၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Sunday 11 August 2019

ေယရွု ၁၈ ႏွစ္ တိဘက္သို႔ သြားခဲ့ျခင္းရွိပါသလား?

ေယရႈသည္ တိဘက္ဘုန္းၾကီးထံတြင္ သြားေရာက္ တပည့္ခံ
ခဲ့သည္ဟု ဆိုၾကပါသည္။ ဟုတ္ပါသလား? 
စာအုပ္တစ္အုပ္တြင္ ေယရႈသည္ တိဘက္တိုင္းၿပည္သို
႕သြားေရာက္ကာ ဘုန္းၾကီးထံတြင္ တပည့္ခံခဲ့ၿပီး
 ေယရႈကိုယ္တိုင္က သူ၏က်င့္စဥ္မ်ားႏွင့္ အေတြ႕အၾကံဳ 
မ်ားတို႕ကို စာရြက္တစ္ရာေပၚတြင္ေရးမွတ္ကာ ဘုန္းၾကီးကို ကန္ေတာ့ခဲ့ေၾကာင္းေရးသား ထားပါသည္။ 

တိဘက္တိုင္းၿပည္ကိုဘုရင္ဆရိုက်န္းက ေအဒီ(၇၀ဝ) ေက်ာ္မွ
တည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး တိဘက္သို႕ ဗုဒၶသာသနာသည္ ေအဒီ ၆၅၀ ခန္႕မွေရာက္ရွိခဲ့ေၾကာင္း သမိုင္း ပညာရွင္ မ်ားက 
မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ပါသည္။

 ေယရႈသည္ ေအဒီ (၃၀) ခန္႕တြင္ မိမိၾကြၿမန္းလာရာ
 ေကာင္းကင္ဘံုသို႕ ၿပန္သြားခဲ့ၿပီၿဖစ္ပါသည္။ 
စာရြက္ကို ေအဒီ (၂၀ဝ) ခန္႕မွ တရုတ္ၿပည္တြင္စတင္
တီထြင္ကာ အသံုးၿပဳခဲ့ၾက ပါသည္။ 

ထိုေခတ္အခါက စာေပကို သားေရလိပ္၊ ေပလိပ္၊ ေက်ာက္ၿပား၊ 
ရႊံ႕ၿပား၊ နံရံတို႕ကို အသံုးၿပဳကာ ေရးသားခဲ့ၿခင္းေၾကာင့္ 
အေရအတြက္ (၁၀ဝ)မွာ အလြန္မ်ားလြန္း လွပါသည္။ 
လံုးဝမၿဖစ္ႏိုင္ပါ။ 

တရားသေဘာကို ၿပန္ၾကည့္ေသာအခါတြင္လည္း 
တိဘက္တြင္ ဘုန္းၾကီး သင္ေပးမွာက ဖန္ဆင္းၿခင္းမရွိ၊ 
ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းၿခင္းတရားၿဖစ္ၿပီး။
 ေယရႈက ဖန္ဆင္းၿခင္း၊ ယံုၾကည္ၿခင္းတရားႏွင့္ 
ထာဝရအသက္တို႕ၿဖစ္ပါသည္။ 
တရားသေဘာ ႏွစ္ခုကလည္း 
လံုးဝဆန္႕က်င္ေနပါသည္။ 

၄င္းအၿပင္ ထိုစာအုပ္ပါ ႏွစ္ႏိုင္ငံ၏ ပထဝီအေနအထား၊ 
စာေပယဥ္ေက်းမႈ ရႈေဒါင့္ႏွင့္ သမိုင္းေၾကာင္းမ်ား 
အားလံုး တို႕ကို ခ်င့္ခ်ိန္ၾကည့္ပါကလည္း ကြဲလြဲေနပါသည္။ 
ထို႕ေၾကာင့္ ေယရႈသည္ တိဘက္သို႕ သြာေရာက္ခဲ့ၿခင္းသည္ 
အေၿခအၿမစ္ မရွိေသာ အေၾကာင္းအရာပင္ၿဖစ္ ပါသည္။

No comments:

Post a Comment