၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Sunday 1 September 2019

(အထုဆစ္ခံ ေက်ာက္သားမ်ား)

(ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္း ၆း၁၂-၁၆) ၌ ေယရႈက တမန္ေတာ္
တစ္ဆယ့္ႏွစ္ပါး ေရြးခ်ယ္ခဲ့သည့္ အေၾကာင္းအရာကုိ ေတြ႕ရသည္။ 

ထုိတမန္ေတာ္မ်ား၏ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းျပဳပုံ၊ ဘဝေနထိုင္ပုံ၊ 
လူေနမႈအဆင့္၊ တစ္ဦးခ်င္းစီ၏ စိတ္ဝင္စားမႈ၊ စရုိက္ ၊ပုဂၢိဳလ္ေရး အခ်က္အလက္မ်ားကို ေလ့လာပါက အသီးသီး ကြဲျပားမႈေျမာက္ျမားစြာ ရွိေၾကာင္းေတြ႔ရေပမည္။ 

 ေပတရုကဲ့သို႔ စိတ္ျမန္လက္ျမန္ျဖင့္ အရာရာကို ဆုံးျဖတ္ လုပ္ေဆာင္ 
တတ္သူမ်ိဳး လည္းရွိသလို၊ ကိစၥတစ္ခုကုိ လြယ္လြယ္ ျဖင့္ မဆုံးျဖတ္္လို မေဆာင္ရြက္လိုဘဲ ကုိယ္တုိင္လက္ေတြ႕ ျမင္မွၾကံဳမွသာ ယုံႏုိင္
ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ေသာ ေသာမကဲ့သို႔ေသာသူလည္း ပါဝင္ေနသည္။ 

အခ်ိဳ႕မွာ ေယရႈကုိ ဘုရားသခင္ထံမွလာေသာ ပေရာဖက္ဟူ၍ 
တရားေတာ္ကို မီးေမာင္းထိုးေပးမည့္ သူအျဖစ္ ျမင္ကာ ေနာက္ေတာ္သို႔ လိုက္ေနၾကေသာ္လည္း ရွိမုန္ေဇလုပ္ ဆိုသူမွာ ေဇလုပ္ ( Zealot )ဟူေသာ
 ေရာမ အစုိးရ အတုိက္အခံ အစြန္းေရာက္အဖြဲ႕၏ အဖြဲ႕ဝင္တစ္ဦးပင္။ 

ထုိသူ အဖို႔ ေယရႈမွာ မိမိတုိ႔ ယုဒ (ဂ်ဴး) လူမ်ိဳးမ်ားအား အဲဂုတၱ 
(အီဂ်စ္) ကၽြန္မွ လြတ္ေျမာက္ေစခဲ့သည့္ ေမာေရွကဲ့သို႔ေသာ ဘုရားသခင္ခန္႔ထားသည့္ ႏုိင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္ သဖြယ္သာျဖစ္ခဲ့ျပီ 
မိမိ ေယရႈေနာက္ေတာ္လုိက္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းမွာလည္း မိမိလူမ်ိဳးမ်ား
အတြက္ ႏုိင္ငံေရး လြတ္ေျမာက္မႈ ရေစလိုေသာ 
မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္ခဲ့သည္။ 

သူတစ္ဦးတည္းကသာ ထိုသို႔ေမွ်ာ္မွန္းသည္မဟုတ္၊ က်န္တမန္ေတာ္ အခ်ိဳ႕ ကလည္း ေယရႈသည္ အစၥေရးလူမ်ိဳးကို ျပန္လည္ သိမ္းဆည္းျပီး မိမိတို႔ေျမ၌ 
မိမိတုိ႔ အစိုးရျဖင့္ ျငိမ္းခ်မ္း ေနႏုိင္ခြင့္ ေပးမည္ မေပးမည္ကုိ သူတို႔ ေမးျမန္း 
ခဲ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္( တမန္ေတာ္ ၁း၆ )

 ေယရႈေနာက္ေတာ္သို႔ လုိက္ၾက ေသာ္လည္း မိမိတို႔ိ အက်ိဳးကိုယ္စီႏွင့္ ရည္မွန္းခ်က္ ကုိယ္စီ ငဲ့ၾကည့္ရင္း မိမိတို႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း 
နားမလည္ေသးေသာ ပုဂၢိဳလ္ကို လုိက္ခဲ့ၾကျခင္းပင္။ 
သူတို႔လုိက္ေသာ ပုဂၢိဳလ္အေၾကာင္းကိုု 
ခေရေစ့ တြင္းက် ေလ့လာျပီးမွ စုံလင္ေသာသူမ်ားအျဖစ္ 
လိုက္ၾကျခင္းမဟုတ္။ သူမ်ားထက္ အရည္အခ်င္းရွိ၍ 
သာလြန္၍ လည္းမဟုတ္။

 မစုံလင္မႈ၊ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈ မရွိျခင္းတို႔ ၾကားမွ ေယရႈက သူတို႔ကုိ ေရြးေကာက္၍သာ လိုက္ၾကျခင္းပင္။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ေယရႈကို သုံးႏွစ္သုံးမိုး လုိက္ၾကသည့္ ကာလအတြင္းတြင္ ေယရႈဘုရားသည္ သူတို႔ အသက္တာကုိ အသင့္သုံးႏုိင္ေသာသူမ်ားအျဖစ္ ထုဆစ္ခဲ့သည္။ 

