၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Sunday 11 August 2019

|| ေကာင္းေသာ အက်င့္ ||

ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းရာသို႕ ေရာက္မည္ေလာ. (No)  
ထာဝရဘုရား၏ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ၿမတ္တြင္ ေယရႈဘုရား
 ၿဖင့္သာ ေကာင္းရာသုခဘံုသို႕ေရာက္ရာ တစ္ခုတည္းေသာ
လမ္း ၿဖစ္သည္ ဟုေဖၚၿပထားသည္။ 
အၿမင္က်ဥ္းေသာ အယူဝါဒဟု ထင္ပါသလား။ 
သမၼာက်မ္းစာကို မည္သူက မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ 
အဘယ္ကဲ့သို႕ ေရးသားခဲ့ ၾကပါသနည္းဆုိေသာ္ 
သမၼာက်မ္းအား ခရစ္ယာန္တို႕၏ က်မ္းဟုထင္တတ္ၾကသည္။ 
သို႕ေသာ္ သမၼာက်မ္းကို ဖြင့္လိုက္ပါက မည္သည့္ဘာသာ မည္သည့္
လူမ်ိဳး၏ က်မ္းဟုမပါဘဲ ဓမၼသစ္ႏွင့္ဓမၼေဟာင္းက်မ္းတည္းဟူေသာ 
ထာဝရဘုရား၏ သမၼာက်မ္း ဟုသာေဖၚၿပထားပါသည္။

 ထာဝရဘုရားရွင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္က သူ၏ သန္႕ရွင္းသူ လူေပါင္း ၄၀ ခန္႕ကို အသံုးၿပဳၿပီး ေရးသားသူတို႕ႏွင့္ ေရးသားၾကေသာ အခ်ိန္၊ေနရာေဒသမတူၾကပါ။ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦးတိုင္ပင္မႈလည္းမရွိ၊ အဆင့္အတန္း အလႊာၿခင္းလည္း မတူညီၾကေပမည့္ သူတို႕ အားလံုး၏ ေရးသားခ်က္မ်ားမွာ ရည္ရြယ္ ခ်က္၊ ဦးတည္ခ်က္ တစ္ခုတည္းၿဖစ္၍ ေရွ႕ေနာက္ညီညႊတ္မႈလည္း ရွိပါသည္။ 

ဓမၼေဟာင္း (၃၉) က်မ္းကို စာေပစတင္တီထြင္ 
အသံုးၿပဳခ်ိန္ၿဖစ္သည့္ ဘီစီ (၁၅၀ဝ) ခန္႕တြင္ စတင္ေရး
သားခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုး ေရးသားခ်ိန္မွာ ဘီစီ (၄၀ဝ) ၿဖစ္သည္။ ဓမၼသစ္က်မ္း(၂ရ)က်မ္းကို ေအဒီ(၄၀) ႏွင့္ ေအဒီ(၉၀) ၾကားတြင္
ေရးသားခဲ့ၿပီး မူလလက္ေရးမူမ်ားကို ေအဒီ(၁၃၀) တြင္ၿပန္လည္အကၡရာတင္ခဲ့ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သမၼာ
က်မ္းစာကို ေရးသားခ်ိန္မွာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၆၀ဝခန္႕ၾကာၿမင့္သည္။ 

လူေပါင္းေလးဆယ္ခန္႕ေရးသားခဲ့ေသာ (၆၆) က်မ္းပါ 
သမၼာက်မ္း စာအုပ္သည္ ေခတ္အဆက္ဆက္ ေရာင္းအေကာင္း
ဆံုး ႏွင့္လက္ေဆာင္ေပးမႈ အမ်ားဆံုး ၿဖစ္ပါသည္။ လူသားတိုင္း 
ဖတ္သင့္ေသာ စာအုပ္ၿဖစ္၍ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ၿမတ္ကို
 ဘာသာစကားေပါင္း (၂၅၀ဝ) ခန္႕ၿဖင့္ ဘာသာၿပန္
ပံုႏွိပ္ၿဖန္႕ခ်ီခဲ့ၿပီး ၿဖန္႕ခ်ီေနဆဲ ၿဖစ္ပါသည္။

 ေခာတ္အဆက္ဆက္ မလိုလား
သူတို႕၏ ဖ်က္ဆီးၿခင္းကို ခံရေသာ္လည္း ေပ်ာက္ပ်က္
သြားၿခင္းမရွိခဲ့ပါ။ အစဥ္အၿမဲေခတ္မွီေနၿပီး ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ဖတ္ဖတ္ 
မရိုးႏိုင္ေသာ စာအုပ္လည္းၿဖစ္ပါသည္။ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ၿမတ္သည္ အသက္ရွင္၍ တန္ခိုးႏွင့္ၿပည့္စံုေတာ္မူၿပီး လူသားတိုင္း၏ 
အၿပစ္ကိုေဖၚၿပေပးကာ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္
သို႕ေရာက္ရန္ လမ္းညႊန္မႈ ကိုေပးေသာ
စာအုပ္ၿဖစ္ပါသည္။

 စာတန္မာရ္နတ္၏ စံုစမ္းေႏွာက္ယွက္မႈမ်ားကို ေအာင္ၿမင္
 ႏိုင္ရန္ လမ္းၿပေသာစာအုပ္ၿဖစ္၍ ကမၻာေပၚတြင္ စာတန္မာရ္နတ္
အမုန္းဆံုး စာအုပ္လည္းၿဖစ္ပါသည္။ စိတ္က်န္းမာေရး၊ ႏိုင္ငံေရး၊ 
စီးပြါးေရး၊ လူမႈေရး၊ ပညာေရး၊ အားလံုးတို႕ကို လမ္းညႊန္မႈေပးေသာ
စာအုပ္ၿဖစ္ၿပီး သိပၸံပညာရွင္အမ်ားစု ကလည္း သိပၸံပညာႏွင့္ ကိုက္ညီမႈရွိေသာစာအုပ္ ၿဖစ္ေၾကာင္း မွတ္တမ္း တင္ခဲ့ပါသည္။

 သမိုင္းကို အဓိကထားေသာစာအုပ္ တစ္အုပ္
မဟုတ္ေသာ္လည္း လူသားတို႕ ၏ အစႏွင့္ ေခာတ္
အဆက္ဆက္ မည္ကဲ့သို႕တိုးပြါးလာၿပီး ဘာသာစကားႏွင့္ 
တိုင္းႏိုင္ငံ မ်ားမည္ကဲ့သို႕ ေပၚေပါက္လာၿခင္းသာမက 
ကမၻာေၿမၾကီး သည္ အဘယ္ကဲ့သို႕ အဆံုး သတ္မည္
ဆိုသည္အထိ စံုလင္စြာေရးသားထားေသာ 
တစ္ခုတည္းေသာ စာအုပ္ၿဖစ္ပါ သည္။ 

သမၼာက်မ္းပါ အၿဖစ္အပ်က္အေၾကာင္းစံုကို 
သမိုင္းသုေတသီ ပညာရွင္ မ်ားစြာတို႕၏ တူးေဖၚေတြ႕ရွိခ်က္
မ်ားႏွင့္ သုေတသနၿပဳခ်က္မ်ားအရ သမၼာက်မ္းပါ 
သမိုင္းအေၾကာင္းအရာ မ်ားတို႕သည္ မွန္ကန္ေၾကာင္း
 ေထာက္ခံခဲ့ၾကပါသည္။

No comments:

Post a Comment