၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Monday 29 July 2019

GILGAL ဂိလ ကာလ (Rolling/Remove Away)

GILGAL (Rolling/Remove Away) 
ေယရွုခရစ္၌ တည္ေသာ အသင္းေတာ္မွန္လွ်င္
 (၁) ဆံုးမၾသဝါဒကိုခံျခင္း (၂) အေပါင္းအသင္းဖြဲ႔ျခင္း၊ (၃) မုန္႔ကိုဖဲ့ျခင္း၊ 
(၄) ပဌနာျပဳျခင္း တို႔ကို အၿမဲေဆာင္ရြက္ရမည္။၊  
တမန္ ၂ း ၄၂ - ပဲြေတာ္သည္ ပသခါ Pass overနွဳင္.
ဆက္စပ္လွ်က္ ရွိသည္။ (Holy Communiance =စည္းေဝး, 
Eucharist =ခ်ီးမြမ္းျခင္း, last supper , Lord Supper / Sacrament
(မာသဲ ၂၆း ၁၇ - လုကာ၊ ၂၂း၇) ငါတို႔စားဘို႔ရာ သင္တို႔သည္သြား၍ ပသခါပြဲကိုျပင္ဆင္ၾကေလာ့၊ -ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္၌ ပသခါပဲြ မျပည့္စံွမွီတိုင္ေအာင္ ယခုမွစ၍ ဤပဲြကို တဖန္ငါမစားရဟု 
သံုးျခင္းသည္ ျပည္.စံုျခင္းတည္း ဟူေသာ သူတုိးသားခရစ္ေတာ္နွင္. သူတုိးသမီးျဖစ္ေသာ အသင္းေတာ္ ျပန္လည္ဆံုဆည္းမည္. 
ခ်ီေဆာင္ျခင္း ေကာင္းကင္နုိင္ငံ၌ ျပည္.စံုမည္ ”)။ 

*||* မာသဲ ၂၆း ၁၇ `“ သံလြင္ေတာင္မွ ဆင္းလာျပီး တတိယ(သို.)
 ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ေယရွုဆလင္ျမိဳ.ကုိ ဝင္ဖုိ. ဦးတည္လာခ်ိန္
 ေတာင္ဂမူမွ ၾကည္.ျပီး - အုိ.ေယရွုဆလင္…… ေရွး အာေဗလမွ 
ဇာဂရိထိ ပေ၇ာဖက္မ်ားစြာသတ္ျမဲ၊ ယၡဳလဲ သူ.ကုိ သတ္မယ္ဆုိတာ
 ၾကိဳသိျပီး မ်က္ရည္က်ခဲ.စဥ္ ပသခါပဲြစားဖုိ.အဘယ္မွာ
 ျပင္ဆင္ရမည္နည္းဟု တပည္.ေတာ္မ်ားမွ ေမးၾကတယ္။

  ယခင္ နွစ္ေခါက္တုန္းက မလုပ္ဘူးသည္. ပံုစံမ်ိဳးျဖင္. ၊ မုန္.ကုိ
စားေနရင္း တန္းလန္း တမ်ိဳးေျပာင္းသြားတယ္။ဤမုန္.ကား ငါ၏ 
ကုိယ္ျဖစ္၏…ရုတ္တရက္….ေၾကာင္သြားၾကတယ္။ 
(အမွန္ဆုိ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတုိင္း ပသခါပဲြနွစ္စဥ္ Co-mem-morial 
က်င္းပလာတာ သခင္ေယရွုအထိပဲ)

