၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday 16 July 2018

|| အတြင္းတရား ႏွင့္ အျပင္တရား ||

"အတြင္းတရား " 
အတြင္းတရားဟု ဆိုေသာ္ လူအတြင္း၌ ျဖစ္တည္ေနေသာ 
တရားကို ဆိုလိုသည္။ 
အျပင္တရား မွာ 
ဘုရားခ်မွတ္ထားေသာ ဘုရား၏ စံထားခ်က္ ျဖစ္သည္။ လူတို႔သည္ အျပင္တရားကို ဆင္ခ်င္လ်က္ စိတ္ထား ေကာင္းမြန္လာဖို႔ က်ိဳးစားၾကသည္။ လူ၏ စိတ္ႏွလံုးသ႑ာန္သည္ ေဖါက္ျပန္ ေသာ သေဘာရွိေသာေၾကာင့္ အျပင္တရားကို ကိုးစားၿပီး အတြင္းသေဘာ ေျပာင္းလဲ ဖို႔ က်ိဳးစားေနျခင္းသည္ ဘာသာေရး ယံုၾကည္ခ်က္ ျဖင့္ အသက္ရွင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ကို ရရွိၿပီး ခရစ္ယာန္ တဦးသည္ ဘာသာေရး ခံယူခ်က္ အျမင္ျဖင့္ အသက္ရွင္ရမည္ မဟုတ္ေပ။ လူသစ္တဦး အျဖစ္ အသက္ရွင္ရမည္ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္၌ ရွိလ်င္ အသစ္ေသာ သတၱဝါျဖစ္သည္။ ႏွစ္လံုးသား အသစ္ကို ငါေပးမည္။ စသျဖင့္ က်မ္းစာ၌ ဆိုထားျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္၌ မရွိလ်င္ လူေဟာင္း သာျဖစ္မည္ျဖစ္ၿပီး လူေဟာင္းထဲ၌ ေက်ာက္ ႏွလံုးသား ရွိေနေသာေၾကာင့္ ဘုရားသြန္သင္ ဆံုးမျခင္း ကို မခံ မယူႏိုင္ဘဲ မိမိအလိုရွိသည့္ အတိုင္း အသက္ရွင္ေသာ သတၱဝါ ေဟာင္းသာ ျဖစ္ေပမည္။ အတြင္းတရားသည္ ခရစ္ေတာ္၏ တရား၊ အသက္ရွင္ေစေသာဝိညာဥ္ေတာ္၏ တရား၊ တနည္းဆိုေသာ္ ေက်းဇူးေတာ္တရား ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ငါသည္ ကိုယ္တိုင္က်ိဳးစား ေနသည္ မဟုတ္ ငါ့အထဲမွ ေက်းဇူးေတာ္က က်ိဳးစားေပးေနျခင္းျဖစ္သည္ ဟု ဆိုထားျခင္း။ ေက်းဇူးေတာ္ တရားသည္ အသက္ရွင္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ေတာ္ ျဖစ္သည္။ အျပင္တရားသည္ က်င့္ခိုင္းေသာ တရားျဖစ္ၿပီး အတြင္းတရားသည္ က်င့္ေပးေနေသာ တရားျဖစ္သည္။ ကိုယ္တိုင္က်င့္ၾကံေနျခင္းမဟုတ္ဘဲ ေက်းဇူးျပဳသူက က်င့္ၾကံေပးေနျခင္းေၾကာင့္ ေက်းဇူးေတာ္ဟု ေခၚဆိုျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအတြင္းတရားက လူကို သတၱဝါသစ္၊ အျမင္သစ္၊ ခံယူခ်က္အသစ္ျဖင့္ အသက္ရွင္ေစေသာေၾကာင့္ လူ၌ အသက္သစ္ကို ေမြးဖြားေစလာတာျဖစ္တယ္။ အသက္ရွင္ျခင္းကို ထြက္ေပၚေစေနတာျဖစ္လို႔ အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ တရားဟု ဆိုျခင္း ျဖစ္သည္။ အတြင္းတရားကို လူထဲ ေရာက္ရွိလာေစဖို႔ ဘုရားကိုယ္တိုင္ အသြင္ေျပာင္းရသည္။ ဘုရားသည္ ဘုန္းစည္းစိမ္ကို စြန္႔ၿပီလူအျဖစ္ ခံယူရျခင္း (incarnation) ၊လူလို