In spirit, "ဝိညာဥ္ အထဲ၌" ဆိုေသာ စကားလံုးကို
သိေသာ္ျငားလည္း အဘယ္ အရာကို ေျပာဆို သည္ကို မူကား ေသျခာစြာ သိရွိသူ နည္းပါးသည္။ တဖန္ "ဝိညာဥ္၌" ဆိုသည့္ ဆိုလိုရင္းကို သိျငားလည္း ဝိညာဥ္၌ အသက္ရွင္သူ သာ၍ နည္းပါးသည္ ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာဟု ဆိုေနျငားလည္း အကယ္စင္စစ္ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မေနသည္ကို ပင္ သတိမမူမိရျခင္းမွာ လူသည္ ဇာတိ ႏွင့္ ဝိညာဥ္ ဟု ေျပာဆို ျငင္းခံု ေနလင့္ ကစား မိမိ၏ ေန႔စဥ္ အသက္ရွင္ျခင္းကို အစဥ္ စမ္းစစ္ၿပီး အေလးအနက္ထား အသက္ရွင္ျခင္း မရွိျခင္း ေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာထဲ၌ ရနံ ့ ဆိုးေနရျခင္း ျဖစ္သည္။ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို ခံယူလ်က္ ယံုၾကည္ ခံယူထားသည့္ အတိုင္း အသက္တာ၌ ျဖစ္မလာရျခင္း အဓိက အခ်က္မွာ လူေဟာင္းကို အသက္ ေပးရွင္ ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ မိမိ အသိက လူေဟာင္းကို ျငင္းပယ္ရမယ္၊ ဒါမွ လူသစ္ ရွင္မယ္ ဆိုတာ သိၿပီး ဘာေၾကာင့္ အဖန္ တလဲလဲ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို နားေထာင္ေသာ္လည္း လူသစ္ျဖစ္ျခင္း ရဲ႕ ရလဒ္ အသက္တာမွ ထြက္ေပၚ မလာသလဲ။ မိမိစိတ္ႏွလံုးသည္ ႏိုၾကားေနျခင္း မရွိဘဲ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို နားေထာင္ သည့္အခါ ထိုနႈတ္ကပတ္ေတာ္ အထဲပါရွိသည့္ ဝိညာဥ္ အရာမ်ားကို ႏွလံုးသြင္းယူမိျခင္း မရွိ သည္ကို သတိခ်ပ္သင့္သည္။ ႏွလံုးသြင္း ခံယူ ထားၿပီး သူသည္လည္း မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္မရွင္လွ်င္ လူေဟာင္း အသက္တာ သာ ျဖစ္ေနေပဦးမည္။ ယံုၾကည္သူ သည္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနမွသာ "ခရစ္ေတာ္၌" အသက္ရွင္သူ ျဖစ္ေပမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ခရစ္ေတာ္ ၏ ဝိညာဥ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ "ဝိညာဥ္၌" တည္ေန၊ ရွိေန ေသာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဝိညာဥ္သက္ ႏွင့္ ရွင္ေနမွသာ စစ္မွန္ေသာ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မည္ကို သတိမူမိေစလိုသည္။ မိမိကိုယ္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" ရွိ မရွိ ဘယ္လို စမ္းစစ္ သိရွိႏိုင္မည္နည္း။ ၁။ စိတ္နဲ႔ ဝိညာဥ္ကို ပိုင္းျခား နားလည္သူ ျဖစ္ဖို႔ ဦးစြာ လိုသည္။ ၂။ မိမိ အသက္တာ မွ ထြက္ရွိေနေသာ အနံ ့အသက္ အားျဖင့္ မိမိကိုယ္ မိမိ ဇာတိလူ နဲ႔ ဝိညာဥ္လူ ကို သိျမင္ ႏိုင္သည္။ ဇာတိလူ၏ အနံ ့အသက္ ဥပမာ တခုမွာ- ဇာတိလူသည္ သြန္သင္ျခင္းကို မခံမယူလို၊ မိမိသည္ တပါးသူထက္ သာ၍ သိျမင္သည္ဟု ခံယူလ်က္ တပါးသူကို ဆံုးမ လိုသည္၊ ကိုယ္တိုင္ မခံယူလိုေပ။ ဇာတိလူသည္ တပါးသူ၏ ဂ႐ုစိုက္ျခင္းကို ခံယူလိုျခင္း၊ တပါးသူ၏ အထင္ႀကီး ေလးစားမႈကို ခံယူလိုျခင္း၊ ဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္း၊ ဝါႂကြားျခင္း၊ အစရွိသည္ တို႔သည္ ဇာတိလူ၏ အနံ ့ အသက္ ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ ေသာ အနံ ့ အသက္ဆိုး မွ ကင္းစင္ လိုလွ်င္ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ ျခင္းမွ တပါး အျခား လမ္း မရွိေပ။ ေလာက၌ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ မွ တပါး အျခားေသာ အရာမ်ားျဖင့္ မိမိဂုဏ္သတင္း ေမႊးႀကိဳင္ေစဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ရာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏ သင္းျပန္႔ေသာ ရနံ ့ မိမိအထဲမွ ထြက္ရွိလိုလွ်င္ မိမိ၏ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနေသာသူ ျဖစ္မွသာ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ ကို ရရွိ ပိုင္ဆိုင္သူ ျဖစ္ေပမည္။
