၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Sunday 1 September 2019

ကေပရေနာင္ တပ္မႉးကဲ.သုိ.ေသာ ယုံၾကည္ျခင္း

ေတာင္ေပၚေဒသနာဟူ၍ လူသိမ်ားေသာ ေဒသနာေတာ္ကို ေယရႈက အကုန္အစင္ေဟာေျပာျပီး ကေပရေနာင္ ျမိဳ႕ကုိ ၾကြေတာ္မူလ်က္ ေသလုဆဲဆဲလူတစ္ဦးကို က်န္းမာေစခဲ့သည္။
 ( လုကာခရစ္၀င္က်မ္း ၇း ၁-၁၀ )

 ေယရႈသည္ တခါတရံ ႏႈတ္ေတာ္ကုိ အရင္ဖြြင့္ဟျပီးမွ လက္ေတာ္ကိုဆန္႔တန္းေလ့ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ အခ်ိဳ႕တို႔ကိုမူ
အရင္ လက္ေတာ္ဆန္႔ကာ က်န္းမာေစျပီးမွ တရားေတာ္ကို
သြန္သင္ေလ့ရွိသည္။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ဤအမႈႏွစ္ခုကို
မွ်တစြာ ဒြန္တြဲေတာ္မူ သည္ကို ေတြ႕ရသည္။

ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ေဟာေသာအမႈ၌ုလည္း မည္သည့္အခြင့္အေရးကိုွမွ် လက္လြတ္မခံ သကဲ့သို႔ ကူညီရုိင္းပင္းျခင္း၊ လက္ေတာ္ဆန္႔ကာ မစျခင္းအမႈကိုလည္း လိုအပ္လာတိုင္း ေဆာင္ရြက္ေတာ္မူခဲ့ သည္။
ယေန႔ အမႈေတာ္ လုပ္ငန္းမွာ ေယရႈသည္သာ
အေကာင္းဆုံးပုံသာဓကပင္။

ဤေနရာ၌ ထူးျခားေသာ တပ္မႉးတစ္ဦးကို ျမင္ေတြ႕ရသည္။ သူသည္ တပါးအမ်ိဳးသား၊ တပ္သားတရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ တပ္မႉးျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ သူ၏ လူမ်ိဳး၊ သူ၏ရာထူးေၾကာင့္ ေမာက္မာျခင္း မ်ိဳးမရွိဘဲ၊ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိဳးေတာ္တည္း ဟူေသာ
ယုဒလူမ်ိဳးကို သူေလးစားၾကည္ညိဳခဲ့သည္။

ယုဒလူမ်ိဳးအတြက္ တရားစရပ္ပင္ေဆာက္ေပးခဲ့သည္။မိမိလက္ေအာက္
ငယ္သား၊ ကၽြန္တို႔အေပၚ၌လည္း ေမတၱာထားရွိသူျဖစ္သည္။
အထူးျခားဆုံးမွာ သူသည္ ေယရႈကိုသိျပီး၊ ေယရႈကို ခိုင္ခိုင္မာမာ
ယံုၾကည္ခဲ့သည္။မည္သူက ေယရႈအေၾကာင္းကို သူ႔အား ေျပာျပခဲ့
သည္ကိုမူ ကၽြႏု္ပ္တို႔မသိရေသာ္လည္း တပည့္ေတာ္မ်ား၊
တစ္ဆင့္ၾကားရသူမ်ား၊ သူ႔ငယ္သားမ်ား စသျဖင့္
 ျဖစ္ႏုိင္ေျခအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါသည္။

ထိုတပ္မႉး၏ ကၽြန္တစ္ေယာက္သည္ အျပင္းဖ်ားျပီးေသလုမတတ္ျဖစ္ေနသည္။
တပ္မႉးက ထုိကၽြန္အတြက္ သမားေတာ္မ်ားကို ေခၚပင့္လိုက ေခၚပင့္ႏို
င္ေသာ္လည္း ေယရႈ သူတို႔ျမိဳ႕ေရာက္ေနသည္ဟူေသာ အေၾကာင္း သိထားေသာေၾကာင့္ ပို၍ေသခ်ာေသာ ေယရႈထံ မိမိ၏ ၀န္ထုပ္ကို
 ယူေဆာင္ရန္ ဆႏၵျပင္းျပခဲ့သည္။

