၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 17 September 2019

စစ်မှန်သည်. ဘုရားသားသမီးဆိုတာ ?

 (ယော၊ ၁၄း၂)တွင် သခင်ယေရှုက “ငါ့အဘ၏အိမ်တော်၌ 
နေစရာအခန်းများရှိ၏” ဟုအသိပေးဖေါ်ပြထားပါသည်။ ကောင်းကင်ဘုံရှင်အဘနှင့်သားသမီးတော်စပ်သူများသည် ထိုအခန်းများတွင်နေခွင့်ရကြမည်ဖြစ်သည်။ ထိုအခွင့်ထူးကိုခံစား 
နိုင်ဖို့ရန် ကျွန်ုပ်တို့အနေဖြင့် ကောင်းကင်ဘုံရှင်အဘဘုရားရှင်၏ သားသမီးများဖြစ်ဖို့လိုအပ်ပါသည်။ 

ဤတော်စပ်မှုမရှိပါက ကောင်းကင် ဘုံရှိအခန်းများတွင် ကျွန်ုပ်တို့နေခွင့်ရကြမည်မဟုတ်ပေ။ ဤသတိပေးစကားသည် ကောင်းကင်၊ မြေကြီးနှင့် လူသတ္တဝါများကို ဖန်ဆင်းတော်မူရှင်ကိုယ်တော်တိုင်က နှုတ်မှဖွင့်ဟပြောဆိုသောကတိစကားဖြစ်ပါသည်။ သို့ဖြစ်၍ ကျွန်ုပ်တို့ အသီးသီးသည် မိမိကိုမိမိဘုရားသခင်၏သားဖြစ်သည်မဖြစ်သည်ကို ပြန်၍သတိပြုဆန်းစစ်သင့်ပါသည်။ (တ၊၂၆း၂၈)တွင် တမန်တော်ပေါလု၏ သက်သေခံချက်ကို ကြားနာရပြီးသည့်နောက် အဂြိပ္ပမင်းကြီးက 
“သင်ဖြားယောင်း သွေးဆောင်သောအားဖြင့် ကျွန်ုပ်သည် 
ခရစ်ယာန်ဖြစ်လုပြီ” ဟု ပေါလုအားဆိုခဲ့သည်။ 

ယနေ့အဂြိပ္ပ မင်းကြီးကဲ့သို့ ခရစ်တော်၏ အကြောင်းကိုသိပြီး ခရစ်ယာန်ဖြစ်လုသောသူများစွာရှိနေပါသည်။ ကျွန်ုပ်တို့လည်း 
ခရစ်တော်ကို အသက်တာ၌ ပိုင်ပိုင်နိုင်နိုင် လက်ခံမရရှိသေးဘဲ ခရစ်ယာန်ဖြစ်လုသောအခြေအနေ၌သာရှိနေပါက အကျိုးများစွာ ±ံှုးပေလိမ့်မည်။ ခရစ်ယာန်ဘာသာဝင်တစ် ဉီး အနေဖြင့် နှစ်ပေါင်းများစွာအသက်ရှင်ခဲ့စေကာမူ ခရစ်ယာန်ကိုနှလုံးသားထဲ၌ 
မရရှိထားပါက ထိုသူသည် ခရစ်ယာန်ဖြစ်လုလု အခြေအနေ၌သာရှိသေးသူဖြစ်သည်။ 

ယုံကြည်ခံယူချက်နှစ်ခုကြားတွင် ကျွန်ုပ်တို့ဗျာများမနေသင့်ပါ။ ယုံကြည်ခံယူချက်တစ်ခုခုကို ပြတ်ပြတ်သားသားဆုံးဖြတ်ချက်ချ၍
ခံယူကာ အသက်ရှင် သင့်ပါသည်။ သီလနှင့်ကုသိုလ် ကောင်းသော သီလကိုဆောက်တည်၍ ကုသိုလ်တရားပွားများဖို့ရန် ဘာသာ
တရားတိုင်းကသွန်သင်ပါသည်။ 

