၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Saturday 11 August 2018

|| အခန္း (၁၆) ထြ၊ ၂၈ ||

ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းကို ဂ႐ုစိုက္ၾကည့္သူတိုင္း ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္း ၀တ္ဆင္ ထားေသာ အ၀တ္တန္ဆာကို စိတ္မ၀င္စားဘဲဲ မေနႏိုင္ေပ။ ထို၀တ္စားတန္ဆာ၏ အနက္အဓိပၸါယ္ကို သိမွ ေကာင္းကင္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းႏွင့္ သိကၽြမ္းရင္းႏွီး လာႏိုင္ၿပီး ဘုရားသခင္အား လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ေက်းဇူးတင္လွ်က္ ဘုရားသခင္အေပၚ လုံး၀ဥႆုံ ယုံၾကည္ကိုးစားသည့္ အသက္တာႏွင့္ 
အသက္ ရွင္ ႏိုင္လိမ့္မည္။ 
သင္တိုင္း 
ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္း၀တ္ဆင္ထားေသာ ၀တ္လုံရွည္ႀကီး၏ အထက္ပိုင္းကို သင္တိုင္းဟု ေခၚသည္။ သင္တိုင္းအေၾကာင္းကို အနည္းငယ္ ေလ့လာၾကည့္ၾကစို႔။ ထိုသင္တိုင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေလ့လာၿ့ပီးခဲ့ေသာ အေရာင္ေလမ်ဳိးျဖင့္ လွပစြာပန္းထိုး ယက္လုပ္ထားၿပီး ေရႊနန္းႀကဳိးကို အပ္ခ်ည္ အျဖစ္ အသုံးျပဳလ်က္ ခ်ဳပ္လုပ္ထား ေလသည္။ (ထြ၊ ၃၉း၃)။ ေရႊသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ ေကာင္းကင္ ဘုန္းအသေရကို ဆိုလိုသည္။ အဓိပၸါယ္ မွာ အရွင္ေယ႐ႈသည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းအျဖစ္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ယခု အမႈေဆာင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း ေဖာ္ျပေနျျခင္းျဖစ္သည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ဤေလာက၌ လူ႔ဇာတိျဖင့္ သက္ရွင္စဥ္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ခံစားေနရေသာ ဆင္းရဲခက္ခဲျခင္းမ်ား၊ ၀မ္းနည္းျခင္းမ်ားကို ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ေတြ႔ႀကဳံခံစားခဲ့၏။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အခက္အခဲ ျပႆနာမ်ားကို ကိုယ္ေတာ္ေလာက္ ကိုယ္ခ်င္းစာတတ္သူ သိျမင္နားလည္သူ ဘယ္မွာ ရွိအံ့နည္း။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ယေန႔ ေ၀ဒနာခံစားရသည့္ အခ်ိန္တိုင္းတြင္ ကိုယ္ေတာ္သည္ ကၽြႏု္ပ္ တို႔ႏွင့္ အတူရွိလွ်က္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ဂရုစိုက္ကူညီ မစေနေၾကာင္း အစဥ္ ေအာက္ေမ့ေနရမည္။ သင္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္ ေတြ႔ႀကဳံရင္ဆိုင္ ခံစားေနရသည့္ အေျခအေနအရပ္ရပ္ကို ကိုယ္ေတာ္သိျမင္ နားလည္ေတာ္ မူသကဲ့သို႔ ကိုယ္ခ်င္းစာ ခံစားတတ္၏။ အေၾကာင္း မူကား ကိုယ္ေတာ္သည္ သနားၾကင္နာတတ္ ေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ (ေဟၿဗဲ၊ ၄း၁၅)။ 