 ထြက္ေျမာက္၊၁၂ - ဘုိးေဘးမ်ား ဖါေရာဘုရင္လက္မွ လြတ္ေျမာက္ရန္ 
နိမိတ္ ၉ မ်ိဳးျပသည္.အခါ အိသေရလလူမ်ိဳးလည္း ထုိဧရိယာ၌
ပါေနေသာေၾကာင္. သုိးသူငယ္အေသြးျဖင္. လြတ္ခဲ.ျခင္း၊ ထုိစဥ္ 
ပသခါသုိးကုိ စားေကာင္းေအာင္မခ်က္ရဘူး၊ ခါးေသာအရြက္နဲ.
ကင္စားျပီး၊  ေတာင္ေဝွး ေျခအိပ္အစဥ္သင္.ထြက္ဖုိ. ျပင္ထားျခင္း၊ 
ဖ်က္စီးျခင္းေဘးဥပါတ္မွ လြတ္ေျမာက္ခဲ.ျခင္း(Pass over) ကုိ 
သူတုိ. မခ်ိတ္ဆက္ မမွတ္မိဘူးဆုိတာ ေအာက္မွာ ေတြ.ရတယ္။ 

*||*  အမွန္စင္စစ္ေယာဟန္ ၆း ၄၈ ကထဲက 
 အသက္မုန္.ျဖစ္၏ ဟု ၾကိုတင္ ေျပာခဲ.ျပီးျဖစ္သည္။
၄၈ ငါသည္ အသက္မုန္႔ျဖစ္၏။ ၅၀ ေကာင္းကင္မွ ဆင္းသက္ေသာမုန္႔ကိုစားေသာသူသည္ ေသျခင္းႏွင့္ ကင္းလြတ္၏။
 ၅၁ ငါသည္ ေကာင္းကင္မွဆင္းသက္ေသာအသက္ မုန္႔ျဖစ္၏။ 
ဤမုန္႔ကုိ စားေသာ သူမည္သည္ကား၊ အစဥ္မျပတ္ အသက္ရွင္လိမ့္မည္။ 
 ၅၃ ေယရႈကလည္း၊ ငါအမွန္အကန္ဆိုသည္ကား၊ လူသား၏ 
အသားကိုမစား၊ အေသြးကိုမေသာက္လွ်င္ သင္တို႔၌အသက္မရွိ။ 
၅၄ ငါ၏အသားကိုစား၍ ငါ၏အေသြးကိုလည္း ေသာက္ေသာ သူသည္ ထာဝရအသက္ကိုရ၏။ထုိသူကို ေနာက္ဆံုးေသာေန႔၌ ငါထေျမာက္ေစမည္။
 ၅၅ ငါ၏ အသားသည္ စားစရာေကာင္း၏။ ငါ၏အေသြးလည္း ေသာက္စရာေကာင္း၏။ ၅၆ ငါ၏အသားအေသြးကို ေသာက္စားေသာ 
သူသည္ ငါ၌တည္၏။ ထုိသူ၌ လည္းငါတည္၏။ ၆၀ တပည့္ေတာ္အမ်ား
တို႔သည္ ၾကားလွ်င္၊ ထုိစကားသည္ အလြန္ခက္လွ၏။ အဘယ္သူနား ခံႏုိင္မည္နည္း ဟုဆိုၾက၏” ဟု သခင္ေယရွုက ပသခါသိုးစား
 ျခင္းေၾကာင္. က်ြန္ခံရာမွ လြတ္ေစတာ ငါပဲဟု 
ဆုိလုိေနျခင္းကုိ မရိပ္မိဘူး။ 

*||* ပုိျပီးေဝးတာက….Gen 2/3 ဥယ်ဥ္အလယ္၌ အသက္ပင္စားခြင္.၊ 
အသက္ရွည္။ အျပစ္ဝင္ျပီးမွ မီးစက္လက္နက္ ေခရုဗင္ဖ်က္စီး သည္.ေနာက္ ေပ်ာက္သြားတဲ. အသက္ပင္ဟာ ဗ်ာဒိတ္ ၂၂း ၁၄ ”အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏” ေယရွူ ျပန္ေပၚလာျပီး သူ.ကုိစားေသာသူတုိင္း အသက္ 
ရမည္ ဟု ေၾကျငာျခင္းကုိ တပည္.ေတာ္မ်ား ခ်က္ခ်င္း မဖမ္းနုိင္ၾကဘူး။ 
သုိ.ေသာ္ “ရွင္ေပါလုသည္ သခင္ဘုရားထံ၌ ငါခံရျပီ၊ဟု(၁ေကာ- ၁၁း ၂၃၂၆)

