၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Friday 13 July 2018

အက်င္႔မရွိေသာယံုျကည္ျခင္းသည္အေသ??

♦ အက်င္႔မရွိေသာယံုျကည္ျခင္းသည္အေသ?? ♦.ရွင္ယာကုတ္ ၃:၁၇- ထိုနည္းတူအက်င္႔နွင္႔ ကင္းေသာယံုျကည္ျခင္းသည္ တပါးတည္းရွိေသာေျကာင္႔ အေသျဖစ္၏ တနည္းကား သင္သည္ယံုျကည္ျခင္းရွိ၏။ငါသည္အက်င္႔ရွိ၏။ သို႔ျဖစ္၍သင္သည္အက်င္႔မရွိပဲ သင္၏ယံုျကည္ျခင္းကိုျပေလာ႔ ငါမူကားအက်င္႔အားျဖင္႔ငါ၏ ယံုျကည္ျခင္း ကိုျပမည္ဟုေျပာစရာရွိ၏။ **နူတ္ကပတ္ေတာ္ကို ဖတ္တဲ႔အခ်ိန္မွာ လူအေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕စိတ္က အက်င္႔တရားဘက္ကို စြဲလန္းသြားပါတယ္ ဒါေျကာင္႔ လူက ဘုရားသခင္က ေပးခ်င္တဲ႔အရာနဲ႔ လြဲေခ်ာ္ေနတဲ႔အတြက္ေျကာင္႔ ယံုျကည္ေပမဲ႔ ဘာမွအက်ိုဳးမရွိပါဘူး။ သမၼာက်မ္းစာထဲမွာ ပညတ္တရား စုစုေပါင္း(၆၁၃)ပါး ရွိပါတယ္။ လူက အဲ႔ဒီအထဲက တစ္ခုေလာက္ကို ခ်ိုဳးေဖါက္မိရင္ (၆၁၃)ပါး စလံုးကိုခ်ိဳဴ းေဖါက္ျပီးတာနဲ႔ အတူတူျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ေကာင္းကင္နိူင္ငံကို ပညတ္တရား ( ၆၁၃)ပါးစလံုး ေစာင္႔ေရွာက္နိူင္တဲ႔သူပဲဝင္လို႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ လူေတြက ေကာင္းကင္နိူင္ငံသြားဖို႔ ပညတ္တရားကို ျကိုးစားျပီး ေစာင္႔ေရွာက္ျကတယ္။ ေစာင္႔ေရွာက္ေပမဲ႔ မျပည္႔စံုတဲ႔အတြက္ ဘုရားသခင္က အသိအမွတ္မျပဳပါဘူး။ စာတန္ရဲ႕ အလိမ္ခံေနရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာတန္က လူေတြကိုအျပစ္လုပ္ဖို႔ လမ္းမျပပါဘူး။ အက်င္႔ေကာင္းလုပ္ခိုင္းျပီး ဘုရားသခင္ကိုပုန္ကန္ေစပါတယ္။ ဒီေလာကမွာ ပညတ္တရားရဲ႕အက်င္႔ ကိုျပည္႕စံုေအာင္ေစာင္႔ေရွာက္နိူင္တဲ႔ သူကသခင္ေယရူ တစ္ပါးတည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ေယရူရဲ႕အေသြးကို ယံုျကည္တဲ႔အခါ ( ေျဖာင္႔မတ္ေသာသူ) ျဖစ္သြားပါတယ္ ေျဖာင္႔မတ္ေသာသူ အဓိပၸါယ္က ပညတ္တရား အလံုးစံုကို ေစာင္႔ေရွာက္ျပီးတဲ႔သူ ျဖစ္ပါတယ္။ သခင္ေယရူ႔ရဲ႕ကယ္တင္ျခင္းကို လက္ခံတဲ႔သူက ပညတ္တရား ေစာင္႔ေရွာက္ျပီးတဲ႔သူ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ (အက်င္႔ရွိေသာသူ) ျဖစ္သြားပါတယ္။ ေရာမ ၄:၁-၅ ----------------- ၄:၁ ထိုသို႔ျဖစ္လ်ွင္ ငါတို႔အဘအာျဗဟံ သည္ဇာတိပကတိအားျဖင္႔ အဘယ္အက်ိုဳးကိုရသနည္း။ ၄:၃အာျဗဟံသည္ အက်င္႔အားျဖင္႔ ေျဖာင္႔မတ္ရာသို႔ေရာက္သည္မွန္လ်ွင္ ဝါျကြားစရာအေျကာင္းရွိ၏ ဘုရားသခင္ေရွ႔ေတာ္၌ထိုသိုံ႔မဟုတ္ က်မ္းစာ၌အဘယ္သို႔လာသနည္း အာျဗဟံသည္ ဘုရားသခင္ကိုယံုျကည္သည္ျဖစ္၍ သူ၏ယံုျကည္ျခင္းကို ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းကဲ႔သို႔ မွတ္ေတာ္မူ၏ ေရာမ၄:၅ အက်င္႔မရွိေသာသူမည္သည္ကား မတရားေသာသူ၏အျပစ္ကိုေျဖေသာသူ ကိုယံုျကည္လ်ွင္ သူ၏ယံုျကည္ျခင္း ကိုေျဖာင္႔မတ္ျခင္း ကဲ႔သို႔မွတ္လ်ွက္ရွိ၏။ **အာျဗဟံ ကသူ႔ရဲ႕ဇာတိပကတိရဲ႔ ေကာင္းတဲ႔ အက်င္႔နဲ႔မဟုတ္ပဲသခင္ေယရူ႔ သူ႔အတြက္ က်င္႔ေပးတဲ႔ အရာကို ယံုျကည္တာျဖစ္တယ္။ ဒါေျကာင္႔ အာျဗဟံက သူ႔ရဲ႕တစ္ဦးတည္း ေသာသား ကၠဳဇာက္ အားျဖင္႔ပဲ ကယ္တင္ရွင္ ေမရွိယ ျကြေရာက္လာမဲ႔ ပဋိညာဥ္နဲ႔ ကတိေတာ္ကိုေသခ်ာ ယံုျကည္ထားတဲ႔အတြက္ ဘုရားသခင္က ကၠဳဇာက္ကိုပူေဇာ္ဖို႔ ေတာင္းတဲ႔အခါ သူ႔စိတ္ထဲမွာကၠဳဇာက္အတြက္လည္း ဘုရားသခင္ကျပင္ဆင္ထားျပီးျပီဆိုတာ ယံုျကည္တဲ႔အတြက္ ယဇ္ပူေဇာ္ဖို႔ ထြက္သြားနိူင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ **ေနာဧ က ေရလြွမ္းမိုးျခင္းေရာက္ လာမယ္ဆိုတဲ႔ ဘုရားသခင္ရဲ႕စကားကိုျကားရတဲ႔အခါ ေျကာက္တဲ႔စိတ္နဲ႔ယံုျကည္တဲ႔အတြက္ သေဘာၤေဆာက္ခိုင္းတဲ႔အခ်ိန္မွာ သေဘာၤေဆာက္ခဲ႔တယ္ ဒီအရာက ယံုျကည္တဲ႔အက်င္႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည္႔တန္ဆာ ရာခပ္က ဒီေလာက ဘုရင္ရဲ႕အမိန္႔ထက္ ဘုရားသခင္ကို ပိုျပီး ေျကာက္တဲ႔အတြက္ ကၠဳေရလသူလ်ွိဳ နွစ္ေယာက္ကို ဝွက္ထားေပးခဲ႔တယ္။ ဒီယံုျကည္ျခင္း ေျကာင္႔ သူနဲ႔သူ႔မိသားစုေတြ ပ်က္စီးျခင္းထဲက လြတ္ေျမာက္ခဲ႔တယ္။ (၃၈)နွစ္ေရာဂါ စြဲေသာသူ ကို "ထေလာ႔"လို႔ေျပာတဲ႔အခါ ထေလ်ွာက္သြားတယ္။ မ်က္စိကန္းေသာသူကိုေယရူ႔ က ရွိေလွာင္ေရကန္ " သြားပါ" လို႔ေျပာတဲ႔အခါ ဒီအတိုင္းသြားလိုက္တယ္။ သူတို႔ေတြက သခင္ေယရူက အားလံုး ျပင္ဆင္ေပးထားျပီးတဲ႔အရာကို ယံုျကည္တဲ႔အက်င္႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရာမ ၉:၃၀-၃၂ ---------------------- ထို႔ေျကာင္႔ အဘယ္သို႔ေျပာရမည္နည္း ဟူမူကား ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းကို မွီေအာင္မလိုက္ေသာ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔သည္ ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းကိုမွီျက၏ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ ယံုျကည္ျခင္းအားျဖင္႔မွီေသာ ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းကို ဆိုလိုသတည္း။ ၉-၃၁ ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းကို မွီေအာင္လိုက္ေသာ ကၠဳသေရလလူတို႔မူကား ေျဖာင္႔မတ္ျခင္းတရား ကိုမမွီျက။ ၉-၃၂ အဘယ္ေျကာင္႔မမွီျကသနည္း ယံုျကည္ျခင္းအားျဖင္႔မလိုက္ ပညတ္တရား၏ အက်င္႔အားျဖင္႔သာ လိုက္ျကသတည္း။ **ဒီကေန႔ အခ်ိဳဴ ႕က သခင္ေယရူကို ယံုျကည္တယ္ေျပာေပမဲ႔ စိတ္နွလံုးထဲမွာ "ငါအျပစ္ရွိေသးတယ္" ေကာင္းျကီးမဂၤလာရဖို႔ တစ္ခုခု လုပ္ရမယ္!! ေကာင္းတဲ႔အက်င္႔ တခုခုကို လုပ္ရအံုးမယ္ဆိုျပီး မိမိအက်င္႔ကို အားကိုးေနတဲ႔ ယံုျကည္ျခင္းကအေသ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေျကာင္႔လည္းဆိုရင္!! သူ႔စိတ္ထဲမွာရွိတဲ႔ သခင္က မိမိကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေနတဲ႔အခါ ပညတ္တရားကို ကိုယ္တိုင္ ေစာင္႔ေရွာက္ေနတဲ႔အတြက္ ဘုရားသခင္ေရွ႔ မွာ ပညတ္တရား အျမဲတမ္း ခ်ိုဳးေဖာက္ေနတဲ႔သူ ျဖစ္ပါတယ္။ လူက ဘုရားသခင္စိတ္ကို မသိတဲ႔အခါမွာ သခင္ေယရူက လုပ္ရမဲ႔ အရာကို မိမိကိုလုပ္ခိုင္းေနတယ္ထင္ျပီး အတင္း ျကိုးစားလုပ္ရင္းနဲ႔ ေနာက္ဆံုးမွာက်ိန္ျခင္း ပဲလက္ခံသြားခဲ႔တယ္။ ဒါေျကာင္႔ သခင္ေယရူရဲ႕အက်င္႔ မဟုတ္တဲ႔ ဒီယံုျကည္ျခင္းမ်ိဳဴ းကိုအေသလို႔ေျပာပါတယ္။ **ဒါေပမဲ႔ က်ြနု္ပ္တို႔ကက်င္႔တဲ႔ အက်င္႔ေျကာင္႔ မဟုတ္ပဲ သခင္ေယရူက က်င္႔ထားတဲ႔ အက်င္႔ အားျဖင္႔ က်ြနု္ပ္တို႔က အလိုအေလ်ာက္ ယံုျကည္ျခင္းရွိတဲ႔သူ/ ခ်စ္ျခင္းေမတၲာရွိေသာသူ/ ခပ္သိမ္းေသာအလံုးစံုကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ႔သူျဖစ္သြားပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ ဒီေလာကမွာ က်ြန္ုပ္တို႔က မလုပ္ေဆာင္နိူင္တဲ႔ အရာ ဘာတစ္ခုမွ မရွိပါဘူး။ အရာခပ္သိမ္းကို တတ္နိူင္တဲ႔သူျဖစ္ပါတယ္။ (ဥပမာ) လမ္းသြားေနရင္း နဲ႔ လမ္းမွာ ဗိုက္ဆာလာရင္ အိတ္ထဲမွာ ပိုက္ဆံပါတဲ႔အတြက္ မိမိစားခ်င္တဲ႔အရာကို ေတြ႔ရင္ခ်က္ျခင္းဝယ္စားလို႔ ရပါတယ္။ ကိုယ္လိုအပ္တဲ႔အရာ လိုအပ္သလို ဝယ္လို႔ရပါတယ္။ ပိုက္ဆံရွိေနေပမဲ႔ ကိုယ္က မရွိဘူးလို႔ထင္ေနရင္!! ဒါမွမဟုတ္ မထုတ္သံုးရင္ ဗိုက္ဆာတဲ႔အခ်ိန္တိုင္း အငတ္ခံ ေနရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ ယံုျကည္ျခင္းအားျဖင္႔ အက်င္႔ရွိတဲ႔ က်ြန္ုပ္တို႔ဆိုတာ ဘုရားသခင္ဆီက ေကာင္းျကီးမဂၤလာကို ရ႐ွိပိုင္ဆိုင္ျပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။ သခင္ေယရူနာမ၌(အာမင္)

No comments:

Post a Comment