၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Friday 27 July 2018

၂။ ေယရႈခရစ္ေတာ္၌ ျပဳေသာႏွစ္ျခင္း (တမန္ေတာ္ ၁၆း၂၅-၃၄)

ထိုသူတို႔ကလည္း သခင္ေယရႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ေလာ့။
ယံုၾကည္လွ်င္ သင္ႏွင့္ သင္၏ အိမ္သူ အိမ္သားတုိ႔သည္
ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ၾကလိမ့္မည္ဟု ေျပာဆိုလ်က္ ထိုသူမွစ၍
သူ၏အိမ္၌ ရွိသမွ်ေသာ သူတုိ႔အား သခင္ဘုရား၏ ႏႈတ္ခပတ္
တရားေတာ္ကို ေဟာၾက၏။ (တမန္ ၁၆း၃၀-၃၁)

အထက္ပါ က်မ္းပိုဒ္ကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ထိုအျဖစ္အပ်က္သည္ 
က်မ္းစာထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ၾကိဳက္ေသာ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ ေပါလုႏွင့္ သိလသည္ ေထာင္ထဲသို႔ ဧဝံေဂလိ ေဟာေျပာေသာေၾကာင့္ ေရာက္ရွိ သြားေလသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သူတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းႏုိင္ေသးသည္ကို ေတြ႕ျမင္ႏုိင္ ပါသည္။ 

သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္၏ ဂုဏ္ေတာ္ခ်ီးမြမ္းျခင္းသည္ ေထာင္တံခါးၾကီးမ်ားကို ပြင့္သြားေစပါသည္။ ထိုသို႔ ပြင့္သြားေသာအခါ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္အေနျဖင့္ အေႏွာင္အဖြဲ႕မွ လြတ္ေျမာက္ခြင့္ ရေလသည္။ ထိုအခါ ေထာင္ မွဴးသည္ ေထာင္သားမ်ား လြတ္ေျမာက္သြားေသာေၾကာင့္ အျပစ္ေရာက္မည္ကို ေၾကာက္သျဖင့္ မိမိကိုယ္ကို အဆံုးစီရင္ရန္ ျပင္ဆင္လုိက္ေလသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ေပါလုႏွင့္ သိလတုိ႔က ထုိအျဖစ္ကို တားဆီးလိုက္သည္။ 

မိမိတုိ႔ ထြက္မေျပးပါ ဟုေျပာဆိုေသာအခါ ေထာင္မွဴးသည္ ေပါလုႏွင့္သိလထံလာေရာက္ျပီး ေရွ႕ေမွာက္တြင္ ပ်က္ဝပ္သည္အထိ ေလးစားရုိေသမႈ ျဖစ္သြားပါသည္။ ထိုေနာက္ ေထာင္မွဴးက မိမိ အေနျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းရရန္ မည္သို႔ ျပဳလုပ္ရမည္နည္းဟု ေမးျမန္ေသာအခါ "သခင္ေယရႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ေလာ့။ ယံုၾကည္လွ်င္ သင္ႏွင့္သင္၏ အိမ္သား တို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ၾကလိမ့္မည္" ဟုေျပာဆိုေလသည္။ ေထာင္မွဴးသည္ ေယရႈခရစ္ ေတာ္ကို မိမိ၏ ကယ္တင္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ 
အရွင္သခင္အျဖစ္ ယံုၾကည္ကာ ႏွစ္ျခင္းခံသျဖင့္ အသစ္ေသာ 
အသက္တာ ကို ရရွိခံစားရေလေတာ့သည္။ 

အထက္တြင္ ပါဝင္ေသာ အဆင့္မ်ားႏွင့္ အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ေသခ်ာစြာ ၾကည့္ ေစလိုပါသည္။ ပထမ ဦဆံုး အေနျဖင့္ ေနာင္တရဘို႔ရန္မွာ အဓိက အေရးၾကီးဆံုး ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ အရင္ ဘဝေဟာင္း ျဖစ္သည့္ ညစ္ညဴးသည့္ အေျခအေနမွ အျမန္ဆံုး ျပန္လွည့္လိုေသာ စိတ္ျပင္းျပသည့္ စိတ္ ဆႏၵ ရွိရန္ အေရးၾကီးပါသည္။ ထိုအေျခအေနသုိ႔ ေရာက္ျပီဆိုလွ်င္ ခရစ္ေတာ္၌ အသစ္ျပဳ ျပင္ေသာ အသက္ တာကို ရရွိျပီ ျဖစ္ပါသည္။ 