*||* သင္တို႔၌ ငါေပးအပ္ေသာအရာကို သခင္ဘုရားထံ၌ ငါခံရၿပီ။ 
၂၆ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တို႔သည္ ထိုမုန္႔ကို စား၍ ထိုခြက္ကို ေသာက္ေသာအခါခါ၊သခင္ဘုရား အေသခံေတာ္မူျခင္းကို ၾကြလာေတာ္
မမူမွီ တိုင္ေအာင္ျပၾက၏။) (( ဤသုိ. ေျပာရေလာက္ေအာင္ ခရစ္ေတာ္ ရန္သူလက္သုိ. အပ္နွံသည္.ည၌ မရွိသည္.အျပင္၊တမန္ေတာ္ ၁၂ပါးလည္း
မဟုတ္၊ ထုိအခ်ိန္ ေယရွုဆလင္၌လည္း မေနဘူး၊ အခ်ိန္မေတာ္မတန္
 ဘြားေသာ တမန္ေတာ္ဟု သူ.ကုိယ္သူ ေျပာျခင္းေၾကာင္. သူဟာ
 ေနာက္ေပါက္ပဲ၊ ေယေဟာဝါ ဘုရားဖက္၌ အလြန္စိတ္အားထက္ျပီး ခရစ္ယာန္ဆုိတာ နွိက္ကြက္ရမည္ဟု ခံယူသူ၊ ေမြးရာပါ ေရာမCitizen / ဥေရာပသား ျဖစ္ပံုရျပီး” Turky Tursus University ) တက္သည္. ဖါရိရွဲျဖစ္ေသာ္လည္း မင္း ညဥ္းဆဲသည္. ေယရွုဟာ ငါပဲ” ဟု ျပန္ေတ.ေပးသည္.အခါ မွ My Lord & My God ျဖစ္လာျပီး 
ဧဝံေဂလိ သူရဲေကာင္း ျဖစ္လာကာ တမန္ေတာ္ 2 class ဟု 
သူ.ကုိယ္သူ မခံယူေတာ.ဘူး။ 

*||* သူကုိယ္တုိင္ ထုိပသခါပဲြ၌ တသားတည္း ပါေနသကဲ.သုိ. ခံယူျပီး 
ဤကမၻာမတည္ မရွိမည္ ကထဲက ခရစ္ေတာ္၌ငါ.ကုိ ေရြးေကာက္ျပီ ဆုိသည္. ေက်းဇဴးေတာ္ကုိ သေဘာေပါက္သည္.အခါ.. ငါ တမန္ေတာ္ 2 class မဟုတ္၊ နံပါတ္တစ္ ၊ သူတုိ.နားလည္သည္. ပံုစံျဖင္. တြက္၍ မရေၾကာင္း ၊ 
သူထံ၌လည္း ေယရွူခရစ္ အပ္နွံျခင္းအေၾကာင္းနွင္. ပါတ္သက္၍ ေဖၚျပျခင္း 
ခံရျပီ” ဟု ေပတရုနဲ. အျခားတမန္ေတာ္ေတာင္ မေျပာနုိင္သည္.အရာမ်ားကုိ ေဖၚျပျခင္းခံရတာ ေတြ.ရသည္္။ **|| ပဲြေတာ္၏ မုန္.ကုိခ်ိဳးဖဲ.ျခင္း တည္းဟူေသာ ခႏၵာခ်ိဳးဖဲ.ျခင္းသည္ ေမာေရွေခတ္ ပညတ္တရားအရ တဲေတာ္သုိ. သာမန္လူမဝင္ရဟု ေစာလမုန္ေခတ္ ဗိမာန္ေတာ္၌ ဘုရားကိ်န္း၀ပ္ရာ 
နွင္. သာမန္လူ စည္းျခားျခင္းကန္.လန္.ကို ေယရွုခရစ္ ခႏၵာတံတား
ထုိးလုိက္ျခင္း၊ အစည္းအတားမရွိ ေက်းဇူးေတာ္ပလႅင္တုိးဝင္ခြင္.
( Reconciliatian)။ ေက်းဇူးေတာ္ ပဌိညာဥ္သစ္သည္ သင္ 
လုပ္စရာ၊ခံစရာ ျဖစ္စရာ သူလုပ္ေပးသြားျပီ။ 
Give Thanks, let the weak say I’am strong…
ဆုိတာ နားမလည္ခဲ.ဘူး။

*||* ပဌိညဥ္တရားေဟာင္းသည္ သင္လုပ္နုိင္ရင္စံ မလုပ္နုိင္ရင္ခံ ၊ ငရဲ
မသြားခ်င္ရင္ ဖဲမရုိက္၊သူမယားမျပစ္မွား၊အလွဴထည္. ဘုရားေက်ာင္း
သြား တခုမွ မလုပ္နုိင္ ဟုသြန္သင္… တခုမွ မလုပ္နုိင္၊ အားလံုးတန္းစီ ငရဲသြားရမလား….ေျပာတဲ. သူကုိယ္တုိင္လဲ ဘာမွမလုပ္နုိင္မွန္းသိ၊.. 
“အျပစ္ေတြ ေဆးေၾကာဖုိ. အျပစ္လြတ္ဖို. ပဲြေတာ္စားျခင္း” ျဖစ္မယ္
ဆုိရင္ ေခ်ာ္ေနျပီ။တခုခု မွားေနျပီ။ ဘာသာေရးထံုးတမ္းျဖစ္ေနျပီ။ 
( ပဲြေတာ္စားသူတုိင္း မေသရဘူးေတာ. မဆုိလုိဘူး၊ ထာဝရအသက္ရဖုိ. ပဲြေတာ္စားတာမဟုတ္ဘူး၊ သုိ.ေသာ္ ထာဝရအသက္ရမွာစိတ္ခ်လုိ. စားျခင္းျဖစ္သည္။ပဌိညာဥ္ေဟာင္းမျပည္.စံုလုိ. အသစ္ေပၚလာ(ေဟျဗဲ ၇း၁၈) ငါ.အျပစ္အားလံုး ခရစ္ေတာ္ ကားတုိင္၌ ယူသြားျပီ၊ အျပစ္မ်ားလြန္းလို. 
မစားတာ လံုးဝမဟုတ္သလုိ အျပစ္မရွိလုိ. စားတာလဲ 
လံုးဝမဟုတ္ ၊ ၂ခုလံုးမွားတယ္။ 

*||* ငါ၏အသား၊အေသြးစားသူသည္ ေကာင္းကင္၌ ငါနဲ.အတူဝင္စားမယ္လုိ.အတိလင္းအာမခံ ေပးျခင္းေၾကာင္. ကားတုိင္၌ လူဆုိးေတာင္ ငါနဲ. အတူပရဒိသုဘံု၌ ဝင္စားဖုိ. 
ဂတိေပးခဲ.ေသးတာပဲ။သူ.ေလာက္ မဆုိးပါဘူး။

*||* ခြက္ကုိ ၾကည္.လုိက္တုိင္း…ေက်းဇူးေတာ္ ပဌိညဥ္သစ္ကုိ 
သတိရဖုိ. ဆုိသည္.အခါ…ကားတုိင္၌ ငါ.ကုိ 
ခ်စ္ေသာေၾကာင္. သူေပးဆပ္ျပီးျပီ။ ငါ မသန္.ရွင္း မမွန္ကန္ 
မရုိးသားသမွ် သူယူေယာင္ဖယ္ရွားျပီးျပီ။ ဘုရားသခင္က 
ငါ.အားနဲခ်က္ မျမင္ေတာ.ဖူး၊ 
Remove away/ Rolling away / Erace လုပ္ေပးျပီးျပီ၊ 
ငါ.ကုိ ဘယ္ေတာ.မွ အျပစ္မတင္ေတာ.ဘူး၊ ငါ.အျပစ္အားလံုး 
သူ.အေပၚ၌ တင္ျပီးျပီ- ငါ.ကုိ သိပ္ခ်စ္တယ္၊ ငါ.အျပစ္ေၾကာင္. 
သူ.ကုိစီရင္ျပီးျပီ၊ ငါလြတ္ေျမာက္ျပီ”ဟု ေက်းဇူးေတာ္ပဌိညဥ္သစ္ 
အနွစ္သာရ လြတ္ျခင္း ေပါ.ပါးျခင္း ခံစားရမည္။ ျသသပစိတ္ 
 (Guilty Contious) ငါ.အျပစ္လြတ္ပါ.မလား မခံစားရဘူး။ 
သာမန္ေန.ေတြ ေအာက္ေမ.ခ်ိန္မရလို. ဒါကုိ လုပ္သင္.သည္။