အသက္ရွင္ရျခင္း (human living)၊ လူတို႔ကိုယ္စား အေသြးသြန္း အေသခံျခင္း (crucifixion) ၊ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း(resurrection) ၊ ေကာင္းကင္သို႔ တက္ႂကြျခင္း (ascension) စသည့္ ျဖစ္စဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းၿပီး ေနာက္မွ လူတို႔အား ဘုရားအသက္ကို ေပးလို႔ ရေသာ ဘုရား၏ ဝိညာဥ္ ျဖစ္လာရသည္။ ထို႔ေနာက္ လူအထဲ ဘုရား၏ဝိညာဥ္ ေရာက္ရွိလာသည့္အခါ ဘုရား၏ အလိုေတာ္ကို လူက သိရွိႏိုင္ၿပီး လူက ဘုရား၏ ဝိညာဥ္ကို အတြင္း ႏွလံုးသားမွ ခြင့္ျပဳသည့္အခါ ဘုရား၏ အသက္သည္ လူ၏အတြင္းတရားအျဖစ္ ရရွိ ျဖစ္တည္သြားရသည္။ ထိုအတြင္းတရားကို အသက္တာထဲမွ အက်င့္တခု အျဖစ္ ထြက္ေပၚလာသည့္အထိ ခြင့္ျပဳေသာ အက်င့္ကို အစဥ္ေလ့က်င့္ေပးဖို႔လိုအပ္သည္။ ထိုသို႔ မိမိ၏ အက်င့္ထဲအထိ စြဲၿမဲလာမွသာ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားကို ယံုၾကည္ေသာ ခရစ္ယာန္တို႔၌ အသက္ရွင္ျခင္း အေၾကာင္း ေပၚထြန္းေပမည္။ ထိုသို႔ မဟုတ္ပါက ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ယံုၾကည္ျခင္းသည္ အေသျဖစ္ေနေပမည္။ အတြင္းတရားကို အျပင္သို႔ ေပၚထြန္းလာသည့္ အသက္တာ ျဖစ္ဖို႔ ဘုရားအလိုေတာ္ရွိသည္။ ခ်စ္ေသာ ညီအကိုတို႔ ဇာတိေသမွ ဝိညာဥ္ရွင္မည္ မွန္ေသာ္လည္း မိမိကိုယ္တိုင္ဇာတိ မေသႏိုင္ေၾကာင္း အရင္သိပါ။ တကယ္ေတာ့ လူ႔ဇာတိပကတိ ေသဖို႔ သူ႔ဝိညာဥ္ လာရွင္ေပးေနတာ ျဖစ္တယ္။ ထို႔ေႀကာင့္ အတြင္းတရား၏ အသက္ရွင္ေပးေနျခင္းအေပၚ အာရံုစိုက္ အသက္ရွင္သည့္အခါ မိမိဇာတိ အသက္ရွင္ျခင္း ထြက္ေပၚလာျခင္းမရွိသည္ကို ေတြ႕ရမည္။ အကၽြႏ္ုပ္၏ ဇာတိ ေသေစဖို႔ ဘုရား၏ ဝိညာဥ္ လာရွင္ေပးေၾကာင္းျမင္သည့္ အခါ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းမိသည္။ တနည္းအားျဖင့္ အတြင္းတရားအေပၚ အာရံုစိုက္ျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္ ၌ တည္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအခါ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ စိတ္သည္ ဝိညာဥ္ဘက္သို႔ လွည့္၍ အာရံုစိုက္ျခင္းေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ထဲ၌ အသက္ရွင္ျခင္းတရား ေပၚထြက္လာကာ ဇာတိထဲမွ ေသေစေသာ တန္ခိုးျဖစ္သည့္ စိတ္ညစ္ျခင္း၊ စိတ္ဓါတ္က်ျခင္း၊ ေမွ်ာ္လင့္ရာ မဲ့ေနျခင္း၊ တုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားျခင္း၊ စသည္တို႔ ပေပ်ာက္ သြားရသည္။

No comments:

Post a Comment