✟“မထိုက္တန္ေသာအျပဳအမႈျဖင့္” မုန္႕ႏွင့္ခြက္
သံုးေဆာင္ျခင္းသည္ မည္သို႕ ေသာအရာျဖစ္ သနည္း?
ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ သခင္ေယ႐ႈေပးအပ္ခဲ့ ေသာ
တန္ဖိုးျဖတ္၍ မရေသာအဖိုးအခကို ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းအားျဖင့္ မုန္႕ႏွင့္ခြက္တုိ႕၏စစ္မွန္ေသာ အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲ
သံုးေဆာင္ျခင္းကို ဆုိလုိႏုိင္သည္။
✟သို႕မဟုတ္၊ အဓိပၸါယ္ မရွိေသာ ပဲြေတာ္ႀကီးက်င္းပရာေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ သို႕မဟုတ္ ပြဲေတာ္မဂၤလာကို အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရွိဘဲ သံုးေဆာင္ျခင္းသို႕ ေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ ေပါလုေဖာ္ျပထားသည့္အတုိင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္
မုန္႕ႏွင့္ ခြက္ကို မသံုးေဆာင္မွီ မိမိကုိယ္ကိုယ္ ဆန္းစစ္ရ မည္ျဖစ္သည္။
✟ သတင္းေကာင္းစာေစာင္မ်ားထဲတြင္မပါ၀င္ေသာအျခားေသာ
ရွင္ေပါလု ေဖာ္ျပခ်က္တစ္ခုသည္ “အေၾကာင္း မူကား၊
သင္တုိ႕သည္ ထိုမုန္႕ကိုစား၍ ထိုခြက္ကိုေသာက္ေသာအခါခါ၊ သခင္ဘုရားအေသခံေတာ္မူျခင္းကို ႂကြလာေတာ္
မမူမွီတုိင္ေအာင္ျပၾက၏။
✟ ထိုေၾကာင့္သခင္ဘုရား၏ခြက္ကို မထိုက္တန္ဘဲ
စားေသာက္ေသာ သူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္အေသြးေတာ္ကို ျပစ္မွားရာေရာက္၏။
သို႕ျဖစ္၍လူတုိင္း ကိုယ္ကိုကိုယ္စစ္ေၾကာၿပီးမွ၊ မုန္႕ကိုယူေစ။
✟ထိုနည္းတူခြက္ကိုလည္းေသာက္ေစ။ အေၾကာင္းမူကား၊
မထိုက္ မတန္ဘဲ စားေသာက္ေသာသူသည္ သခင္ဘုရား၏
ကိုယ္ေတာ္ကိုပိုင္းျခား၍ မသိေသာေၾကာင့္၊ မိမိအေပၚ သုိ႕
အျပစ္ေရာက္ေစျခင္းငွါ စားေသာက္ေသာသူျဖစ္၏”
(၁ေကာ ၁၁း၂၇-၂၉)။
✟ ပြဲေတာ္မဂၤလာသံုးေဆာင္ ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈ
တဖန္ျပန္လာေသာ အခ်ိန္တြင္ အဆံုးသတ္သြား မည္ျဖစ္သည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္မ်ား ထဲတြင္ သခင္ေယ႐ႈ ပံုေဆာင္ေဖာ္ျပထားေသာ
ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အေသြးေတာ္တုိ႕သည္ သူအေသခံျခင္း၏
အမွတ္တရျဖစ္သည္ ကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သိရွိႏုိင္ပါသည္။
✟၄င္း အမွတ္တရသည္ ေရႊ ၊ေငြ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာမ ဟုတ္ေပ။
သို႕ေသာ္ မုန္႕ႏွင့္စပ်စ္ရည္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈက မုန္႕သည္ သူ၏ခ်ိဳးဖဲ့ေသာခႏၶာကိုယ္ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။
✟ခ်ိဳးဖဲ့ေသာအ႐ိုးမရွိ ေပ။ သုို႕ေသာ္သူ၏ ခႏၶာကုိယ္နာက်င္စြာျဖင့္
႐ိုက္နက္ထိုး ႀကိဳက္ျခင္း ခံစားရျခင္းသည္ အသိအမွတ္ျပဳဖြယ္
ေကာင္းေပသည္ (ဆာလံ ၂၂း၁၂-၁၇၊ ေဟရွာယ ၅၃း၄-၇)။
စပ်စ္ရည္သည္္ သူမၾကာမွီေသေသာအခါ သြန္းေလာင္း မည့္အေသြးေတာ္ျဖစ္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈက ေဖာ္ျပထားပါသည္။