|| ၁၁း၂၆ - အတိတ္(အေသခံျခင္းသတိရေအာက္ေမ.၍
 ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းျခင္း) အနာဂတ္(ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ
 ေျမာ္လင္.ျခင္း) နွစ္ခုခဲြ၍မရဘူး။ 

*||* ထုိ.ေၾကာင္. ပဲြေတာ္သည္ ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ ယံုၾကည္ေျမာ္
လင္.ျခင္းျဖစ္၏။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဲဒီအနာဂတ္လံုး၀ မေရာက္ဘူး၊ ပဲြေတာ္စားလုိက္၊ အျပစ္လုပ္လုိက္ - လံုးလည္ ခ်ာလည္ ဘာသာေရး 
ထံုးတမ္းတခု ျဖစ္ေနသည္။ သုိ.ေသာ္ အလြန္၀မ္းနည္းစရာ တခု ျဖစ္လာမယ္. အရာက… အသင္းေတာ္၌ လူစံုတက္စံုမျဖစ္သည္.ေန.၊ (ခ်ီေဆာင္ျခင္းသည္ ) သာမန္ေန. ျဖစ္ခဲ.ေသာ္ အသင္းေတာ္ မင္ဘာတခ်ိဳ. ေပ်ာက္သြားျခင္းသည္ 
အျခား အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင္. ျဖစ္မွာပါ..ခ်ီေဆာင္ျခင္းမဟုတ္ပါဘူးဟု လက္ခံဖုိ. သိပ္ခက္ခဲ လိမ္.မယ္။ ခ်ီေဆာင္ျခင္းျပီးသည္. ေနာက္ရက္ ပဲြေတာ္ရက္ျဖစ္ခဲ.ေသာ္ အသင္းေတာ္၌ ပဲြေတာ္မဂၤလာကုိ သင္းအုပ္မ်ား က်င္းပေနလိမ္.အံုးမယ္။ ”အေသခံေတာ္မူေန.မွ ျပန္လည္ၾကြ
လာေတာ္မူသည္. ေန.တုိင္ေအာင္” ဟုိက ၾကြလာျပီးျပီ၊
 ၾကြလာျခင္းကုိ မသိပဲ ေျမာ္ေနေသးရင္ 
ဘာမွ အဓိပါယ္မရွိေတာ.ဘူး။ 

*||* ”ငါ တဖန္ၾကြလာသည္.အခါ ယံုၾကည္ျခင္းေတြ.ပါ.မလား၊ ေတာစပါးနဲ. 
စပါး အသင္းေတာ္တုိင္း၌ ေရာေနွာေနတယ္” ျပန္လည္ၾကြလာျခင္းကုိ ေျမာ္လင္.တယ္ဆုိတာ…ခရစ္ေတာ္ ျပန္လာသိမ္းဆည္း မည္. အရာကုိ ယံုၾကည္ကုိးစားျခင္း သက္ေသျပေနတာျဖစ္တယ္။ ၾကြလာျခင္းကုိ
 ေျပာေသာ္ ေလွာင္ေျပာင္ခ်င္သည္. သူတခ်ိဳ.ကုိ အလြန္အံ.ျသတယ္။ 
ဒါဆုိ ပဲြေတာ္စားတယ္ဆုိတာ ၾကြလာျခင္းမွ မေျမာ္လင္.ရင္ မစားနဲ.ေလ။ ၾကြလာျခင္းကုိ မယံုရင္ စားစရာ လံုး၀ မလုိဘူး။ က်မ္းစကားမွာ 
ကုိယ္ေတာ္ ၾကြလာေတာ္မမူမီတုိင္ေအာင္ ျပၾကေလာ” ပါေနသည္.
အတြက္ ခ်ီေဆာင္သိမ္းဆည္း ျခင္းနွင္. အလြန္ဆက္စပ္ေနသည္ကုိ 
နားလည္ရျပီး တေန.က်ရင္ ပဲြေတာ္ မဂၤလာသည္ လြမ္းဆြတ္စရာ 
တခုအျဖစ္ က်န္ခဲ.လိမ.္မည္။ (Left Behind)။ 