 ေယရႈကို ေတြ႕ ရမည့္ကိစၥအတြက္ သူ ၾကိဳတင္ကာ ျပင္ဆင္မႈ ေကာင္းမြန္စြာ လုပ္ခဲ့သည္။ တပ္မႉးသည္ ေယရႈကို ေတြ႕ဆုံရန္ မိမိမထိုက္တန္ဟု
ဆုိကာ ယုဒလူၾကီး အခ်ိဳ႕ကို ၾကိဳတင္ေတြ႕ဆုံ၍ ေယရႈအား
အသနားခံေပးရန္ သြားျပီး အကူအညီ ေတာင္းခဲ့သည္။

ထိုတပ္မႉးအေနျဖင့္ ေယရႈကို လူတိုင္း၊ ေတြ႕ခ်င္သူတိုင္း- ကေလး၊
လူၾကီး၊ ဘာသာေရးဆရာ၊ မသန္႔ရွင္းသူ၊ ႏူနာသည္၊ ေရာဂါသည္၊
ဒုကၡိတ၊ မိန္းမ၊ေယာက်ာၤးမေရြး ေတြ႕ၾက၊ ထိၾကသည္ကို
သိေသာ္လည္း သူမွာ ေယရႈ၏ ျမင့္ျမတ္ျခင္း၊ သခင္ျဖစ္ျခင္း၊
သန္႔ရွင္းျခင္း၊ ဘုန္းႏွင့္ ျပည့္စုံတင့္တယ္ျခင္း တို႔ကို ယုံၾကည္ျခင္းအား ျဖင့္သိျမင္ေသာေၾကာင့္ မိမိ မစုံလင္ျခင္း၊ ရုပ္တုကိုးကြယ္ေသာ တပါးအမ်ိဳးသားအလယ္ အရင္၌ က်င္လည္ေန ရျခင္း
အသက္တာတို႔ႏွင့္ ေယရႈကို မခ်ဥ္းကပ္ရဲေသာေၾကာင့္
တမင္ ယင္းကဲ့သို႔ စီစဥ္ရျခင္းျဖစ္သည္။

ယုဒလူၾကီးမ်ားက ေယရႈကိုေခၚပင့္ေပးေသာအခါတြင္လည္း
သူ႔အိမ္ အမိုးေအာက္ ၾကြလာေတာ္မူျခင္းေက်းဇူး မခံထိုက္ေၾကာင္း သူ႔မိတ္ေဆြမ်ားအားျဖင့္ ေယရႈကို မလာရန္ ဆီးတားေလသည္။
ဤ ေနရာတြင္ လြန္ကဲစြာ ေအာက္က်ိဳ႕ေနျခင္းမ်ိဳး၊ ဟန္ေဆာင္ ႏိွမ့္ခ်ေနျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ေယရႈအတြက္ ထုိသို႔ ၾကြလာရန္ပင္
မလိုဘဲ အေ၀းမွ အမိန္႔ေတာ္တစ္ခြန္းရွိလွ်င္ပင္ မည္သည့္အရာ၊
မည္သည့္ေရာဂါမဆို နာခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သူအခိုင္အမာ ယုံၾကည္ေသာေၾကာင့္ပင္။

တစ္နည္းဆိုေသာ္၊ ေယရႈသည္ သက္ရွိအရာ၊
သက္မဲ့အရာ ၊ရူပအရာ၊ အရူပအရာ၊ အရာခပ္သိမ္းကို သူ၏ အမိန္႔ေတာ္တစ္ခြန္းျဖင့္ ေစခိုင္းပိုင္ေသာ အရွင္သခင္ျဖစ္ေၾကာင္း ယုံၾကည္ေနေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

