၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Friday 27 July 2018

၃။ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ ႏွစ္ျခင္း (တမန္ ၁၉း၁-၇)

က်မ္းစာထဲမွ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ႏွစ္ျခင္းမ်ား အေၾကာင္းမ်ားကို တမန္ ၁၉း၁-၇ တြင္ ေတြ႕ရပါသည္။ ထိုက်မ္းပိုဒ္တြင္ ဧဝံေဂလိ လုိက္လံေဟာေျပာေသာ အာေပါလုသည္ ဧဖက္ျမိဳ႕တြင္ ေရာက္ရွိလာေသာအခါ တပည့္ေတာ္မ်ားကို သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ ခံရျပီလားဟု ေမးျမန္ခဲ့သည္။ 

ထုိအခါ "တပည့္ေတာ္မ်ားက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဲဒီအရာေတြကို မသိပါ၊ နားမလည္ပါ။" ဟုျပန္လည္ေျပာဆိုေသာအခါ ဘယ္လို ႏွစ္ျခင္းမ်ိဳးကို ခံယူထားသလဲဟု ေမးရာ ဗတၱိဇံဆရာ ေယာဟန္ရဲ႕ ဗတၱိဇံကို ခံထားေၾကာင္း ျပန္လည္ေျပာလုိက္ပါတယ္။ ထိုအခါ အာေပါလုက ျပန္လည္၍ ေယာဟန္ ေျပာခဲ့ေသာ တရားေဟာခ်က္ အခ်ိဳ႕ကို ျပန္လည္ ေျပာျပလိုက္ပါတယ္။ ေယာဟန္ ေျပာခဲ့ေသာ အခ်က္မွာ ငါ့ေနာက္ၾကြ လာေသာသူကို ယံုၾကည္ရမည္ဟု ဆိုကာ

 ေနာင္တႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာ ဗတၱိဇံကို ေပးခဲ့သည္။
 ေနာက္တြင္ ၾကလာမည့္သူမွာ ခရစ္ေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ထိုတရားေဟာခ်က္ကို ၾကားၾကေသာ လူမ်ားတုိ႔သည္ ခရစ္ေတာ္၌ ႏွစ္ျခင္း ခံၾကျပန္သည္။ ျပီးေသာအခါ အာေပါလုက ထိုလူတို႔အတြက္ ဆုေတာင္း ေပးေသာအခါ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ က်ေရာက္ လာေၾကာင္း ေရးသား ထားပါသည္။ အေရအတြက္အားျဖင့္ (၁၂) ေယာက္ ရွိေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ရွင္မႆဲ ခရစ္ဝင္က်မ္းတြင္ ေရးသားထားေသာ အေၾကာင္းအရာကို ေသခ်ာစြာ ဖတ္ၾကည့္ပါ။ ဗတၱိဇံဆရာ ေယာဟန္သည္ ေအာက္ပါအတုိင္း ပေရာဖတ္ ျပဳထား ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ ငါသည္ ေနာင္တအဘို႔ အလို႔ငွါ သင္တုိ႔ကို ေရႏွင့္ ဗတၱိဇံကို ေပး၏။ ငါ့ေနာက္ ၾကြလာေသာသူသည္ ငါ့ထက္ တတ္စြမ္းႏုိင္၏။ ထုိသူ၏ ေျခနင္းေတာ္ကိုမွ် ေဆာင္ျခင္းငွါ ငါမထုိက္။ ထုိသူသည္ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ၄င္း၊ မီးႏွင့္၄င္း၊ သင္တုိ႔ကို ဗတၱိဇံေပးမည္။ (မႆဲ ၃း၁၁)) ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၌ 
ဗတၱိဇံေပးေသာသူပင္ ျဖစ္ပါသည္။ 

ကၽြန္ေတာ္ အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ ထူးျခားသည့္ ဗတၱိဇံ အမ်ိဳးအစား 
(၃) မ်ိဳး စလံုးကို ျပန္လည္ ဆန္းစစ္ၾကည့္ပါ။
 ေအာက္ပါအတုိင္္း ျမင္ေတြ႕ႏုိင္ပါသည္။ 
 ေယာဟန္၏ ဗတၱိဇံ။ ။ေနာင္တရရန္ ဦးတည္ပါသည္။
 ႏွလံုးသား ေျပာင္းလဲရန္ လိုအပ္ပါသည္။ 
 ေယရႈ၌ ဗတၱိဇံ။ ။ေရဗတၱိဇံ အျဖစ္လူသိမ်ားပါသည္။
 ႏွစ္ျခင္းခံျခင္း၏ အႏွစ္သာရမွာ ကၽြန္ ေတာ္တုိ႔၏ ေျပာင္းလဲမႈ 
(ေယရႈခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူ ေကာင္းကင္ အရပ္တြင္ ေနရာ ရရွိသည္ 
ဆိုေသာ ေနရာရရွိမႈ) ကို ပုံေဆာင္ ပါသည္။ 
သန္႔/ဝိ ၏ ဗတၱိဇံ။ ။ေယရႈခရစ္ေတာ္က ေပးေသာ 
တန္းခိုးႏွင့္ ေျပာင္း လဲျခင္း၏ ရလဒ္ တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ 
{သန္႔/ဝိ ဆင္းသက္ေသာအခါ တန္ခိုးကို ခံရျပီး ေျမၾကီးစြန္း 
တုိင္ေအာင္ ငါ၏ သက္ေသျဖစ္မည္ ဆိုေသာ တန္းခိုး (တမန္ ၁း၈)} 

 ေနာက္ဆံုး ေဖာ္ျပေသာ ဗတၱိဇံ အမ်ိဳးအစားသည္ မည္သူတို႔ အတြက္ ျဖစ္ပါသနည္း။ ယံုၾကည္သူ အားလံုးတို႔ အတြက္ ျဖစ္ပါသည္။ 
တမန္ေတာ္ ၂း၃၉ တြင္ တမန္ေတာ္ၾကီး ရွင္ေပတရု ေဟာေျပာ 
ဖြင့္ျပထားသည္မွာ ေပတရုကလည္း သင္တုိ႔၏ အျပစ္ကို လြတ္ေစျခင္းငွါ ေနာင္တရ၍ တစ္ေယာက္မွ် မၾကြင္း၊ ေယရႈ ခရစ္ေတာ္၏ နာမ၌ ဗတၱိဇံကို ခံၾကေလာ့။ သို႔ျပဳလွ်င္ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ တည္းဟူေသာ ဆု ေက်းဇူးေတာ္ကို ခံရၾကလိမ့္မည္။ 

အေၾကာင္းမူကား၊ ဂတိေတာ္သည္ သင္တို႔ႏွင့္၄င္း၊ သင္တုိ႔၏ 
သား သမီးတို႔ႏွင့္၄င္း၊ ေဝးေသာသူ တို႔တြင္ ငါတို႔၏ ဘုရားသခင္ 
ထာဝရ ဘုရား ေခၚေတာ္မူသမွ်ေသာ သူတို႔ႏွင့္၄င္း ဆုိင္သည္ဟု ေဟာ၏။ 
(တမန္ ၂း၃၉) တမန္ေတာ္ၾကီး ရွင္ေယာဟန္သည္လည္း သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ထံမွ တုိက္ရုိက္သြန္သင္ခ်က္ကို ရရွိျပီး
 ေအာက္ပါအတုိင္း ျပန္လည္ ေရးသား ေဖာ္ျပခဲ့ျပန္ပါသည္။ 
ငါအမွန္အကန္ ဆိုသည္ကား၊ ငါသြားလွ်င္ သင္တုိ႔ အက်ိဳးရွိလိမ့္မည္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါမသြား လွ်င္ ဥပဇၥ်ာယ္ ဆရာသည္ သင္တို႔ဆီသို႔ မလာ။ ငါသြားလွ်င္ ထုိသူကို သင္တို႔ဆီသို႔ ငါေစလႊတ္မည္။ (ေယာဟန္ ၁၆း၇)

 သမၼာတရားႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ထိုဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ေရာက္လာေသာအခါ၊ သမၼာတရားကို သင္တုိ႔ အား အၾကြင္းမဲ့ သြန္သင္ ျပလိမ့္မည္။ 
ထိုဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ကိုယ္အလိုအေလွ်ာက္ ေဟာေျပာမည္ မဟုတ္။ ၾကားသမွ်တုိ႔ကို ေဟာေျပာ လိမ့္မည္။ ေနာင္လာလတံ့ေသာ 
အရာတုိ႔ကိုလည္း သင္တို႔အား ေဘာ္ျပလိမ့္မည္။ (တမန္ ၁၆း၁၃) အက်ဥ္းခ်ဳပ္အားျဖင့္ ထပ္မံေဖာ္ျပပါဦးမည္။ 

၁။ ေယာဟန္၏ ဗတၱိဇံမွာ အျပစ္သားမ်ား ေနာင္တရဘို႔ 
အတြက္ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္ ျဖစ္ပါသည္။ 
 ၂။ ေယရႈခရစ္၌ ဗတၱိဇံသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ျပဳလုပ္ေသာ 
ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အတြင္း စိတ္ႏွလံုး ေျပာင္းလဲေစမႈကို 
လူအမ်ား ေရွ႕တြင္ ဝန္ခံျခင္း ျပဳလုပ္ရန္ ရန္ရြယ္ပါသည္။ 
၃။ ေယရႈ ခရစ္ေတာ္ ေပးေတာ္မူေသာ သန္႔/ဝိ ၌ 
ဗတၱိဇံမွာ မည္သည့္ အဓိပၸါယ္ ျဖစ္ပါသနည္း။ 

* ေျမၾကီးစြန္းတုိင္ေအာင္ သက္ေသျဖစ္ရန္ 
 * တန္ခိုးကို ခံရရန္ 
 * ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္တာထဲမွာ သန္႔/ဝိ ဖြင့္ျပေသာ
 ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ျဖင့္ ခြန္အားေပးရန္ 
* ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူ ေလွ်ာက္လွမ္းရန္ 
 * သန္႔/ဝိ သည္ ၾကီးမားေသာ အမႈမ်ားကို သင္၏ 
အသက္တာထဲတြင္ ျပဳလုပ္ရန္ 
* ေပ်ာက္ဆံုး ဝိညာဥ္မ်ားအတြက္ ျပင္းျပေသာ 
စိတ္ဓါတ္ခြန္အားႏွင့္ ဘုရားသခင္ထံ ျပန္ပို႔ရန္ 
 * ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ ဆာငတ္လာရန္ 
* အသင္းေတာ္၏ အနာဂါတ္အတြက္
 ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ား ျဖစ္လာရန္ 

မိတ္ေဆြ၏ အသက္တာအတြက္ စစ္မွန္ေသာ ယံုၾကည္သူ 
တစ္ဦးအေနျဖင့္ အသက္ရွင္နုိင္ရန္ သမၼာက်မ္းစာ တြင္ ေတြ႕ရေသာ ဗတၱိဇံ (၃)မ်ိဳးက သြန္သင္ေန သည္။ အျပစ္အတြက္ ေနာင္တရပါ။ 
လူေရွ႕ ဘုရားေရွ႕တြင္ ဝန္ခံပါ။ တန္ခိုးႏွင့္ ျပည့္ဝေသာ ခရစ္ယာန္တစ္ဦး 
အျဖစ္ အသက္ရွင္ပါ။ ႏွစ္ျခင္း (၃)မ်ိဳးကို သိၾကြမ္းျပီးေနာက္ အသက္တာကို တည္ေဆာက္ႏုိင္သူမ်ား ျဖစ္ၾကပါေစ။ အေယာက္စီတိုင္းကို ဘုရားသခင္ ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ။(Min Lwin)

No comments:

Post a Comment