၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Wednesday 25 July 2018

|| ယုဒရွာခရုတ္သည္ ငရဲ မွာရွိေနသလား? ||

ယုဒရွာခရုတ္၊ပိလတ္မင္း၊ေဟရုတ္မင္း၊ေရာမစစ္သား တုိ.သည္ ငရဲမွာရွိသလား? ဟု ခဏခဏဆုိသလို အေမးခံဘူးသည္။ ယုဒရွာခရုတ္အား ေယရွုက “လူသားကိုအပ္ႏွံေသာသူသည္အမဂၤလာရွိ၏။ ထုိသူသည္ဘြားျမင္ ျခင္းကိုမခံရလွ်င္အေနသာ၍ ေကာင္းသည္ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏ ” ဟုအျပစ္တင္၏။ 

ယုဒသည္ အလြန္ေနာင္တရ၍ သူယူေသာ ေငြဒဂၤါး ျပန္ေပးသည္. အျပင္ 
ကုိယ္ကုိယ္ ၾကိဳးဆဲြခ် ေသေၾကာင္းၾကံခဲ.ေၾကာင္း သိရသည္။ ဤေနရာ၌ သင္ယူစရာတခုကား ေနာင္တရတုိင္းလည္း မေကာင္းပါ၊ စစ္မွန္ေသာ
 ေနာင္တသည္ ခရစ္ေတာ္ထံသုိ. ျပန္လွည္.ျခင္း ျဖစ္ရမည္။ 

“ယုဒရွခရုတ္သည္ ကိုယ္ေတာ္၌ ေသျပစ္ကိုစီရင္ၾကသည္ကို သိျမင္လွ်င္၊ ေနာင္တရ၍ ေငြသံုးဆယ္ကို ယဇ္ပုေရာဟိတ္အႀကီး၊ လူအႀကီးအကဲတို႔၌ ျပန္ေပး၍၊ အကြၽႏ္ုပ္ျပစ္မွား ပါၿပီ။ အျပစ္မရွိေသာသူ၏ အေသြးကို အပ္မိပါၿပီဟု ဆို၏။ ထိုသူတို႔ ကလည္း ငါတို႔ႏွင့္ အဘယ္သို႔ဆိုင္သနည္း။ ကိုယ္အမႈ ကိုကိုယ္ၾကည့္ ေလာ့ဟု ဆိုၾကေသာ္၊ 
သူသည္ ထိုေငြကို ဗိမာန္ေတာ္၌ ပစ္ခ်ခဲ့၍ အျခားသို႔သြားၿပီးလွ်င္ 
လည္ႀကိဳးတပ္၍ ေသေလ၏” မာသဲ ၂၇း၃-၅။ 
ထုိသုိ. Suicide သူမွန္သမွ် သည္ ငရဲခ်က္ခ်င္းေရာက္မလား၊ ေကာင္းကင္ လား? ယုဒရွာကရုတ္ လုပ္ပံုသည္ အလြန္ယုတ္မာျပီး ရံြရွာဖြယ္ ျဖစ္ ေသာ္လဲ 
ဗ်ာဒိတ္ ၂၀း ၄-၁၅ အရ မည္သူမွ် ယၡဳခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း ငရဲမီးအုိင္ မေရာက္ဘူး ေျပာေသာ္ အလြန္အံ.ျသေလမလား၊ ၁ေပ ၄း၁၇ မွာလည္း အတည္ျပဳ ထားပါတယ္။ (ဘယ္ေနရာေရာက္သလဲ ဆုိတာ ေနာက္မွ ေရးမယ္