✟သူ၊ ဘုရားသခင္ ၏ သား ေတာ္စစ္သည္ သမၼေဟာင္း
ထဲတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ ကယ္တင္ရွင္ႂကြ လာမည့္ပေရာဖက္ျပဳခ်က္
မ်ားျပည့္စံု ရန္အတြက္ ဤေလာက သို႕ႂကြလာျခင္းျဖစ္ သည္
(ကမၻာ ၃း၁၅၊ ဆာလံ ၂၂၊ ေဟရွာယ ၅၃)။
✟ ေယ႐ႈက “ငါ ကိုေအာက္ေမ့ဘုိ႕ရန္ ထိုသို႕ျပဳၾကေလာ့”
ဟုေဖာ္ျပေသာအခါ သူက ထုိပဲြေတာ္ႀကီးသည္ အနာဂတ္ကာလ တြင္ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရမည္ဟု ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။
✟၄င္းက ပသာခါပြဲ၊ သိုးသငယ္၏အေသခံျခင္း ႏွင့္ေလာကီ
သားမ်ား၏အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြားရန္ႂကြလာ မည့္ဘုရား
သခင္၏ သိုးသူငယ္ေတာ္၊ သည္ ပြဲေတာ္ မဂၤလာအားျဖင့္ျပည့္
စံုခဲ့သည္ (၁ေကာ ၅း၇)။
✟ ပသာခါပြဲသိုးသငယ္ေတာ္ (၁ေကာ ၅း၇)၊ ခရစ္ေတာ္ သည္ ကားတုိင္ေတာ္ေပၚတြင္ အေသခံေသာအခါ (ေဟၿဗဲ ၈း၈-၁၃)
သူသည္ ပဋိညာဥ္ေဟာင္းကို ပဋိညာဥ္ အသစ္ျဖင့္ အစားထုိးခဲ့သည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းစနစ္သည္ ေနာက္ထပ္မလုိအပ္ေတာ့ေပ(ေဟ- ၉း ၂၅-၂၈)။
✟ပြဲေတာ္မဂၤလာသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕အတြက္ သခင္ေယ႐ႈ၏
အေသခံျခင္းကို သတိရ ေအာက္ေမ့ျခင္းႏွင့္ သူ၏အေသခံျခင္း
အား ျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္ရရွိေသာ ေက်းဇူး ေတာ္အတြက္
ပဲြက်င္းပျခင္းျဖစ္သည္။
သံုးေဆာင္ျခင္းသည္ မည္သို႕ ေသာအရာျဖစ္ သနည္း?
ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ သခင္ေယ႐ႈေပးအပ္ခဲ့ ေသာ
တန္ဖိုးျဖတ္၍ မရေသာအဖိုးအခကို ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းအားျဖင့္ မုန္႕ႏွင့္ခြက္တုိ႕၏စစ္မွန္ေသာ အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲ
သံုးေဆာင္ျခင္းကို ဆုိလုိႏုိင္သည္။
✟သို႕မဟုတ္၊ အဓိပၸါယ္ မရွိေသာ ပဲြေတာ္ႀကီးက်င္းပရာေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ သို႕မဟုတ္ ပြဲေတာ္မဂၤလာကို အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရွိဘဲ သံုးေဆာင္ျခင္းသို႕ ေရာက္သြား ႏုိင္သည္။ ေပါလုေဖာ္ျပထားသည့္အတုိင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္
မုန္႕ႏွင့္ ခြက္ကို မသံုးေဆာင္မွီ မိမိကုိယ္ကိုယ္ ဆန္းစစ္ရ မည္ျဖစ္သည္။
✟ သတင္းေကာင္းစာေစာင္မ်ားထဲတြင္မပါ၀င္ေသာအျခားေသာ
ရွင္ေပါလု ေဖာ္ျပခ်က္တစ္ခုသည္ “အေၾကာင္း မူကား၊
သင္တုိ႕သည္ ထိုမုန္႕ကိုစား၍ ထိုခြက္ကိုေသာက္ေသာအခါခါ၊ သခင္ဘုရားအေသခံေတာ္မူျခင္းကို ႂကြလာေတာ္
မမူမွီတုိင္ေအာင္ျပၾက၏။
✟ ထိုေၾကာင့္သခင္ဘုရား၏ခြက္ကို မထိုက္တန္ဘဲ
စားေသာက္ေသာ သူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္အေသြးေတာ္ကို ျပစ္မွားရာေရာက္၏။
သို႕ျဖစ္၍လူတုိင္း ကိုယ္ကိုကိုယ္စစ္ေၾကာၿပီးမွ၊ မုန္႕ကိုယူေစ။
