၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Tuesday 17 July 2018

"ေနာက္ဆံုး အာဒံ"

ကၽြႏ္ုပ္သည္ ပထမ အာဒံ ထက္ ေနာက္ဆံုး အာဒံ ကို သာ၍ သေဘာက်သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ၌ နက္နဲျခင္း မ်ားစြာ ရွိသည္။ ထို ေနာက္ဆံုး ေသာ အာဒံ ၏ နက္နဲျခင္း မ်ားေၾကာင့္ ယေန႔တိုင္ လူမ်ားစြာ ဝိေရာဓိ ျဖစ္ေနၾကဆဲ ျဖစ္သည္။ ေလာကထဲ၌ အဘယ္မည္ေသာ ဘုရားမွ် ပုဂိၢဳလ္ သံုးပါး တစ္ဘုရား ျဖစ္ျခင္း ဟု မၾကားဘူးေပ။ ထိုနက္နဲ ဆန္းက်ယ္ေသာ ဘုရား ရဲ႕ ျဖစ္ျခင္းကို ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ အထဲ၌ တဖန္ ရွိေနျပန္ေသာ အခါ သာ၍ နက္နဲ ဆန္းက်ယ္ ရံုမွ် မက အလ်ား၊ အနံ၊ အျမင့္၊ အနက္ တိုင္းတာ၍ မရႏိုင္ျခင္း မ်ား လည္း ထို ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ၌ ရွိေနျပန္သည္။ က်မ္းစာ၌ အာဒံ ဟု သံုးနႈန္း ထားျခင္းမွာ ဖန္ဆင္းခံ ျဖစ္ေသာ လူသား ဟု ေျပာေနျခင္း ျဖစ္သည္။ က်မ္းစာထဲ၌ လူအာဒံ ႏွစ္ေယာက္ရွိသည္။ ပထမ ဖန္ဆင္းခံ လူအာဒံ ၏ ဘုရားစကားကို နာမခံ ျခင္းေၾကာင့္ က်ရႈံုး ပ်က္စီးသြားသည့္ ဖန္ဆင္းရွင္ ဘုရား၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ျပန္လည္ ရရွိဖို႔ရန္ ဒုတိယ ႏွင့္ ေနာက္ဆံုး ျဖစ္ေသာ ဘုရားစကားကို နာခံ မည့္ လူအာဒံကို တဖန္ ျပင္ဆင္ ဖန္ဆင္း ရျပန္သည္။ ထိုေနာက္ဆံုး ဖန္ဆင္းခံ အာဒံ၏ နက္နဲျခင္း ျဖစ္ေသာ ဖန္ဆင္းခံ လူအထဲ ဖန္ဆင္းရွင္ ဘုရား ရွိေနျခင္း ပင္ ျဖစ္သည္။ ပထမ အာဒံ က်ရႈံး ရျခင္းမွာ ဖန္ဆင္းခံလူ အထဲ ဘုရားအသက္ ရယူျခင္း မရွိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ အထဲ၌ ဘုရားရွိ ေနရံုမွ် မက ဘုရားကို လံုးလံုး လ်ားလ်ား အသက္ေပးရွင္ ထားျခင္း အားျဖင့္ ေနာက္ဆံုးေသာ ဖန္ဆင္းခံ လူ အာဒံ သည္ စာတန္၊ ေလာက အျပစ္ နဲ႔ ေသျခင္း ကို ေအာင္ျမင္ေၾကာင္း ေလာကထဲရွိ လူသားအားလံုး ႏွင့္ စာတန္ကို သက္ေသျပခဲ့သည္။ က်မ္းစာက လူသည္ ဘုရား အသက္ႏွင့္ ရွင္ပါက စာတန္၊ ေလာက ႏွင့္ အျပစ္တို႔ကို ေအာင္ျမင္ ႏိုင္ေၾကာင္း ယံုၾကည္ ေစဖို႔ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္လ်င္ တရားအားျဖင့္ မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘဲ ဘုရား အသက္ အားျဖင့္သာ ေအာင္ျမင္ႏိုင္ေၾကာင္း ျမင္ေတြ႕ေစသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ ျဖစ္သည့္ ေယရႈ ဆိုသည့္ ဘုရား၏ သားေတာ္ ခရစ္ေတာ္ ၏ အသက္ အားျဖင့္သာ အထက္ပါ အခ်င္းအရာ တို႔ကို ေအာင္ျမင္ႏိုင္သည္။ ယေန႔ ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံသည္ ဝိညာဥ္ေတာ္ အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိကာ ယံုၾကည္ လက္ခံေသာ လူတိုင္း အထဲမွ ဘုရား အသက္ျဖင့္ လူတိုင္း ေလာကကို ေအာင္ႏိုင္ဖို႔ လာေရာက္ ရွင္ေပးေနသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အထဲ လာေရာက္ အသက္ရွင္ေပးေနေသာ ေနာက္ဆံုးေသာ အာဒံ ၏ ဝိညာဥ္သည္ အလံုးစံု တို႔၏ အလံုးစံု ျဖစ္ေသာ ဘုရား၏ ဝိညာဥ္ အျဖစ္ ကၽြႏ္ုပ္ ပိုင္ဆိုင္ေနရၿပီ ျဖစ္သည္။ ခမည္းေတာ္ဘုရားက ေနာက္ဆံုးအာဒံ အားျဖင့္ ေပးလိုက္ေသာ တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ရရွိၿပီး ထိုသူ အထဲမွ ႂကြယ္ဝျခင္း အလံုးစံုကို ယခု ရယူ သံုးစြဲ ေနရလို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ၏ အသက္တာ ၌လည္း ႂကြယ္ဝ ျပည့္စံု ေနေပသည္။ ထိုသတင္းေကာင္းကို ညီကိုေမာင္ႏွမ အေယာက္တိုင္း ရယူ ခံစား တတ္ဖို႔ ခမည္းေတာ္ 
ဘုရား အလိုရွိသည္ ျဖစ္၌ ဘုရားေပးလိုက္ေသာ လက္ေဆာင္ကို 
မေႏွး အျမန္ ရယူ ခံစားၾကပါစို႔။ အာမင္။ J.Lee 

No comments:

Post a Comment