ပုံသ႑န္မရွိေသာ ေက်ာက္တုံးမ်ားထုဆစ္၍ ၾကည့္ေကာင္းေသာ
 ေက်ာက္ရုပ္မ်ား၊ အသုံးဝင္ေသာ မီးဖိုေခ်ာင္သုံးပစၥည္းမ်ားႏွင့္ အျခားအေရးပါေသာ ပစၥည္းမ်ား ထြက္လာသည့္ႏွယ္ ထုိတမန္ေတာ္မ်ား၏ အသက္တာ၌ မလုိအပ္ေသာ အပိုင္းမ်ားကို ထုဆစ္ဖယ္ရွား၍ 
လစ္ဟင္းေသာ အရာကုိ ျဖည့္စြက္ျခင္းအားျဖင့္ အျမင့္ဆုံးဘုရားသခင္ 
အသုံးေတာ္ခံ တန္ဆာပလာ ျဖစ္ေစေတာ္မူခဲ့သည္။

 ေနာက္ပိုင္း၌ သူတို႔၏ ရည္မွန္းခ်က္သည္လည္း ႏုိင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲႏွင့္ မိမိတို႔၏ ေကာင္းက်ိဳးသက္သက္အတြက္ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ လူမ်ိဳးတကာထံ ေယရႈ၏ ကယ္တင္ျခင္း သတင္းေကာင္း ေဟာေျပာဖို႔ရန္ ကုိယ္က်ိဳးစြန္႔ အသက္စြန္႔သည္ အထိ ရည္မွန္း အသက္ရွင္ၾကေတာ့သည္။ 

 ေယရႈသည္ နည္းလမ္းေပါင္းစုံျဖင့္ သူတို႔ကို ထုဆစ္ပုံသြင္းခဲ့သည္။
 ေန႔ေရာညပါ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို သြန္သင္ေပးခဲ့သည္၊ သူတုိ႔ကုိယ္တိုင္ 
ဧဝံေဂလိ လက္ေတြ႔ ကြင္းဆင္းေဝဌျခင္း လုပ္ေစခဲ့သည္၊ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ မုန္တုိင္းအလယ္၌ ယံုၾကည္ျခင္း သင္ခန္းစာကုိ သင္ေပးခဲ့သည္၊ စုံလင္ေသာအသက္တာႏွင့္ စုံလင္ေသာ စိတ္ထားမ်ားကုိ ေတာင္ေပၚ ေဒသနာေတာ္အားျဖင့္ သြန္သင္ေပးခဲ့သည္။ 

ႏိွမ့္ခ်ျခင္းကုိ ကုိယ္ေတာ္တုိင္ သူတို႔၏ ေျခကုိေဆးေပးျခင္း အားျဖင့္ ျပညႊန္သြန္သင္ခဲ့သည္။ သူတို႔၏ စုိးထိတ္မႈ မတတ္စြမ္းႏုိင္မႈတို႔ကို မစေတာ္မူခဲ့သည္။ အထူးသျဖင့္ သူတို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူခဲ့သည္။ 
 သင္ႏွင့္ကၽြႏု္ပ္ ေယရႈေနာက္ေတာ္လိုက္ရန္ စိတ္ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ျပီေလာ။ 
စုံလင္ျပီးမွ ေနာက္ေတာ္လိုက္မည္ ဆိုလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ မည္သည့္ 
အခါ စုံလင္လိမ့္မည္နည္း။ 

ေယရႈသည္ သင္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္ကုိ သူ၏ တပည့္ျဖစ္ေစလိုသည္။ 
သင္ႏွင့္ကၽြႏု္ပ္အားျဖင့္လည္း လူမ်ိဳးတကာကုိ သူ႔တပည့္ျဖစ္ေစလုိသည္။ 

သမၼာတရားလမ္းသြန္သင္ေပးလုိ၍ေသာ္၎၊ ၾကြယ္ဝေသာ အသက္တာ ပုိင္ဆိုင္ေစလုိေသာေၾကာင့္ ေသာ္၎၊ သင္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္ကုိ အလုိရွိျခင္းျဖစ္သည္။ ယခုပင္ ေနာက္ေတာ္လုိက္ရန္ ဆုံးျဖတ္မည္ဆိုပါက သင့္ မစုံလင္ျခင္းမ်ားကုိ ကုိယ္ေတာ္တုိင္ ထုဆစ္ပုံသြင္းကာ သခင္ သုံးဖို႔ရာ အသင့္ျပင္ဆင္ေသာ တန္ဆာပလာေကာင္းျဖစ္ေစမည္။ ေယရႈ ပုံမသြင္း မထုဆစ္ႏုိင္ေသာ 
စရုိက္မရွိပါ။ ” သခင္ေယရႈဘုရား၊ ကုိယ္ေတာ္အဖို႔ အသုံးဝင္ေသာ 
တန္ဆာပလာ ျဖစ္ႏုိင္ဖို႔ အကၽြႏု္ပ္ကို အလုိေတာ္ရွိသည္အတိုင္း 
ထုဆစ္ပုံသြင္းေတာ္မူပါ။ ကုိယ္ေတာ္ေနာက္ကုိ 
လိုက္ပါမည္။ သြန္သင္ေတာ္မူပါ၊ အာမင္။“
(SayaPeacefulpa

No comments:

Post a Comment