၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Friday 27 July 2018

|| အပ်ိဳကညာမွ ေယရွု ဖြါးျမင္ျခင္း အယူ၀ါဒသည္ မည္မွ်အေရးႀကီးသနည္း ?

(ေဟရွာယ ၇း၁၄၊ မႆဲ ၁း၂၃၊ လုကာ ၁း၂၇)။ ပထမအေနျဖင့္၊ သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ၾကည့္ၾကပါစို႕။ မာရိေျဖၾကားေသာေမးခြန္း “ဤအမႈအရာသည္ အဘယ္သို႕ျဖစ္လိမ့္မည္နည္း။” (လုကာ ၁း၃၄)ကို ေကာင္းကင္တမန္ ဂါေဗလက “သန္႕ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ သင္၏အေပၚမွာတက္ေရာက္ေတာ္၍၊ အျမင့္ဆံုးေသာဘုရားသခင္၏တန္ခိုးေတာ္သည္ သင့္ကိုလႊမ္းမိုးလိမ့္မည္” 
(လုကာ ၁း၃၅) ဟုေျဖၾကား ခဲ့သည္။ ေကာင္းကင္တမန္က ေယာသအား 
မာရိကို သိမ္းပိုက္ရန္ ဤသို႕တုိက္တြန္းခဲ့သည္။ “ဤပဋိသေႏၶ သည္ သန္႕ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏” (မႆဲ ၁း၂၀)။ 
ရွင္မႆဲက အပ်ိဳကညာသည္ “သန္႕ရွင္ေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ေၾကာင့္ ပဋိသေႏၶစဲြေန၏” (မႆဲ ၁း၁၈) ဟုေဖာ္ျပထားသည္။ 
ဂလာတိ ၄း၄ ထဲတြင္ အပ်ိဳကညာဖြါးျမင္ျခင္းကို “မိန္းမ၀မ္း၌ပဋိသေႏၶယူ၍ ပညတ္တရားေအာက္၌ဘြားျမင္ရေသာသား ေတာ္ကို ဘုရားသခင္သည္ ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏” ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။ 

ဤက်မ္းပိုဒ္မ်ားၾကည့္လွ်င္ သခင္ေယ႐ႈဘြားျမင္ျခင္းသည္ မာရိ၏ခႏၶာကိုယ္ထဲတြင္သန္႕ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာစြာေတြ႕ရွိႏုိင္သည္။ သာမန္မ်က္စိျဖင့္မျမင္ႏုိင္ေသာ (သန္႕ရွင္း ေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္) ႏွင့္ မ်က္စိျဖင့္ျမင္ႏုိင္ေသာ (မာရိ၏ဗိုက္)တုိ႕ပါ၀င္သည္။ မာရိသည္ မိမိကုိယ္ကို ကုိယ္၀န္မရွိေပ။ သူမသည္ အသံုးေတာ္ခံေသာ “တန္ဆာပလာ”ျဖစ္သည္။

 ဘုရားသခင္သာလွ်င္ ဘုရားဇာတိမွလူ႕ဇာတိျဖစ္ဘြားျမင္ေတာ္ အ့ံၾသဖြယ္ေကာင္းေသာနိမိတ္လကၡဏာကို ျပဳႏုိင္သည္။ သို႕ရာတြင္ မာရိသည္ သခင္ေယ႐၏မိခင္ျဖစ္သည္ဟု ျငင္ပယ္ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈသည္ လူသား ျဖစ္သည္ကို ျငင္းပယ္ျခင္းျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈသည္လူသားစစ္စစ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သူသည္ ကၽြနု္ပ္တုိ႕ကဲ့ သို႕ခႏၶာကိုယ္ရွိေၾကာင္း သမၼာက်မ္းစာက ေဖာ္ျပထားသည္။ သူသည္ထုိခႏၶာကုိယ္ကို မာရိထံမွ ရရွိျခင္း ျဖစ္သည္။ 

ထို႕ျပင္ သခင္ေယ႐ႈသည္ ဘုရားစစ္စစ္လည္းျဖစ္သည္။ သူသည္ ထာ၀ရတည္ရွိသည္။ အျပစ္ မရွိေပ (ေယာဟန္ ၁း၁၄၊ ၁တိ ၃း၁၆၊ ေဟၿဗဲ ၂း၁၄-၁၇)။ သခင္ေယ႐ႈသည္ အျပစ္သားဘ၀ျဖင့္ မဘြားခဲ့ေပ။ 
သူ႕မွာ အျပစ္မရွိခဲ့ေပ (ေဟၿဗဲ ၇း၂၆)။ အျပစ္တရား သည္ မ်ိဳးဆက္
သစ္မ်ားေပၚတြင္ ဖခင္အားျဖင့္ ဆင္းသက္ပံုရသည္ (ေရာမ ၅း၁၂၊ ၁၇၊ ၁၉)။ အပ်ိဳကညာမွ ဘြားျမင္ျခင္းသည္ အျပစ္တရားမွ တိမ္းေရွာင္
လြတ္ေျမာက္ျခင္းႏွင့္ ထာ၀ရဘုရားသခင္သည္ ၿပီးျပည့္စံုေသာ လူသားတစ္ဦးျဖစ္လာျခင္းျဖစ္သည္ကို ထင္ရွားသည္။ AMEN

No comments:

Post a Comment