၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Saturday 20 July 2019

“ မွီႏိုင္ေသာ ေမတၱာ”

ဘုရား႐ဲ႕ေမတၱာက အျမဲတမ္္း မွီေသာေမတၱာျဖစ္တယ္၊ ဘုရားေမတၱာက တြန္႔ဆုတ္ၿပီး လက္မခံတဲ့ဘုရားမဟုတ္ဘူး။ သင္ဘယ္ေလာက္ေျပးမလဲ ေျပးတဲ့ေနရာထိ ဘုရားကဆြဲေခၚမွာ ျဖစ္တယ္။ 
ဘုရားေမတၱာက အကန္႔သတ္ေဘာင္မ႐ွိဘူး။ 
ဘုရားရဲ႕ေမတၱာက ကန္႔သတ္ခ်က္၊ ဂိုဏ္းဂဏ ၊ 
အသင္းေတာ္ရဲ႕ စည္းကမ္းခ်က္ေတြကို ေက်ာ္လြန္ၿပီး 
အဲ့ဒီလူကို သြား႐ွာတဲ့ေမတၱာျဖစ္တယ္။

 သင္နဲ႔ကြၽႏ္ုပ္သည္ ဘုရား႐ဲ႕ေမတၱာအားျဖင့္ ျဖစ္ပြားေစေသာ သူျဖစ္တယ္၊ လူကိုဘုရားက ေမတၱာ အားျဖင့္ျဖစ္ပြားေစၿပီး အလွပ ဆံုးေသာ 
ဘုန္းအေသေရ နဲ႔ ဘုရားရဲ႔ သေဘာကုိ ထည့္ထားေပးတယ္၊ 
ဒါေပမယ့္ အာဒံရဲ႕နားမေထာင္ျခင္းေၾကာင့္ သူက် ဆင္းသြားခ်ိန္မွာ
 ေမတၱာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေခါင္းပါးသြား လဲဆို ညီအကိုခ်င္းေတာင္ မခ်စ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ ဘုရားနဲ႔ အဆက္သြယ္ျပတ္တာနဲ႔ 
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ မ႐ွိေတာ့ဘူး။ 

သင္တစံုတေယာက္ကို ခ်ည္ေႏွာင္ထားတယ္။ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ဘူး ဆိုရင္ ဘုရားနဲ႔ အဆက္ျပတ္ေနတယ္ ဆိုတာနားလည္ပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဘုရားနဲ႔အဆက္ရရင္ ဘုရားဆီက စီးဆင္းလာတာက ဘုရားရဲ႕ေမတၱာပဲျဖစ္တယ္။ ဘုရားရဲ႕ခြင့္ လႊတ္ျခင္း ၊ သနားျခင္းေတြပဲ စီးဆင္းလာရင္ သူဘယ္ေလာက္ပဲ သင့္အေပၚ ဆိုးခဲ့ဆိုးခဲ့ ၊ နာက်ည္းေအာင္ဘယ္လိုပဲလုပ္ခဲ့လုပ္ခဲ့၊ ဘုရားရဲ႕ေမတၱာကအဲ့အရာေတြကို ဖယ္႐ွားေပးတယ္။ 

သင္က ဘုရားနဲ႔ တလုံးတဝတည္း မျဖစ္ေသးရင္ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းထဲက မလြတ္ေျမာက္ႏုိင္ဘူး။ ခြင့္ မလႊတ္ႏိုင္ေသးဘူး၊ ဘုရားရဲ့ ေမတၱာကေတာ့ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္တဲ့ ေမတၱာနဲ႔ အစားထိုးေပးတယ္။ သင္တို႔ရဲ႕ေက်ာက္ႏွလံုးသားကိုဖယ္ၿပီးမွ ႏူးည့ံသိမ္ေမြ႔တဲ့ 
အသားႏွလံုးသားကို ထည့္ေပးမယ္လို႔က်မ္း စာကဆိုတယ္။ 
သင္က တစံုတေယာက္ရဲ႕ ျပဳမူလုပ္ေဆာင္ခ်က္ေၾကာင့္ 
စိတ္ထဲခုသြားတယ္ ဆိုရင္ အျမန္ဖယ္႐ွားပါ။ 
ဒီအရာက (virus) လိုပဲ ကင္ဆာဆဲလ္လိုပဲ 
အျမစ္တြယ္ၿပီးႏုတ္ရခက္တယ္။ 

