေသာ စပါးသီးႏွံမ်ားစြာ ထိုစပါးတေစ့မွ မ်ားစြာ ပြားမ်ားလာဖို႔ျဖစ္တယ္။ ထိုေၾကာင့္ ေကာင္းကင္မွ ထာဝရအသက္ရွင္ေသာ ထာဝရဘုရားက ေျမေပၚ ဆင္းက်လာၿပီး ကားတိုင္မွာ ျမင္ေနရေသာ လူသား ေယရႈ ပ်က္စီး ခံလိုက္ၿပီး ေနာက္ အေစ့သက္မွ အပင္သက္သို႔ ကူးေျပာင္းသကဲ့သို႔ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း အသက္ႏွင့္ ေပၚထြန္းလာၿပီး ယံုၾကည္သူမ်ားစြာ သည္ စပါးသီးႏွံကဲ့သို႔ ခရစ္ေတာ္ ထဲမွ ေပါက္ဖြားလာၾကသည္။ ဤသည္ကို ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ အသစ္တဖန္ ေမြးဖြားလာျခင္းဟု ေခၚသည္။ ခရစ္ေတာ္ထဲမွ သီးပြင့္လာၾကေသာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဝိညာဥ္ အားျဖင့္ ဘုရားသားမ်ားျဖစ္ၾက၏။ တနည္းအားျဖင့္ ဘုရားမ်ိဳးေစ့ကို သယ္ေဆာင္ထားေသာ သူမ်ားျဖစ္ၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ထာဝရ အသက္ကို ရရွိထားသူ ဟုလည္းဆိုႏိုင္သည္။ ထိုအခါ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္လည္း အျပင္အခြံ လူသား ျဖစ္ၿပီး အတြင္း အသက္ရွင္ေသာ မ်ိဳးေစ့ ခရစ္ေတာ္ကို ဝိညာဥ္ ထဲ၌ သယ္ေဆာင္ထားသူ၊ ဘုရားသားမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ အျပင္ခြံဟု ေခၚဆိုေသာ လူ၏ "စိတ္ " ကို ေျမ၌ အပ်က္စီးခံျခင္းဆိုသည့္ ျမႈပ္ႏွံ သၿဂႋဳလ္ျခင္း ျပဳလိုက္မွသာ အတြင္းဝိညာဥ္မွ ဘုရား၏ အသက္ရွင္ျခင္းထေျမာက္ရာ အေၾကာင္းသည္ ေျမေပၚသို႔ ေပၚထြက္လာသကဲ့သို႔ ေျမႀကီး ခႏၶာ ႐ုပ္သက္မွ အျပင္သို႔ ဘုရားအသက္ ထြက္ေပၚထင္ရွားလာမည္။ ဤသည္ကို လူအထဲမွ ဘုရား ထင္ရွားျခင္းဟု ေခၚဆိုသလို၊ ထိုသူ၌ ဘုရားဘုန္း ထင္ရွားသည္ ဟုလည္းဆိုၾကသည္။ အထက္ပါ ဥပမာ ရွင္လင္းခ်က္ကို ျမင္လ်င္ လူသား ေယရႈႏွင့္ ဘိသိတ္ခံ ခရစ္ေတာ္ တို႔ ေပါင္းစည္းထားေသာ ျဖစ္အင္ကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္မည္။ စပါးတေစ့ အသက္ရွင္ဖို႔ စပါးခံြႏွင့္ စပါးဆံကို ခြဲထား၍ မရသလို ေယရႈႏွင့္ ခရစ္ေတာ္ကိုလည္း ခြဲထား၍ မရပါ။ ထိုနည္း၎ ဘုရား၏ အသက္ႏွင့္ အလင္းကိုလည္း သပ္သပ္စီ ခြဲျခားထား၍ မရပါ။ သို႔ရာတြင္ အသက္၏ လုပ္ေဆာင္ေပးမႈႏွင့္ အလင္း၏ လုပ္ေဆာင္ေပးမႈ မတူပါ။ ေယရႈခရစ္သည္ တေပါင္းတစည္းတည္း၊ တစ္ ဘုရားတည္း၊ တစ္ ဝိညာဥ္တည္း ျဖစ္ေသာ္လည္း အဖ၏ လုပ္ေဆာင္မႈ၊ သားေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္မႈ၊ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္မႈ၊ ေယရႈ၏ လုပ္ေဆာင္မႈတို႔မွာ မတူၾကေသာ္လည္း ရည္ရြယ္ခ်က္တခုတည္၊ ဦးတည္ခ်က္ တခုတည္းကိုသာ လူ၌ ျဖစ္ေစဖို႔ လုပ္ေဆာင္ေပးေနတာ ျဖစ္တယ္။ ေယရႈ ဘုန္းပြင့္ေတာ္ မမူေသး ဆိုသည့္ အခ်ိန္ ကားတိုင္ မတက္မွီက ေယရႈ ႏွင့္ အတူ ဘုရားရွိေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး ဘုရားသည္ ေယရႈ အားျဖင့္ ဘုန္းထင္ရွားျခင္း ျဖစ္ေစခဲ့သည္။ ဘုန္းထင္ရွားျခင္းႏွင့္ ဘုန္ပြင့္ျခင္း မတူပါ။ ဘုန္းထင္ရွားျခင္းသည္ လူအထဲမွ ဘုရား ျဖစ္အင္ ေပၚထြက္လာျခင္း ျဖစ္ၿပီး ဘုန္ပြင့္ျခင္းသည္ လူႏွင့္ ဘုရား တေပါင္းတစည္းတည္း တလံုးတဝတည္း၊ ဘုရားပကတိ ျပည့္ဝ ထြက္ေပၚၿပီး လူႏွင့္ ဘုရား ေပါင္းစည္း ျဖစ္အင္ အျပင္ ဘုန္း တန္ခိုး အုပ္စိုးျခင္း အခြင့္ အာဏာ ပိုင္ဆိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ မွတ္ခ်က္။ ေယရႈ ဆိုသည့္ နာမေတာ္ႏွင့္ ခရစ္ေတာ္ နာမေတာ္ ၏ အဓိပၸါယ္ မတူဘူးဟူ ဆိုျခင္း မွာ ေယရႈသည္ ခရစ္ေတာ္ မဟုတ္ ဟုဆိုေသာ အႏၷတိခရစ္ ဆိုသည့္ က်မ္းစာထဲမွ ေျပာၾကားခ်က္ ႏွင့္ မတူေၾကာင္း သိမွတ္ေစလိုသည္။ ေယရႈသည္ ခရစ္ေတာ္စင္စစ္ ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ ကားတိုင္ မတက္ခင္ ေယရႈ ခရစ္ အသက္ရွင္ခဲ့ ပံုကို ရွင္လင္းစြာျမင္ၿပီး မွ ကားတိုင္ တက္ၿပီး ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ေသာ ေယရႈခရစ္ အသြင္ကူးေျပာင္းသြားေသာ အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ ကို ျမင္ႏိုင္ေပမည္။ ယေန႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ကားတိုင္ထမ္းျပီး ခရစ္ေတာ္ ေနာက္ လိုက္ဖို႔ရန္ ေယရႈ ခရစ္ ကားတိုင္ မတက္မွီ လူနဲ႔ ဘုရား ေပါင္းစည္း အသက္ရွင္ခဲ့ အလို ကၽြႏ္ုပ္တို႔လဲ ခရစ္ေတာ္ဘုရား၏ အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ေပါင္းစည္း အသက္ မရွင္တတ္ရင္ ကိုယ့္ ရဲ႕ အသက္ရွင္ျခင္းဟာ ဘုရားသက္သက္ လူသက္သက္ အသက္ရွင္ေနျခင္း သာျဖစ္သည္။ ထိုအခါ ဘုရားက လူကို လုပ္ေဆာင္ေပးေနျခင္း မဟုတ္ေတာ့ဘဲ လူက ကိုယ့္ ကိုကိုယ္ ယံုၾကည္ၿပီး အသက္ရွင္ သည့္အခါ နာခံ လိုက္ေလွ်ာက္ မည္ ဆိုသည့္ စိတ္ျဖင့္ အသက္ရွင္ ေသာေၾကာင့္ ပညက္ေအာက္ကို ျပန္ေရာက္သြားရတယ္။ ဘုရားေျပာတာကို နာခံၿပီး မိမိအတြင္းမွ ဘုရားက မိမိကိုယ္စား လိုက္ေလ်ာက္ေပး သည့္ အခါ မွသာ ေပါ့ပါးစြာ ေအာင္ျမင္သြားျခင္း ျဖစ္သည္။ အထက္ပါအရာကို ရွင္လင္းေသာ ႐ူပါရံု မရေသာေၾကာင့္ ေက်းဇူးေတာ္နဲ႔ ပညက္ေတာ္ကို အသက္တာမွာ မပိုင္းျခားႏိုင္ျခင္း ျဖစ္တယ္။ ေက်းဇူးေတာ္ အမွန္ ခံစားရရွိပါေစေသာ။အာမင္။ (Jame Lee)  
 