*||* Protestent အဖဲြ.သည္ ပံုေဆာင္ျခင္း ဟု ယူဆ၊ တခ်ိဳ.က တကယ္ျဖစ္ သြားတယ္လုိ. ယံုၾကည္သူလည္း ရွိသည္။ ေပါ.ပ်က္ပ်က္လုပ္၍လံုးဝမရဘူး။ “ဂတိသစၥာတည္လွ်င္ နြယ္ျမက္သစ္ပင္ေတာင္ ေဆးဖက္၀င္”ေသးတယ္ဆုိရင္ သူဖန္ဆင္းတဲ. လမ္းေဘး နြယ္ျမက္သစ္ပင္ေတာင္ သစၥာတည္ျပီး အဓိဌါန္ျပဳလုိ. ေဆးဖက္၀င္ေသးရင္ သခင္ဘုရားအေသြးနဲ. အသားေတာ္
အားျဖင္. ဒါဏ္ခ်က္ေတာ္ အားျဖင္.အနာေပ်ာက္လွ်က္ရွိ၏
 (ေဟ ၅၃း၅-၆၊ ၁ေပ ၁း၂၄) ဆုိသည္. ဂတိေတာ္ဆဲြလွ်က္ 
ယံုၾကည္ျခင္းျဖင္. ဆက္ကပ္မည္ဆုိေသာ္ အနာမျငိမ္းပဲ ေနမလား။ 

*||* ငါတုိ.ကုိ က်မ္းမာေစခ်င္ေသာ ဘုရားသခင္သည္ က်မ္းမာနုိင္သည္.
နည္းလမ္း မ်ားစြာ ေပးထားလွ်က္နဲ. ခ်ဴခ်ာျပီး ၀မ္းနည္းစိတ္ညစ္ေနဖုိ. 
ဘုရားသခင္ အလုိ ေတာ္မရွိဘူး။ ပဲြေတာ္စားလုိ. က်မ္းမာတယ္ဟုတ္လားဟု လက္မခံနုိင္တဲ. သူလည္း ရွိနုိင္တယ္္။ သင္.ယံုၾကည္ျခင္း အေရးၾကီးလာျပီ။ ပဲြေတာ္မဂၤလာထဲမွာ က်မ္းမာျခင္းမပါဘူး၊ မဆုိင္ပါဘူးးလုိုိ. သင္ယံုၾကည္ရင္ မပါဘူး၊မဆုိင္ဘူးေပါ…. ရွင္းရွင္းေလးပဲ။ ဒီမွာ ခ်ိဳ.ဖဲ.ထုိးေဖါက္ျခင္း
ခံတယ္ဆုိသည္. ေနရာမွာ ခရစ္ေတာ္ အျပံဳးေလးနဲ. ရင္ဆုိင္
တာမဟုတ္ဘူး၊ နာက်င္မွဳ ေဝဒနာအျပည္. ပါေနေသာေၾကာင္. ငါတုိ. က်န္းမာျခင္း၊ၾကြယ္၀ျခင္းခ်မ္းသာ၊ လြတ္ေျမာက္ျငိမ္သက္ျခင္း 
ကယ္တင္ျခင္း အားလံုး ျပီးျပည္.စံုတယ္ ဆုိသည္. 
ယံုၾကည္ျခင္း ရွိဖုိ. ဘုရားေကာင္းခ်ီးရွိပါေစ။
(တရားေဟာခ်က္ မည္သုိ.ျပင္ဆင္ရမည္နည္း နမူနာ) 

No comments:

Post a Comment