ဤအမှု တို့မှာ လူကကြိုက်နှစ်သက်သလို ဘုရားရှင် နှစ်သက်သောအမှုများဖြစ်သည်။ လူမှန်လျှင် အပြစ်နှင့်ကင်းသူမရှိပါ။ အနည်းနှင့်အများ မှားတတ်ကြသည်မှာ ပုထုဇ ဉ်လူသားတို့၏ သဘာဝဓမ္မာတာပင်ဖြစ်သည်။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူ ကောင်းသောသီလကိုမဆောက် တည်၍ ကုသိုလ်တရား
ပွားများသူဖြစ်စေ၊ ကောင်းသောသီလကို မဆောက်တည်နိုင်၍ ကုသိုလ်တရားနည်းပါးသည်ဖြစ်စေ၊ ပုထုဇဉ် လူသားမှန်လျှင်
ခွဲခြားမှုမရှိဘဲ ကိုယ်တော်ထံလာနိုင်ပါသည်။ ကိုယ်တော်သည် ကျွန်ုပ်တို့၏သီလနှင့်ကုသိုလ်ကိုမပယ်ပါ။ သို့သော် ကောင်းကင်ဘုံရှင်
အဘ၏ သားသမီးဖြစ်နိုင်ရေးမှာ ကျွန်ုပ်တို့၏ 
သီလ၊ ကုသိုလ်တို့ဖြင့်မရနိုင်ပါ။ 

သက်သေနှစ်မျိုး ဘုရားသခင်သည် လူကိုရုပ်နှင့်နာမ်တွဲကာ သဘာဝနှစ်မျိုးဖြင့်ဖန်ဆင်းတော်မူပါသည်။ ထို့ကြောင့်လူ၏
ရုပ်ပိုင်းနှင့်နာမ် ပိုင်းတွင် သက်သေနှစ်မျိုးခံစားနိုင်ပါသည်။ 
ရုပ်ကဏ္ဍက လောကီသဘာသနှင့်တွဲဘက်ကာသက်သေခံစားပါသည်။ 
ဉပမာ-ဆာလောင်မွတ်သိပ်သည်ဆိုပါစို့။ ဟင်းအနံ့ရရုံဖြင့် မွတ်သိပ်မှုမပြေပါ။ အမှန်စားသုံး၍ ဝမ်းဝပြီးမှသာ မွက်သိပ်မှုပြေပါသည်။ 

ထိုနည်းတူ နာမ်သဘာသကလည်း အသက်ရှင်တော်မူသောဘုရားနှင့်
မထိတွေ့မချင်း အတွင်းဝိညာ ဉ်၏ မွတ်သိပ်မှု မပြေပါ။ ထို့ကြောင့် အချို့သောသူများမှာ ထိုမွတ်သိပ်မှုမပြေသောကြောင့် အားကိုးရာမဲ့ဖြစ်၍ ဘုရားရှင်ကိုကိုးစား ရမည့်အစား လူလူချင်းကိုအားကိုး ကြသည်။ အချို့ကဗေဒင်လက္ခဏာမေးကြသည်။ အချို့ကချဲထိုးကြသည်။ 
ထိုအမှုများသည် ဘုရားရှင်မနှစ်သက်သောအမှုများဖြစ်ကြသည်။ 

ဘုရားရှင် ၏အလိုတော်မှာတွေ့ကြုံရသောအခက်အခဲပြဿနာများအတွက် ကိုယ်တော်ကိုကိုးစား၍နာမတောမြတ်အား အမှီပြုကာခေါ်ဖို့ရန်ဖြစ်သည်။ ကိုယ်တော်ကိုးစား၍ ခေါ်ကြသောသူတိုင်းအား ကိုယ်တော်သည် ပစ်၍ မထားဘဲဆုတောင်းသံကိုနားညောင်း၍ အဖြေပေးကာသက်သေထူပါသည်။ အတွေ့ခံသောဘုရား နှုတ်ကပတ်တော်တွင် ဘုရားရှင်က “ရှာကြလော့၊ ရှာလျှင်တွေ့မည်၊ ငါ၏နာမကိုအမှီပြု၍ တောင်းကြလော့၊ တောင်းလျှင်ရမည်” ဟုမိန့်တော်မူပါသည်။ စိတ်နှလုံးအºကွင်းမဲ့နှင့်ဘုရားကိုတွေ့လိုသော သဘောဖြင့်ရှာပါက ကိုယ်တော် သည်အတွေ့ခံပါသည်။ 

