၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Saturday 20 July 2019

( "စာေစာင္ ႏွစ္ခု" ရွိသည္ )

သမၼာက်မ္းစာထဲ၌ စာေစာင္ အမ်ားရွိေသာ္လည္း 
အဓိက က်ေသာ စာေစာင္ ႏွစ္ခုကို ရွင္းလင္းစြာ သိျမင္ဖို႔ လိုအပ္သည္။ 
 ထို စာေစာင္ ႏွစ္ခုမွာ "အသက္ စာေစာင္" ႏွင့္ 
"သိုးသူငယ္ ၏ စာေစာင္" ဟူ၍ ျဖစ္သည္။

 ေရွးမဆြ ခင္ က ခရစ္ေတာ္ထဲ ေရြးထည့္ ထားျခင္း ခံရသူမ်ားသည္ 
လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ ၂၀၀၀ ေက်ာ္က လူ႔ဇာတိခံယူေသာ ခရစ္ေတာ္ ၏ 
လက္ဝါး ကားတိုင္၌ အေသခံေပးျခင္း ႏွင့္ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ျခင္းကို 
ယံုၾကည္ လ်က္ လက္ခံသူ အားလံုးသည္ "အသက္" စာေစာင္ စာရင္းဝင္သူမ်ားသာ ခရစ္ေတာ္၏ ထေျမာက္ျခင္း ႏွင့္ 
အတူ ထေျမာက္ လာရသည့္ အတြက္ ေသျခင္းႏွင့္ 
အစဥ္ ကင္းလြတ္ ၾကရသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ 

"အသက္ စာေစာင္" ၌ ပါဝင္ သူမ်ား အားလံုး သည္ "သိုးသူငယ္၏ စာေစာင္" ၌ ပါဝင္ရေသာ သူ အားလံုး မျဖစ္ၾကေပ။ သိုးသူငယ္၏ စာေစာင္၌ ပါေသာသူမ်ား သည္ သိုးသူငယ္ မဂၤလာေဆာင္ပြဲ သို႔ တက္ေရာက္ရမည့္ သူမ်ား၊ ပြဲဝင္ ရေသာ သတို႔သမီးမ်ား၊ တနည္း အားျဖင့္ ေအာင္ျမင္ေသာသူမ်ား၊ ဘုန္းေတာ္ ေရာင္ရွိန္ ရွိေသာ၊ ကိုယ္ပိုင္ အလင္းရွိသည့္ စစ္မွန္ေသာ ခရစ္ေတာ္၏ ခႏၶာကိုယ္ 
အဝင္မ်ား သာ ျဖစ္ၾကသည္။ အသက္စာေစာင္ စာရင္းဝင္သူမ်ားသည္ 
ပထမ အဆင့္ တရားဝင္ ေရြးနႈတ္ ကယ္တင္ ျခင္း ခံရ ေသာ သူမ်ား၊ 
မီးခြက္ ကို လက္ဝယ္ ပိုင္ဆိုင္ ထားၾက သူမ်ား ျဖစ္ၾကၿပီး၊ 
သိုးသူငယ္ ၏ စာေစာင္၌ ပါဝင္ခြင့္ ရေသာ သူမ်ားသည္ 
ဒုတိယ အဆင့္ ထပ္မံ ေခၚထုတ္ခံရၿပီး ေအာင္ျမင္ေသာ 
အသက္တာရွိသူ၊ စိတ္သက္ကို အဆံုးရံႈး ခံလ်က္ ဘုရား၏ 
ဝိညာဥ္ သက္ျဖင့္ ရွင္ခြင့္ ျပဳကာ ေလာကထဲ၌ ေအာင္ျမင္ေသာ 
အသက္တာ ရွိသူ၊ ဘုရားအသက္ ထင္ရွားေသာသူ၊ 
မီးခြက္ ႏွင့္တကြ ဆီ ကိုပါ ယူ ေသာ ပညာရွိ သတိုးသမီး မ်ား၊ 
ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူ ဆင္းရဲ ဒုကၡကို ခံလ်က္၊ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူ
 ေအာင္ပြဲ ခံေသာ သတို႔သမီးမ်ားသည္ သိုးသူငယ္၏ စာေစာင္၌ 
ပါဝင္ခြင့္ ရၾကၿပီး ေနာင္တခ်ိန္ မ်က္ျမင္ ထင္ရွား ျဖစ္လာသည့္ အခါ 
ဘုန္းရွိန္ ထည္ဝါ စြာျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ ႏွင့္ အတူ မဂၤလာေဆာင္ပြဲအၿပီး 
အုပ္စိုးသူ ဘုရင္မ်ား အျဖစ္ႏွင့္ ဦးေခါင္ေတာ္ ဘုရင္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ 
ဘုရင္မ်ား အျဖစ္ ဆင္းႂကြ လာၾကမည့္ သူမ်ားသည္ သိုးသူငယ္ ၏ 
စာေစာင္၌ အမည္စာရင္း ပါဝင္ၾကရေသာ သူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ 

