၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Saturday 11 August 2018

|| အသန္႔ရွင္းဆုံးဌာနအခန္း (၁၇)ထြက္ ၂၅း၁၀-၂၂ ||

ပဋိညာဥ္ ေသတၱာ 
 အသန္႔ရွင္းဆုံးဌာနထဲ ၀င္ေရာက္ေလ့လာၾကည့္ၾကပါဦးစို႔။ အသန္႔ရွင္းဆုံးဌာနသည္ အလ်ား(၁၀)ေတာင္၊ အနံ(၁၀)ေတာင္၊ အျမင့္(၁၀)ေတာင္ရွိၿပီး အတြင္းရွိ အရာ၀တၳဳအားလုံးကို ေရႊျဖင့္ျပဳလုပ္ထားသည္။ အခန္း၀ကို ကာရံထားသည့္ ကန္႔လန္႔ ကာ၏ ေနာက္ကြယ္တြင္ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးပလႅင္တည္ရာ ပဋိညာဥ္ေသတၱာရွိၿပီး ထိုေနရာ သည္ ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ေတာ္မူရာ အရပ္လည္းျဖစ္သည္။ ပဋိညာဥ္ေသတၱာကို သစ္သားျဖင့္ျပဳလုပ္၍ အတြင္းအျပင္ ႏွစ္ဖက္စလုံးကို ေရႊစင္အတိ ဖုံးအုပ္မြမ္းမံထားသည္။ သစ္သားကိုေရႊျဖင့္ မြမ္းမံထားေသာ ပဋိညာဥ္ေသတၱာသည္ လူ႔ဇာတိ၊ ဘုရားဇာတိျဖင့္ အသက္ရွင္ ခဲ့ေသာ ခရစ္ေတာ္ကို ပုံေဆာင္၏။ ေသတၱာေပၚတြင္ အလြန္ႀကီးမား ေသာ ေရႊျပားတစ္ခ်ပ္ ဖုံးအုပ္ထားၿပီး ထိုေရႊျပားကို ေသတၱာအဖုံးဟုေခၚသည္။ အလ်ား ႏွစ္ေတာင္ ခြဲႏွင့္ အနံတစ္ေတာင္ခြဲရွိေသာ ေသတၱာအဖုံး၏ ေဘးတစ္ဖက္ တစ္ခ်က္တြင္ ေရႊျဖင့္ထုလုပ္ထား ေသာ ေခ႐ုဗိမ္ႏွစ္ပါး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တည္ရွိကာ ေသတၱာအဖုံးကို အေတာင္ျဖင့္ ျဖန္႔မိုးထားၾက သည္။ ဤေနရာ၌ ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ ထင္ရွားခ်ိန္တြင္ မ်က္စိက်ိန္း၀ပ္လုမတတ္ စူးရွေအာက္ ေျပာင္ေသာ အလင္းေရာင္ထြန္းေတာက္ေနသျဖင့္ အဘယ္သူမွ် မခ်ဥ္းကပ္ႏိုင္ေပ။ ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းေတာ္ေရာင္ျခည္ အလင္းကိုမဲေမွာင္ေနသည့္ မိုးတိမ္က ပတ္ပတ္လည္ ၀န္းရံထားသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ဘုရားသခင္ကို ဖူးျမင္ၿပီးေသာ သူတစ္ေယာက္မွ် အသက္ရွင္ခြင့္မရျခင္း ေၾကာင့္ မိုးတိမ္၀န္းရံ ထားရျခင္း ျဖစ္သည္။ (ထြ၊ ၃၃၊၂၀)။ ပညတ္ေတာ္ကာလ၌ အသက္မရွင္ရဘဲ ေက်းဇူးေတာ္ကာလက်မွ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ယေန႔ အသက္ ရွင္ေနရျခင္းသည္ မည္မွ် ေကာင္း ေလစြတကား (ေရာ ၆း၁၄)။ ယခုအခါ ခရစ္ေတာ္ကို ယုံၾကည္ ေသာသူ ရွိသမွ်တို႔သည္ မ်က္ႏွာကို ဖုံးအုပ္စရာမလိုဘဲ သခင္ဘုရား၏ ဘုန္းေတာ္ကို ဖူးေျမာ္ ႏုိိင္ၾကၿပီ (၂ေကာ၊ ၃း၁၈)။ ပဋိညာဥ္ေသတၱာ အတြင္းရွိ အရာ၀တၳဳမ်ား ပဋိညာဥ္ေသတၱာအတြင္းရွိ အရာ၀တၳဳမ်ားက ပဋိညာဥ္ေသတၱာသည္ ခရစ္ေတာ္ကို ပုံ ေဆာင္ေနေၾကာင္း ထင္ရွားစြာ ေဖာ္ျပေနပါသည္။ ေသတၱာအတြင္း၌ ပညတ္ေတာ္(၁၀)ပါးရွိသည္။ ဤေလာက၌ ခရစ္ေတာ္ဘုရား သက္ေတာ္ ထင္ရွားစဥ္က ခမည္းေတာ္အား “ကိုယ္ေတာ္၏တရားသည္လည္း အကၽြႏု္ပ္ႏွလုံးထဲမွာ ရွိပါ၏”ဟု ေလွ်ာက္ဆိုခဲ့၏။ (ဆာ ၄၀း၈)။ မွန္ပါသည္။ ပဋိညာဥ္ေသတၱာသည္ ပညတ္ေတာ္(၁၀)ပါးကို လုံၿခဳံ စြာ ေစာင့္ထိန္းနိုင္စြမ္းရွိသည္။ ေသတၱာအတြင္း၌ မႏၷမုန္႔ထည့္ထားေသာ ေရႊအိုးရွိ၏။ ၎မႏၷမုန္႔သည္လည္း ခရစ္ေတာ္ကို ပင္ ရည္ညႊန္းေန၏။ 
တစ္ခ်ိန္က အစၥေရးလ္ လူမ်ဳိးမ်ားသည္ ေကာင္းကင္မွခ်ေပးေသာ 
မႏၷမုန္႔ကို စားသုံးမွီ၀ဲ၍ ကႏၲာရခရီးၾကမ္းႏွင္ရသလို ဤေလာက၌ ဧည့္သည္အာဂႏၲဳျဖစ္လ်က္ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံသို႔ ခရီးသြားေနၾကေသာ 
ယုံၾကည္သူ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္လည္း မႏၷမုန္႔ (၀ါ) စစ္မွန္ေသာ အသက္ မုန္႔ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ကို မွီ၀ဲစားသုံးၾကဖို႔ လိုသည္ (ေယာ ၆)။ အသန္႔ရွင္းဆုံးဌာနမွာ မႏၷမုန္႔စားသုံးမွီ၀ဲစရာ မလိုသည့္ ေကာင္းကင္ဘုံကို ပုံေဆာင္၏။ 
ဤသို႔ဆိုလဆင္ မႏၷမုန္႔ကို အဘယ့္ေၾကာင့္ ပဋိညာဥ္ ေသတၱာအတြင္း၌ ထည့္သြင္းသိမ္းဆည္း ထားရသနည္း။ အေၾကာင္းရင္းမွာ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံ ေရာက္ေသာအခါ ဤေလာက္၌ ကၽြႏု္ပ္တို႔ အသက္ရွင္ စဥ္အခ်ိန္က ခရစ္ေတာ္ထံမွ ခံစားရရွိခဲ့ေသာ ၀မ္းေျမာက္ေပ်ာ္ရႊင္မႈ အလုံးစုံကို ျပန္လည္ေအာက္ ေမ့ သတိရရန္ျဖစ္သည္။ ပဋိညာဥ္ေသတၱာအတြင္းရွိ တတိယေျမာက္ အရာ၀တၳဳမွာ ဗာဒံအပြင့္ပြင့္ေသာ အာ႐ုန္၏ လွံတံျဖစ္သည္။ (ေယာ၊ ၁၇)။ 
ဗာဒံပင္မွာ ေဆာင္းရာသီ ကုန္ဆုံးၿပီးေနာက္ အေစာဆုံး အပြင့္ပြင့္ ေသာ အပင္ျဖစ္သည္။ ထိုအပြင့္ပြင့္ေနေသာ ဗာဒံပင္က ေဆာင္းရာသီ (၀ါ) ေသျခင္း၏ အျခားတစ္ ဖက္ရွိ အသက္တာသစ္ကို ပုံေဆာင္ေန၏။ ထို႔ေၾကာင့္ 
အတက္ ေပါက္ေသာ လွံတံသည္ ရွင္ျပန္ထ ေျမာက္ျခင္းကို ဆိုလိုသည္။