သိေသာ္ျငားလည္း အဘယ္ အရာကို ေျပာဆို သည္ကို မူကား ေသျခာစြာ သိရွိသူ နည္းပါးသည္။ တဖန္ "ဝိညာဥ္၌" ဆိုသည့္ ဆိုလိုရင္းကို သိျငားလည္း ဝိညာဥ္၌ အသက္ရွင္သူ သာ၍ နည္းပါးသည္ ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာဟု ဆိုေနျငားလည္း အကယ္စင္စစ္ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မေနသည္ကို ပင္ သတိမမူမိရျခင္းမွာ လူသည္ ဇာတိ ႏွင့္ ဝိညာဥ္ ဟု ေျပာဆို ျငင္းခံု ေနလင့္ ကစား မိမိ၏ ေန႔စဥ္ အသက္ရွင္ျခင္းကို အစဥ္ စမ္းစစ္ၿပီး အေလးအနက္ထား အသက္ရွင္ျခင္း မရွိျခင္း ေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ အသင္းေတာ္ အသက္တာထဲ၌ ရနံ ့ ဆိုးေနရျခင္း ျဖစ္သည္။ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို ခံယူလ်က္ ယံုၾကည္ ခံယူထားသည့္ အတိုင္း အသက္တာ၌ ျဖစ္မလာရျခင္း အဓိက အခ်က္မွာ လူေဟာင္းကို အသက္ ေပးရွင္ ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ မိမိ အသိက လူေဟာင္းကို ျငင္းပယ္ရမယ္၊ ဒါမွ လူသစ္ ရွင္မယ္ ဆိုတာ သိၿပီး ဘာေၾကာင့္ အဖန္ တလဲလဲ အသက္ရွင္ေသာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို နားေထာင္ေသာ္လည္း လူသစ္ျဖစ္ျခင္း ရဲ႕ ရလဒ္ အသက္တာမွ ထြက္ေပၚ မလာသလဲ။ မိမိစိတ္ႏွလံုးသည္ ႏိုၾကားေနျခင္း မရွိဘဲ နႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို နားေထာင္ သည့္အခါ ထိုနႈတ္ကပတ္ေတာ္ အထဲပါရွိသည့္ ဝိညာဥ္ အရာမ်ားကို ႏွလံုးသြင္းယူမိျခင္း မရွိ သည္ကို သတိခ်ပ္သင့္သည္။ ႏွလံုးသြင္း ခံယူ ထားၿပီး သူသည္လည္း မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္မရွင္လွ်င္ လူေဟာင္း အသက္တာ သာ ျဖစ္ေနေပဦးမည္။ ယံုၾကည္သူ သည္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနမွသာ "ခရစ္ေတာ္၌" အသက္ရွင္သူ ျဖစ္ေပမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ခရစ္ေတာ္ ၏ ဝိညာဥ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ "ဝိညာဥ္၌" တည္ေန၊ ရွိေန ေသာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဝိညာဥ္သက္ ႏွင့္ ရွင္ေနမွသာ စစ္မွန္ေသာ အသင္းေတာ္ အသက္တာ ျဖစ္မည္ကို သတိမူမိေစလိုသည္။ မိမိကိုယ္ မိမိ "ဝိညာဥ္၌" ရွိ မရွိ ဘယ္လို စမ္းစစ္ သိရွိႏိုင္မည္နည္း။ ၁။ စိတ္နဲ႔ ဝိညာဥ္ကို ပိုင္းျခား နားလည္သူ ျဖစ္ဖို႔ ဦးစြာ လိုသည္။ ၂။ မိမိ အသက္တာ မွ ထြက္ရွိေနေသာ အနံ ့အသက္ အားျဖင့္ မိမိကိုယ္ မိမိ ဇာတိလူ နဲ႔ ဝိညာဥ္လူ ကို သိျမင္ ႏိုင္သည္။ ဇာတိလူ၏ အနံ ့အသက္ ဥပမာ တခုမွာ- ဇာတိလူသည္ သြန္သင္ျခင္းကို မခံမယူလို၊ မိမိသည္ တပါးသူထက္ သာ၍ သိျမင္သည္ဟု ခံယူလ်က္ တပါးသူကို ဆံုးမ လိုသည္၊ ကိုယ္တိုင္ မခံယူလိုေပ။ ဇာတိလူသည္ တပါးသူ၏ ဂ႐ုစိုက္ျခင္းကို ခံယူလိုျခင္း၊ တပါးသူ၏ အထင္ႀကီး ေလးစားမႈကို ခံယူလိုျခင္း၊ ဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္း၊ ဝါႂကြားျခင္း၊ အစရွိသည္ တို႔သည္ ဇာတိလူ၏ အနံ ့ အသက္ ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ ေသာ အနံ ့ အသက္ဆိုး မွ ကင္းစင္ လိုလွ်င္ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ ျခင္းမွ တပါး အျခား လမ္း မရွိေပ။ ေလာက၌ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ မွ တပါး အျခားေသာ အရာမ်ားျဖင့္ မိမိဂုဏ္သတင္း ေမႊးႀကိဳင္ေစဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ရာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏ သင္းျပန္႔ေသာ ရနံ ့ မိမိအထဲမွ ထြက္ရွိလိုလွ်င္ မိမိ၏ "ဝိညာဥ္၌" အသက္ရွင္ေနေသာသူ ျဖစ္မွသာ ခရစ္ေတာ္၏ ရနံ ့ ကို ရရွိ ပိုင္ဆိုင္သူ ျဖစ္ေပမည္။
No comments:
Post a Comment