၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday, 29 July 2019

ေငြေရးေၾကးေရး & အဦးသီးသက္ေသ

 ဤဘဝ၌ ေငြရတတ္ေသာ သူတုိ႔သည္ မာန္မာနစိတ္ႏွင့္ 
 ကင္း လြတ္၍ မျမဲေသာ စည္းစိမ္ကုိ မကုိးစားဘဲ .... 
အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ကုိ ကုိးစားရမည္။ 
( ၁တိ ၆ း ၁၇ ၊  ၆း၆-၁၂ |  ၁ရာ ၂၇-၂၉ / လု ၁၃း၁-၂၂)
‘လင္မယား နွစ္ေယာက္ အိမ္ေထာင္ျပဳ 
ခဲ့သည္မွာ ႏွစ္အတန္ၾကာခဲ့ၿပီ။

သုိ႔ေသာ္ ေငြေၾကးမေျပလည္ပါ။ ႏြမ္းရိ ပါးလြန္းေနေသာ အိပ္ရာဖံုးကုိၾကည့္ၿပီး ‘မိန္းမက’ အသစ္လဲခ်င္ သည္။ ထုိ႔ေနာက္ အေႂကြးဝယ္ကဒ္ႏွင့္ ဝယ္ရန္ ဆံုးျဖတ္လုိက္ၿပီး တစ္နည္းနည္းျဖင့္ ေငြျပန္ရွာၿပီး အေႂကြးဆပ္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိေန႔က ဖတ္႐ႈခဲ့ေသာ က်မ္းစာ မွ 
သု ၂၂း၂၇ တြင္ “သင္၌ေပးရန္မရွိလွ်င္ သင့္အိပ္ရာကုိ အဘယ္ေၾကာင့္ ယူသြားေစခ်င္ သနည္း”ဟု ဖတ္လုိက္ရ၍ သူအလြန္အ့့ံၾသသြား သည္။ သုိ႔ႏွင့္ထုိေန႔က အေႂကြးႏွင့္ အိပ္ရာဖံုး မဝယ္ေတာ့ဟု ‘မိန္းမ’ျဖစ္သူ ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္။ 

မိမိ၏ေငြကုိ မည္သုိ႔သံုးစဲြမည္ဆုိသည့္ ကိစၥက ဘုရားႏွင့္မိမိၾကား တစ္ဦးခ်င္းဆံုးျဖတ္ ရမည့္ကိစၥျဖစ္ၿပီး ခက္ခဲႏုိင္ပါသည္။ 
သုိ႔ေသာ္ ဘုရားသခင္က ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အား ကူရာမဲ့စြန္႔ပစ္မထားပါ။ 
“သင္သည္ ကုိယ္ဥစၥာႏွင့္ အဦးသီးေသာ အသီးအႏွံရွိသမွ်ကုိ 
ထာဝရဘုရားအား ပူေဇာ္ေလာ့ (သု ၃း၉)။ 
အဘယ္သူမွ် ေငြႏွင့္ဘုရားဟူသည့္ သခင္ႏွစ္ဦး၏ 
အေစကုိမခံႏုိင္ (မ ၆း၂၄) ဟုအၾကံေပးထားပါသည္။ 

အထက္ပါ အမွန္တရားမ်ားကုိ ႏွလံုးသြင္းၿပီး၊ ေငြေၾကးကုိ 
ပညာအလိမၼာႏွင့္ သံုးစဲြႏုိင္ေရးအတြက္ မစမႈကုိ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မွ 
ထပ္မံရွာေဖြရာ “ေလာဘလြန္က်ဴးျခင္းကုိ သတိႏွင့္ေရွာင္ၾကဥ္ေလာ့” 
(လု ၁၂း၁၅)၊ “ေခ်းငွားယူေသာသူသည္ ေခ်းငွားေပးေသာ သူ၌ ကၽြန္ျဖစ္၏” 
(သု ၂၂း၇)၊ စြန္႔ၾကဲခ်င္ေသာ ေစတနာစိတ္ရွိရန္ (၁ တိ ၆း၁၈) စသည္ ျဖင့္ ေတြ႕ရွိရျပန္သည္။ ေငြေၾကးျပႆနာသည္ ႀကီးမားေသာ ျပႆနာျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ လုိအပ္သမွ်ကုိ ျဖည့္ဆည္း ျပင္ဆင္ေပးသနားသည့္ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ဘုန္းေတာ္ ထင္ရွားေအာင္ ေငြေၾကးကုိ 
မည္သုိ႔ အသံုးခ်ရမည္ကုိ သြန္သင္ျပလိမ့္မည္။

No comments:

Post a Comment