 ေသျခင္းမွ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ခဲ့ေသာ ေအာင္ႏိုင္သူ အရွင္ေယ႐ႈသည္ ယေန႔တုိင္ေအာင္ အသက္ရွင္လ်က္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းအျဖစ္ အမႈေဆာင္ေနသည္။ ေသတၱာအဖုံး ပဋိညာဥ္ေသတၱာအဖုံးမွာ ေရႊသားစစ္စစ္ျဖင့္ ဖုံးအုပ္ထားသည္။ ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ရာ ပလႅင္ျဖစ္သည္။ 
သန္႔ရွင္းျမင့္ျမတ္ေသာ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ထာ၀ရ ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ေတာ္မူ၏။ ယင္းပလႅင္မွာ တရားစီရင္ရာ ပလႅင္ လည္းျဖစ္သည္။ ဤတရားပလႅင္ေအာက္တြင္ အစၥေရးလ္ လူမ်ဳိးမ်ား ေဖာါက္ဖ်က က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္ ပညတ္တရားေတာ္ရွိသည္။ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္သား တို႔အလယ္တြင္ က်ိန္း၀ပ္၍ ကင္းလြတ္ခြင့္ရျခင္းျဖစ္သည္။ အမွန္စင္စစ္ အျပစ္သားမ်ားကို ျပစ္ဒဏ္စီရင္၍ ထာ၀ရဖ်က္ဆီးသင့္ေသာ္လည္း ယဇ္ပုေရာ ဟိတ္ မင္းက တစ္ႏွစ္တစ္ႀကိမ္ ဤပလႅင္ထက္၌ အေသြးပက္ဖ်န္းထားျခင္းေၾကာင့္ ျပစ္ဒဏ္စီရင္ ျခင္းမွ ကင္းလြတ္ခြင့္ရျခင္းျဖစ္သည္။ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္းပက္ ဖ်န္းသည့္ အေသြးေတာ္မွာ ခရစ္ေတာ္၏ စုံလင္ေသာ ပူေဇာ္ သကၠာယဇ္ကို ပုံေဆာင္သည္။ ဓမၼေစာင္းေခတ္က တရားစီရင္ရာ တရားပလႅင္သည္ ဓမၼသစ္ေခတ္ တြင္ က႐ုဏာေက်းဇူးခံစားရာ ပလႅင္အျဖစ္သို႔ ေျပာင္းလဲလာသည္။ (ေရာ၊ ၃း၂၅)။

 ေခ႐ုဗိမ္ ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းထားေသာ သက္ရွိသတၱ၀ါအေပါင္းတို႔တြင္ ေခ႐ုဗိမ္တို႔သည္ ခ်ီး ေျမႇာက္ျခင္း အခံရဆုံးေသာ ပုဂိၢဳလ္ျမတ္မ်ားျဖစ္ကာ ဘုရားသခင္၏ ပလႅင္ကိုေစာင့္ၾကည့္ရသူမ်ား လည္း ျဖစ္သည္။ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ထဲသို႔ ၀င္ရာလမ္းကို ေခ႐ုဗိမ္မ်ားက မီးစက္လက္နက္ ကိုင္စြဲေစာင့္ ေရွာက္ၾကသည္။ (က၊ ၃း၂၄)။ တဲေတာ္အတြင္း၌ ေခ႐ုဗိမ္တို႔သည္ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ဆက္ႏြယ္ေနၾက၏။ ပဋိညာဥ္ေသတၱာ အဖုံးေပၚတြင္ အေတာင္မ်ားျဖန္႔မိုးလ်က္ အေသြးပက္ျဖန္း ထားေသာ ေသတၱာအဖုံးဘက္သို႔ မ်က္ႏွာမူၿပီး ငုံ႔ၾကည့္ေနၾကသည့္ ေခ႐ုဗိမ္တို႔၏ ႐ုပ္ဆင္းသ႑ာန္မွာ ႏွစ္လုိဖြယ္ရာ ေကာင္းလွေပ ၏။ ေက်းဇူးပလႅင္ ေက်းဇူးတို႔၏ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းႀကီး အရွင္ေယ႐ႈသည္ မိမိ၏ အေသြးေတာ္ကို ဘုရား သခင္အထံေတာ္သို႔ ယူေဆာင္လာၿပီး ေကာင္းကင္ ဘုံသန္႔ရွင္းရာ ဌာနထဲသို႔ တစ္ခါတည္း ၀င္ေတာ္မူ၏။(ေဟၿဗဲ၊ ၄း၁၄၊ ၉း၁၁-၁၂)။ ထို႔ေၾကာင့္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ တရားစီရင္ရာ ပလႅင္ မရွိေတာ့ဘဲ ေက်းဇူး ပလႅင္သာ ရွိေတာ့၏။ ခ်စ္မိတ္ေဆြ - ယခုပင္ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးပလႅင္သို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးက႐ုဏာႏွင့္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံယူ၍ ၀မ္းေျမာက္ရႊင္ျမဴးစြာ အသက္ရွင္ပါေလ။ ေက်းဇူးေတာ္ ခံစားရာ ကာလသည္ ႏွစ္ေပါင္း(၂၀၀၀)ရွိခဲ့ ေလၿပီ။ ယခုေက်းဇူး ေတာ္ကာလ ကုန္လုနီးၿပီျဖစ္၍ ခရစ္ေတာ္တဖန္ ျပန္လည္ၾကြလာၿပီး တရားစီ ရင္ေတာ့မည္။ ေက်းဇူးေတာ္ကာလ ကုန္ဆုံးသြားၿပီးေနာက္ သင့္အတြက္ ကယ္တင္ျခင္းခံစားခြင့္ မရႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း အထူးသတိေပးလိုပါသည္။ ေနာက္မွ ခရစ္ေတာ္ကို လက္ခံရန္ အခ်ိန္ေႏွာင္း သြားၿပီျဖစ္၍ သင္ႏွင့္တကြ ေနာင္တမရ ေသာသူ 
ရွိသမွ်တို႔ ရင္ဆိုင္ရမည့္ ပလႅင္မွာတရားပလႅင္သာ ရွိေတာ့မည္။ ေသလြန္ေသာသူ အႀကီးအငယ္ရွိ သမွ်တို႔သည္ ပလႅင္ျဖဴႀကီးေရွ႔၌ ရပ္လွ်က္ တရားစီရင္ျခင္း ခံရမည္ (ဗ်ာ၊ ၂၀း၁၁-၁၅)။ ပလႅင္ျဖဴေရွ႔၌ ရပ္ေနသူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္း ခံရ ေတာ့မည္ မဟုတ္ေခ်။ ေက်းဇူးပလႅင္သို႔ 
မခ်ဥ္းကပ္ေသာသူ မွန္သမွ်သည္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ ပလႅင္ျဖဴႀကီးေရွ႔တြင္ ရပ္ၾကရၿပီး မိမိတို႔အသီးသီး က်ဴးလြန္ခဲ့ေသာ အျပစ္ႏွင့္အညီ တရားစီရင္ ခ်က္ကို ကိုယ္တိုင္ၾကားနာၾကရလိမ့္မည္။ ဤေျမေပၚတြင္ အသက္ရွင္ခဲ့စဥ္က ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္း ေက်းဇူးကို ျငင္းပယ္ခဲ့သူတို႔သည္ ကန္႔ႏွင့္မီးေလာင္ကၽြမ္းေနေသာ မီးအိုင္ထဲသို႔ ပစ္ခ်ျခင္း ခံရလိမ့္မည္။ ငရဲထဲ ပစ္ခ်ခံရလွ်င္ ဘုရားသခင္အေပၚ သင္အျပစ္ တင္စရာအေၾကာင္း