၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Saturday 11 August 2018

အခန္း (၁၂) အခန္း(၁၃) အခန္း (၁၄) အခန္း (၁၅) ေတာ၊ ၄

အမ်ဳိးသမီးမ်ားက႑ အခန္း (၁၂) ထြက္ ၃၅း၂၅-၂၆
တဲေတာ္၏ ကန္႔လန္႔ကာမ်ားႏွင့္ အမိုးမ်ာကို မည္သူပန္းထိုးယက္လုပ္ခဲ့သနည္း။ ဤမွ်အႏုစိပ္လွ၍ စိတ္ရွည္စြာ ယက္လုပ္ရမည့္ အလုပ္မ်ဳိးသည္ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ ဆက္ ကပ္ စြမ္းေဆာင္မႈမွတစ္ပါး အျခားမျဖစ္နိုင္ရာ၊ အမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္အျဖစ္ တဲ ေတာ္အတြင္း၌ အမႈေတာ္ေဆာင္ရြက္ခြင့္ မရွိ႐ုံမွ်မက ေလ၀ိလူတို႔၏ အလုပ္မ်ဳိးကိုပင္ လုပ္ေဆာင္ ခြင့္မရွိၾကပါ။ သို႔ေသာ္ ဘုရား သခင္သည္ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ ေသးသြယ္ႏုနယ္လွသည့္ လက္ေခ်ာင္း ကေလးမ်ားျဖင့္ တဲေတာ္ ကန္႔လန္႔ကာမ်ားကို ပန္းထိုးယက္လုပ္ရန္ အထူးတာ၀န္တစ္ရပ္ အပ္ႏွင္း ခဲ့သည္။ ယေန႔ယုံၾကည္သူ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို အထက္ပါတာ၀န္အပ္ႏွင္းေပးထားလ်က္ ရွိသည္။ ယေန႔လည္း ဘုရားသခင္ က်ိန္း၀ပ္ေတာ္မူရာ ဗိမာန္ျဖစ္သည့္ ယုံၾကည္သူ မ်ားအတြက္ ၀တ္စားတန္ဆာ ဆင္ယင္မႈႏွင့္ အသက္တာ သန္႔ရွင္းေသသပ္မႈရွိရန္ စီမံေဆာင္ရြက္ေပးရမည့္ အထူးတာ၀န္၀တၱရားတစ္ရပ္ကို အမ်ဳိးသမီးမ်ားအား ဘုရားသခင္ အပ္ႏွင္းထား၏။ ယုံၾကည္သူ အမ်ဳိးသမီးတုိင္းသည္ မိမိကိုယ္တုိင္ ဣေျႏၵသိကၡာရွိရွိ ဂုဏ္အသေရရွိရွိ ၀တ္စားဆင္ယင္တတ္ဖို႔ ဂ႐ုစိုက္ရ႐ုံမွ်သာမက မိသားစုတစ္ခုလုံးအတြက္လည္း တာ၀န္ရွိေပေသးသည္။ သားသမီးမ်ားကို ကေလးသူငယ္အရြယ္မွစ၍ အက်င့္စာရိတၱေကာင္းရန္ႏွင့္ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔စြာ ၀တ္စားဆင္ယင္ အသက္ရွင္တတ္ရန္ မိခင္ျဖစ္သူက သြန္သင္ေပးရမည္။ ကေလးသူငယ္မ်ား၏ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈ ႏွင့္ အေနအထိုင္ သန္႔ရွင္းသပ္ယပ္မႈကို ၾကည့္ျခင္းျဖင့္ မိခင္ျဖစ္သူ၏ အရည္အခ်င္းကို သိႏိုင္သည္။ ထို႔ျပင္ ခင္ပြန္းသည္ လင္ေယာက်္ား၏ သြင္ျပင္လကၡဏာကို ၾကည့္ျခင္းျဖင့္ အိမ္ေထာင္ ရွင္မ၏ အရည္အေသြးကို အကဲျဖတ္ ခန္႔မွန္းႏိုင္ေပမည္။ ယုံၾကည္သူ အိမ္ေထာင္စုတစ္ခုတြင္ ဘုရားသခင္၏ အလုိေတာ္ႏွင့္အညီ ၀တ္စားဆင္ယင္ တတ္ျခင္းသည္ အိမ္ေထာင္ရွင္မေကာင္း တစ္ဦး၏ အရည္အခ်င္းေပၚတြင္ လုံး၀မူတည္ေနသည္။ ဘုရားသခင္က်ိန္း၀ပ္ရာ အိမ္ေတာ္ (ယုံၾကည္သူ တစ္ဦးစီ) ကို သန္႔ရွင္းေသသပ္ စြာႏွင့္ လွပ တင့္တယ္ေအာင္ စီမံေဆာင္ ရြက္ေပး ရသည့္ အခြင့္ထူးသည္ အမ်ဳိးသမီး မ်ားအတြက္ မည္မွ်ႀကီး ျမတ္လွသည့္ တာ၀န္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆင္ျခင္ႏိုင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ ႏွစ္သက္သည့္ သန္႔ရွင္း မြန္ျမတ္ေသာ အသက္တာမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္ မိသားစုကို ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္ တန္ဆာဆင္ ျပဳျပင္ေပးရမည့္ တာ၀န္သည္ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ အမြန္ျမတ္ဆုံး အခြင့္ ထုးႀကီးပင္ မဟုတ္ပါေလာ။ ဘုန္းေတာ္၏ ဘုန္းအသေရကိုထင္ရွားေစသည့္ အမိုးအထည္မ်ာကို ဣသေရလ အမ်ဳိးသမီးမ်ား ယက္လုပ္ဆင္ယင္ရသည့္နည္းတူ ယေန႔ခရစ္ေတာ္၌ ရွိေသာ ယုံၾကည္သူအမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္လည္း မိမိတို႔၏ အျပဳအမူစိတ္ေနသေဘာထား ႏႈတ္ထြက္စကားႏွင့္ အိမ္မႈေရးရာ ပုံသက္ ေသမ်ားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္၏ ဘုန္းေတာ္ကို ထင္ရွားေစႏိုင္သည္။ ခရစ္ေတာ္၌ ခ်စ္စြာေသာ ညီမအစ္မအေပါင္းတို႔ - ခရစ္ေတာ္၏ ဘုန္းေတာ္ထင္ရွားေစရန္ သင့္အျပဳအမူ၊ အႀကံအစည္၊ အေျပာအဆို၊ အေန အထိုင္ႏွင့္ သားသမီးစသည္တို႔ကို ဆက္ကပ္အပ္ႏွံၿပီးၿပီလား။ မအပ္ႏွံရ ေသးလွ်င္ ယခုအခ်ိန္သည္ အပ္ႏွံဖို႔ အေကာင္းဆုံး အခ်ိန္ပင္ျဖစ္သည္။