✟ထိုနည္းတူခြက္ကိုလည္းေသာက္ေစ။ အေၾကာင္းမူကား၊
မထိုက္ မတန္ဘဲ စားေသာက္ေသာသူသည္ သခင္ဘုရား၏
ကိုယ္ေတာ္ကိုပိုင္းျခား၍ မသိေသာေၾကာင့္၊ မိမိအေပၚ သုိ႕
အျပစ္ေရာက္ေစျခင္းငွါ စားေသာက္ေသာသူျဖစ္၏”
(၁ေကာ ၁၁း၂၇-၂၉)။
✟ ပြဲေတာ္မဂၤလာသံုးေဆာင္ ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈ
တဖန္ျပန္လာေသာ အခ်ိန္တြင္ အဆံုးသတ္သြား မည္ျဖစ္သည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္မ်ား ထဲတြင္ သခင္ေယ႐ႈ ပံုေဆာင္ေဖာ္ျပထားေသာ
ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အေသြးေတာ္တုိ႕သည္ သူအေသခံျခင္း၏
အမွတ္တရျဖစ္သည္ ကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သိရွိႏုိင္ပါသည္။
✟၄င္း အမွတ္တရသည္ ေရႊ ၊ေငြ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာမ ဟုတ္ေပ။
သို႕ေသာ္ မုန္႕ႏွင့္စပ်စ္ရည္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈက မုန္႕သည္ သူ၏ခ်ိဳးဖဲ့ေသာခႏၶာကိုယ္ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။
✟ခ်ိဳးဖဲ့ေသာအ႐ိုးမရွိ ေပ။ သုို႕ေသာ္သူ၏ ခႏၶာကုိယ္နာက်င္စြာျဖင့္
႐ိုက္နက္ထိုး ႀကိဳက္ျခင္း ခံစားရျခင္းသည္ အသိအမွတ္ျပဳဖြယ္
ေကာင္းေပသည္ (ဆာလံ ၂၂း၁၂-၁၇၊ ေဟရွာယ ၅၃း၄-၇)။
စပ်စ္ရည္သည္္ သူမၾကာမွီေသေသာအခါ သြန္းေလာင္း မည့္အေသြးေတာ္ျဖစ္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈက ေဖာ္ျပထားပါသည္။
✟သူ၊ ဘုရားသခင္ ၏ သား ေတာ္စစ္သည္ သမၼေဟာင္း
ထဲတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ ကယ္တင္ရွင္ႂကြ လာမည့္ပေရာဖက္ျပဳခ်က္
မ်ားျပည့္စံု ရန္အတြက္ ဤေလာက သို႕ႂကြလာျခင္းျဖစ္ သည္
(ကမၻာ ၃း၁၅၊ ဆာလံ ၂၂၊ ေဟရွာယ ၅၃)။
✟ ေယ႐ႈက “ငါ ကိုေအာက္ေမ့ဘုိ႕ရန္ ထိုသို႕ျပဳၾကေလာ့”
ဟုေဖာ္ျပေသာအခါ သူက ထုိပဲြေတာ္ႀကီးသည္ အနာဂတ္ကာလ တြင္ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရမည္ဟု ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။
✟၄င္းက ပသာခါပြဲ၊ သိုးသငယ္၏အေသခံျခင္း ႏွင့္ေလာကီ
သားမ်ား၏အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြားရန္ႂကြလာ မည့္ဘုရား
သခင္၏ သိုးသူငယ္ေတာ္၊ သည္ ပြဲေတာ္ မဂၤလာအားျဖင့္ျပည့္
စံုခဲ့သည္ (၁ေကာ ၅း၇)။
✟ ပသာခါပြဲသိုးသငယ္ေတာ္ (၁ေကာ ၅း၇)၊ ခရစ္ေတာ္ သည္ ကားတုိင္ေတာ္ေပၚတြင္ အေသခံေသာအခါ (ေဟၿဗဲ ၈း၈-၁၃)
သူသည္ ပဋိညာဥ္ေဟာင္းကို ပဋိညာဥ္ အသစ္ျဖင့္ အစားထုိးခဲ့သည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းစနစ္သည္ ေနာက္ထပ္မလုိအပ္ေတာ့ေပ(ေဟ- ၉း ၂၅-၂၈)။
✟ပြဲေတာ္မဂၤလာသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕အတြက္ သခင္ေယ႐ႈ၏
အေသခံျခင္းကို သတိရ ေအာက္ေမ့ျခင္းႏွင့္ သူ၏အေသခံျခင္း
အား ျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္ရရွိေသာ ေက်းဇူး ေတာ္အတြက္
ပဲြက်င္းပျခင္းျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment