၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday 23 July 2018

|| ကယ္တင္ျခင္းရျပီးသူ ခရစ္ယန္သည္ ေယရွုျငင္းပယ္လွ်င္ ||

တၾကိမ္ ကယ္တင္ျခင္းရျခင္းသည္ ထာ၀ရအတြက္ လံုေလာက္သည္
` One Saved Always Saved” ဆုိသည္ အေတြးေခၚသည္
က်မ္းစာသြန္သင္ခ်က္ Biblical မဟုတ္ဘူး၊ ၁၆ ရာစု နာမယ္ၾကီး
 ျပင္သစ္ သီအုိေလာ္ဂ်ီ John Calvin တုိ.မတုိင္ခင္ ကနဦး 
Protestant Reform Pastor မ်ား၏ အယူ၀ါဒ Doctine တခု ျဖစ္ျပီး 
ဘုရား သခင္သည္ မေမြးခင္ကတည္းက ကယ္တင္ျခင္းရမည္.သူမ်ားကုိ
 ၾကိဳတင္ ခဲြခန္. ေရြးခ်ယ္သကဲ.သုိ. ကယ္တင္ျခင္သုိ. မေရာက္မည္.
သူမ်ားကုိလည္း ဘုရားသခင္၏ ၾကိဳတင္အစီအမံျဖစ္ေၾကာင္း 
လူသားမ်ား၌ ကုိယ္ပုိင္ေရြးခ်ယ္ခြင္. မရွိေၾကာင္း 
T U L I P အမွတ္သားကုိ အသံုးျပဳခဲ.သည္။ 
T = Total Depravity (Romans 1:18-32, Ezekiel 18) 
U = Unconditional Election (Mat 7:13-14, 2Peter 1:2-12) 
L =Limited Atonement (Jn 3:16, 1John 2:1-2)
 I=Irresistable Grace (Luke 7:30, Matthew 23:37) 
P = Perseverance of the Saints (Heb 10:10,19-29, 1Peter 2:20-22) ထုိ.ေၾကာင္. ကယ္တင္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္အပုိင္းမွ ေယရွုခရစ္ တၾကိမ္အေသခံျခင္းကုိ တၾကိမ္လက္ခံျပီးသည္.ေနာက္ပုိင္း မုဒိန္းမွဳ လူသတ္မွဳ အပါ၀င္ မည္သည္.အျပစ္ က်ဴးလြန္ပါေစ၊ ေယရွုခရစ္ကုိ ပင္လွွ်င္ ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ မယံုၾကည္ျခင္း အျပစ္က်ဴးလြန္ေစကာမူ မိမိနဂိုရသည္. ကယ္တင္ျခင္း မဆံုးရွံုးနုိင္ဘူး ဆုိသည္. တရားေဟာခ်က္ သည္ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ ခရစ္ယာန္မ်ားအၾကိုက္ နား၀င္ခ်ိဳေသာ သတင္း ျဖစ္ေသာ္လည္း သမၼာတရားသြန္သင္ခ်က္ မဟုတ္ေပ။ သူတုိ.အဓိက ေရွြက်မ္းခ်က္အနက္ `ခရစ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ငါတို႔ကုိ အဘယ္သူကြာေစမည္နည္း။
 ေရာမ ၈း၃၅ ´ သည္ ကယ္တင္ျခင္း နွင္. မသက္ဆုိင္ပဲ ေကာင္းကင္အဖ၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ေလးနက္မွဳကုိ ေဖၚက်ဴး ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ 
အျခားက်မ္းခ်က္ အနည္းငယ္ကုိ ေဖၚျပေသာ္… 

(၁) ဂလာတိ ၅း ၄ ပညတ္တရားအားျဖင့္ ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ 
 ေရာက္သမွ်ေသာ သင္တို႔သည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ 
ကြာ၍ ေက်းဇူးတရား၌မတည္၊ ေရြ႔ေလ်ာ့ၾကၿပီ။ 

(၂) ေဟျဗဲ ၃ း၁၂ ညီအစ္ကိုတို႔၊ သင္တို႔သည္ အသက္ရွင္
 ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင့္ထံ ေတာ္မွ ထြက္သြားေသာအားျဖင့္ 
မယံုၾကည္တတ္၊ ဆိုးညစ္ေသာစိတ္ႏွလံုး မရွိေစျခင္းငွါ သတိျပဳၾကေလာ့။

(3) ေဟျဗဲ ၂၀း၂၆ အေၾကာင္းမူကား၊ သမၼာတရားကို သိၿပီးမွ 
ကိုယ္အလိုသို႔လုိက္၍ ျပစ္မွားျပန္လွ်င္၊ ေနာက္တဖန္ အျပစ္ ေျဖေသာယဇ္ကို ပူေဇာ္ရာအခြင့္မရွိဘဲ၊ ၂၇ ဒဏ္စီရင္ျခင္းကို ခံရမည္ဟု ေၾကာက္မက္ဘြယ္ေသာ ေျမာ္လင့္ရေသာ အေၾကာင္း၊ ျငင္းဆန္ေသာသူတို႔ကို ဖ်က္ဆီးဘို႔ရာ အမ်က္ေတာ္မီးေလာင္ျခင္းကို ခံရေသာ အေၾကာင္းရွိ၏။ 

(၄) ရွင္ေယာဟန္ ၁၅း၅ ငါသည္ စပ်စ္ႏြယ္ပင္ျဖစ္၏။ သင္တို႔သည္ 
အခက္မ်ား ျဖစ္ၾက၏။ အၾကင္သူသည္ ငါ၌တည္၍ ငါသည္လည္း သူ၌တည္၏၊ ထိုသူသည္ မ်ားစြာေသာအသီးကို သီးတတ္၏။ ငါႏွင့္ကြာလွ်င္ သင္တို႔သည္ အဘယ္အမႈကိုမွ်မတတ္ႏိုင္ၾက။ ၆ ငါ၌မတည္ေသာသူသည္ ေသြ႔ေျခာက္ေသာအခက္ကဲ့သို႔ ျပင္သို႔ပစ္လိုက္ျခင္းကို ခံရ၏။ ထိုသို႔ေသာအခက္မ်ားကို လူတို႔သည္ စုသိမ္း၍ မီးထဲသို႔ခ်လိုက္ၾကသျဖင့္ မီးေလာင္ျခင္းသို႔ေရာက္ၾက၏။ Abide= remain. Not apart from. 
 ဗ်ာ ၃း၅ ထုိသူ၏ နာမကို အသက္စာေစာင္မွ ငါသည္ အလွ်င္းမေခ်။ ငါ့ခမည္းေတာ္ေရွ႔၌၎၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္
တို႔ေရွ႔၌၎၊ သူ၏ နာမကို ငါ ဝန္ ခံမည္။ 
ဗ်ာ ၂၀း၁၅ အသက္စာေစာင္၌ စာရင္းမဝင္ေသာသူ 
ရွိသမွ်တို႔ကိုလည္း မီးအုိင္ ထဲသို႔ ခ်ပစ္ေလ၏ ။

(၅) ၁ေကာ ၉း ၂၄-၂၇ ေျမတလင္း၌ၿပိဳင္၍ ေျပးၾကေသာသူ
အေပါင္းတို႔သည္ ၿပိဳင္၍ေျပးၾက ေသာ္လည္း၊ တေယာက္တည္းသာလွ်င္ ဆုကိုရသည္ဟု သင္တို႔မသိၾကသေလာ။ ဆုကို ရမည္အေၾကာင္း ေျပးၾကေလာ့။ ၂၅ ပြဲ၌ၿပိဳင္၍ အခ်င္းခ်င္း တိုက္ေသာသူမည္သည္ကား၊ အရာရာ၌ 
တပ္မက္ျခင္းကို ခ်ဳပ္တည္းတတ္၏။ ထိုသူတို႔သည္ ညွိဳးႏြမ္းပ်က္ဆီး
တတ္ ေသာ ပန္းဦးရစ္ကို ရျခင္းအလိုငွါျပဳၾက၏။ ငါတို႔မူကား မညွိဳးႏြမ္းမပ်က္ဆီးႏိုင္ေသာ ပန္းဦးရစ္ကို ရျခင္းအလိုငွါ ျပဳၾက၏။ 
၂၆ ထိုေၾကာင့္ ငါေျပးေသာအခါ အမွတ္တမဲ့ေျပးသည္ မဟုတ္၊ 
လက္ေပြ႔ သတ္ေသာအခါ အာကာသေကာင္းကင္ကို သာထိုး၍ 
သတ္သည္မဟုတ္။ ၂၇ သူတပါးကို ဆံုးမၿပီးမွ ကိုယ္တိုင္ရႈံးေသာသူ မျဖစ္ရမည္အေၾကာင္း၊ ကိုယ္ကိုထိုး၍ ႏွိပ္စက္ေလ့ရွိ၏။ 

 (၆) ၁တိ ၄း ၁-၂ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ အတည့္အလင္းဗ်ာဒိတ္ ၂ ထားေတာ္မူသည္ကား၊ ေနာင္ကာလ၌ ၾသတၱပၸစိတ္တြင္ သံပူႏွင့္ခတ္ျခင္းကို ခံၿပီးလွ်င္၊ မုသာစကားကို ေျပာတတ္ေသာသူတို႔၏ လွ်ိဳ႔ဝွက္ျခင္းအားျဖင့္၊ လူအခ်ိဳ႔တို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းကုိစြန္႔ပယ္၍၊ လွည့္ျဖားတတ္ေသာ စိတ္ဝိညာဥ္တို႔၌င္း၊ နတ္ဘုရားတို႔ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ၾသဝါဒတို႔၌၎ မွီဝဲဆည္းကပ္ၾကလိမ့္မည္။ ၁တိ၃း၁၅ သင္သည္ ဘုရား သခင္၏
အိမ္ေတာ္၌ အဘယ္သို႔က်င့္ႀကံ ျပဳမူရမည္ကို သိေစျခင္းငွါ ဤသို႔ငါေရး၍ေပးလိုက္၏။ ထိုအိမ္ေတာ္ကား၊ အသက္ရွင္ေတာ္
မူေသာ ဘုရားသခင္၏ အသင္းေတာ္ျဖစ္၏၊ ထိုအသင္းေတာ္ကား၊ 
သမၼာတရား၏ အမွီတကဲျဖစ္၏။ သမၼာတရား၏ တည္ရာလည္းျဖစ္၏။ 

(၈) ေကာေလာသဲ ၁း ၂၁-၂၃ အထက္က ဘုရားသခင္ႏွင့္ ကြာရွင္း၍၊ ဆိုးညစ္ေသာအက်င့္ကို က်င့္သျဖင့္ စိတ္ႏွလံုး၌ ရန္သူျဖစ္ေသာ သင္တို႔ကို၊ ကိုယ္ခႏၶြာေတာ္၌ အေသခံေတာ္မူေသာအားျဖင့္၊ ယခုမိႆဟာယ ဖြဲ႔ေစေတာ္မူ၏။အေၾကာင္းမူကား၊ ေကာင္းကင္ေအာက္၌ ရွိသမွ်ေသာ ေဝေနယ် သတၱဝါတို႔အား ေဟာေျပာသျဖင့္၊ သင္တို႔သည္ ကိုယ္တိုင္ ၾကားရၿပီးေသာ ဧဝံေဂလိတရား၏ ေျမာ္လင့္ျခင္းမွ မေရြ႔ေလ်ာ့ဘဲ တိုက္ျမစ္က်ျခင္း၊ တည္ၾကည္ျခင္းႏွင့္တကြ ၿမဲၿမံစြာ ယံုၾကည္ၾကလွ်င္၊ သန္႔ရွင္း
စင္ၾကယ္လ်က္ အျပစ္တင္ခြင့္ႏွင့္ ကင္းလြတ္လ်က္ ရွိေသာ 
သင္တို႔ကို ေရွ႔ေတာ္၌ ဆက္သမည္အေၾကာင္းတည္း။ 
(၉) ဓမၼရာဇဝင္ပဌမေစာင္ အခန္းၾကီး ၁၀း ၆ ထိုအခါ ထာဝရဘုရား၏ 
ဝိညာဥ္ ေတာ္သည္ သင့္အေပၚမွာ သက္ေရာက္ သျဖင့္၊ သင္သည္ 
သူတို႔ႏွင့္အတူ ပေရာ ဖက္ျပဳ၍ ျခားနားေသာသူျဖစ္လိမ့္မည္။ 
(၁၀) ထြက္ေျမာက္ရာ ၃၂း ၃၁ ထာဝရဘုရား အထံေတာ္သို႔ ျပန္သြား၍၊ 
အိုဘုရား သခင္၊ ဤလူ တို႔သည္ ျပစ္မွားေသာအျပစ္ ႀကီးလွပါ၏။ မိမိတို႔အဘို႔ ေရႊဘုရား ကို လုပ္ပါၿပီ။ ၃၂ သို႔ေသာ္လည္း သူတို႔အျပစ္ကိုလႊတ္ျခင္းငွါ အလိုေတာ္ရွိလ်င္ လႊတ္ေတာ္မူပါ။ သို႔မဟုတ္၊ ကိုယ္ေတာ္စီရင္ ေတာ္မူေသာ စာရင္း၌ အကြၽႏ္ုပ္နာမကို ေခ်ေတာ္မူပါ။ အကြၽႏ္ုပ္ေတာင္းပန္ပါ၏ဟု
 ေလွ်ာက္လွ်င္ ဟု မိန္.ေတာ္မူ၏။ 
ဖတ္ရွုသူတုိင္း ဘုရားသခင္ဖြင္.ျပပါေစ။...အာမင္း....။

No comments:

Post a Comment