မေက်နပ္ခ်က္႐ွိရင္ခ်က္ျခင္းဖယ္ထုတ္လိုက္၊ ငါ့ထဲမွာ ဘုရား႐ွိတယ္၊ သူဘာပဲလုပ္ခဲ့လုပ္ခဲ့ ငါ့အထဲမွာ ဘုရားရဲ႕ ခြင့္လႊတ္ျခင္းရွိတယ္ ၊ ဘုရားေမတၱာနဲ႔သူ႔ကို ငါလက္ခံမယ္။ ခြင့္လႊတ္ဖုိ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လုိက္။ 
အဲ့လို မဖယ္မိဘူးဆိုရင္ မေက်နပ္စရာက နာက်ည္းစရာ ျဖစ္လာတယ္၊ 
သူငါ့ကို တရက္က ဒီလိုလုပ္ခဲ့တယ္ ဆိုတာကို တႏံု႔ႏံု႔နဲ႔ ေတြးေလ နာရေလ ၊ သူရယ္ေမာေနတာေတြ႕ရင္ ပိုနာရတယ္၊ သူအဆင္ေျပရင္ ကိုယ္နာရတယ္၊ သူအဆင္မေျပရင္ ကိုယ္ဝမ္းေျမာက္ေနတတ္တယ္။ နာက်င္စရာ မဖယ္ထုတ္တဲ့အခါမွာ ခ်ည္ေႏွာင္ ျခင္းေတြျဖစ္လာတယ္။ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ဘူး။ 

ခ်ည္ေႏွာင္ေတာ့ ခါးစြာေသာ ပင္ျမစ္ေပါက္တယ္လို႔ ေဟျဗဲက်မ္းမွာ ေျပာတယ္၊ ခါးတဲ့အပင္ျမစ္ေဘးမွာ႐ွိတဲ့အပင္ေတြက ခါးကုန္တယ္၊၊ အခါးႀကီးက အျမစ္စြဲသြားရင္ သူ႔ေျပာဆိုမႈထဲမွာ အခါးေတြပါလာတယ္၊ က်မ္းစာဖတ္ရင္ေတာင္ အခါး ႀကီးနဲ႔ဖတ္ေနတာ။ က်မ္းစာထဲမွာ မတရားေသာသူကိုခ်ိ ဳ းဖဲ့မယ္ဆိုရင္ သူ႔ကိုတန္းျမင္တာ၊ လဲက်ေသာသူကို ဘုရားက ထူမမယ္။ ခ်ီးေျမာက္မယ္ ဆိုရင္ ငါ့ကိုဘုရား ခ်ီးေျမာက္ေတာ့မယ္၊ ေတြ႔ၾကေသးတာေပါ့ လို႔ၾကိမ္းတယ္။ ဘုရားအမႈေဆာင္ေနရင္လည္း တရားေဟာရင္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ စစ္စစ္ကုိ မေ၀ငွပဲ ကုိ္ယ့္နာက်ည္းခ်က္ မေက်နပ္ခ်က္ကုိ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္နဲ႕ ေရာျပီးေျပာတယ္။ အဲ့ဒါကိုသင္ဖယ္ထုတ္ဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္ခ်က္မခ်ရင္ေတာ့ 
ဘုရားရဲ႕ခ်ိ ဳ ၿမိန္တဲ့ ေမတၱာ သင့္အထဲမွာ ဘယ္ေလာက္ပဲ ထည့္ေပးထည့္ေပး ခါးစြာေသာပင္ျမစ္နဲ႔ ေၾကာင့္ ခ်ိဳျမိန္ျခင္းကုိမခံစားရေတာ့ဘူး။ 
( ဖတ္ရန္က်မ္းပိုဒ္။ ဓမၼရာဇဝင္ဒုတိယေစာင္ အခန္းႀကီး ၁၆, ၁၇ ) 
အဟိေသာေဖလ က ဒါဝိတ္ေဘးမွာ ေနတဲ့ ပညာရွိပုဂၢိဳလ္ႀကီး 
အရမ္းေတာ္တယ္၊ ဥာဏ္ေကာင္းတယ္၊ ထက္ျမက္တယ္။ 