တမန်တော်ရှင်ပေါလုသည် အစပထမ၌ သခင်ခရစ်တော်ကို မသိရှိဘဲ ဘာသာတရားဘက်၌ စိတ်အားကြီးကာ အသင်းတော်ကို ညှင်းဆဲသောသူဖြစ်ပါသည်။ ဘုရားရှင်ကိုစိတ်နှလုံးကချစ်သော်လည်း လုပ်ဆောင်မှုက မှားနေပါသည်။ ထိုကြောင့် ဒမာသက်မြို့သို့သွားသော
လမ်းတွင် သခင်ခရစ်တော်က သူ့ကိုအတွေ့ခံပါသည်။ သခင်ခရစ်တော် ကိုတွေ့ထိသိရှိပြီးနောက် ပေါလု၏အသက်တာသည်ပြောင်းလဲသွားကာ သူဆန့်ကျင်ဘက်ပြုခဲ့သောခရစ်တော်၏ အကြောင်း ကိုရဲဝံ့စွာဟောပြောသက်သေခံသော အမှုတော်ဆောင်
တစ်ပါးဖြစ်လာခဲ့ပါသည်။ ဘုရားရှင်၏သားသမီးစစ်ဖြစ်ပါက 
အတွင်း၌ ကိုယ်တွေ့သက်သေရှိပါသည်။ 

ခရစ်တော်ကိုနှလုံးသားအတွင်း၌
မရရှိသေးပါက သင့်အတွက်များစွာအကျိုးရှိပေလိမ့်မည်။ 
နောင်တရပါ ချစ်သောမိတ်ဆွေသင်သည်ခရစ်တော်ကိုမရရှိသေးပါက ယခုပင်နောင်တရ၍ အသကတာကုပြင်ဆင်သင့်ပါသည်။ မိမိကိုမိမိမလှည့်စားသင့်ပါ။ ခရစ်တော်ကိုအမှန်တကယ်မရရှိ
သေးပါသင်၌ အတွင်းငြိမ်သက်မှုသက်မေရှိသေးပါ။ သေပြီးသည့် နောက်ဘယ်ဘဝရောက်မည်ကိုမသိသေးခြင်း၊ တမလွန်အတွက်စိတ်ချမှု မရှိသေးခြင်းသည် ခရစ်တော်ကိုမရရှိသေးခြငး၏ သက်သေပင်ဖြစ်သည်။ 

ထိုသူ၏ စိတ်နှလုံး၌ဘုရားရှင်သည် အမှန်တည်ရှိ၍ အသက်ရှင်သော ပုဂ္ဂိုလ်တော်မြတ်ဖြစ်ကြောင်း ဒွိဟသံသယစိတ်ရှိပေမည်။ 
ထိုသို့ သံသယစိတ်ရှိနေပါက ကိုယ်တော်၏နာမကိုခေါ်ကြည့်ပါ။ ကိုယ်တော်ပြန်ထူးကြောင်း သက်သေရပါက ကိုယ်တော်ကို ယုံကြည်ပြီးနှလုံးသားအတွင်းခေါ်ဖိတ်၍ နေရာပေးပါ။ အံ့သြဖွယ်ကေင်းသည့်အတွင်း သက်သေကို သင်လက်တွေ့ခံ 
စားရပေမည်။ ထို့ကြောင့်ခရစ်တော်၏အကြောငးကိုများစွာသိပြီး ခရစ်ယာန်ဖြစ်လုသော အသက်တာမှပြောင်းလဲ၍ ခရစ်တော်ကို 
အသက်တာ၌ အမှန်တကယ်ရရှိပြီး တမလွန်အရေးစိတ်အေးမှုကို
ခံစားနိုင်ရန် အသက်တာကိုဘုရားရှင်အလိုတော်နှင့်အညီ ပြင်ဆင်ပါမညအကြောင်းမေတ္တာဖြင့်သတိပေးဝေငှလိုက်ရပါသည်။ 
 Dr.တင်မောင်ထွန်း-တရားဒေသနာ

No comments:

Post a Comment