"ပ်က္စီးသြားျခင္း ႏွစ္မ်ိဳး"
ပ်က္းစီးသြားျခင္း သည္ အနႈတ္လကၡဏာ ေဆာင္ေသာ ပ်က္စီး သြားျခင္း ႏွင့္အေပါင္း လကၡဏာ ေဆာင္ေသာ ပ်က္စီးျခင္း ႏွစ္မ်ိဳး ကို ေတြ႕ရမည္။
မ်ိဳးေစ့ တေစ့ကို နမူနာ ၾကည့္ရေအာင္။
ပထမ အေျခအေနတခုက
မ်ိဳးေစ့ တေစ့က ပ်က္စီးသြားတဲ့ အခါ မ်ိဳးေစ့ တေစ့ လံုး ပ်က္စီးသြား ၿပီး အပင္ မေပါက္ေတာ့ေပ။ အေၾကာင္းအရင္းမွာ အခြံအကာပ်က္စီး သြားရံုမွ်မက အတြင္းရွိ အဆံပါ ပ်က္စီး သြားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

ဒုတိယ အေျခအေနတခုမွာ မ်ိဳးေစ့သည္ အေပၚအခြံအကာသာ ပ်က္စီးသြားၿပီး အတြင္း မ်ိဳးေစ့မွ ရွင္ျပန္ျခင္း အသက္ႏွင့္ ထြက္ေပၚလာၿပီးေနာက္ ေျမႀကီးထဲမွ ေျမျပင္ေပၚသို႔ ေပၚထြန္းလာသည္။
ထိုသို႔ ဆိုေသာ္ ပ်က္စီးျခင္း ႏွစ္မ်ိဳး တြင္ ပထမ ပ်က္စီးျခင္းသည္ ဖ်က္စီး ျခင္း ျဖစ္ၿပီး
ဒုတိယ ပ်က္စီးျခင္းသည္ ထပ္မံ ပြားမ်ားစရာ ျဖစ္ေစဖို႔ ပ်က္စီး ခံလိုက္ရျခင္း ျဖစ္သည္။

အထက္ပါ ဥပမာကို ၾကည့္ျခင္း ျဖင့္
နတ္ဆိုး၏ ပ်က္စီးေစျခင္းသည္ ဖ်က္စီး ဖို႔ ျဖစ္ၿပီး
ဘုရား၏ ပ်က္စီး ေစျခင္းသည္ ထေျမာက္ရာ၊ အသက္သစ္ ထြက္ေပၚေစရာ၊ ပြားမ်ားျခင္း ျဖစ္ေစရာ အတြက္ ပ်က္စီး ခံလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။

ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ယာယီ အသက္ရွင္ရာထဲ မွ ထာဝရ အသက္ရွင္ျခင္း ထြက္ေပၚလာေစဖို႔ လို႔ငွာ ဝိညာဥ္ ကို ဖံုးကြယ္ထားေသာ စိတ္အသက္ အခြံအကာကို ပ်က္စီးေစဖို႔ ပတ္ဝန္းက်င္မွ ဖိအား၊ အပူ အေအး ဒါဏ္၊ စသည္တို႔ျဖင့္ အက္ကြဲ ပ်က္စီး ေစမွ ဝိညာဥ္ အသက္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ လာကာ ဝိညာဥ္ အသက္ထင္ရွားျခင္း ထြက္ေပၚလာေပမည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားခြင့္ျပဳထားေသာ အေျခအေနမ်ား အားလံုးသည္ ဘုရား သားသမီးမ်ား ဝိညာဥ္သက္၊ ဘုရား ဂုဏ္ရည္ ရွင္သန္ ထြက္ေပၚ လာေစဖို႔ ထာဝရ အဖို႔ ေကာင္းေစရန္ ျဖစ္သည္။
မိမိ၏ စိတ္ အသက္ကို မုန္း ေသာသူသည္ ဘုရား၏ ထာဝရ ဝိညာဥ္သက္ကို ရမည္ျဖစ္သည္။
မိမိ၏ စိတ္သေဘာရွိသည့္ အတိုင္း အသက္ရွင္လိုေသာ သူသည္ ဘုရား၏ အသက္၊ ဘုရားသဘာဝကို ဆံုးရႈံးမည္ ျဖစ္သည္။ Credit ( J.Lee)

No comments:

Post a Comment