သို႔ျဖစ္၍ ေယရႈ ခရစ္ေတာ္ ၏ ကားတိုင္၌ ျပဳေပးခဲ့ေသာ ေက်းဇူးေတာ္ ေလာက္ႏွင့္ မၿပီးေသးပါ။ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ေသာ ခရစ္ေတာ္၏ ဝိညာဥ္ သက္ျဖင့္ ဆက္လက္ အသက္ရွင္ခြင့္ ျပဳလ်က္ ဘဝကို ေအာင္ျမင္ေသာ အသက္တာ ရွိသူ၊ အရာရာ တိုင္း၌ ဝမ္းေျမာက္လ်က္ ဘုရားႏွင့္ အတူ သြားလာ ေအာင္ျမင္ေသာ သူမ်ား ျဖစ္ဖို႔ လိုေသးေၾကာင္း သိမွတ္ ဝန္ခံ ဖို႔ ျဖစ္သည္။ ဟာေလလုယာ "ဘုရားသခင္၏ စီမံကိန္း" ခမည္းေတာ္ ဘုရား၏ အၾကံ အစည္ေတာ္ နဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ ကို အေကာင္အထည္ ေဖၚဖို႔ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ ေတာ္ တို႔သည္ အတူတကြ လုပ္ေဆာင္ၾကသည္ကို ေတြ႕ရွိရသည္။ 

လုပ္ေဆာင္ပံု ႏွစ္ပိုင္း မွာ တရားဝင္ ေရြးနႈတ္ ျခင္း ႏွင့္ တဖန္ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ေပးျခင္း ႏွစ္ပိုင္း ျဖစ္သည္။ တရားဝင္ ေရြးနႈတ္ေပးဖို႔ရန္ ႀကီးမားတဲ့ ဘုရား၊ အကန္႔သတ္ မဲ့ တိုင္းတာ၍ မရ ႏိုင္ေသာ ဘုရားသည္၊ ေသးငယ္ၿပီး အငနိ႔အသတ္ နဲ႔ အသက္ရွင္ရေသာ လူသား ဇာတိကို ခံယူလ်က္ မေသႏိုင္ေသာ ဘုရား၊ ေသြးမထြက္ သည့္ ဘုရားကိုယ္တိုင္ ေသႏိုင္ၿပီး အေသြးသြန္း
 ႏိုင္ေသာ ႐ုပ္ခႏၶာ ကို ယူေဆာင္လ်က္ လူေလာကထဲ လူအျဖစ္ 
လာေရာက္ၿပီး အေသခံ အေသြးသြန္းျခင္း အားျဖင့္ တရားႏွင့္ 
အညီ ေရြးနႈတ္ ကယ္တင္ေပး လိုက္ခဲ့ ျခင္း အမႈက နႈတ္ကပတ္ေတာ္ 
လူဇာတိ ခံယူလ်က္ အေသြးသြန္း အေသခံ ေပးျခင္း အမႈသည္ 
ကားတိုင္ ထက္၌ အဆံုးသတ္ ၿပီးစီးေစလိုက္သည့္ အခါ ဘုရား၏ 
ပထမ အဆင့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ ၿပီးေျမာက္ခဲ့သည္။ 

ဒုတိယ အဆင့္ အားျဖင့္ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ လူဇာတိခံယူကာ ကားတိုင္၌ ပထမ အဆင့္ ၿပီးေျမာက္ ျပီးေနာက္ သံုးရက္ေျမက္ ေန႔မွာ ဝိညာဥ္ ေတာ္ အျဖစ္ႏွင့္ ထေျမာက္ျခင္း အေၾကာင္း သည္ ေပၚထြန္း လာရသည္။ ထိုအခါ လူ႔ လက္ႏွင့္ ေဆာက္ေသာ ဗိမၼါန္ေတာ္သည္ ၿပိဳပ်က္ၿပီး လူ႔လက္ႏွင့္ မေဆာက္ေသာ ဝိညာဥ္ ေတာ္ အားျဖင့္ ျဖစ္တည္လာ မည့္ ဗိမၼါန္ေတာ္ ကို သံုးရက္ အတြင္း ခရစ္ေတာ္၏ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ျခင္း အားျဖင့္ ယံုၾကည္သူ ၏ ဝိညာဥ္ ထဲ၌ ျဖစ္တည္ေစလိုက္သည္။ ထိုအလံုးစံုေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ 
လူအထဲ ေရာက္လာေသာအခါ ဘုရား၏ ဒုတိယ အဆင့္ ထပ္မံ၌ 
လူအထဲ အသက္နဲ႔ ျပည့္စံုေစဖို႔ ေရာက္လာရသည္။ 