တစ္စံု တစ္ေယာက္သည္ ခရစ္ေတာ္၌ ရွိေနျပီဆိုလွ်င္ အသစ္ေသာ 
အသက္တာကို ရရွိျပီ ျဖစ္ပါသည္။ သင္သည္ ခရစ္ေတာ္ကို အရွင္သခင္ႏွင့္ ကယ္တင္ရွင္ အျဖစ္ ကိုးစား ခိုလႈံလွ်င္ ခရစ္ေတာ္၌ ႏွစ္ျမႇပ္ ထားျပီး ျဖစ္သည္။ သင္သည္ ခရစ္ေတာ္၏ ဖံုးအုပ္ျခင္း၊ ဝါးမ်ိဳျခင္း ခံလုိက္ရျပီ ျဖစ္သည္။ 
 ထိုအေျခအေန မ်ိဳးကို က်မ္းစာထဲ၌ ဂလာတိ ၂း၂၀ တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္မွာ ငါသည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အတူ လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ အေသခံျပီ။ 
 သို႔ေသာ္လည္း အသက္ရွင္ေသး၏။ ထုိသို႔ ဆိုေသာ္ ငါသည္ ကိုယ္တုိင္မရွင္၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါ၌ ရွင္ေတာ္မူ၏။ ကိုယ္ခႏၶာ၌ ယခုငါရွင္ ေသာ အသက္သည္ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္တည္၏။ 
သားေတာ္သည္ ငါ့ကိုခ်စ္၍ ငါ့အဘို႔ ကိုယ္ကို စြန္႔ေတာ္မူ၏။ 
ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူေတာ္ကို ငါမပယ္။

ပညတ္တရား (ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔၏ ထုံးစံမ်ားႏွင့္ က်င့္စဥ္မ်ား) ကို အမွီျပဳ၍ ေျဖာင့္မက္ရာသို႔ ေရာက္ႏုိင္လွ်င္ ခရစ္ေတာ္ သည္ အခ်ည္းအႏွီး 
အေသခံေတာ္မူျပီ။ (ဂလာတိ ၂း၂၀-၂၁) ရွင္ေပါလုသည္ ေရာမျမိဳ႕ရွိ အသင္းေတာ္ကို ေရးသားလိုက္ေသာ စာထဲတြင္ ေယရႈခရစ္၌ ဗတၱိဇံကို ခံေသာသူရွိသမွ်တုိ႔သည္ အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ ဗတၱိဇံကို ခံၾကသည္ဟု 
သင္တုိ႔ မသိသေလာ။ ထိုေၾကာင့္၊ အေသခံေတာ္မူျခင္း၌ ဗတၱိဇံကို 
ခံေသာအားျဖင့္၊ ထုိသခင္ႏွင့္အတူ သၿဂႋဳလ္ျခင္းကို ခံၾက၏။ 
အေၾကာင္းမူကား၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ခမည္ေတာ္၏ ဘုန္းတန္ခိုးအားျဖင့္
 ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ေတာ္မူသည္ နည္းတူ ငါတုိ႔သည္လည္း အသစ္ေသာ အသက္၌ က်င္လည္ ရၾကသတည္း။ (ေရာမ ၆း၃-၄) ထိုအေတြ႕အၾကံဳကို ယေန႔ကၽြႏု္ပ္တို႔ထဲမွ အခ်ိဳ႕သည္ ခံစားျပီးျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ 

ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ႏွစ္ျခင္းခံ ျခင္းသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ အေသခံျခင္းကို ထပ္တူျပဳေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ေရထဲသို႔ ႏွစ္လိုက္ျခင္း သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ သၿဂႋဳလ္ျခင္းကို ထပ္တူျပဳေနျခင္းျဖစ္သလို၊ ႏွစ္ျပီးေနာက္ ေရထဲမွ ျပန္ထြက္ေပၚ လာျခင္း သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ ထေျမာက္ျခင္းကို ထပ္တူျပဳေနျခင္းျဖစ္သည္။ ေကာေလာသဲျမိဳ႕ရွိ အသင္းေတာ္သို႔ ေရးသားေပးပို႔ေသာ စာထဲတြင္...

ရွင္ေပါလုက အထြဋ္အျမတ္ အာဏာစက္ ရွိသမွ်ကို အုပ္စိုးေတာ္မူေသာ 
ထုိသခင္၌ သင္တို႔သည္ စံုလင္ျခင္း ရွိၾက ၏။ ခရစ္ေတာ္၏ အေရဖ်ား လွီးျခင္းအားျဖင့္ ဇာတိ ပကတိ အျပစ္၏ ကိုယ္ကို ပယ္ရွင္၍ လက္ျဖင့္ 
မလုပ္ေသာ အေရဖ်ား လွီးျခင္းကို ထုိသခင္၌ သင္တုိ႔သည္ ခံၾကသည္ျဖစ္၍ ဗတၱိဇံအားျဖင့္ ထုိသခင္ ႏွင့္အတူ သၿဂႋဳလ္ျခင္းကို ခံၾက၏။ 
ခရစ္ေတာ္ကို ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ ေစေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ျပဳျပင္ အားထုပ္ေတာ္မူျခင္းကို ယံုၾကည္ ေသာအားျဖင့္ ဗတၱိဇံကို ခံ၍ ထုိသခင္ႏွင့္အတူ ထေျမာက္ျခင္း သို႔ ေ၇ာက္ၾက၏။ (ေကာေလာ ၂း၁၀-၁၂) 

အထက္ပါ က်မ္းပိုဒ္ကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ သခင္ေယရႈ လုပ္ေဆာင္သမွ်ေသာ အရာတုိင္းသည္ ယံုၾကည္ေသာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အသက္တာထဲတြင္ အလိုအေလွ်ာက္ အက်ိဳးသက္ေရာက္ျပီး ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သန္႔ရွင္း ျခင္း ရွိေစရန္ ထုိသခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ပင္လွ်င္ အေရးဖ်ား လွီးျခင္းကို ျပဳလုပ္ျပီး ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပ ထားသည္။

No comments:

Post a Comment