ခရစ္ယာန္ တဦးသည္ "ဘုရားဆိုင္ရာ" ႐ူပါရံု ကို မွန္ကန္စြာ သိျမင္ဖို႔ လိုေပသည္။
တေန႔က မ်ိဳးေစ့ အေၾကာင္း ေရးသားၿပီးျဖစ္သည္။ မ်ိဳးေစ့တေစ့ မွ ထမ္မံ ပြားမ်ားလာေသာ အသီးမ်ားစြာသည္ ထို မ်ိဳးေစ့၏ အသြင္ သ႑ာန္ တူညီယံုမွ်မက အသီး အတြင္း ရွိ အသက္ သည္လည္း ထို မ်ိဳးေစ့၏ အသက္ႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ် ျဖစ္ေပသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေယရႈခရစ္ ပ်က္စီးအေသခံၿပီး ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာ အသက္ အားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ ထေျမာက္လာသည့္ အထဲ၌ အသီးမ်ားစြာကို သီးေစလိုက္သည့္ အတြက္ လက္ခံယံုၾကည္သူမ်ားသည္ လည္း ထို ထေျမာက္ျခင္းနဲ႔ အတူ တၿပိဳင္နက္တည္း ထြက္ေပၚလာရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႕အထဲ၌လည္း ထိုဘုရား၏ အသက္ကို သယ္ေဆာင္လ်က္ ထြက္ေပၚလာရသည္။
သရက္ မ်ိဳးေစ့ မွ အပင္ေပါက္ အသီးသီးလ်င္ သရက္သီး သာ သီးလာမည္။ သရက္မ်ိဳး ျဖစ္သကဲ့သို႔ ခရစ္ေတာ္ ဘုရားထဲမွ ထြက္ေပၚလာေသာ သူသည္ ခရစ္ေတာ္ မ်ိဳး ျဖစ္သည္။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဘိုးေဘးမိဘ ပထမ အာဒံမွ ေမြးလာေသာ သူမ်ားသည္ ပထမေမြးျခင္း ဇာတိပကတိ လူ ႐ုပ္ခႏၶာ အျဖစ္ ႏွင့္ ေလာကထဲ ေရာက္လာၾကသူမ်ားျဖစ္ကာ အျပစ္ ဗီဇ ပါရွိလာေသာသူ အားလံုးျဖစ္ၾကသည္။
ထို႔ေနာက္မွ လူသည္ နႈတ္အပတ္ေတာ္ဆိုသည့္ အသက္စကားကို ၾကားသိ ၿပီး ခရစ္ေတာ္ကို လက္ခံ လိုက္သည္ႏွင့္ ထိုသူသည္ ခရစ္ေတာ္အထဲမွ ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင့္ ဒုတိယ အႀကိမ္ တဖန္ ေမြးဖြားလာရသည္။ ထိုသို႔ ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင့္ ေမြးဖြားလာသူကို နႈတ္ကပတ္ေတာ္ေရျဖင့္ သန္႔စင္ေစၿပီး လူ၏ ဝိညာဥ္ တဖန္ေမြးဖြားလာသည္။
ထိုအခါ လူသည္ ေရႏွင့္ ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင့္ ဒုတိယေမြးဖြားျခင္းကို ခံရသည္။ ထိုသူမ်ားသာ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံကို ဝင္စားႏိုင္သည္။
ပထမေမြးျခင္းသည္ ဇာတိပကတိ အားျဖင့္ ျဖစ္တည္လာေသာေၾကာင့္ ပုတ္ပ်က္ျခင္း သေဘာရွိသည္။
ဒုတိယေမြးျခင္းသည္ ဝိညာဥ္ပကတိျဖင့္ ေမြးဖြားလာေသာ သူ ျဖစ္ၿပီး ဝိညာဥ္ျဖစ္၏။ ထိုဝိညာဥ္သည္သာလွ်င္ အသက္ရွင္ျခင္း အေၾကာင္းျဖစ္၏။
ထိုအသစ္ေမြးဖြားလာေသာ လူ၏ဝိညာဥ္ ထဲ၌ ခရစ္ေတာ္၏ အသက္ ဝိညာဥ္ အတူပါရွိလာသည္။ ထိုအခါ ဖန္ဆင္းခံ လူျဖစ္ေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အထဲ ဖန္ဆင္းရွင္ ခရစ္ေတာ္၏ အသက္ ရရွိလာေသာေၾကာင့္ ဘုရားမ်ိဳးႏြယ္၊ မင္းမ်ိဳး ျဖစ္လာရသည္။