 ေယဇေက် ၁၈း၂၀ ၊ မာသဲ ၁၀း၂၈ တြင္ “ကိုယ္ခႏၶြာႏွင့္ စိတ္ဝိညာဥ္ကို ငရဲ၌ ဖ်က္ဆီးႏိုင္ေသာသူကို သာ၍ေၾကာက္ၾကေလာ့ ” ဟု ေျပာျပီး “ေရာ ၆း၂၃ ၌ 
အျပစ္အခ ေသျခင္း” ေဖၚျပသည္.အတြက္ ဘုရား၏လက္ေဆာင္ ထာ၀ရအသက္ မရသူသည္ “ဗ်ာဒိတ္ ၂၀း၆ - ဒုတိယေသျခင္း” ငရဲ မီးအုိင္ Lake of Fire နွင္. ရင္ဆုိင္ရမည္။ ေယရွုကုိယ္တုိင္ “မာသဲ ၁၀း၂၈ ၌ ေဖၚျပသည္. ငရဲသည္ ယေန. ေယရွုဆလင္အနီး၌ ရွိေသာ Gehena ” ျဖစ္သည္။ 

ထုိအရပ္သည္ ငါတုိ.နွင္.မထုိက္တန္၊ငါတုိ.အတြက္ မဟုတ္ ေသာ္လည္း 
ဘုရားသခင္၏ လမ္းကုိ မလုိက္သူသည္ ေယရွု ဤကမၻာ၌ အနွစ္ ၁၀၀၀ အုပ္စုိးျပီးသည္.အခါ တၾကိမ္တည္းျဖင္. ထာ၀ရစံစားမည္. Once for all ေနရာ ျဖစ္၏။ တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကုိ စြန္.သည္. တုိင္ ငါတုိ.အေပၚ သနားျခင္း
ဂရုဏာရွိျခင္း အရာကုိ ၾကည္.ျခင္းျဖင္. ဘုရားသခင္ က်ြန္ုပ္တုိ.ဖက္၌ ရပ္တည္ေပးျခင္းကုိ နားလည္ရျပီး လူအေပါင္းကုိ ထာ၀ရအသက္
 ေပးခ်င္ေၾကာင္း “ေယ် ၁၈း၃၂၊ ၂ ေပ ၃း၉” အရ သိရသည္။ 

အကယ္၍ ယုဒရွာခရုတ္သည္ ငရဲမီးအုိင္ သုိ. ဖ်က္စီးခံရမည္ဟူသည္.
 ေနာက္ကြယ္၌ ငါတုိ.ေသခ်ာ ေျပာနုိင္သည္. အခ်က္တခုကား ထုိ “ေယရွုဘုရားသည္ ေျဖာင္.မတ္၍ သူေျပာသည္.အတုိင္း လုပ္သည္.ဂတိတည္ျပီး တရားသျဖင္. ဆံုးျဖတ္ေသာ ေျဖာင္.မတ္သည္. ဘုရား” ျဖစ္ေၾကာင္း 
Our God is a God of justice, as well as grace! ဟု 
က်ြန္ေတာ္ အျမဲ၀န္ခံခဲ.ျခင္းျဖစ္သည္။ 
 ထုိ.ေၾကာင္. တခ်ိဳ.ေသာ ဆရာၾကီးမ်ားသည္ ယုဒရွာခရုတ္လုပ္ရပ္ ကုိ ၾကည္.ျခင္းအားျဖင္. ငရဲ ေရာက္မည္ဟု ယံုၾကည္ သံုးသပ္ၾကသည္ လည္းရွိသည္။ တခ်ိဳ.က်ေတာ.လည္း ၃နွစ္ခဲြလံုးလံုး ေယရွုေနာက္လုိက္ခဲ. သူျဖစ္ျခင္းေၾကာင္. ကယ္တင္ျခင္း ရေကာင္းပါရဲ. လုိ. သံုးသပ္ၾကသည္။ တခ်ိဳ.သီျသေလာဂ်ီမ်ားအဆုိအရ ေယရွုသည္ သူ.၏ ေလာကစည္းစိမ္ ေငြကုိ တပ္မက္ျခင္းအားနည္းခ်က္ ၾကိဳသိပါလွ်က္နဲ. ေနာက္လုိက္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ျခင္းသည္ သူ တေန.ေန.တခ်ိန္ခ်ိန္ ေျပာင္းလဲဖုိ. ေျမာ္လင္.ခ်က္ ျဖင္. ေရြးျခင္းျဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္သည္. ဆရာၾကီးမ်ားလည္း မနည္းဘူး ရွိၾကသည္။ တခ်ိဳ. က်မ္းစာက်ြမ္းက်င္သူမ်ားကလည္း ေကာင္းကင္ဘံု၌ သန္.ရွင္းသူ ထုိင္မည္.ေနရာ ဗ်ာဒိတ္ ၁၂း၂၃ ၌ ယုဒရွာခရုတ္ အစား တပည္.ေတာ္မ်ား မဲခဲြေရြးခ်ယ္သည္. “မသိ”အမည္ရွိသူ ထုိင္မွာ မဟုတ္၊ ရွင္ေပါလု ထုိင္မည္.ေနရာ ျဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္ထားသူေတြလည္း ရွိၾက၏။ 