ပညာ႐ွိတာမွ သူတြက္ခ်က္တဲ့အရာေတြက ဘုရားရဲ႕ဗ်ာဒိတ္ေတာ္အလား ေအာက္ေမ့ရတယ္။ အဗ႐ွလံု ဒါဝိတ္ကို နန္းလုတဲ့အခါ ဒါဝိတ္ထြက္ေျပးရခ်ိန္မွာ ဒါဝိတ္အားကိုးရတဲ့ အဟိေသာေဖလက သူ႔ေနာက္မလိုက္ပဲ အဗ႐ွလံု နားမွာ ပညာ႐ွိ အမတ္အျဖစ္ဆက္လုပ္တယ္။ ေနာက္ေၾကာင္းကိုျပန္ၾကည့္တဲ့အခါမွာ အဟိေသာေဖလက ဒါ၀ိဒ္သိမ္းယူခဲ့တဲ့ မိဘုရား ဗာသာေ႐ွဗရဲ႕ အဖိုးျဖစ္တယ္၊ ဗာသေ႐ွဗ နဲ႔ သူ႔ခင္ပြန္းေဟာင္းေပၚမွာ ဒါဝိတ္ျပဳတဲ့ အမႈေတြေၾကာင့္ နာက်ည္းခဲ့ရတယ္။ 

အဲ့ဒါ ကိုမ်ိဳသိပ္ၿပီး ဒါဝိတ္မေျပးခင္ထိ ဒါဝိတ္ေဘးမွာ 
အမႈေဆာင္ေနတာ ေကာင္းေသာ အၾကံေတြေပးေနေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ ခြင့္မလႊတ္ႏုိင္တဲ့ ခါးစြာေသာပင္ျမစ္ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါဝိတ္ေဘးမွာေနရင္း 
ဘုရားက ဒါဝိတ္ကို ဘိသိက္ထားတယ္ ဆိုတာ သိေသာ္လည္း အထဲကအျမစ္ကခိုင္သြားၿပီ။ ေနာက္ဆံုး ဒါဝိတ္ရဲ႕
တဖက္မွာရပ္တည္ၿပီး အဗ႐ွလံုကို ေကာင္းတဲ့အၾကံေပးမယ္၊ 
ဒါဝိတ္ကို အေသသတ္မယ္ဆိုတဲ့အၾကံနဲ႔ ရပ္တည္တယ္။ 

ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ဒါဝိတ္က ဟု႐ွဲဆိုတဲ့ ပညာ႐ွိတေယာက္ကို အဗ႐ွလံုနားကိုပို႔ေပးလိုက္တယ္၊ အဟိေသာေဖလ ရဲ႕ အၾကံေပးခ်က္အတုိင္း လုပ္ရင္ ဒါ၀ိတ္က ညတြင္းခ်င္း မွာပဲ ေသသြားႏုိင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ အၾကံေပးအမတ္ျဖစ္တဲ့ ဟုရွဲဆုိတဲ့ လူငယ္က ဒါ၀ိတ္မေသေအာင္ တျခားအၾကံကုိ ေပးတယ္။ အာဗရွလုံက အဟိေသာေဖလေပးတဲ့အၾကံကုိ မလုိက္ပဲ ဟုရွဲေျပာတဲ့ အၾကံကုိပဲ လက္ခံလုိက္တဲ့အခါ အဟိေသာေဖလ ပိုခံစားရတယ္။ 

အေဖ့လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ခံစား ေနရတာ။ သားျဖစ္သူကလည္း သူ႔စကားကုိ လက္မခံတဲ့အတြက္ နာက်င္ရတယ္။ စိတ္ဓာတ္က်သြားတယ္။ အိမ္ျပန္ျပီး ၫႊန္ၾကားစရာ ႐ွိတာေတြ ၫႊန္ၾကားၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသ သြားတယ္။ အမွန္မွာ ဒါဝိတ္ ေဘးမွာ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ရပ္တည္မယ္ဆိုရင္ ဒါဝိတ္နန္းျပန္ရတဲ့အခ်ိန္ ဇိအုန္ေတာင္ မွာသမိုင္း ဝင္တဲ့ ဒါဝိတ္မင္းရဲ႕အမတ္အျဖစ္ က်မ္းစာထဲမွာ ဆက္ၿပီး မွတ္တမ္းတင္ထားျခင္း ခံရၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခြန္အားယူဖတ္ေနရအံုးမဲ့ သူျဖစ္တယ္။ 

ဘုရားဘိသိက္တင္ထားတဲ့ အမႈေဆာင္သူေတြ ရဲ႕ တျခားတဖက္မွာ ဆန္႔က်င္ရပ္တည္မိရင္ သင့္ ဘဝကို ပ်က္စီးသြားေစႏုိင္တယ္။ အရမ္းအႏၱာရာယ္မ်ားတယ္။ သင့္ထဲမွာ ခါးစြာေသာ ပင္ျမစ္႐ွိရင္ေတာ့ သင့္ က္ိုေသတဲ့ အထိ ဆြဲခ်သြားလိမ့္မယ္။ ဒါကို ဒီေန႔မွာ အျပတ္ ႐ွင္းရေအာင္။ သင္နဲ႔ကြၽႏ္ုပ္က ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ အားျဖင့္ အသစ္ ျပဳျပင္ျခင္းကို ခံရတဲ့သူေတြျဖစ္တယ္။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္က သင့္ရဲ႕ခံစားရျခင္း၊ နာက်င္မႈအလံုးစံုကို လက္ဝါးကားတိုင္မွာ အကုန္လံုး အၿပီးျပတ္ေခ်မႈန္း ဖ်က္ဆီးလိုက္ၿပီ၊ သင့္ရဲ႕ခါးစြာေသာ ပင္ျမစ္ကို ေခ် ပစ္လုိက္ၿပီ ။

 ၊ ေယ႐ႈက သင့္ထက္နာက်င္ရပါတယ္၊ ပိုေၾကကြဲရတယ္၊ ပင္ပန္းရတယ္၊ အဲ့ဒါေတြအားလံုး သင့္ကိုယ္စားသူခံေပး သြားၿပီ၊ ေက်ာက္ႏွလံုးသားကို ဖယ္ၿပီး သူ႔ရဲ႕အသားႏွလံုးသားကို လက္ဝါးကားတိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ထည့္ေပးတာကို သင္ဝန္ခံလိုက္ဖို႔လိုတယ္။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ သင့္ အတြက္လုပ္ေပးတာကို သင္သေဘာမတူရင္ သင္ဘာမွ အက်ိ ဳ းေက်းဇူး မခံစားရဘူး။ 

ငါ့ႏွလံုးသားက ခါးသီးတဲ့ႏွလံုးသား ၊ ေက်ာက္ႏွလံုးသား မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဘုရားေမတၱာနဲ႔ ျပည့္ဝေသာ ႏွလံုးသား ျဖစ္တယ္၊အာမင္၊ ငါ့အထဲမွာ သီးခံျခင္းနဲ႔ျပည့္ေနတယ္၊ သနားၾကင္နာျခင္းနဲ႔ ျပည့္ေနတယ္၊ 
ငါ့ႏွလံုးသားက လက္တြဲေခၚခ်င္တဲ့ ႏွလံုးသား ၊ အားလံုးကို လက္ခံႏိုင္ေသာ ႏွလံုးသား ျဖစ္တယ္လို႔ သင္လက္ခံလိုက္တယ္ဆိုရင္ သင့္ႏွလံုးသားက က်ယ္ဝန္းေသာႏွလံုးသားျဖစ္လိမ့္မယ္။အဲဒီတန္ခုိးက သင့္ဆီကုိ 
စီးဆင္းလာမယ္။ သင္ဘယ္ေလာက္ႀကိဳးစား ေပမယ့္ သူတပါးကို ကိုယ့္အားထုတ္မႈနဲ႔ မခြင့္လႊတ္ႏိုင္ပါဘူး။ 

ခြင့္လႊတ္မယ္၊ ခ်စ္မယ္၊ လက္ခံမယ္လုိ႔သာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လုိက္ပါ။ 
တကယ့္ဆႏၵနဲ႔သာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လုိက္က သင့္အပုိင္းျဖစ္တယ္။ 
ဘုရားအပုိင္းက သင့္အထဲမွာ သူ႔ေမတၱာနဲ႔ ခြင့္လႊတ္ႏုိင္မယ့္ တန္ခုိးကုိ ထည့္ေပး လိမ့္မယ္။ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၌ ႐ွိရင္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာ သတၱ၀ါျဖစ္တယ္။ (႐ွင္ေယာဟန္ အခန္းႀကီး ၂၁ ) မွာ ေယ႐ႈဘုရား အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ 
တပည့္ေတာ္ ၁၂ ပါး႐ွိတယ္၊ သူတို႔ထဲမွာ မွ နဲ႕ အတြင္းက်က် 
အနီးကပ္ဆုံးေနတဲ့ အရမ္းခ်စ္တဲ့ ေပတ႐ု ၊ ယာကုပ္၊ ေယာဟန္ တို႔ရွိတယ္။