လုံး၀မရွိပါ။ ဘုရား သခင္က ႀကီးမ်ားလွေသာ ေမတၱာ က႐ုဏာျဖင့္ လူသားတိုင္းကို ကယ္တင္ျခင္း ရေစလိုေသာ ေၾကာင့္ ေက်းဇူးေတာ္ တံခါးကို ၾကာျမင့္စြာ ဖြင့္ထားေသာ္လည္း လူသားမ်ားက ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္းကို လက္မခံဘဲ ျငင္းပယ္ခ့ဲသျဖင့္ “ဘယ္သူမျပဳ မိမိမႈ” စကားရွိသည့္အတိုင္း မိမိတို႔ ကံၾကမၼာကို မိမိတို႔ ဖန္တီးျခင္းသာ ျဖစ္ေပသည္။ ျပစ္ဒဏ္ခံရာအရပ္သည္ ထာ၀ရငိုေၾကြးျခင္း၊ အံသြား ခဲႀကိတ္ျခင္းျဖင့္ ေ၀ဒနာခံစားရာ အရပ္ျဖစ္၏။ ထိုေနရာသို႔ ေရာက္ေသာသူအဖို႔ ၀မ္းနည္းေၾကကြဲ၍ ဆုံးႏိုင္မည္ မထင္။ 
စာ႐ႈသူ မိတ္ေဆြ - --။ 
သင္သည္ ေရႊအိမ္ေတာ္၏ အျပစ္ဘက္ ေမွာင္မိုက္ ဒုစ႐ိုက္ထဲတြင္ ရွိေနသူျဖစ္ေၾကာင္း ၀န္ခံလ်က္ ေနာင္တႏွလုံးသားျဖင့္ ဘုရားသခင္အထံေတာ္သို႔ ယခုပင္ ခ်ဥ္းကပ္လွ်င္ ကယ္တင္ ျခင္းခံရၿပီး ငရဲက်မည့္အျဖစ္ဆိုးႀကီးမွ ကင္းလႊတ္ရလိမ့္မည္။ သင္ႏွင့္လူသား ရွိရွိသမွ်တို႔ ကယ္တင္ျခင္းရလွ်က္ ထာ၀ရေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းျဖင့္ အသက္ရွင္ဖို႔ ဘုရားသခင္ အလိုရွိသည္။ ဤလိုလား ေတာင့္တမႈသည္ပင္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ဆႏၵ၊ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ရည္မွန္းခ်က္ ျဖစ္သည္။ ေရႊအိမ္ေတာ္သို႔ ၾကြလွမ္းခဲ့ပါ အခန္း (၁၈) မ၊ ၁၁း၂၈၊ ၂ ေကာ ၆း၂ ကၽြႏု္ပ္တို႔အေယာက္တိုင္းသည္ အိမ္ေတာ္၏အျပင္ဘက္၌ ရွိၿပီး ဘုရားသခင္ႏွင့္ ေ၀းကြာေန ေသာ အျပစ္သားမ်ား ျဖစ္ၾက၏။ ဘုရားသခင္အား ရန္ဖက္ျပဳ ေနသူ မ်ားလည္း ျဖစ္ၾကသည္။ ကၽြႏ္ုပ္ တို႔အေယာက္တိုင္း၌ အလြန္ႀကီး ေလးလံေသာ အျပစ္ေၾကြးရွိေသာေၾကာင့္ ထာ၀ရေမွာင္မိုက္အရပ္ တြင္ ေၾကကြဲဖြယ္ရာ အျဖစ္ဆိုးႀကီးႏွင့္ ႀကဳံေတြ႔ရမည့္သူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အတြက္ အရွင္ေယ႐ႈတည္းဟူေသာ တံခါးေပါက္တစ္ေပါက္ ဖြင့္ထား လ်က္ရွိသည္။ ထိုဖြင့္ထားေသာ တံခါးေပါက္မွ အိမ္ေတာ္အတြင္းသို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ၀င္ေရာက္လာေသာ အခါ ေၾကး၀ါယဇ္ပလႅင္ကို ပထမဦးဆုံး ေတြ႔ျမင္ရသည္။ ယဇ္ပလႅင္ကို ျမင္သည္ႏွင့္ မိမိ၏တစ္ပါး တည္းေသာ သားေတာ္ရင္းကို မႏွေျမာဘဲ ကားတိုင္ထက္၌ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကိုယ္စား အေသခံေစသည္ အထိ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ႀကီးမားလွပုံကို နားလည္ခံစား ရသည္။ ထို ယဇ္ပလႅင္၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္ကိုရန္ၿငိမ္းလ်က္ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ မိတ္သဟာယ ဖြဲ႔ခြင့္ရ လာသည္။ တဖန္ အင္တုံသို႔ ဆက္လက္ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးမွ အိမ္ေတာ္အတြင္းပိုင္းသို႔ ၀င္ေရာက္ရသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေတြးဆေမွ်ာ္လင့္ထားသည္ထက္ သာလြန္ထူးျမတ္ေသာ အရာမ်ား ေရႊအိမ္ေတာ္ အတြင္း၌ ရွိေနသည္။ ေရႊ မီးခုံ၊ ေရႊ စားပြဲႏွင့္ ေရႊယဇ္ပလႅင္တို႔တြင္ အရွင္ေယ႐ႈ၏ ၾကြယ္၀ေသာ ဘုန္းအသေရ စည္းစိမ္မ်ားကို ေတြ႔ျမင္ရေလသည္။ ကန္႔လန္႔ကာကို ျဖတ္ေက်ာ္လိုက္သည္ႏွင့္ ဘုန္းေတာ္ေရာင္ျခည္ ၀န္းရေတာက္ပေနေသာ ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ရာ ပလႅင္ရွိသည္။ ဤေနရာတြင္ လူသားမ်ားကို ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူ ရွိေစလို၏။ သာယာခ်မ္းေျမ့ဖြယ္ရာ ဤအရပ္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ဘူမိနက္သန္ ေနစရာအိမ္ျဖစ္သတည္း။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ လူသားတိုင္းကို ဤေနရာမ်ဳိး၌ ဘုရားသခင္ ေနေစခ်င္လွသည္။ ဤအေၾကာင္း အရာမ်ားသည္ သင့္အတြက္ စိတ္ကူးယဥ္ အိမ္မက္ (၀ါ) ဒ႑ာရီပုံျပင္ ဆန္လွသည္ဟု ထင္ ေကာင္းထင္မိလိမ့္မည္။ ျဖစ္ႏို္င္ဖြယ္ရာ မရွိဟု အလ်င္စလို မဆုံးျဖတ္သင့္ပါ။ အမွန္တကယ္ ယုံၾကည္ျခင္းျဖင့္ ေမွ်ာ္လင့္မည္ဆိုပါက မ်ားမၾကာမီ အခ်ိန္အတြင္း ကၽြႏု္ပ္တို႔ကိုယ္တိုင္ မ်က္၀ါး ထင္ထင္ ေတြ႔ျမင္ခံစားရလိမ့္မည္။ ဘုရားရွင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ တုဖက္ကင္းေသာ ေမတၱာပါတကား။ ေက်းဇူးေတာ္သည္ လည္း တိုင္းဆႏႈိင္းမရေလာက္ေအာင္ ႀကီးမားလွေပစြ။ ဤအမူအရာ အားလုံး ကို ၿပီးျပည့္စုံေအာင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေသာ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္သည္ အံ့ၾသဖြယ္ရာ ပုဂိၢဳလ္ျဖစ္သတည္း။ အဘယ္မည္ေသာသူသည္ ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ တူႏိုင္အံ့နည္း။ ဤအမႈအားလုံးကို ၿပီးျပည့္စုံေစ ခဲ့သည့္ အရွင္က “ငါသည္ အလ်င္အျမန္ လာမည္၊ မွန္ေပ၏” ဟု အသက္ေသခံထား၏။ ယုံၾကည္သူမ်ားကို ေကာင္းကင္အိမ္ေတာ္သို႔ သိမ္းဆည္းရန္ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ ၾကြလာေသာ အခါ ကုေဋသေခ်ၤမကေသာ ေရြးႏႈတ္ျခင္းခံရသူတို႔သည္ ေကာင္းကင္ဘုံ သန္႔ရွင္းရာအရပ္တြင္ ခ်ီး မြမ္းေတး ထာ၀ရသီဆိုၾကလိမ့္မည္။ ေစာင္းတီးလ်က္ အလြန္သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ေကာင္းၿပီး ခံ့ညားထယ္၀ါေသာအသံျဖင့္ ဂုဏ္ေတာ္ခ်ီးမြမ္းၾကလိမ့္မည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူ၍ မိမိအေသြးေတာ္ျဖင့္ အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာေပး႐ုံမွ်မက ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ဘုရားသခင္ေရွ႔ေတာ္၌ ရွင္ဘုရင္အရာ၌လည္းေကာင္း၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ အရာ၌လည္း ေကာင္း၊ ခန္႔ထားေတာ္မူေသာ ကိုယ္ေတာ္ရွင္သည္ ကမာၻ အဆက္ဆက္ ဘုန္းႀကီး၍ မဂၤလာရွိပါ ေစေသာ။ အာမင္။ 
ခ်စ္မိတ္ေဆြ - ေကာင္းကင္ဘုံ အိမ္ေတာ္၌ သင္ဧကန္မုခ် ၀င္စားရမည္ဟု ယုံၾကည္စိတ္ခ် ႏိုင္ၿပီလား။ ယုံၾကည္သူမ်ားကို သိမ္းဆည္းရန္ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ ျပန္လည္ၾကြ လာေသာအခါ သင္လည္း ကၽြႏု္ပ္ တို႔ႏွင့္အတူ လိုက္ပါလိုပါသလား။ ကာင္းကင္ေရႊျပည္သို႔ ေရွ႔႐ႈေလွ်ာက္လွမ္းေနသူ၏ အသက္တာသည္ အဘယ္ မွ်ေလာက္ ၀မ္းေျမာက္ၾကည္ႏူးဖြယ္ ေကာင္းေလစြ။ သင္လည္း ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူ လိုက္ပါႏိုင္သည္။ သင့္အား လႈိက္လွဲပ်ဴငွာစြာ ဖိတ္ေခၚပါသည္။ ေမတၱာေတာ္ရွင္ ဘုရားသခင္က “၀န္ေလး၍ ပင္ပန္းေသာသူအေပါင္းတို႔၊ ငါ့ထံသို႔ လာၾကေလာ့။ ငါသည္ ခ်မ္းသာေပးမည္” ဟု ယေန႔တိုင္ စိတ္ရွည္စြာ ဖိတ္ေခၚေနပါသည္။(မ၊၂၂း၂၈)။ “ယခုပင္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ေသာ အခ်ိန္ရွိ၏။ ယခုပင္ ကယ္တင္ရာ ေန႔ရက္ကာလ ျဖစ္၏” (၂ေကာ ၆း၂)။ ယခုပင္ လွမ္းခဲ့ပါ အသင္ခ်စ္မိတ္ေဆြ။ By – Zaw Kun

No comments:

Post a Comment