၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 17 July 2018

|| ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့||

In spirit, "ဝိညာဥ္ အထဲ၌" ဆိုေသာ စကားလံုးကို 
သိေသာ္ျငားလည္း အဘယ္ အရာကို ေျပာဆို သည္ကို မူကား ေသျခာစြာ သိရွိသူ နည္းပါးသည္။ တဖန္ "ဝိညာဥ္၌" ဆိုသည့္ ဆိုလိုရင္းကို သိျငားလည္း ဝိညာဥ္၌ အသက္ရွင္သူ သာ၍ နည္းပါးသည္ ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာဟု ဆိုေနျငားလည္း အကယ္စင္စစ္ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မေနသည္ကို ပင္ သတိမမူမိရျခင္းမွာ လူသည္ ဇာတိ ႏွင့္ ဝိညာဥ္ ဟု ေျပာဆို ျငင္းခံု ေနလင့္ ကစား မိမိ၏ ေန႔စဥ္ အသက္ရွင္ျခင္းကို အစဥ္ စမ္းစစ္ၿပီး အေလးအနက္ထား အသက္ရွင္ျခင္း မရွိျခင္း ေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာထဲ၌ ရနံ ့ ဆိုးေနရျခင္း ျဖစ္သည္။ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို ခံယူလ်က္ ယံုၾကည္ ခံယူထားသည့္ အတိုင္း အသက္တာ၌ ျဖစ္မလာရျခင္း အဓိက အခ်က္မွာ လူေဟာင္းကို အသက္ ေပးရွင္ ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ မိမိ အသိက လူေဟာင္းကို ျငင္းပယ္ရမယ္၊ ဒါမွ လူသစ္ ရွင္မယ္ ဆိုတာ သိၿပီး ဘာေၾကာင့္ အဖန္ တလဲလဲ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို နားေထာင္ေသာ္လည္း လူသစ္ျဖစ္ျခင္း ရဲ႕ ရလဒ္ အသက္တာမွ ထြက္ေပၚ မလာသလဲ။ မိမိစိတ္ႏွလံုးသည္ ႏိုၾကားေနျခင္း မရွိဘဲ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို နားေထာင္ သည့္အခါ ထိုနႈတ္ကပတ္ေတာ္ အထဲပါရွိသည့္ ဝိညာဥ္ အရာမ်ားကို ႏွလံုးသြင္းယူမိျခင္း မရွိ သည္ကို သတိခ်ပ္သင့္သည္။ ႏွလံုးသြင္း ခံယူ ထားၿပီး သူသည္လည္း မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္မရွင္လွ်င္ လူေဟာင္း အသက္တာ သာ ျဖစ္ေနေပဦးမည္။ ယံုၾကည္သူ သည္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနမွသာ "ခရစ္ေတာ္၌" အသက္ရွင္သူ ျဖစ္ေပမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ခရစ္ေတာ္ ၏ ဝိညာဥ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ "ဝိညာဥ္၌" တည္ေန၊ ရွိေန ေသာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဝိညာဥ္သက္ ႏွင့္ ရွင္ေနမွသာ စစ္မွန္ေသာ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မည္ကို သတိမူမိေစလိုသည္။ မိမိကိုယ္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" ရွိ မရွိ ဘယ္လို စမ္းစစ္ သိရွိႏိုင္မည္နည္း။ ၁။ စိတ္နဲ႔ ဝိညာဥ္ကို ပိုင္းျခား နားလည္သူ ျဖစ္ဖို႔ ဦးစြာ လိုသည္။ ၂။ မိမိ အသက္တာ မွ ထြက္ရွိေနေသာ အနံ ့အသက္ အားျဖင့္ မိမိကိုယ္ မိမိ ဇာတိလူ နဲ႔ ဝိညာဥ္လူ ကို သိျမင္ ႏိုင္သည္။ ဇာတိလူ၏ အနံ ့အသက္ ဥပမာ တခုမွာ- ဇာတိလူသည္ သြန္သင္ျခင္းကို မခံမယူလို၊ မိမိသည္ တပါးသူထက္ သာ၍ သိျမင္သည္ဟု ခံယူလ်က္ တပါးသူကို ဆံုးမ လိုသည္၊ ကိုယ္တိုင္ မခံယူလိုေပ။ ဇာတိလူသည္ တပါးသူ၏ ဂ႐ုစိုက္ျခင္းကို ခံယူလိုျခင္း၊ တပါးသူ၏ အထင္ႀကီး ေလးစားမႈကို ခံယူလိုျခင္း၊ ဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္း၊ ဝါႂကြားျခင္း၊ အစရွိသည္ တို႔သည္ ဇာတိလူ၏ အနံ ့ အသက္ ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ ေသာ အနံ ့ အသက္ဆိုး မွ ကင္းစင္ လိုလွ်င္ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ ျခင္းမွ တပါး အျခား လမ္း မရွိေပ။ ေလာက၌ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ မွ တပါး အျခားေသာ အရာမ်ားျဖင့္ မိမိဂုဏ္သတင္း ေမႊးႀကိဳင္ေစဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ရာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏ သင္းျပန္႔ေသာ ရနံ ့ မိမိအထဲမွ ထြက္ရွိလိုလွ်င္ မိမိ၏ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနေသာသူ ျဖစ္မွသာ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ ကို ရရွိ ပိုင္ဆိုင္သူ ျဖစ္ေပမည္။

No comments:

Post a Comment