၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 17 July 2018

|| ပံုသ႑ာန္သစ္ သို႔ ေျပာင္းလဲေရာက္ရွိျခင္း ||

လူသည္ မိမိကိုယ္ မိမိ လူသစ္ တဦး၏ ပံုသ႑ာန္သစ္ စီသို႔ ကူးေျပာင္း ေရာက္ရွိလာဖို႔ လုပ္ယူ၍ မရႏိုင္ေပ။ လူသစ္ တဦး ဟု ဆိုေသာ အဓိပၸါယ္ကို ဦးစြာသိျမင္မွ ဘာေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ ေျပာင္းလဲ ယူလို႔ မရႏိုင္သလဲ ဆိုတာ သေဘာ ေပါက္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ လူက မိမိကိုယ္ မိမိ တရားနဲ႔ အညီ လိုက္နာ ေစာင့္ထိန္းျခင္း အားျဖင့္ လူ၏ အက်င့္ ဆိုးမ်ား ကို အက်င့္ ေကာင္းေသာ လူ ျဖစ္လာဖို႔ လုပ္ယူလို႔ ရေကာင္း ရေပလိမ့္မည္။ ထိုသူသည္ ေကာင္းေသာ လူေဟာင္း သာ ျဖစ္ေပမည္။ လူသစ္ တဦး ျဖစ္မလာပါ။ လူသစ္ ဆိုသည္မွာ သဘာဝ လူ၏ ျဖစ္ျခင္း အထဲသို႔ ဘုရား၏သဘာဝ ျဖစ္အင္ကို လူအတြင္းထဲသို႔ ဘုရားက ထည့္သြင္း ေပးျခင္း အားျဖင့္ လူေဟာင္း၏ သဘာဝ ျဖစ္ျခင္းမ်ား လြင့္ေပ်ာက္သြားကာ ဘုရား၏ သဘာဝ ျဖစ္အင္က အစားထိုး ေနရာယူ သြားျခင္း အားျဖင့္ ျဖစ္တည္လာေသာ အသြင္ေျပာင္းလဲ လာသည့္ လူကို လူသစ္ တဦးဟု ဆိုလိုျခင္း ျဖစ္သည္။ တနည္းအားျဖင့္ လူ၏ဇာတိ သဘာဝကို ဘုရား၏ ဝိညာဥ္ သဘာဝ ျဖစ္ျခင္းက အစားထိုး ေနရာယူ သြားျခင္း အားျဖင့္ ထြက္ေပၚလာေသာ အက်ိဳး ရလဒ္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခါ က်ရံႈးေသာ လူသား သဘာဝအား ဘုရား၏ သဘာဝ ျဖစ္ျခင္း အလံုးစံုက အုပ္စိုး ထိန္းခ်ဳပ္ထားျခင္း ေၾကာင့္ လူ၏ ႏွလံုးသားသည္ ဘုရားႏွလံုးသားျဖင့္ အစားထိုး ရွင္သန္ ေနေသာ လူ ျဖစ္လာရသည္။ ထိုအခါ ထိုသူအထဲမွ ဘုရား၏ အသက္ရွင္ျခင္း က ဘုန္းထင္ရွားျခင္း အျဖစ္ ထြက္ေပၚလာကာ သူ၏ ႐ုပ္သက္ မွ ေျပာဆို ဆက္ဆံ လႈပ္ရွား သြားလာျခင္း အမႈ အရာတိုင္း၌ တန္ခိုး ၾသဇာ ႏွင့္ ျပည့္ဝ လာေသာ လူသစ္ တဦး အျဖစ္သို႔ အသြင္ကူးေျပာင္း ေရာက္ရွိလာရသည္။ ယေန႔ ခရစ္ေတာ္ ဘုရားသည္ ဝိညာဥ္ေတာ္ အျဖစ္ႏွင့္ ယံုၾကည္လက္ခံထားသူမ်ား အထဲမွ အစဥ္ ေက်းဇူးျပဳ ေပးလွ်က္ရွိသည္ကို သတိမူလွ်က္ ထိုသခင္၏ လူအထဲ တည္ေဆာက္ ေပးေနျခင္းကို လက္ခံ ရယူူတတ္ဖို႔ လိုေပသည္။ (J.Lee)

No comments:

Post a Comment