ယဇ္ပေရာဟိတ္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္သည္။
ထိုအသက္အားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အသက္ဆက္သည့္အခါ ေကာင္းေသာ စျပစ္ပင္၌ စိုက္တည္ေသာ စျပစ္ႏြယ္မ်ား ျဖစ္ေစလိုက္တယ္။ ထိုအခါမွသာ စျပစ္ပင္ အတြင္းမွ အဟာရ ေၾကာင့္ စျပစ္ႏြယ္မွ အခက္အလက္ေဝဆာ ၿပီး စျပစ္သီး သီး လာရသကဲ့သို႔
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဝိညာဥ္ထဲရွိ ခရစ္ေတာ္၏ အတြင္း အသက္မွ စီးဆင္းထြက္လာေသာ အဟာရအသက္ က ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ စိတ္ ႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ကို အသက္ရွင္ျခင္း လကၡဏာ ျဖစ္သည့္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ ေက်းဇူးျပဳျခင္း၊ သနားျခင္း ဂ႐ုဏာ စသျဖင့္ အသီးမ်ား ထြက္ေပၚလာေစမည္ျဖစ္သည္။
ထို အရာမ်ားသည္ က်ိဳးစား က်င့္ၾကံ ျခင္းအားျဖင့္ ထြက္ေပၚလာျခင္း မဟုတ္ဘဲ အတြင္းရွိ ခရစ္ေတာ္၏ အသက္ရွင္ေစေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင့္ ထြက္ေပၚလာသည့္ အသက္ရွင္ရာ အေၾကာင္းမ်ား ျဖစ္သည္။
ထိုသို႔ လူအထဲ ဘုရားျဖစ္အင္ တစတစတိုးလာျခင္း ျဖင့္ ဘုရား ႏွင့္ တညီ တသ႑ာန္ တည္း ဖန္ဆင္းထားေသာ လူထဲသို႔ ဘုရားကိုယ္တိုင္ ဘုရားအသက္ႏွင့္ ဘုရားသဘာဝကို ထည့္သြင္းေပးေနျခင္းျဖစ္သည္။
ဘုရားသည္ လူတို႔ အျပစ္လႊတ္ေစရန္ အဖို႔ အလို႔ငွာ အေသြးသြန္း ေရြးနႈတ္ ကယ္တင္ၿပီးေနာက္ ထေျမာက္ျခင္း အေၾကာင္းျဖင့္ လူကို ေသျခင္းႏွင့္ အစဥ္ ကင္းလြတ္ေစရံုမွ် မက အထူးသျဖင့္ ဘုရား၏ အသက္ႏွင့္ ျပည့္စံုေစဖို႔ ခရစ္ေတာ္ ႂကြလာရျခင္းျဖစ္သည္။
ထို ဘုရားဆိုင္ရာ အားလံုး က်မ္းစာ၌ ေဖၚျပထားသည္မ်ားကို ေျမႀကီး ခႏၶာ လူအထဲ တည္ရွိလာဖို႔ ျဖစ္သည္။ ထိုသူမ်ား ေျမေပၚ အတူတည္ရွိ လ်င္ အလိုေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ဘံု၌ ျပည့္စံုသကဲ့သို႔ ေျမႀကီးေပၚမွာ ျပည့္စံုမည္ ျဖစ္သည္။
ခရစ္ေတာ္ ႀကြလာရျခင္းသည္ လူ၌ ဘုရားဆိုင္ရာ ရရွိေစဖို႔ျဖစ္သည္။ ဤသည္မွာ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံေတာ္ ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိ တရားျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ယေန႔ လူတို႔ဝမ္းေျမာက္စရာ ထို အမႈကို ၾကားေျပာ ေနရတာျဖစ္တယ္။ ထိုသို႔ ၾကားေျပာေသာ သူတို႔၏ နႈတ္သည္ မဂၤလာ ရွိသည္။ ထိုသူတို႔၏ ေျခသည္ တင့္တယ္ျခင္း ရွိသည္။ ဟာေလလုယာ||
No comments:
Post a Comment