 သန္႔ရွင္းရာဌာန အခန္း(၁၃) ထြ ၂၅း၂၃-၄၀ 
 သန္႔ရွင္းရာ ဌာနအတြင္းရွိ ပစၥည္းမ်ားမွာ - 
 (က) ေရႊမီးခုံ၊ 
(ခ) ေရွ႔ေတာ္မုန္႔ စားပြဲ၊ 
(ဂ) နံ႔သာေပါင္း မီး႐ႈိ႔ရာ ေရႊယဇ္ပလႅင္ တို႔ျဖစ္ၾကသည္။ 

 ေရႊမီးခုံ (ထြ ၂၅း၃၀-၄၀) 
သန္႔ရွင္းရာ ဌာနအတြင္း၌ ပထမဦးဆုံး ေတြ႔ျမင္ရသည့္အရာမွာ ေရႊမီးခုံမွ ထြန္းလင္း ေတာက္ပလ်က္ရွိေသာ အလင္းေရာင္ျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ သန္႔ရွင္းရာဌာန အတြင္း၌ ျပတင္း ေပါက္ လုံး၀မရွိသျဖင့္ ေမွာင္မည္းေနေသာ္လည္း ေရႊမီးခုံ၏ အလင္းေရာင္ေၾကာင့္အခန္းတစ္ခုလုံး လင္းထိန္ေနသည္။ ထာ၀ရဘုရားသည္ ေမွာင္မိုက္ထဲ၌ ေနေတာ္မူ၏။ (၃ ရာ၊ ၈း၁၂) ခရစ္ေတာ္သည္ ဒုစ႐ိုက္ အေမွာင္ဖုံးလႊမ္းသည့္ ဤေလာက၏ အလင္းျဖစ္ေတာ္မူ၏ (ေယာ ၉း၅)။ ေရႊမီးခုံ အလယ္ဗဟိုရွိ ပင္မအခက္ႀကီးကို ေရႊမီးခုံတုိင္ဟု ေခၚသည္။ ေရႊမီးခုံတိုင္ကို ေရႊသားစစ္စစ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည္။ အလက္မ်ား၊ ခြက္မ်ား၊ ၾကာပြင့္မ်ား၊ ဗူးသီး မ်ားကို တစ္ဆက္ တည္းျဖစ္ေအာင္ အထူးကၽြမ္းက်င္လိမၼာသည့္ ေရႊပန္းတိမ္ ဆရာက ေရႊစင္တစ္ျပားတည္းကို အထပ္ထပ္အဖန္ဖန္ ထုႏွက္၍ ျပဳလုပ္ထားသည္။ ထိုနည္းတူ ခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏ စီရင္ျခင္းဒဏ္ကို ျပင္းထန္စြာ ခံရသည္။ ေရႊမီးခုံတုိင္မွ ျဖာထြက္ေနေသာ အလက္(၆)လက္လုံးကို တစ္စပ္တည္း ထုလုပ္ထားၿပီး အလက္မ်ားေပၚရွိ ေရႊမီးခြက္ခုႏွစ္လုံးတို႔က အေမွာင္ထုကိုခြင္းၿပီး အလင္းေရာင္ေဆာင္လ်က္ ရွိ သည္။ ေရႊမီးခုံတုိင္သည္ ခရစ္ေတာ္ကို ဆိုလိုၿပီး က်န္အလက္(၆)လက္မွာ ယုံၾကည္သူတို႔ကို ဆိုလို သည္။ (ေယာ ၈း၁၂)။ ခရစ္ေတာ္၌တည္ေသာ ယုံၾကည္သူမ်ားသည္ ဤေလာက၏ အလင္းျဖစ္ၾက၏။ 
(မ ၅း၁၄)။ မီးခြက္မ်ားထဲတြင္ သံလြင္ဆီအျပည့္ ျဖည့္ထားကာ ေန႔ညဥ့္မျပတ္ မီးထြန္းၫႇိထားရသည္။ (ထြ ၂၇း၂၀)။ သံလြင္ဆီမူကား သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ပုံေဆာင္သည္ (ဇာ ၄း၁-၆)။ ယေန႔လည္း ခရစ္ေတာ္၌တည္၍ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ ဆက္ႏြယ္လ်က္ရွိေသာ ယုံၾကည္သူမ်ားသည္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ေလာက အေမွာင္ထု ထဲတြင္ အလင္းထြန္းလင္းႏိုင္စြမ္း ရွိသည္ (ဧ ၅း၈)။ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ျဖစ္သူသည္ မီးခြက္တစ္ခုစီကို အၿမဲတေစ ဂ႐ုစိုက္ၾကည့္႐ႈ ေနရသည္။ မီး ေလာင္ကၽြမ္းသြားေသာ မီးစာ၌ အလင္းေပးႏိုင္စြမ္း မရွိေသာေၾကာင့္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ မီးစာ၌ ကပ္ၿငိေနသည့္ ေခ်းေညႇာ္မ်ားကို ပထမဦးဆုံး ဖယ္ရွားသန္႔စင္ ပစ္ရသည္။ ထိုေနာက္မွ မီးထြန္းၫႇိ လွ်င္ အလင္းေရာင္တစ္ဖန္ ထြန္းလင္းလာလိမ့္မည္။ ထို႔အတူ ယုံၾကည္သူတစ္ေယာက္စီ၏ အသက္တာသည္ မီးစာကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ မသန္႔ရွင္းသည့္အရာမ်ား ပိတ္ဆို႔ကပ္ၿငိေနလွ်င္ အလင္း ထြန္းလင္းႏိုင္မည္ မဟုတ္၍ ဇာတိတပ္မက္မႈ အညစ္အေၾကးမ်ားကို ဖယ္ရွားရေပမည္။ မီးခုံတိုင္ႏွင့္သက္ဆုိင္ေသာ မီးၫႇပ္ခံစရာခြက္တို႔ကိုလည္း ေရႊျဖင့္ျပဳလုပ္ထားသည္။ ေရႊ မီးၫႇပ္ျဖင့္ မီးစာတြင္ ကပ္ၿငိေနေသာ ေခ်းေညႇာ္မ်ားကို ဂ႐ုတစိုက္ တစ္ခုခ်င္း ရွင္းလင္းဖယ္ရွားၿပီး မွသာ မီးခြက္သည္ တစ္ဖန္ေတာက္ပစြာ ျပန္လည္ထြန္းလင္း လာေလသည္။ မီးထြန္းၫႇိရာတြင္ ေရႊစားပြဲေပၚသို႔ အလင္းေရာင္ က်ေရာက္ေအာင္ ထြန္းၫႇိဖို႔ အထူးသတိျပဳ ရလိမ့္မည္။ (ေတာ ၈း၃)။ အလင္းေရာင္ကို ကၽြႏု္ပ္တို႔အေပၚသို႔ မက်ေရာက္ေစဘဲ ေရႊစားပြဲတည္း ဟူေသာ အရွင္ေယ႐ႈအေပၚသို႔ က်ေရာက္ ေစရမည္။ ဤအခ်က္ကို ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးထဲတြင္ အစဥ္မွတ္သား ထားရမည္။ မည္သည့္အရာကို လုပ္သည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္ေတာ္ရွင္၏ အလင္းႏွင့္ ကိုယ္ေတာ္ရွင္၏ ဘုန္းေတာ္ကိုသာ ထင္ရွားေစရမည္။ ေကာင္းကင္ဘုံသို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေရာက္သြားေသာအခါတြင္လည္း ကိုယ္ေတာ္သည္ အလင္း အျဖစ္ ဆက္လက္တည္ရွိေနဦးမည္။ “ၿမိဳ႔လမ္းမသည္ ေရႊစင္အစစ္ျဖစ္၏။ ထိုၿမိဳ႔တြင္ ေန၏အလင္း ေရာင္ လ၏အလင္းေရာင္မလို အေၾကာင္းမူကား ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းေတာ္သည္ ထိုၿမိဳ႔ကို လင္း ေစ၏။ သိုးသူငယ္သည္ ထိုၿမိဳ႔၏ ဆီမီးျဖစ္သည္”။ (ဗ်ာ ၂၁း၂၂-၂၃) 

 ေရွ႔ေတာ္မုန္႔စားပြဲ (ထြ ၂၅း၂၃-၃၀)
 ေရႊမီးခုံ၏ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ တစ္ဖက္၌ မုန္႔(၁၂)လုံးတင္ထားသည့္ ေရႊစားပြဲ တစ္လုံးရွိသည္။ အေရအတြက္မွာ ဣသေရလ လူမ်ဳိးစုအႏြယ္ အေရအတြက္ႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ် ျဖစ္သည္။ ေရႊျဖင့္ကြပ္ထားသည့္ သစ္သားစားပြဲမွာ ခရစ္ေတာ္၏ ဘုရားဇာတိႏွင့္ လူဇာတိကို ပုံေဆာင္ သည္။ စားပြဲက မုန္႔မ်ားကို ထမ္းရြက္သယ္ပိုးထားသကဲ့သို႔ ဘုရားသခင္ပိုင္ ဆိုင္သည့္ ယေန႔ ယုံၾကည္သူမ်ားကို ခရစ္ေတာ္သည္ ထမ္းရြက္သယ္ပိုးထား၏။ ယုံၾကည္သူမ်ားကို ဘုရားသခင္ လက္ခံရျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္ေပၚတြင္ ရွိေနျခင္း ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္လည္း ယုံၾကည္သူမ်ားအား ေကာင္းကင္ မီးတိုင္၏ အလင္းေရာင္ေအာက္တြင္မ်က္ေျခမျပတ္ ဂ႐ုစိုက္ ၾကည့္႐ုေနေတာ္မူ၏။ ေရွ႔ေတာ္မုန္႔(၁၂)လုံးသည္ ဣသေရလ လူမ်ဳိး ေတာ္တစ္ခုလုံးကို ပုံေဆာင္ ေဖာ္ျပ ေနျခင္း ျဖစ္ သည္။ ဘုရားစကား နားမောထင္၍ ဣသေရလ လူမ်ဳိး(၁၀)ႏြယ္အား အာရွရိျပည္သို႔ ကၽြန္အျဖစ္ ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္ သြားၿပီးေနာက္ ဣသေရလ လူမ်ဳိး(၂)ႏြယ္သာ ေနရင္းမိခင္ တိုင္းျပည္တြင္ က်န္ ရစ္ခဲ့ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏ ေရွ႔ေတာ္ေမွာက္၌ မုန္႔အေရအတြက္ (၁၂)လုံးကို တင္ထားၿမဲျဖစ္ သည္။ မုန္႔အေရအတြက္ကို ေလ်ာ့ေပါ့တင္ထားျခင္း မရွိေပ။ အေၾကာင္းမူကား ဘုရားသခင္၏ သားသမီးမ်ားသည္ ေနရာေဒသအသီးသီးတြင္ သီးျခား တကြဲတျပား ရွိေနေစကာမူ ဘုရားသခင္ေရွ႔ေတာ္ေမွာက္၌ ျခားနားျခင္း အလ်ဥ္းမရွိ။ တစ္လုံးတစ္၀ တည္း တစ္စုတည္းအျဖစ္ရွိေနေၾကာင္း ေဖၚျပ လိုျခင္းျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမူကား ကၽြႏု္ပ္၏ ယခုေခတ္တြင္ မုန္႔(၁၂)လုံး၏ ဆိုလိုရင္း အဓိပၸါယ္ကို အမွန္ အတိုင္း သိျမင္ခံယူတတ္ဖို႔ လိုသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ခံယူရမည့္အခ်က္မွာ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမွ ခ်စ္ ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ဆုေတာင္းပတၳနာျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ သားသမီး (လူမ်ဳိးေတာ္) အားလုံးကို အစဥ္ ယုယပိုက္ေထြးေနရမည္။ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ဆက္ႏြယ္သက္ဆိုင္ေနေၾကာင္း ၀န္ခံရမည္။ သို႔ရာတြင္ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ ခရစ္ယာန္အမ်ားမွာ လက္ေတြ႔၌ စာတန္မာရ္နတ္ဆိုး ၏ ေသြး ထိုးမႈေၾကာင့္ ဂိုဏ္းဂဏစြဲ၊ အုပ္စုစြဲ၊ လူမ်ဳိးစြဲျဖင့္ အကြဲကြဲအျပားျပား ျခားနားလ်က္ ရွိၾကသည္မွာ ၀မ္းနည္းဖြယ္ ေကာင္းလွ၏။ ဤရွက္ဖြယ္ အျဖစ္ဆိုးႀကီးကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ အေယာက္တိုင္း ေနာင္တရ လ်က္ ႏွိမ့္ခ်စြာ ၀န္ခံရေပမည္။ သို႔ျဖစ္ျငားလည္း ကြဲျပားျခားနားေနသည့္ ဂုိုဏ္းဂဏ၊ လူမ်ဳိးစု အသီးသီးၾကားတြင္ လူနည္းစု ျဖစ္သည့္ စစ္မ်န္ေသာ ဘုရားသား (Born Again Believers) ၀ိညာဥ္အသက္သစ္ ေမြးဖြားျခင္းခံရ ေသာ ယုံၾကည္သူ)မ်ား ရွိပါသည္။ မည္သူေတြမည္သို႔ပင္ ကြဲျပားေနပါေစ။ စစ္မွန္ေသာ ဘုရား သခင္၏ သားသမီး မ်ားမူကား တစ္လုံးတစ္၀တည္း ရွိၾကသည္။ စစ္မွန္ေသာ ယုံၾကည္သူ မ်ားသည္ လူမ်ဳိး၊ ေဒသႏွင့္ ဂိုဏ္းဂဏ မတူေသာ္လည္း စိတ္၀မ္းကြဲ ျပား ျခားနားျခင္း မရွိေပ။ ေတြ႔ရာေနရာတိုင္းတြင္ မိတ္သဟာယဖြဲ႔လ်က္ ေပါင္းသင္း ႏိုင္သည္။ အတူ လက္တြဲလ်က္ တစ္ပါးတည္းေသာ အဘ၊ တစ္ပါးတည္းေသာ အရွင္သခင္ အတြက္ အမႈ ေတာ္ေဆာင္ႏိုင္ၾကသည္။ ညီရင္းအစ္ကိုပမာ စိတ္ႏွလုံး အၾကြင္းမဲ့ ခ်စ္ႏိုင္ၾကသည္။ ခရစ္ေတာ္ ဘုရားကိုယ္တိုင္က ယုံၾကည္သူအားလုံး တစ္လုံးတစ္၀ တည္းရွိရန္ အလိုေတာ္ရွိေသာေၾကာင့္ ေအာက္ပါအတုိင္း ဆုေတာင္းခဲ့ေလသည္။ “အို အဖ၊ သူတို႔အဖို႔ အလို႔ငွာ ကၽြႏု္ပ္ ဆုေတာင္းပါ၏။ ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္သည္ တစ္လုံးတစ္၀တည္း ျဖစ္သကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္အား ေပးေတာ္မူေသာ ဤသူတို႔သည္ ျဖစ္ရပါမည့္အေၾကာင္း ေတာင္းေလွ်ာက္ပါ၏ ၊ (၁၇း၉-၁၁) စစ္မွန္ေသာ ဘုရားသခင္၏ သားသမီးမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္၌ တစ္လုံးတစ္၀တည္း ရွိ ေၾကာင္း က်မ္းစာ၌ အႀကိမ္ႀကိမ္ သြန္သင္ ေဖာ္ျပထား၏ (ဧ၊ ၄း၄။ ဂလ၊ ၃း၂၈)။ ေရႊစားပြဲ၏ ပတ္လည္၌ အနံလက္တစ္၀ါးက်ယ္ေသာ ေရႊခါးပန္းရွိ၍ ခါးပန္း ပတ္လည္ကို ေရႊ ျဖင့္တန္ဆာဆင္ထား၏။ ေရႊခါးပန္းသည္ ေရႊစားပြဲေပၚရွိ မုန္႔မ်ားကို ေအာက္သို႔ေလွ်ာ့မက်ေစရန္ ကြယ္ကာေပးထားသည္။ ၎ေရႊခါးပန္းသည္လည္း ခရစ္ေတာ္ကိုပင္ ပုံေဆာင္လ်က္ရွိၿပီး အဓိပၸါယ္မွာ တန္ခိုးႀကီးေသာ အရွင္ေယ႐ႈ၏ လက္ေတာ္သည္ သူပိုင္ဆိုင္ေသာသူမ်ားကို ခုိင္ၿမဲစြာ ဆုပ္ကိုင္ထား႐ုံမွ်မက ေဘးကင္းလုံၿခဳံစြာ ကာကြယ္ထားေၾကာင္း ဆိုလိုသည္။ သို႔ျဖစ္၍ ခရစ္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ေသာ ကယ္တင္ျခင္းရၿပီးသူမ်ားသည္ ထာ၀ရ အသက္မေပ်ာက္ပ်က္ မဆုံး႐ႈံးႏိုင္ေၾကာင္း ယုံၾကည္စိတ္ခ်ႏိုင္သည္။ (ေယာ၊ ၁၀း၂၈)။ နံ႔သာေပါင္း နံ႔သာေပါင္းကို ဘုရားသခင္ ညႊန္ၾကားထားသည့္ အမ်ဳိးအမည္၊ အခ်ဳိးအဆအလိုက္ အတိ အက် ေဖာ္စပ္ရသည္ (ထြ၊ ၃၀း၃၄-၃၈)။ အရာ ေလးမ်ဳိးျဖင့္ ေရာေႏွာေဖာ္စပ္ထားေသာ နံ႔သာေပါင္းကို အဘယ္သူမွ် တုပကူးယူ
 ေဖာ္စပ္ခြင့္မရွိ။ ႐ႈ႐ႈိက္သုံးစြဲခြင့္လည္း မရွိေခ်။ ဘုရားသခင္ တစ္ပါးတည္းအတြက္သာ သီးသန္႔လွ်ဳိ႔၀ွက္ ေဖာ္စပ္ထားျခင္းေၾကာင့္ 