ပုခုံံးေပၚရွိ ေက်ာက္ျမတ္မ်ား 
ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္း၏ လက္၀ဲဘက္ႏွင့္ လက်္ာဘက္ပုခုံးေပၚတြင္ တင္ထားေသာ ေက်ာက္ ျမတ္ႏွစ္လုံးက မည္သည့္အရာကို ရည္ညႊန္းေနပါလိမ့္။ ထိုေက်ာက္ျမတ္ မ်ားမွာ အဖိုးတန္ရတနာမ်ားျဖစ္၏။ ေက်ာက္ျမတ္တစ္လုံးစီ၌ အစၥေရးလ္ လူမ်ဳိးစု၏ အမည္(၆)ခုစီကို အကၡရာတင္ ေရးထိုးထားသျဖင့္ ထာာ၀ရဘုရားကို ယုံၾကည္ ကိုးကြယ္ ေသာ လူမ်ဳိးႏြယ္စု ၁၂ စုလုံး၏ အမည္နာမ ၁၂ခုစလုံးကို ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္း၏ ပုခုံးႏွစ္ဖက္ေပၚ တြင္ ထမ္းရြက္သယ္ေဆာင္ထားသည္။ အလားတူ ယေန႔တြင္ အရွင္ေယ႐ႈသည္ မိမိ၏အားႀကီးေသာ ပုခုံးျဖင့္ ယုံၾကည္သူ မ်ားကို ထမ္းရြက္သယ္ေဆာင္ထားသည္။ ပုံပမာႏႈိင္းရလွ်င္ ေကာင္းေသာသိုးထိန္းက သိုးသူငယ္ကို ပုခုံး ထက္တြင္ ထမ္းလ်က္ အိမ္သို႔ျပန္လည္ ေခၚေဆာင္လာသည္ႏွင့္ အလားသ႑ာန္ တူေန၏။ အဓိပၸါယ္မွာ ကိုယ္ေတာ္သည္ အနႏၲတန္ခိုးေတာ္၊ ေမတၲာေတာ္ျဖင့္ ယုံၾကည္သူအေပါင္းကို ေကာင္းကင္အိမ္ေတာ္ ေရာက္သည္အထိ အစဥ္တစိုက္ ကြယ္ကာလ်က္ရွိေၾကာင္း ဆိုလိုသည္။ ဓမၼေဟာင္းကာလတြင္ အစၥေရးလ္လူမ်ဳိးေတာ္ တစ္ခုလုံး၏ ကိုယ္စား ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းက ဘုရားသခင္ေရွ႔ေတာ္သို႔ တိုး၀င္ခ်ဥ္းကပ္၍ ဆုေတာင္း ေပးရသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ေကာင္းကင္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္ေသာ 
အရွင္ေယ႐ႈက ကၽြႏု္ပ္တို႔ကိုယ္စား ဘုရားသခင္ ေရွ႔ေတာ္သို႔၀င္ကာ ေန႔စဥ္ ဆုေတာင္းေပးေနသည္။ (ေဟၿဗဲ၊ ၇း၂၅)။

ရင္ဖုံးတန္ဆာ ရင္ဖုံးတန္ဆာမွာ 
စတုရန္းပုံ ေလးေထာင့္ျဖစ္ၿပီး ေရႊျဖင့္ ပန္းထိုးယက္လုပ္ထားသည္။ ရင္ဖုံး တန္ဆာေပၚတြင္ အမ်ဳိးမတူေသာ ေက်ာက္မ်က္ရတနာ ၁၂လုံးကို ေရႊျဖင့္စီခ်ယ္ တပ္ဆင္ထားၿပီး အစၥေရးလ္လူမ်ဳိးစု (၁၂)ႏြယ္၏ အမည္နာမမ်ားကို အကၡရာတင္ ေရးထိုးထားသည္။ လူမ်ဳိးႏြယ္စု (၁၂)ႏြယ္၏ အမည္နာမမ်ားကို အမ်ဳိးမတူေသာ ေက်ာက္မ်က္(၁၂)လုံးေပၚတြင္ သီးျခားစီ အကၡရာ ေရးထိုး ထားသည္။ ထိုေက်ာက္မ်က္ရတနာတို႔သည္ ဤကမာၻေလာကႀကီးတြင္ အလွပဆုံး အဖိုးအတန္ဆုံး ေက်ာက္မ်က္မ်ားျဖစ္သည္။ ရင္ဖုံးေပၚရွိ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာတို႔ႏွင့္ ပုခုံးေပၚမွ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာတို႔ႏွင့္ ပခုံးေပၚမွ ေက်ာက္မ်က္ရတနာတို႔သည္ တစ္မူကြဲျပား ျခားနားေန၏။ ပုခုံးေပၚရွိ ေက်ာက္မ်က္ႏွစ္လုံးသည္ အမ်ဳိးအစား တူညီၾကေသာ္လည္း ရင္ဖုံးေပၚမွ ေက်ာက္ မ်က္(၁၂)လုံးမူကား အမ်ဳိးအစား မတူညီ႐ုံမက ထိုေက်ာက္မ်ားအေပၚတြင္ ေရးထိုးထားေသာ အမည္နာမမ်ားလည္း မတူညီၾကေပ။ ျခားနားရျခင္းအေၾကာင္းမွာ ပုခုံးေပၚရွိ မ်ဳိးတူေသာ ေက်ာက္ မ်က္မ်ားက အစၥေရးလ္လူမ်ဳိးႏြယ္စု တစ္ခုစီကို ပုံေဆာင္သည္။ ဤျခားနားခ်က္က ကၽြႏု္ပ္တို႔ အတြက္ ၀မ္းေျမာက္စရာ အေၾကာင္းရင္းႏွစ္ရပ္ကို ျဖစ္ထြန္းေစ၏။ ပထမအခ်က္မွာ - အရွင္ေယ႐ႈသည္ အသင္းေတာ္တစ္ခုလုံးကို ထမ္းရြက္ထားေၾကာင္း ပုံ ေဆာင္ၿပီး၊ ဒုတိယအခ်က္မွာ သခင္ေယ႐ႈသည္ မိမိပိုင္ဆိုင္ေသာ သားသမီးတစ္ဦးခ်င္းစီ၏ အမည္ နာမကို ေသခ်ာတပ္အပ္ သိ႐ုံမက သားသမီးအေယာက္တုိင္းကို ခ်စ္သနား၍ မိမိ၏ႏွလုံးသားျဖင့္ ယုယပိုက္ေထြးထားေၾကာင္း ဆိုလိုသည္။ ကယ္တင္ျခင္း လက္ခံရရွိၿပီးၿပီးခ်င္း မိတ္ေဆြ၏ အမည္နာမသည္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံရွိ အသက္စာေစာင္တြင္ စာရင္း၀င္သြားၿပီျဖစ္၍ မိတ္ေဆြအား အဖိုးတန္ အသက္ေက်ာက္ျမတ္တစ္ခု ပမာ အရွင္ေယ႐ႈ အေလးထားေတာ္မူ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ တန္ဖိုးသည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အေျခအေန စြမ္းရည္ေပၚတြင္ မူမတည္ဘဲ ခရစ္ေတာ္ေပၚတြင္သာ မူတည္ေန၏။ ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိအေပၚ ခိုလႈံ ကိုးစားသူတိုင္းကို ခ်စျ္ခင္းေမတၱာ ျပည့္လွ်မ္းေန သည့္ ႏွလုံးသားျဖင့္ ယူယ ပိုက္ေထြး ထား ေတာ္မူ၏။ ဤအေၾကာင္းအရာသည္ မယုံၾကည္သူတို႔ႏွင့္ လုံး၀မသက္ဆုိင္ေခ်။ အေၾကာင္းမူကား မယုံ ၾကည္သူတို႔၏ အမည္နာမသည္ ဘုရားသခင္အတြက္ လုံး၀တန္ဖိုးမရွိပါ။ ရွင္လုကာ (၁၆)တြင္ မယုံၾကည္သူျဖစ္ေသာ သူေဌးႀကီး၏ နာမည္ကို ေဖာ္ျပထားျခင္းမရွိဘဲ ယုံၾကည္သူ ဆင္းရဲသား လာဇ႐ု၏ အမည္ကို ေဖာ္ျပထားျခင္းမွာ စိတ္၀င္စားျခင္းအေပၚ မူတည္၏။ လာဇ႐ု၏ အမည္သည္ ဤေလာက၍ ထင္ရွားေပၚလြင္လ်က္ရွိသည္။ ထိုနည္းတူ ယုံၾကည္သူ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အမည္ကို ေကာင္းကင္၌ အကၡရာတင္ထားၿပီးျဖစ္၍ ထို အမည္နာမမ်ားကို ဘယ္ေသာအခါမွ် စာရင္းမွ ပယ္ဖ်က္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ထိုနာမမ်ားသည္ ေကာင္းကင္ဘုံ၏ ထြန္းလင္းေတာက္ပေသာ အလင္းေရာင္ေအာက္တြင္ ထင္ရွားေပၚလြင္ေန၏။ အလင္းေရာင္ ထြန္းလင္းေလ ယုံၾကည္သူတို႔၏ အမည္နာမမ်ား ထြန္းလင္းေတာက္ပေလ ျဖစ္ သည္။ အရာခပ္သိမ္းမွာ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္သာ ျဖစ္သကဲ့သို႔ ယဇ္ ပုေရာဟိတ္မင္း အရွင္ေယ႐ႈအားျဖင့္ တည္ရွိေနရျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ ကိုယ္ေတာ္၏ ပုခုံးေပၚ၌ ယုံၾကည္သူအားလုံး တစ္စုတစ္ေ၀းတည္း ရွိေနရျခင္းမွာ တန္ခိုးေတာ္ျဖင့္ ထမ္းရြက္ထားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ကိုယ္ေတာ္၏ ေမတၱာ ႏွလုံးသားေပၚတြင္ ယုံ ၾကည္သူတစ္ဦးခ်င္းစီ နီးကပ္စြ တည္ရွိ ေနရျခင္းမွာလည္း ထာ၀ရေမတၱာေတာ္ျဖင့္ ယုယပိုက္ေထြး ထားျခင္းေၾကာင့္သာျဖစ္သည္။ 

 ခ်စ္လွစြာ စာ႐ႈသူ ………..ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ တမန္ေတာ္ႏွင့္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္ေသာ ေယ႐ႈခရစ္အေၾကာင္းကို ေစ့ေစ့ ဆင္ျခင္ၾကည့္ဖို႔ ေကာင္းကင္ဘုန္းစည္းစိမ္ကို အေမြခံျခင္းငွာ ေရြးေကာက္ျခင္းခံရေသာ သန္႔ရွင္း သူ ညီအစ္ကိုအေပါင္းတို႔အား အေလးအနက္တိုက္တြန္း လိုပါသည္။ (ေဟၿဗဲ၊ ၃)။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အတြက္ ထာ၀ရအမႈေဆာင္ျခင္းငွာ အသက္ရွင္ ေတာ္မူ၏။ ဤသို႔ေသာ္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းတို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔ 
အမွန္တကယ္ လိုအပ္လွေပသည္။ (ေဟၿဗဲ၊ ၇)။

 ဥရိမ္ႏွင့္ သုမိမ္ 
ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္း၏ ရင္ဖုံးတန္ဆာကို အဘယ့္ေၾကာင့္ နွစ္ထပ္ ေခါက္ထား ရသနည္း။ ဥရိမ္ႏွင့္ သုမိမ္ကို ရင္ဖုံးတန္ဆာအတြင္း၌ ထည့္သြင္းထားျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဥရိမ္ႏွင့္သုမိမ္၏ အနက္အဓိပၸါယ္ကား “အလင္း”ႏွင့္“စုံလင္းျခင္း”ဟု အနက္ရၿပီး အဖိုးတန္ေက်ာက္ျမတ္ရတနာမ်ား ျဖစ္သည္။ တစ္စုံတစ္ေယာက္၌ အလြန္အေရးႀကီးေသာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ရပ္ ခ်ရမည့္အခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္ကို အတိအက် မပိုင္းျခားနိုင္ဘဲ ျဖစ္ေနလွ်င္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းထံ သို႔ လာ၍ ေမးရသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္သူက ဥရိမ္ႏွင့္သုမိမ္ကို အသုံးျပဳၿပီး ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္ကို ဖြင့္ျပရေလသည္။ ဘုရားသခင္သည္ အလိုေတာ္သိလိုေသာ သူတို႔ ကို