၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Thursday 19 July 2018

|| အစာေရွာင္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ သမၼာက်မ္းစာဖာ္ျပခ်က္ ||

ခရစ္ယန္မ်ား အစာေရွာင္ရန္သမၼာက်မ္းစာက ပညတ္မထားေပ။ ခရစ္ယန္မ်ား အစာေရွာင္ရန္ ဘုရားသခင္က မေတာင္းဆုိေပ။ ပညတ္ထားျခင္းလည္းမရွိေပ။ ထိုနည္းတူ သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ ေကာင္းေသာအရာ၊ သင့္ေတာ္ေသာအရာႏွင့္ အက်ိဳးရွိေသာအရာျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။ တမန္ေတာ္၀တၳဳထဲတြင္ ယံုၾကည္သူမ်ားသည္ တစ္စံုတစ္ခု မဆံုးျဖတ္ခင္မွာအစာေရွာင့္ေလ့ရွိသည္ (တမန္ ၁၃း၂၊ ၁၄း၂၃)။ အစာေရွာင္ျခင္းႏွင့္ဆုေတာင္းျခင္းတုိ႔သည္ အၿမဲတမ္းဒြန္တြဲလ်က္ရွိသည္ (လုကာ ၂း၃၇၊ ၅း၃၃) အစာေရွာင္ျခင္းအဓိကေဖာ္ျပခ်က္သည္ စားစာရာမရွိ ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္အေစာေရွာင္ျခင္း၏ရည္ရြယ္ခ်က္သည္ ေလာကအရာမ်ားကို လံုး၀ပေပ်ာက္ေစကာ ဘုရားသခင္ကိုသာအာရုံျပဳျခင္းျဖစ္ သည္။ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္မိတ္သာဟာရျပဳႏုိင္ရန္အတြက္ ဘုရား သခင္အေပၚတြင္ျဖစ္ေစ၊ မိမိကိုယ္ကိုကုိယ္ျဖစ္ေစ ဆႏၵျပျခင္းနည္းလမ္းျဖစ္သည္။ အစာေရွာင္ျခင္းက အသစ္ေသာအျမင္ကိုေပး၍ဘုရားသခင္အေပၚတြင္မွီခိုအားထားရန္ တဖန္ႏႈိးေဆာ္ေပးသည္။ သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ အစာမစားျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္အစာ ေရွာင္ျခင္းနည္းလမ္းမ်ားစြာရွိသည္။ ခဏအတြင္စိတ္ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚေသာေလာကအရာ မ်ားထားခဲ့ကာ ဘုရားသခင္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳျခင္းသည္ အစာေရွာင္ျခင္းျဖစ္သည္။ (၁ေကာ ၇း၁-၅)။ အစာေရွာင္ေသာအခါ အစာေရွာင္ရမည့္အခ်ိန္ကို ကန္႔သတ္ထားရမည္ျဖစ္သည္။ ဘာမွ်မစားဘဲ အစာေရွာင္ရမည့္အခ်ိန္ကို တိုးခ်ဲ႕ျခင္းသည္ ခႏၶာကုိယ္ အတြက္အႏၱရာယ္ရွိသည္။ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ ခႏၶာကုိယ္ၫႇဥ္းဆဲျခင္းမဟုတ္ဘဲ ဘုရားသခင္ကို အာရံုျပဳျခင္းသာျဖစ္သည္။အစာေရွာင္ျခင္းကို “က်န္းမာေရး”အျဖစ္ မထင္မွတ္သင့္ေပ။ သမၼာက်မ္းစာတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ရန္အတြက္မဟုတ္ဘဲ ဘုရားသခင္ႏွင့္သာ၍ နက္နဲစြာမိတ္သာဟာရ ဖြဲ႕ရန္အတြက္သာျဖစ္သည္။ လူတုိင္းအစာေရွာင္ႏုိင္သည္။ သို႔ေသာ္ လူအခ်ိဳ႕တုိ႔သည္ အစာေရွာင္ႏုိင္မည္မဟုတ္ေပ။ (ဥပမာအားျဖင့္ ဆီးခ်ိဳေရာဂါရွိေသာသူမ်ား) လူတုိင္းသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ နီးကပ္စြာအသက္ရွင္ႏုိင္ရန္ေခတၱျဖစ္ပ်က္ေသာအရာမ်ား ထားခဲ့ႏိုင္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ဤေလာကအရာမ်ားကို ဖယ္ထုတ္ႏုိင္ျခင္းအားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ကို အာရံုစုိက္ရာတြင္ ပို၍ေအာင္ျမင္ေသာ သူမ်ားျဖစ္လာႏုိင္ပါသည္။ အစာေရွာင္ျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔လုိအပ္ေသာ အရာမ်ားရရွိရန္အတြက္ ဘုရားသခင္ထံ ဆႏၵျပျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ေပ။ အစာေရွာင္ျခင္းက ကၽြနု္ပ္တုိ႔ကိုေျပာင္းလဲေစႏုိင္သည္။ သို႔ေသာ္ဘုရားသခင္ကို မေျပာင္းလဲေပးႏုိင္ပါ။ အစာေရွာင္ျခင္းက အျခားသူမ်ားထက္ ၀ိညာဥ္ေရးရာတြင္ပို၍ရင့္ က်က္သည္ကိုလည္းမဆိုလိုပါ။ အစာေရွာင္ျခင္းကို စိတ္၀ိညာဥ္ႏွိမ့္ခ်ျခင္းႏွင့္ေပ်ာ္ရႊင္ ေသာစိတ္ေနသေဘာထားအားျဖင့္ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ 
မႆဲ ၆း၁၆-၁၈ထဲတြင္ ဤသို႔ေဖာ္ျပထားပါသည္။ “သင္တုိ႔သည္အစာေရွာင္ျခင္း အက်င့္ကိုက်င့္ေသာအခါ လွ်ိဳ႕၀ွက္ေသာသူတုိ႔နည္းတူ မ်က္ႏွာၫႈိးငယ္ျခင္းမရွိၾကႏွင့္။ ထိုသူတို႔သည္မိမိတုိ႔အစာ ေရွာင္သည္ကို လူအမ်ားေရွ႕မွာထင္ရွားေစျခင္းငွါ မိမိတုိ႔မ်က္ႏွာကို ဖ်က္တတ္ၾက၏။ ငါအမွန္ ဆိုသည္ကား၊ ထိုသူတုိ႔သည္မိမိတုိ႔အက်ိဳးကိုခံရၾက၏။ သင္သည္အစာေရွာင္ေသာအခါ အစာေရွာင္သည္ကို လူမ်ားတုိ႔ေရွ႕မွာ မထင္ရွားေစဘဲ၊ မထင္ရွားေသာအရပ္၌ ရွိေတာ္မူေသာ သင္တုိ႔အဘေရွ႕ေတာ္ ၌သာထင္ရွားေစျခင္းငွါ ေခါင္းကိုလိမ္းက်ံေလာ့။ မ်က္ႏွာကိုလည္းသစ္ ေလာ့။ မထင္ရွားေသာ အရာကိုျမင္ေတာ္မူေသာသင္တုိ႔အဘသည္ အက်ိဳးကိုထင္ရွားစြာေပး ေတာ္မူလတံ့။”

No comments:

Post a Comment