က်မ္းစာ၌ ခရစ္ေတာ္ လာရသည့္ အေၾကာင္း အရင္းကို ေဖၚျပထားသည္မွာ "သိုးတို႔ကို အသက္လြန္ရံုမွ်မက အထူးသျဖင့္ အသက္နဲ႔ ျပည့္စံုေစဖို႔ ငါလာသတည္း။" ဟု ခရစ္ေတာ္ မိန္႔ဆိုခဲ့သည္။ ပထမ တဆင့္ ေသျခင္းႏွင့္ 
ငရဲမွ အသက္လြတ္ ဖို႔ အေသြးသြန္း အေသခံေပးကာ တရားဝင္ ေရြးနႈတ္ ကယ္တင္ ေပးခဲ့သည္။ ဒုတိယ တဆင့္မွာ အသက္ေဘး မွ လြတ္လာၿပီးေသာ သူမ်ား ကို အထူးသျဖင့္ ဘုရား၏ ႂကြယ္ဝေသာ အသက္ႏွင့္ အသက္တာ၌ ျပည့္စံုေစဖို႔ ထပ္မံ လုပ္ေပးေနေသးသည္။ လုပ္ေဆာင္ေပးပံုမွာ 
သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ အျဖစ္ႏွင့္ မိမိ ဝိညာဥ္ အထဲသို႔ အသက္ရွင္ေစေပးေနေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ အျဖစ္ ေရာက္လာကာ 
မိမိ စိတ္သက္ကို အဆံုးရႈံး ခံသူသည္ ဘုရား၏ ႂကြယ္ဝ၊ ျပည့္စံုေသာ 
အသက္ကို ရယူႏိုင္ေပမည္။ လူမည္သည္ကား ခရစ္ေတာ္၌ ရွိလွ်င္
 ေဟာင္းေသာ လူ၏ အသက္တာ သည္ ေျပာင္းလဲ သြားၿပီး လူသစ္၏ ဘုရားျဖစ္ျခင္း အသက္တာသည္ ထိုသူ၌ ျဖစ္တည္ လာေပမည္။ 

ခရစ္ေတာ္၌ တည္ ရွိဖို႔ ရန္ ေယရႈက လူသား၏ ျဖစ္အင္ ျဖစ္ေသာ လူဇာတိခံယူသူ ေယရႈ၏ အေသြး ႏွင့္ အသား ကို ေသာက္စားျခင္း အားျဖင့္သာ သူ၌ တည္ ႏိုင္သည္ကို က်မ္းစာ၌ ေဖၚျပထားသည္။ ေယရႈေျပာေသာ အေသြးကိုေသာက္ အသားကို စားျခင္းသည္ ဝိညာဥ္ စကားျဖစ္သည္။ သူ၏ သြန္းခဲ့ ေသာ အေသြးႏွင့္ ခ်ိဳးဖဲ့ ခံ ခဲ့ေသာ ခႏၶာကိုယ္ အသား သည္ ယေန႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဝိညာဥ္ အသက္ရွင္ရာ ျဖစ္လို႔ ယူ၍ စားၾကေလာ့ ဟု သခင္ ဘုရား မိန္႔မွာ ခဲ့ ျခင္း ျဖစ္သည္။ 

 ထိုစားေသာက္ျခင္း အမႈကို သခင္ ဘုရား တဖန္ ျပန္လည္ ႂကြဆင္း မလာမွီ အထိ ေန႔စဥ္ စားသံုး ဖို႔လဲ မိန္႔မွာခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ပထမ ေရြးနႈတ္ အေသခံခဲ့ျခင္းႏွင့္ ဒုတိယ ထပ္မံ အသက္ရွင္ေပး ေႏုခင္း အမႈ ႏွစ္ခု စလံုးသည္ ေယရႈခရစ္၏ ဘုရားစီမံကိန္း အေကာင္အထည္ ေဖၚ ေပးေနျခင္း 
အဆင့္ ႏွစ္ဆင့္ ျဖစ္ေပသည္။
(Bro;J Lee)

No comments:

Post a Comment