နံ႔သာ ေပါင္း၏ ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ အေၾကာင္းကို ကိုယ္ေတာ္ရွင္ တစ္ပါးတည္းသာ သိကၽြမ္းေတာ္မူ ၏။ အဓိပၸါယ္မွာ ခမည္းေတာ္ဘုရားသာ တစ္ပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ အေၾကာင္းစုံကို သိကၽြမ္းေတာ္မူ၏။ ခမည္းေတာ္သာလွ်င္ သားေတာ္၌ရွိေသာ ဘုန္းစည္းစိမ္ အားလုံးကို သိျမင္ခံစားႏိုင္စြမ္းရွိေတာ္မူ၏။ ခမည္းေတာ္က “ဤသူကား ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ ငါ၏ ခ်စ္သားေပတည္း” ဟု ျမြက္ဆိုလ်က္ သားေတာ္အေပၚ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ျပည့္လွ်မ္းသည့္အၾကည့္ ျဖင့့္ ထာ၀စဥ္ စိုက္ၾကည့္လွ်က္ ရွိသည္။ မီး႐ႈိ႔ရာယဇ္အေၾကာင္းကို စဥ္းစား ဆင္ျခင္ၾကည့္ သည့္အခါ ခရစ္ေတာ္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီးေသာ ေရြးႏႈတ္ျခင္းအမႈကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ေတြ႔ျမင္ ရေပမည္။ ယခုနံ႔သာေပါင္းအေၾကာင္းကို ဆက္လက္ ဆင္ျခင္ၾကည့္ေသာ အခါ ခရစ္ေတာ္၌ရွိသည့္ “ဂုဏ္ေတာ္” အေပါင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေတြ႔ျမင္လာ ရသည္။ ခရစ္ေတာ္ ဘာေတြ လုပ္ေဆာင္ၿပီးစီးခဲ့သလဲ။ ခရစ္ေတာ္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ အလုပ္မည္မွ် ႀကီးမားသလဲဟု မိတ္ေဆြအား မေမးလိုပါ။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္၏ ဂုဏ္ေတာ္ကို သင္မည္မွ် သိပါသလဲ ဟုသာ ေမးလိုပါသည္။ အေၾကာင္းမူကား လူပုဂိၢဳလ္တစ္ဦး လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ အမူအရာအားလုံးထက္ ထိုပုဂိၢဳလ္ ကိုယ္တုိင္က ပိုမိုႀကီးျမတ္သည့္နည္းတူ ခရစ္ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ထက္ ခရစ္ေတာ္၏ ႀကီး ျမတ္ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ အံ့ၾသဖြယ္ေမတၱာေတာ္ႏွင့္ အျခားဘုန္းအသေရမ်ားက ပိုမိုအေရးႀကီး ပါသည္။ သို႔ျဖစ္၍ ယုံၾကည္သူတို႔သည္ ခရစ္ ေတာ္၏ ဂုဏ္ေတာ္အေပါင္းကို “ဆင္ျခင္ ခ်ီးမြမ္းျခင္း” ဟူသည့္ ယဇ္ကို ဘုရားသခင္ အထံေတာ္သို႔ အၿမဲဲပူေဇာ္ ဆက္သေနရမည္။ သားေတာ္၌ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေတြ႔ျမင္ခံစားရေသာ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ အံ့ၾသဖြယ္ အခ်က္မ်ားကို စဥ္းစား ဆင္ျခင္လ်က္ ေက်းဇူးတင္ ခ်ီးမြမ္းျခင္း အားျဖင့္ ခမည္းေတာင္ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ ကိုးကြယ္ႏိုင္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ တစ္ဦးစီ၌လည္းေယ႐ႈခရစ္တြင္ရွိေသာ ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ ေကာင္းေသာ အရာမ်ား ျဖင့္ ျပည့္၀စုံလင္ေစရမည္။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္၌ 
ခံစားရေသာ ၀မ္းေျမာက္ ရႊင္လန္းျခင္းမ်ားကို ခမည္း ေတာ္အား ေျပာျပတတ္ရမည္။ ေက်းဇူးလည္း တင္တတ္ ရမည္။ ဤနည္းအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ သားေတာ္ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ မိတ္သဟာယဖြဲ႔၍ အတူဆက္ဆံ ႏိုင္ပါသည္။ သတိျပဳရမည္မွာ ထိုသို႔ ေက်းဇူးတင္ ခ်ီးမြမ္းလင့္ကစား ခရစ္ေတာ္ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ေသာ ေရြး ႏႈတ္ျခင္းအမႈႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ တစ္ေယာက္စီ ခံစားရေသာ ေကာင္းခ်ီး မဂၤလာအေပါင္းကို ကုန္စင္ျပည့္ စုံေအာင္ ေက်းဇူးတင္ ခ်ီးမြမ္းႏိုင္လိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။ အမွန္စင္စစ္ နံ႔သာေပါင္းပူေဇာ္ျခင္း (၀ါ) ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳျခင္းသည္ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္း ျခင္းထက္သာ၍ နက္နဲက်ယ္ျပန္႔ၿပီး အေရးႀကီးလွသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳ ျခင္းဆုိသည္မွာ ခရစ္ေတာ္၌ရ်ိေသာ တင့္တယ္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ေကာင္းသည့္ အရာမ်ားခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ႏွင့္ ဘုန္းစည္းစိမ္ ရွိသမွ်ကို ႏွစ္ေထာင္းအားရျဖစ္လ်က္ ဘုရားသခင္ထံ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာစြာ ေက်းဇူးတင္ ခ်ီးမြမ္းျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ဤသို႔ကိုးကြယ္ ၀တ္ျပဳျခင္းသည္ အလြန္ေမႊးႀကိဳင္ေသာ ရနံ႔ အျဖစ္ ဘုရားသခင္ အထံေတာ္သို႔ တက္ၾကြသြားကာ ကိုယ္ေတာ္ရွင္အား ႏွစ္သက္ရႊင္လန္း ေစ သည္။

ခ်စ္လွစြာေသာ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမအေပါင္းတိုအရွင္ေယ႐ႈကို သင္ခ်စ္ပါသလား။ အကယ္၍ အရွင္ေယ႐ႈ၏ ႀကီးျမတ္ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ က႐ုဏာသေဘာ ရွိျခင္းႏွင့္ ထာ၀ရ ေမတၱာေတာ္အေၾကာင္းကို သင္ေစ့ေစ့ ဆင္ျခင္ ေအာက္ေမ့လွ်င္ ယခုခ်က္ခ်င္း ဘုရား သခင္ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာျပလို စိတ္မ်ား ခ်ီးမြမ္းလိုစိတ္မ်ား တားဆီးမရ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ တဖြားဖြား ျဖစ္ေပၚလာလိမ့္မည္။ ဤအရာသည္ စစ္မွန္ေသာ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳ ျခင္းျဖစ္သည္။ အရွင္ေယ႐ႈ၏ ေျခေတာ္ကို ေဗသနိရြာမွ မာရိက ဆီေမႊးေလာင္း၍ လိမ္းက်ံေပးသည့္အခါ တြင္ တစ္အိမ္လုံး သင္းပ်ံံ႔ထုံလႈိင္သြားသကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ စိတ္၀ိညာဥ္ထဲမွ ဂုဏ္ေတာ္ခ်ီးမြမ္းျခင္း ဟူသည့္ နံ႔သာဆီေမႊးကို သြန္းေလာင္း ဆက္သဖုိ႔ လိုသည္။ ဤအရာသည္ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳျခင္း ျဖစ္သည္။ တစ္နည္း အားျဖင့္ သင္းပ်ံ႔ေမႊးႀကိဳင္ေသာ နံ႔သာေပါင္းကို ဆက္သပူေဇာ္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။

 ေအာက္ခံ ၾကမ္းျပင္ အခန္း (၁၄)
 ေရႊအိမ္ေတာ္၏ ေအာက္ခံၾကမ္းျပင္ကို အဘယ္အရာျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသနည္း။ ေရႊ(သို႔မဟုတ္) သစ္သားခင္းထားလိမ့္မည္ဟု သင္ထင္ေကာင္း ထင္ေပလိမ့္မည္။ ဤသို႔ ထင္လွ်င္ မွားသြားေပမည္။ အေၾကာင္းမွာ ေရႊအိမ္ေတာ္၏ ၾကမ္းျပင္သည္ သဲျပင္အတိ ျဖစ္ေနျခင္း ေၾကာင့္ေပတည္း။ အျမင့္ျမတ္ဆုံးေသာ ဘုရားသခင္ အတြက္ အထူးသီးသန္႔ ေဆာက္လုပ္ထားၿပီး အလြန္လွပ ဆန္းၾကယ္၍ တင့္တယ္ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ ေကာင္းေသာ ေရႊအိမ္ေတာ္၏ ၾကမ္းျပင္သည္ အဘယ္ ေၾကာင့္ သဲေျမျဖစ္ေနသနည္းဟု ေမးစရာရွိသည္။ မွန္ပါသည္။ ေရႊသားအသုံး အေဆာင္ ပစၥည္းအားလုံးႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္တစ္ခုလုံး သည္ သဲေျမၾကမ္းျပင္ေပၚ၌ တည္ရွိေနျခင္းမွာ တစ္မ်ဳိးတစ္ဖုံ ထူျခားေနေလသည္။ ဤအေၾကာင္း အရာက ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ အဓိပၸါယ္ရွိေသာ သင္ခန္းစာတစ္ခု သြန္သင္လ်က္ရွိသည္။ ကႏၲာရႏွင့္ အလားသ႑ာန္တူေသာ ဤေလာကအတြင္းမွ အာဂႏၲဳခရီးသည္မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ အစၥေရးလ္ လူမ်ဳိးေတာ္ (ယုံၾကည္သူ)၏ အသက္တာသစ္အတြက္ ဤေလာကသည္ ဘာမွ်လိုခ်င္ တက္မက္ စရာ၊ ခံစားစာ၊ စြဲမက္စရာမရွိေၾကာင္း ဆိုလိုသည္။ ကႏၲာရခရီးသည္ တန္းႀကီးကာ ေရွ႔သို႔ေရႊ႔လ်ားေနသည္။ ယုၾကည္သူ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ေလာက ခရီးတစ္ေလွ်ာက္တြင္ ပင္ပမ္းျခင္း၊ ၀မ္းနည္းျခင္း၊ စိတ္ပ်က္ျခင္း၊ ဖ်ားနားျခင္းႏွင့္ ေသျခင္း- စသည့္ အခက္အခဲျပႆနာ အမ်ဳိးမ်ဳိးတို႔ကို ဓမၼတာအတုိင္း ေန႔စဥ္ရင္ဆိုင္ေတြ႔ႀကဳံရမည္ ျဖစ္ေသာ္ လည္း လက္ေလ်ာ့ အရႈံးေပးစရာ အေၾကာင္းလုံး၀မရွိပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ခ်ည္း အားကိုးရမဲ့ အထီးက်န္ ေလွ်ာက္လွမ္းေနျခင္း မဟုတ္ပါ။ သဲကႏၲာရကဲ့သို႔ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းေသာ ဤေလာကတြင္ ဘုရား သခင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွင့္ မကြဲမကြာ ေန႔စဥ္အတူ ရွိေတာ္မူ သျဖင့္ စိုးရိမ္စရာမလိုေပ။ ကိုယ္ေတာ္ သည္ မိမိသားသမီးမ်ားကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈမထားေပ။ ဘုရားသခင္ အထံေတာ္သို႔ ေန႔စဥ္ေရွ႔႐ႈ ခ်ီတက္ေရြးလ်ား တိုးတက္ေနရမည္။ မည္သည့္အရာကမွ် မိမိ၏ ခရီးစဥ္ကို ရပ္တံ့ေစၿပီး အေမြခံရာ ကတိေတာ္ျပည္သို႔ သြားသည့္ ခရီးစဥ္ကို ရပ္တံ့ဆီးတား မသြာပါေစႏွင့္။ ခ်စ္မိတ္ေဆြ - စိုးရိမ္စရာအမႈမ်ား အခက္အခဲျပႆနာမ်ားကို သင္ရင္ဆိုင္ေနရခ်ိန္တြင္ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ သည္ သင့္အနီးအပါး၌ ရွိေတာ္မူၿပီး ေဘးအႏၲရာယ္အမ်ဳိးမ်ဳိးမွ ကြယ္ကာေစာင့္ထိန္း ေပးေန ေၾကာင္း သတိျပဳမိပါရဲ႔လား။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိေနသျဖင့္ အစဥ္အားယူ၍ ရဲရင့့္ျခင္းရွိပါေလ။ က်န္ရွိေသာ သင့္အသက္တာကို ဘုရားရွင္အေပၚ အမွီျပဳၿပီး ရင္ဆုိင္ ေလွ်ာက္ လွမ္းပါ။ “ေကာင္းကင္ဘုံ၌လည္းေကာင္း၊ ေျမႀကီးေပၚ၌ လည္း ေကာင္း၊ စီရင္ပိုင္ေသာ အခြင့္တန္ခိုးရွိ သမွ်ကို ငါခံရၿပီ။ သင္တို႔သြား၍ လူမ်ဳိး တကာတို႔ကို ငါ့တပည့္ျဖစ္ေစလွ်က္ ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ နာမ၌ဗတိၲဇံကို ေပးၾကေလာ့-ငါသည္ သင္တို႔အား ေပးသမွ်ေသာ ပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္မစျခင္းငွာ ဆုံးမၾသ၀ါဒေပးၾကေလာ့။ ငါသည္လည္း ကပ္ကမာၻကုန္ သည့္တိုင္ေအာင္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ရွိမည္” (မ ၂၈း၁၈-၂၀) ဟု ကတိေပးထားခဲ့ေသာ ခရစ္ေတာ္ကို အားကိုးပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ရည္မွန္း ခ်က္ပန္းတိုင္ျဖစ္ေသာ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူဘုန္း ေတာ္၀င္စားရမည့္ အခ်ိန္ ကာလသည္ မ်ားမၾကာမီ ဆုိက္ေရာက္လာေတာ့မည္။ ထမ္းပိုး အခန္း (၁၅) ေတာ၊ ၄ ေရွ႔ေတာ္မုန္႔စားပြဲႏွင့္ ပဋိညာဥ္ေသတၱာတို႔ကို ထမ္းပိုးျဖင့္ သယ္ေဆာင္ ထမ္းပိုး သြားရသကဲ့ သို႔ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္အတြင္းရွိ အျခားအသုံးအေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားကိုလည္း ခရီးသြားေသာ အခါတြင္ ထမ္းပိုးျဖင့္ သယ္ေဆာင္ ထမ္းသြား ရသည္။ “ထမ္းပိုး” ၏ အနက္အဓိပၸါယ္မ်ာ - ယုံၾကည္ သူမ်ား ထမ္းေဆာင္ရမည့္ “တာ၀န္၀တၱရား” ကို ဆိုလိုသည္။ ပစၥည္းမ်ားကို သယ္ေဆာင္သည့္အခါ အသုံးျပဳေသာ ထမ္းပိုးသည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ တစ္ေယာက္ စီ၌ ထမ္းေဆာင္ရမည့္ တာ၀န္ မ်ားရွိေၾကာင္း သတိေပးေနပါသည္။ အိမ္ေတာ္အတြင္း၌ အဖိုးထိုက္ အသုံးအေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားကို ေလ၀ိလူတို႔က ထမ္းပိုး သယ္ေဆာင္ၾကရသည္။ အိမ္ေတာ္အတြင္း မွ အဖိုးတန္းပစၥည္းမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္ကို ပုံေဆာင္ၿပီး ေလ၀ိလူမွာ ယုံၾကည္သူမ်ားကို ပုံေဆာင္ သည္ သာမန္လူတစ္ေယာက္အတြက္ သဲကႏၲာရအတြင္း၌ ေလ၀ိလူမ်ား ခရီးသြားေနၾကသည္ ဟု အေပၚယံေၾကာသာ ျမင္မိၾကေပမည္။ သို႔ေသာ္လည္း သတိႏွင့္ ဂ႐ုစိုက္ၾကည့္သူမ်ားသာ အလြန္ တန္ဖိုးႀကီးမားလွေသာ ရတနာ ပစၥည္းမ်ားကို ေလ၀ိလူတို႔ ထမ္းပိုးသယ္ေဆာင္လာေၾကာင္း ေတြ႔ျမင္ရေပမည္။ ထို႔အတူ ယုံၾကည္သူ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အလြန္တန္ဖိုးႀကီးမားေသာ အံ့ၾသထူးဆန္းရာ ပစၥည္း မ်ားကို ထမ္းရြက္သယ္ေဆာင္ ထားသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ အရွင္ေယ႐ တည္းဟူေသာ တန္ဖိုးမျဖတ္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အဖိုးထိုက္တန္သည့္ ရတနာ သိုက္ႀကီးကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ပိုင္ဆုိင္ထားျခင္းေၾကာင့္ ၾကြယ္၀ခ်မ္းသာသူမ်ား ျဖစ္ၾက သည္။ သို႔ျဖစ္၍ အရွင္ေယ႐ႈအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ခံစားရေသာ အရာမ်ားႏွင့္ ကိုယ္ေတာ္၏တန္ခိုးႀကီး ျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္းႏွင့္ ကယ္မသနားျခင္းတို႔ကို အျခား သူမ်ား သိရွိခံစားလာေအာင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သက္ေသခံရမည့္ တာ၀န္ရွိသည္။ ေမတၱာက႐ုဏာျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ဘုရား၏ ကယ္တင္ျခင္းအေၾကာင္းကို သင္ႏွင့္ကၽြႏု္ပ္ သက္ေသခံလွ်င္ အျပစ္ကၽြန္ဘ၀ ေရာက္ေနေသာ အျပစ္သားမ်ား ကယ္တင္ျခင္း ရလာၾကမည္။ ခ်စ္မိတ္ေဆြ…….. ကယ္တင္ရွင္ ခရစ္ေတာ္ဘုရားအေၾကာင္းကို သင္လက္ေတြ႔ သက္ေသခံ ေနပါသလား။ ႐ိုး သားစြာ ၀န္ခံရလွ်င္ ယုံၾကည္သူအမ်ားစုမွာ ယေန႔တုိင္ေအာင္ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ် သက္ေသမခံဖူး ၾကပါ။ အေၾကာင္းရင္းကို ရွာၾကည့္ေသာ္ ထိုသူတို႔တြင္ ခရစ္ေတာ္၏ စိတ္သေဘာ မရွိျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္၏ ထမ္းပိုးကို ထမ္းထားသူမွန္လွ်င္ မိမိတို႔ခံစားရေသာ ခရစ္ေတာ္၏ ေမတၱာ အရွိန္အဟုန္ေၾကာင့္ သူတစ္ပါးကို မေ၀ငွဘဲ မေနႏိုင္ေခ်။ ဘုုရာသခင္သည္ ကယ္တင္ျခင္းခံစားရရွိၿပီးသူမ်ားကို အသုံးျပဳ၍ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ သတင္း ေကာင္း ပ်ံ႔ႏွံ႔ေစလိုသည္။ ယေန႔ေလာကီသားအေပါင္းတို႔သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားျဖင့္သာ ဘုရားသခင္ ၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္းတန္ခိုးကို ခံစားႏိုင္မည္။ သို႔ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ အျပစ္လႊတ္ျခင္းႏွင့္ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ ကယ္တင္ျခင္း သတင္းစကား ပ်ံ႔ႏွံ႔ ေရးသည္ မိတ္ေဆြႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ အႀကီးျမတ္ဆုံးေသာ တာ၀န္၀တၱရားပင္ မဟုတ္ေလာ။ ခရစ္ေတာ္ကို မရေသးသူမ်ားအား ေမတၱာက႐ုဏ)ာထားလ်က္ ယခုအခ်ိန္မွစ၍ ၀မ္းေျမာက္ ဖြယ္ သတင္းေကာင္းကို ေ၀ငွေျပာၾကားၾကပါစို႔။ 

No comments:

Post a Comment