 ေယရႈ၏ အရွင္သခင္ျဖစ္ျခင္းကို အထက္လူက ေအာက္ငယ္သားအေပၚ အာဏာျပစိုးမိုးခြင့္ ရွိျခင္းႏွင့္ခိုင္းႏိႈင္းကာ ေယရႈကို အလြန္တရာၾကည္ညိဳျပီး ယုံၾကည္အားကိုးခဲ့သည္။ သက္ေတာ္စဥ္တစ္ေလွ်ာက္၊
လူကို လြယ္လင့္တကူမခ်ီးမြမ္းတတ္၊ လူအမ်ားကိုလည္း
မခ်ီးမြမ္းေသာ ေယရႈကိုယ္ေတာ္ကဤတပ္မႉး၏ ယုံၾကည္ျခင္းကို
မခ်ီးမြမ္းဘဲကေပရေနာင္ျမိဳ့မွ မထြက္ခြာခဲ့ပါ။

ထိုကေပရေနာင္ျမိဳ့မွာမူ ျမိဳ့သူျမိဳ့သားမ်ား၏
မယုံၾကည္မႈေၾကာင့္ ေနာက္၌ ေယရႈက က်ိန္ဆဲခဲ့သည္ကို
 ( မႆဲ ၁၁း၂၃၊၂၄၊ လုကာ ၁၀း၁၅) တြင္ေတြ႔ရသည္။
တပ္မႉး၏ ယုံၾကည္ျခင္းသည္ လူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးလုံး၌ပင္ ေတြ႕ႏိုင္ရန္ ခက္ခဲေသာ ယုံၾကည္ျခင္းပင္။ ထုိထက္မက သာမန္လူမ်ိဳးပင္ မဟုတ္၊ ဘုရားလူမ်ိဳးေတာ္ ဣသေရလ အမ်ိဳး၌ပင္ မေတြ႕ႏုိင္ေသးေသာ ယုံၾကည္ျခင္းမ်ိဳးပင္။

ထုိယုံၾကည္ျခင္းမ်ိဳးကား မည္ကဲ့သို႔ေသာ ယုံၾကည္ျခင္းနည္း။ ေယရႈကို အရာအားလုံး သခင္၊ အစိုးပိုင္ေသာ အရွင္အျဖစ္ ယုံၾကည္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ အသက္ရွင္ျခင္း၊ ေသျခင္း၊ နာျခင္း၊ က်န္းမာျခင္း၊ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ ေဘးၾကံဳရျခင္း၊ လုံျခံဳျခင္းအစရွိေသာ လူဘ၀၏က႑တုိင္း၊အစိတ္အပိုင္း
တိုင္းကို ေသာ္၎၊ ကမၻာ့သမိုင္းႏွင့္ ကမာၻ႔အနာဂတ္ကိုေသာ္၎၊ အရာခပ္သိမ္းတုိ႔ကိုေသာ္၎ အစုိးရ၍ ထုိအရာမ်ားကို မိမိအလိုေတာ္
အတိုင္း ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္းသူ အျဖစ္လက္ခံျပီး ထုိသခင္လက္ေတာ္ထဲ
စိတ္ခ်စြာ မိမိ၏ ဘ၀ႏွင့္ အမႈကိစၥအ၀၀ကို အပ္ႏွံႏိုင္ေသာ
ယုံၾကည္ျခင္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။

 ယေန႔ယုံၾကည္သူ အေတာ္မ်ားမ်ားသည္ ေယရႈကို အျပစ္
ငရဲမွ ေရြးႏႈတ္ေသာ ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ ယုံၾကည္ေသာ္လည္း ေန႔စဥ္
အသက္တာ၌ ၾသဇာေညာင္းမည့္ အသက္သခင္အျဖစ္မူ ေနရာေပးျခင္း နည္းပါးလွသည္။ မိမိဘ၀ကုိ မိမိရည္မွန္းခ်က္အတိုင္း မိမိသေဘာဆႏၵ
အလိုက် ေမာင္းႏွင္လိုသူသာ မ်ားျပားေနသည္။ အမိန္႔ေတာ္တစ္ခြန္းျဖင့္ ေကာင္းကင္ေျမၾကီးကို ဖန္ဆင္းေသာ၊ အမိန္႔ေတာ္တစ္ခြန္းျဖင့္ ျပသနာ
အားလုံးကို ေျဖရွင္းႏိုင္ေသာ ထုိအရွင္ကို မိမိ၏ သခင္အျဖစ္ေနရာေပးႏိုင္ေသာ ယုံၾကည္ျခင္းကား အလြန္ၾကီးမားေသာ ယုံၾကည္ျခင္းေပတည္း။

No comments:

Post a Comment