ဥရိမ္ႏွင့္သုမိမ္တို႔မွတစ္ဆင့္ အေျဖေပးေတာ္မူ၏။ ဤနည္းအားျဖင့္ အလိုေတာ္သိလိုေသာ သူသည္ မိမိမည္သို႔ အသက္ရွင္ လုပ္ေဆာင္ရမည္ကို တိတိက်က် သိျမင္ႏိုင္သည့္ အလင္းရရွိလာ သည္။ ယေန႔ လည္း အရာရာတြင္ ကၽြၽႏု္ပ္တို႔အား ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ကို ဖြင့္ျပမည့္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္းတစ္ပါးပါးရွိလွ်င္ အလြန္ေကာင္းလိမ့္မည္ဟု ေတြးဆေမွ်ာ္မွန္း ေနသူမ်ား ရွိ ေကာင္းရွိမည္။ သင္ေကာ ထိုသို႔ ေမွ်ာ္လင့္အားထူးဖူးပါသလား။ ယေန႔တြင္လည္း ကၽြႏု္ပ္တို႔အား လမ္းညႊန္ျပမည့္ အသက္ရွင္ေနသည့္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္း တစ္ပါးရွိပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဤေလာကတြင္ရွိေနသည္ မဟုတ္။ ထို ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္းသည္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔လိုအပ္ေသာ အကူအညီမ်ားကို ကိုယ္ေတာ္ထံခ်ဥ္း ကပ္ဆုေတာင္းျခင္းျဖင့္ ရႏိုင္ေပသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အတြက္ ယခုတိုင္ အမႈေဆာင္ ေပးလ်က္ရ်ိသည္။ မည္မွ်ခက္လဲ ႐ႈပ္ေထြးေသာ ျပႆနာရွိေနပါေစ။ ကိုယ္ေတာ္ထံသို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔ တိုး၀င္ခ်ဥ္းကပ္လ်က္ ျပႆနာေျဖရွင္းရမည့္ 
နည္းလမ္း ႏွင့္အစြမ္းကို ေတာင္းခံရယူႏိုင္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ မိမိပိုင္ဆုိင္ေသာ ယုံၾကည္သူမ်ားအတြက္ အသက္ရွင္လ်က္ ရွိသျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ စိတ္ထဲ၌ ယုံမွားသံသယျဖစ္ၿပီး ဇေ၀ဇ၀ါ ႐ႈပ္ေထြးေနဖို႔ ဘုရားသခင္ အလိုေတာ္ မရွိပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အခက္အခဲျပႆနာ ရွိသမွ်ကို ကိုယ္ေတာ္ရွင္ထံ တင္ျပအပ္ႏွံၿပီး အေျဖမရမခ်င္း ၿငိမ္ ၀ပ္စြာ ေစာင့္ဆိုင္းေနဖို႔ လိုပါသည္။ အခ်ိန္တန္လွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ သြားရမည့္ လမ္းခရီးကို ကိုယ္ေတာ္ က ထင္ရွားစြာ ေဖာ္ျပလိမ့္မည္။

 ၀တ္လုံ 
သင္တိုင္းႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ၀တ္လုံတစ္ထည္လုံးမွာ အျပာေရာင္ျဖစ္ၿပီး ၀တ္လုံ၏ ေအာက္ ဘက္အနားပတ္လည္တြင္ အျပာေရာင္၊ မရမ္းေရာင္ႏွင့္ အနီေရာင္ သလဲသီးမ်ားကို တြဲလြဲဆြဲထား ၏။ သလဲသီးမ်ားအၾကားတြင္ ေရႊေခါင္းေလာင္း ေလးမ်ားကို တစ္လုံးစီျခားလွ်က္ ခ်ိတ္ဆြဲထား ေသးသည္။ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္းလွမ္းေလွ်ာက္သြားခ်ိန္တြင္ အလြန္သာယာနာ ေပ်ာ္ဖြယ္ ေကာင္းသည့္ ေရႊေခါင္းေလာင္းသံမ်ား ထြက္ေပၚလာသည္။ ေနရာတြင္ ယုံၾကည္သူမ်ားအတြက္ အဓိပၸါယ္ ေလး နက္ေသာ သြန္သင္ခ်က္တစ္ခု ရွိေနသည္။ ယုံၾကည္သူတစ္ေယာက္၏ အသက္တာတြင္ သာယာ နာေပ်ာ္ဖြယ္အသံျမည္႐ုံျဖင့္ မလုံေလာက္ဘဲ ၀ိညာဥ္အသီးသီးဖို႔လည္း လိုေသးေၾကာင္း သြန္သင္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ယုံၾကည္သူတိုင္းသည္ ႏႈတ္သတိၱရွိသကဲ့သို႔ လက္သတိၱ ႏွင့္ျပည့္စုံရေပမည္။ အေျပာသမားသက္သက္ မျဖစ္ေစဘဲ 
အသက္ရွင္မႈပါ ျပည့္စုံ ေနရမည္။ 
ခ်စ္မိတ္ေဆြ- သင့္အသက္တာ၌ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ အသံျမည္ပါသလား။ သို႔မဟုတ္ ဆူညံသံ ထြက္ေန သလား။ သင္သည္ အသံျမည္႐ုံသာရွိၿပီး ၀ိညာဥ္အသီးကင္းမဲ့ ေနသလား။ ဦးရစ္ေဗာင္းထုပ္ ပိတ္ေခ်ာျဖင့္ ယက္လုပ္ထားေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္း၏ ေဗာင္းထုပ္ နဖူးစည္းတြင္ “ထာ၀ရဘုရားအား သန္႔ရွင္းျခင္း” ဟု အကၡရာေရး ထိုးထားေသာ ေရႊသင္းက်စ္ကို ခ်ည္ထား၏။ အစၥေရလ္ လူမ်ဳိးေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ေရွ႔ေတာ္ေမွာက္သို႔ ၀င္ေရာက္ရန္ ထိုက္တန္သူမ်ား မဟုတ္ၾကေသာ္လည္း ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္း၏ ေရႊးသင္း က်စ္ထက္မွ ထာ၀ရဘုရားအား သန္႔ရွင္း ျခင္း စာတန္းကို ဘုရားသခင္ ေတြ႔ျမင္ရသည့္အခါ စိတ္ေတာ္ေတြ႔လ်က္ အစၥေရးလ္လူမ်ဳိးမ်ားကို သန္႔ရွင္းသူ မ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ ေရွ႔ေတာ္သို႔ ၀င္ခြင့္ေပးေတာ္မူ၏။ ဤေခတ္အခ်ိန္အခါလည္း ယုံၾကည္သူ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ မင္းအရွင္ ေယ႐ႈ အားျဖင့္သာ ဘုရားသခင္ ေရွ႔ေတာ္၌ လက္ခံဖြယ္ရာ သန္႔ရွင္း သူမ်ား ျဖစ္လာၾကသည္။ အေၾကာင္းမူကား “ဘုရားသခင္သည္ မုသားမသုံးႏိုင္ေသာ အရာတည္းဟူေသာ မေဖါက္ ျပန္ မေျပာင္းလဲႏိုင္ေသာ အရာႏွစ္ပါးကို အမွီျပဳ၍ ကိုယ္ေရွ႔၌ထားေသာ ေမွ်ာ္လင့္ရာကို ခိုလႈံျခင္း ငွာ ေျပးေသာငါတို႔သည္ သက္သာအားႀကီးၾကမည့္ အေၾကာင္းတည္း။ ထိုေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမူကား ကန္႔လန္႔ကာအတြင္း၌ခ်၍ ၿမဲၿမံခုိင္ခံ့ေသာ စိတ္ႏွလုံး၏ ေက်ာက္ဆူးကဲ့သို႔ ငါတို႔၌ ရွိသနည္း။ ေမလခိေဇာက္နည္းတူ ထာ၀ရယ ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္ေသာ ေယ႐ႈသည္ ငါတို႔ အတြက္ အရပ္ထဲသို႔ ေရွ႕ေဆာင္၍ ၀င္ေသာသူျဖစ္၏ (ေဟၿဗဲ ၆း၁၈-၂၀)။

No comments:

Post a Comment