၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 17 July 2018

|| သားဦး ျဖစ္ေသာ ခရစ္ေတာ္ ||

ထာဝရ အတိတ္ ကာလမွ ယေန႔တိုင္ မက ေနာင္ထာဝရ ကာလ အထိ ရွိသည့္ ပုဂၢိဳလ္ သံုးပါး ျဖစ္သည့္ ခမည္းေတာ္၊ နႈတ္ကပတ္ေတာ္၊ ဝိညာဥ္ေတာ္ သည္ တစ္ဘုရားတည္း ျဖစ္သည္။ တခ်ိန္၌ လူတို႔ အဖို႔ အလို႔ ငွာ နႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူဇာတိ ခံယူခ်ိန္မွ စ၍ ခရစ္ေတာ္ ဟူေသာ ဘြဲ႕နာမေတာ္ျဖင့္ ဘုရား၏ သားေတာ္ စျဖစ္လာခဲ့ရသည္။ လူဇာတိ ခံယူခ်ိန္ လူမိန္းမ မာရိ၏ ဝမ္းမွ လူအျဖစ္ ေမြးလာ ခဲ့ ရသည့္ အတြက္ လူသား ဟု ဘုရားကိုယ္တိုင္ ထြက္ဆိုခဲ့သည့္ အတြက္ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ကာတိုင္မတက္မွီ ကာလအထိ လူသဘာဝ ႏွင့္ ဘုရားသဘာဝ ႏွစ္မ်ိဳး ပိုင္ထားေသာ္လည္း ေယရႈ လူသားအပိုင္း သည္ ခရစ္ေတာ္ ဘုရားအပိုင္း ႏွင့္ တသေဘာတည္း ရွိၿပီး တလံုးတဝတည္း ရွင္သန္ ခဲ့ေသာ္လည္း တေပါင္းတစည္းတည္း တစ္ဝိညာဥ္ အျဖစ္ မေရာက္ရွိသြားေသးပါ။ ကားတိုင္တက္ၿပီး ေနာက္ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္သည့္ အခ်ိန္၌လူသားေယရႈ ဝိညာဥ္ႏွင့္ ခရစ္ေတာ္၏ ဝိညာဥ္ တလံုးတဝတည္းသာမက တေပါင္းတစည္းတည္း တစ္ ဝိညာဥ္ တည္း အျဖစ္ ေပါင္းစည္း သြားသည့္ အတြက္ ေယရႈကို ခရစ္ေတာ္မဟုတ္ဟု ဆိုေသာသူသည္ အႏၲိ ခရစ္ ျဖစ္သည္ ဟု က်မ္းစာ၌ ဆိုထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ေသျခင္းမွ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္သည့္ အခါ ေယရႈသည္ ဘုန္ပြင့္ျခင္း ရွိေသာ သားၪီး အျဖစ္ ေရာက္ရွိသြားသည္။ ထိုအခါ ရွင္ျပန္ ထေျမာက္ေသာ ခရစ္တာ္ထဲ ထဲ့ထားသည့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သည္လည္း ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္တည္း ထေျမာက္ ရသည့္ အတြက္ ယံုၾကည္သူ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္လည္း သားဦးမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ သားဦးတိုင္းကို ဘုရားျပန္ေတာင္းၿပီး အေသခံ ၿပီးမွ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေစသည့္ အခါ တန္ခိုးႏွင့္ ျပည့္စံု ေစခဲ့သည့္ အမႈအရာ မ်ားစြာ က်မ္းစာ၌ ေရးသားထားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကယ္တင္ျခင္း ရၿပီးေသာသူ သားဦးမ်ား မိမိ အသက္တာ တခုလံုး ဘုရားလက္ေတာ္ထဲ အသက္ရွင္ေသာ ယဇ္ေကာင္ အျဖစ္ ေပးအပ္သည္ မွန္လွ်င္ ထိုသူကို ဘုရား ေသေစၿပီးမွ တဖန္ ျပန္ရွင္ေစမည္။ ထိုအခါ ဇာတိလူသည္ ဘုရား၏ မီးျဖင့္ ေလာင္ကၽြမ္း ျပာက် ၿပီး ေနာက္ အသက္သစ္ ျဖင့္ ျပန္ရွင္လာေသာအခါ ဒုတိယေမြးျခင္းကို ခံရၿပီး ဘုန္းဝင္စားရာ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိ တရားျဖစ္ေသာ ခရစ္ေတာ္၏ အသက္ရွင္ျခင္း ထေျမာက္ရာ တရား ျဖစ္သည့္ "The Law Of Life" ကို ျဖန္႔ေဝသူ ျဖစ္ေစမည္ ျဖစ္သည္။ ထိုသူတို႔သည္ ပညတ္ တရားေတာ္ကို ေဝငွျခင္း မျပဳေတာ့ဘဲ အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ တရား ျဖစ္သည့္ "The Law Of Life Giving Spirit" က လူအထဲ အလုပ္လုပ္ေပးၿပီး ေက်းဇူးျပဳ ေနျခင္းကို ျမင္ေတြ႕ လက္ခံ ႏိုင္ေစဖို႔သာ ဖြင့္ျပ ေျပာၾကားေနၾကသည္။ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ထဲရွိ ေက်းဇူူေတာ္က လူတိုင္းအား တဖန္ ေက်းဇူးျပဳေပးေနျခင္းျဖစ္သည္။ ေက်းဇူးေတာ္ကို လူတိုင္း ခံစား ႏိုင္ပါေစေသာ။(J.Lee)

No comments:

Post a Comment