 ေယရႈကုိ လာဖမ္းတဲ့အခ်ိန္ ေယရႈကိုခ်န္ထားခဲ့ျပီး အကုန္ထြက္ေျပးၾကတယ္။ ကိုယ္ေတာ့္ေ႐ွ႕ ဘာလာလာ ကာကြယ္မယ္ဆိုတဲ့ ေပတ႐ု ေတာင္မွ 
၃ ႀကိမ္ ေယ႐ႈကို ျငင္း တယ္၊ ၃ ႀကိမ္ေျမာက္ေတာ့ ၾကက္တြန္သံၾကားမွ ခ်က္ျခင္းသတိရသြားတယ္၊ ၾကက္မတြန္ခင္ ၃ ႀကိမ္ ျငင္းပယ္မယ္ 
ဆိုတဲ့စကားကို ျပန္သတိရျပီး ႐ိႈက္ႀကီးတငင္ ငိုၿပီး ထြက္ေျပးသြားတယ္။
 ေယ႐ႈဘုရားရဲ႕ အခက္ခဲဆံုး အခ်ိန္မွာ မ႐ွိပဲ ထြက္ေျပးသြားတယ္၊ 

ကိုယ္ဒုကၡေရာက္ေနခ်ိန္မွာ က္ိုယ္အားကိုးရတဲ့သူက ထြက္ေျပးသြားရင္ သင္ဘယ္လိုခံစားရမလဲ၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခံစားရမဲ့ ျငင္းပယ္္မႈကို 
သူခံယူတယ္၊ ခ်စ္ရတဲ့ တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ျငင္းပယ္မႈ ကို သူခံယူတယ္၊။
 ေပတ႐ုလဲ အရမ္းစိတ္ဓာတ္က်သြားတယ္၊ငါ့သခင္ ငါ့ကိုဒီ ေလာက္ခ်စ္တာ 
၃ႏွစ္ခြဲ လံုးလံုး ေလ့က်င့္ျပဳ စုေပးခဲ့တာ ငါကေတာ့ သူ႔ကုိ
သစၥာေဖာက္မိတယ္ လုိ႔ု ျပန္ေအာက္ေမ့ၿပီး နာက်င္တဲ့စိတ္နဲ႔ ေလ်ွာက္သြားေနတယ္။ 

တရက္ေတာ့ ဂါလိလဲအိုင္မွာ ငါးျပန္ဖမ္းဖို႔လုပ္တယ္၊ 
(႐ွင္ေယာဟန္ အခန္းႀကီး ၂၁ ) မွာ အဲ့အခ်ိန္မွာ ကမ္းေပၚကေန 
လူတစ္ေယာက္က ဗိုက္ဆာတယ္ ခ်စ္သားတို႔ စားဖို႔တစံုတရာ ရွိလားလို႔ လွမ္းေမးတယ္၊ ခုခ်ိန္ထိငါးမရေသးဘူးလို႔ ျပန္ေျပာေတာ့ ညာဖက္ကို
ပိုက္ခ်လိုက္ ဆိုေတာ့ ငါးမိတာ ၁၅၃ ေကာင္ဖမ္းမိတာ ပိုက္ကြန္ကလဲ 
မစုတ္ျပဲ လို႔ ေပတ႐ု ခ်က္ျခင္း သေဘာေပါက္သြားတယ္။ ဒါ ငါ့သခင္ပဲဆိုတာ။ 

ေလွနဲ႔ျပန္မလာပဲ ေရထဲ ခုန္ခ်ၿပီး ကမ္းစပ္ကိုေရာက္လာတယ္၊ 
ခုနက သူ႔ကို ငါးေတာင္းတဲ့သခင္က သူတုိ႕အတြက္ေတာင္ ငါးနဲ႔ မုန္႔ကို ျပင္ဆင္ထားေပးတယ္၊ ဟာေလလုယာ ၊ ေပတ႐ုသူ႔အေပၚ 
လုပ္သြားတာ သူခြင့္လႊတ္တယ္၊ ေယ႐ႈက သူ႔အေပၚမေကာင္းတဲ့သူ
 ၊ စြန္႔ခြာ သြားတဲ့သူေတြကို ေမတၱာနဲ႔ လိုက္႐ွာတဲ့ ဘုရားျဖစ္တယ္။
 ေယ႐ႈက ငါ့သား ငါ့ကို ခ်စ္ရဲ႕လားလို႔ေမးေတာ့ ေပတ႐ု အရမ္းခံစားရတယ္၊ တၾကိမ္သာ အခြင့္ျပန္ရရင္ ငါ့သခင္ဖက္ကပဲ ရပ္တည္မယ္ လို႔စဥ္းစားတဲ့ႏွလံုးသားကို ဘုရားျမင္တယ္။ အရင္က ၃ ႀကိမ္ တိုင္တိုင္ ေယ႐ႈကိုျငင္း တယ္၊ ခုေယ႐ႈက သူ႔ကို ခ်စ္ရဲ႕လားလို႔ ၃ ႀကိမ္တိုင္ေအာင္ျပန္ေမးတယ္။ 

