၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 20 August 2019

✟ လူတုိင္း ကိုယ္ကိုကုိယ္ စစ္ေၾကာၿပီးမွ မုန္႕ကိုယူေစ ✟

“မထိုက္တန္ေသာအျပဳအမႈျဖင့္” မုန္႕ႏွင့္ခြက္
သံုးေဆာင္ျခင္းသည္ မည္သို႕ ေသာအရာျဖစ္ သနည္း?
ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ သခင္ေယ႐ႈေပးအပ္ခဲ့ ေသာ 
တန္ဖိုးျဖတ္၍ မရေသာအဖိုးအခကို ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းအားျဖင့္ မုန္႕ႏွင့္ခြက္တုိ႕၏စစ္မွန္ေသာ အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲ
သံုးေဆာင္ျခင္းကို ဆုိလုိႏုိင္သည္။ 

သို႕မဟုတ္၊ အဓိပၸါယ္ မရွိေသာ ပဲြေတာ္ႀကီးက်င္းပရာေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ သို႕မဟုတ္ ပြဲေတာ္မဂၤလာကို အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရွိဘဲ သံုးေဆာင္ျခင္းသို႕ ေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ ေပါလုေဖာ္ျပထားသည့္အတုိင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ 
မုန္႕ႏွင့္ ခြက္ကို မသံုးေဆာင္မွီ မိမိကုိယ္ကိုယ္ ဆန္းစစ္ရ မည္ျဖစ္သည္။ 

သတင္းေကာင္းစာေစာင္မ်ားထဲတြင္မပါ၀င္ေသာအျခားေသာ 
ရွင္ေပါလု ေဖာ္ျပခ်က္တစ္ခုသည္ “အေၾကာင္း မူကား၊ 
သင္တုိ႕သည္ ထိုမုန္႕ကိုစား၍ ထိုခြက္ကိုေသာက္ေသာအခါခါ၊ သခင္ဘုရားအေသခံေတာ္မူျခင္းကို ႂကြလာေတာ္
မမူမွီတုိင္ေအာင္ျပၾက၏။

ထိုေၾကာင့္သခင္ဘုရား၏ခြက္ကို မထိုက္တန္ဘဲ 
စားေသာက္ေသာ သူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္အေသြးေတာ္ကို ျပစ္မွားရာေရာက္၏။ 
သို႕ျဖစ္၍လူတုိင္း ကိုယ္ကိုကိုယ္စစ္ေၾကာၿပီးမွ၊ မုန္႕ကိုယူေစ။ 

ထိုနည္းတူခြက္ကိုလည္းေသာက္ေစ။ အေၾကာင္းမူကား၊ 
မထိုက္ မတန္ဘဲ စားေသာက္ေသာသူသည္ သခင္ဘုရား၏ 
ကိုယ္ေတာ္ကိုပိုင္းျခား၍ မသိေသာေၾကာင့္၊ မိမိအေပၚ သုိ႕
အျပစ္ေရာက္ေစျခင္းငွါ စားေသာက္ေသာသူျဖစ္၏” 
(၁ေကာ ၁၁း၂၇-၂၉)။

ပြဲေတာ္မဂၤလာသံုးေဆာင္ ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈ
တဖန္ျပန္လာေသာ အခ်ိန္တြင္ အဆံုးသတ္သြား မည္ျဖစ္သည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္မ်ား ထဲတြင္ သခင္ေယ႐ႈ ပံုေဆာင္ေဖာ္ျပထားေသာ 
ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အေသြးေတာ္တုိ႕သည္ သူအေသခံျခင္း၏ 
အမွတ္တရျဖစ္သည္ ကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သိရွိႏုိင္ပါသည္။ 

၄င္း အမွတ္တရသည္ ေရႊ ၊ေငြ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာမ ဟုတ္ေပ။ 
သို႕ေသာ္ မုန္႕ႏွင့္စပ်စ္ရည္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈက မုန္႕သည္ သူ၏ခ်ိဳးဖဲ့ေသာခႏၶာကိုယ္ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။ 

ခ်ိဳးဖဲ့ေသာအ႐ိုးမရွိ ေပ။ သုို႕ေသာ္သူ၏ ခႏၶာကုိယ္နာက်င္စြာျဖင့္ 
႐ိုက္နက္ထိုး ႀကိဳက္ျခင္း ခံစားရျခင္းသည္ အသိအမွတ္ျပဳဖြယ္
 ေကာင္းေပသည္ (ဆာလံ ၂၂း၁၂-၁၇၊ ေဟရွာယ ၅၃း၄-၇)။ 
စပ်စ္ရည္သည္္ သူမၾကာမွီေသေသာအခါ သြန္းေလာင္း မည့္အေသြးေတာ္ျဖစ္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈက ေဖာ္ျပထားပါသည္။ 

သူ၊ ဘုရားသခင္ ၏ သား ေတာ္စစ္သည္ သမၼေဟာင္း
ထဲတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ ကယ္တင္ရွင္ႂကြ လာမည့္ပေရာဖက္ျပဳခ်က္
မ်ားျပည့္စံု ရန္အတြက္ ဤေလာက သို႕ႂကြလာျခင္းျဖစ္ သည္ 
(ကမၻာ ၃း၁၅၊ ဆာလံ ၂၂၊ ေဟရွာယ ၅၃)။

ေယ႐ႈက “ငါ ကိုေအာက္ေမ့ဘုိ႕ရန္ ထိုသို႕ျပဳၾကေလာ့” 
ဟုေဖာ္ျပေသာအခါ သူက ထုိပဲြေတာ္ႀကီးသည္ အနာဂတ္ကာလ တြင္ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရမည္ဟု ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။ 

၄င္းက ပသာခါပြဲ၊ သိုးသငယ္၏အေသခံျခင္း ႏွင့္ေလာကီ 
သားမ်ား၏အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြားရန္ႂကြလာ မည့္ဘုရား
သခင္၏ သိုးသူငယ္ေတာ္၊ သည္ ပြဲေတာ္ မဂၤလာအားျဖင့္ျပည့္
စံုခဲ့သည္ (၁ေကာ ၅း၇)။

ပသာခါပြဲသိုးသငယ္ေတာ္ (၁ေကာ ၅း၇)၊ ခရစ္ေတာ္ သည္ ကားတုိင္ေတာ္ေပၚတြင္ အေသခံေသာအခါ (ေဟၿဗဲ ၈း၈-၁၃) 
သူသည္ ပဋိညာဥ္ေဟာင္းကို ပဋိညာဥ္ အသစ္ျဖင့္ အစားထုိးခဲ့သည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းစနစ္သည္ ေနာက္ထပ္မလုိအပ္ေတာ့ေပ(ေဟ- ၉း ၂၅-၂၈)။

 ပြဲေတာ္မဂၤလာသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕အတြက္ သခင္ေယ႐ႈ၏
 အေသခံျခင္းကို သတိရ ေအာက္ေမ့ျခင္းႏွင့္ သူ၏အေသခံျခင္း
အား ျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္ရရွိေသာ ေက်းဇူး ေတာ္အတြက္ 
ပဲြက်င္းပျခင္းျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment