၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday 16 July 2018

|| ခရစ္ေတာ္ ေနာက္သို႔ လိုက္ေသာသူ မွန္လွ်င္ ||

ခရစ္ေတာ္ ေနာက္သို႔ လိုက္ေသာသူ မွန္လွ်င္ ကိုယ့္ အသက္တာကို ဘုရားလက္ထဲ လံုးဝ အပ္ႏွံထားသူ ျဖစ္ရေပမည္။ မိမိ၏ လက္ဝါးကားတိုင္ ကိုယ္တိုင္ထမ္း၍ ေနာက္ေတာ္သို႔ လိုက္ရမည္ ဟု က်မ္းစာ၌ ေဖၚျပထားသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ေယရႈ ကဲ့သို႔ မိမိ၏ ဇာတိ စိတ္သက္ ကို အစဥ္ ေသေစထားၿပီး အသက္ရွင္ဖို႔ရန္ အလြန္ ခက္ခဲလွေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏ ႀကီးရင့္ျခင္း ပမာဏ အထိ ရရွိဖို႔ရန္ ယံုၾကည္ျခင္း တခုတည္း ျဖင့္ မရရွိ ႏိုင္ ေပ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အေယာက္တိုင္း အထဲရွိ မသန္႔စင္ျခင္းမ်ား ႏွင့္ ဇာတိ၏ ဆိုးညစ္ျခင္းမ်ား ၏ ပမာဏ အတိုင္းအတာ ကိုလည္း ဘုရားသခင္ သိျမင္ၿပီးျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ က သူ႔ရဲ႕ သားသမီမ်ား ေယရႈခရစ္ ၏ အသက္တာ ကဲ့သို႔ ဘုရား၏ သဘာဝ တိုးပြားလာေစဖို႔ ပတ္ဝန္းက်င္ကို အသံုးျပဳကာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ လူေဟာင္း ဇာတိကို ေသေစဖို႔ ျပဳလုပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ဘုရားက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႏွင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ ကို အဆက္ျဖတ္ ထားမည္ မဟုတ္ေပ။ ဘဝထဲ သုခေရာ၊ ဒုကၡ ကိုပါ ေတြ႕ၾကံဳ ျဖတ္သန္းေစျခင္းသည္ ဘုရားက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို အျပစ္ေပးျခင္း၊ ဒါဏ္ခတ္ ျခင္း၊ မသိက်ိဳးကၽြံ ျပဳေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အထဲမွ သူ ကိုယ္တိုင္ အသက္ရွင္ေပးျခင္း အားျဖင့္ ဤအရာမ်ားကို ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္လႊားသြား ေစဖို႔ ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ဦးစြာ သေဘာေပါက္ လက္ခံထားဖို႔ လိုသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အထဲ၌ ေနထိုင္ေနေသာ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ ဟု ေခၚေသာ၊ "အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္" ၏ မစျခင္း ေၾကာင့္ ဘုရားသဘာဝျဖင့္ "အသက္ရွင္ျခင္း" သို႔ မကူးေျပာင္းမွီ "ေသျခင္း" ကို မိမိအထဲ အရင္ ျဖစ္ေစေပးေနသည္။ ထို႔ေနာက္မွ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ျခင္း "အသက္" ဲျဖင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ အေျခ အေန မ်ားထဲမွ ထြက္ေပၚလာေစမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဝိညာဥ္ေတာ္က ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အထဲမွ ဇာတိေသျခင္းကို ျဖစ္ေစဖို႔ တိုက္တြန္း နႈိုးေဆာ္ ေနျခင္း သာမက အျပင္ ပတ္ဝန္းက်င္ ကိုပါ တညီတၫြတ္တည္း စုစည္းျဖစ္ေစထားၿပီး "ေသေစဖို႔ " လုပ္ေဆာင္ထားရွိျခင္း ျဖစ္သည္ကိုပါ နားလည္ ျမင္ေတြ႕ဖို႔ လိုသည္။ စာသား အရ အေျပာလြယ္သေလာက္ လက္ေတြ႕ မွာ ေသျခင္း ႏွင့္ ၾကံဳေတြ႕ ေပးေနျခင္းမ်ား ကို အထက္ပါ ဘုရား၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္တကြ မိမိ၏ ဆႏၵ ကပါ ဘုရား၏ သဘာဝ ဂုဏ္ရည္ တိုပြား လိုေသာ ဆႏၵ မျပင္းျပလွ်င္ ရယူဖို႔ ခက္ေပမည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အသက္တာ၌ ျဖစ္လိုေသာ စိတ္ ဆႏၵ အတိုင္းအတာ တခုသို႔ ေရာက္ရွိလာသည့္ အခါ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ မစျခင္း အေၾကာင္းသည္ အသက္တာထဲမွ ေပၚထြန္း လာေပမည္။ ထာဝရ ေကာင္းစားေစဖို႔ တခဏ ေပးဆပ္ျခင္း က ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သာ၍ အက်ိဳးမ်ားေစေသာ အမႈအရာ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထိုသို႔ေသာ လဲလွယ္ျခင္း ကို တန္ဖိုးထား ခံယူဖို႔ ဆံုးျဖတ္ဖို႔ လိုေၾကာင္း၊ ဘုရား၏ စစ္မွန္ေသာ ေမတၱာကို နားလည္ တန္ဘိုး ထားတတ္ ဖို႔ အထူးလိုအပ္ေၾကာင္း သိအပ္ ေပသည္။

No comments:

Post a Comment