ငါ့သခင္ကို ငါသစၥာေဖာက္မိေသာ္လည္း ငါ့ကို ဘယ္ေတာ့မွ 
မစြန္႔တဲ့ ဘုရား၊ ေမတၱာနဲ႔ျပန္ဆြဲေခၚေသာ ဘုရားဆိုတာ 
နားလည္တဲ့အခါမွာ သူ႔ဘဝတခုလံုးကို ပံုအပ္လိုက္တယ္။
 ေနာက္ဆံုး ကားတိုင္မွာ တင္သတ္တာေတာင္မွ ေယ႐ႈခရစ္တာ္
 ေသသလို သူမခံထိုက္ဘူး၊ ေစာက္ထိုးတင္သတ္ပါလို႔ ေတာင္းဆိုတယ္။ 
သူ႔ဘဝမွာ ဘယ္လို အခက္ခဲေတြပဲ ၾကံဳပါေစ. သူ႔ကိုသတ္မယ္ 
ဆိုရင္ေတာင္မွ အျပံဳးမပ်က္ပဲ ဘုရားရဲ႕ေမတၱာကို ခံစားၿပီး အေသခံသြားႏိုင္တာကလဲ သခင့္ရဲ႕ေမတၱာကို ရလို႔ျဖစ္တယ္။

 ဒီေမတၱာရမွသာ လူေတြ ဘယ္ေလာက္ေျပာေျပာ ၊ ႐ိုက္႐ိုက္ ဂ႐ုမစိုက္ေတာ့ဘူး၊ ဘယ္ေလာက္တားဆီး တားဆီး ဒီေမတၱာေၾကာင့္ သင့္ကုိ ဘယ္အရာကမွ မတားဆီးႏဳိင္ဘူး။ ကိုယ္ေတာ္ သူ႔ကိုခ်စ္ခ်င္ပါတယ္၊ ဒီနာက်ည္းခ်က္ ကလြတ္ေျမာက္ခ်င္တယ္၊ သူ႔ကို ျပန္ေခၚခ်င္တယ္၊ ခြင့္လႊတ္တဲ့စကားေျပာခ်င္တယ္ ၊ ကိုယ္ေတာ္ လြတ္ေျမာက္ေစပါ ဆိုတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါ၊ ဒီေန႔က သင္လြတ္ေျမာက္ရာေန႔ျဖစ္တယ္။ 

သင့္ကုိခ်စ္တဲ့ သခင္ရဲ႕ အေ၀းကုိ သင္ဘယ္ေလာက္ပဲေျပးေျပး၊ သခင့္ရဲ႕ ေမတၱာက သင္ရွိေနမယ့္ အရပ္ထိေအာင္ ေရာက္လာျပီးေႏြးေထြးစြာလႊမ္းျခံဳေပးမယ့္ ေမတၱာျဖစ္တယ္။ သင့္အထဲမွာ ဘယ္ေလာက္ခက္ခဲတဲ့ ခ်ည္ေနွာင္ျခင္းေတြျဖစ္ျဖစ္ သခင့္ရဲ႕ အျပစ္လႊတ္ျခင္း၊ ခြင့္လႊတ္ျခင္းနဲ႔ ၾကီးမားတဲ့ေမတၱာက သင့္ကုိ ဒီေန႔ပဲ လႊတ္ေျမာက္ေစမွာျဖစ္တယ္။ ထုိဘုရားရဲ႕ ေမတၱာထဲမွာ သင္အရႈႈံးေပးျပီး ဘ၀အသက္တာကုိ အခုပဲ အပ္ႏွံလုိက္ပါ။ 
(ဘုရားေမတၱာ အထူးခံစားရပါေစ)

No comments:

Post a Comment