အထက္ပါအတုိင္း မည္သုိ.မည္ပံု ေျပာဆုိ ယံုၾကည္ ခန္.မွန္း ယူဆ၊ေရးသားၾကသည္ ျဖစ္ေစ - က်ြန္ေတာ္.တဦးတည္း အျမင္ ကေတာ. ျဖင္. ယုဒရွာခရုတ္ငရဲက်ျခင္း မက်ျခင္းသည္ “ဘုရားသခင္၏ အငန္းအတာ၊ဘုရားအလုပ္” ျဖစ္ေသာေၾကာင္း ေကာင္းကင္၌ ယုဒကုိေတြ.ခဲေသာ္ ငါသည္ လံုး၀ ေတြေ၀အံ.ျသ မိန္းေမာျခင္း 
အလွ်ဥ္း ရွိမည္မဟုတ္ဘူး လုိ. အရင္ကတည္းက ေျပာျပီးပါျပီ၊ Why? 

ဘုရားသခင္၏ အၾကံအစည္ နွင္. ဘုရားသခင္၏ ၾကီးမားေသာ ေမတၱာသည္ လူ.ဥာဏ္၊လူ.ဦးေနွာက္ ၊ လူ.အေတြ.အၾကံဳ၊ ဘ၀ သင္ခန္းစာအသိျဖင္. 
မခန္.မွန္းနုိင္ပါ။ အဆံုးစြန္ဆံုးေျပာမည္ဆုိေသာ္ ေယရွုကားတုိင္၌ အေသခံရန္ ပထမဆံုး အဖမ္းခံဖုိ.လုိတယ္ကားတုိင္၌ အေသခံျခင္းအမွဳ ျပီးေျမာက္ဖုိ. သတ္မည္.သူ လုိတယ္ထုိ.ေၾကာင္. ေကာင္းကင္အဖ အၾကံစည္၌ 
ယုဒရွာခရုတ္လည္း ပါတယ္။ အကယ္၍ သူ မရွိပါက ကယ္တင္ျခင္း စီမံကိန္း အထေျမာက္ ေအာင္ျမင္ ေရးအတြက္ အျခားတစံုတေယာက္အား ဘုရား အသံုးျပဳလိမ္.မည္၊ အဓိက အာရံုျပဳရမည္. ဇာတ္လုိက္မင္းသားသည္
 ေယရွုျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ယုဒသည္ ဇာတ္ပုိ.ဇာတ္ရံ လူၾကမ္းတဦးမွ်သာ ျဖစ္ေၾကာင္း တထစ္ခ် ယံုၾကည္ထားပါသည္။ ထုိ.ေၾကာင္. ယုဒငရဲ က်မက် “အက်ြန္ုပ္မသိပါ- သိခ်င္ရင္ အဖုိးအခ ေပးျပီး ဘုရားကုိေမး”ပါ လုိ.ပဲ ေျဖပါရေစ။ 
အေယာက္စီတုိင္းအား ထာ၀ရဘုရားသခင္၏ အလြန္ တန္ဖုိးၾကီးျမတ္လွေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ၊ နက္ရွိဳင္းလြန္းလွေသာ သနားျခင္း ဂရုဏာေတာ္ကုိ 
ပုိမုိသိရွိ နားလည္ လက္ခံနုိင္ဖုိ. ၀ိညဥ္ေတာ္က မ,စ ပါေစေသာ္။ အာမင္း။

No comments:

Post a Comment