၁ အစအဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူရွိ၏။ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၂ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ အစအဦး၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ၃ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ဖန္ဆင္းေတာ္ မူျခင္းႏွင့္ကင္းလြတ္လ်က္ ျဖစ္ေသာအရာတစံုတခုမွ်မရွိ။ ၄ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ အသက္ရွိ၏။ ထိုအသက္ သည္လည္း လူတို႔၏အလင္းျဖစ္၏။ ၅ ထိုအလင္းသည္ ေမွာင္မိုက္၌လင္း၍ ေမွာင္မိုက္သည္မခံမယူ။ ၆ ေယာဟန္အမည္ရွိေသာသူတေယာက္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ ၇ ထိုသူကို လူအေပါင္း တို႔သည္ အမွီျပဳ၍ ယံုၾကည္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း ထိုသူသည္သက္ေသခံျဖစ္၍၊ အလင္းေတာ္၏ အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါလာ၏။ ၈ ထိုသူသည္ အလင္းေတာ္မဟုတ္။ အလင္းေတာ္၏အေၾကာင္းကို သက္ေသခံျခင္းငွါသာ လာ၏။ ၉ ဟုတ္မွန္ေသာအလင္းမူကား၊ ဤေလာကသို႔ၾကြလာလ်က္ ခပ္သိမ္းေသာ လူအေပါင္းတို႔အား အလင္းကိုေပးေသာသူ ျဖစ္သတည္း။ ၁၀ ထိုသူသည္ ဤေလာက၌ရွိေတာ္မူၿပီ။ ဤေလာကကိုလည္း ဖန္ဆင္းေတာ္မူၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဤေလာကသည္ ထိုသူကိုမသိ။ ၁၁ သူသည္မိမိေဒသအရပ္သို႔ၾကြလာေသာ္လည္း၊ မိမိလူမ်ိဳးတို႔သည္ သူ႔ကို လက္မခံဘဲေနၾက၏။ ၁၂ ထိုသူကိုလက္ခံသမွ်ေသာသူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူတို႔အား၊ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူ၏။ ၁၃ ထိုသားတို႔မူကား၊ လူမ်ိဳးႏွင့္စပ္ဆိုင္၍ ဘြားေသာ သားမဟုတ္။ ေမထုန္သံဝါသအားျဖင့္ ဘြားေသာသားမဟုတ္။ လူအလိုအေလ်ာက္ဘြားေသာသားမဟုတ္။ ဘုရားသခင္ ဘြားေတာ္မူေသာသားျဖစ္သတည္း။ ၁၄ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကိုခံယူ၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္၎၊ သစၥာေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္စံုလ်က္ ငါတို႔တြင္တည္ေနေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ခမည္းေတာ္၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္၏ဘုန္းကဲ့သို႔ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ငါတို႔သည္ ျမင္ရၾကၿပီ။ !

Sunday 1 September 2019

|| မ်က္ေမွာက္ေတာ္၌ ||

 ႏုိင္ငံေတာ္ႏွစ္ျခမ္းကြဲျပီး ေျမာက္ပိုင္းကို ဣသေရလ၊ ေတာင္ပိုင္းကို ယုဒဟု သီးသန္႔ အုပ္ခ်ဳပ္ၾကသည့္ေနာက္ ဒႆမေျမာက္ (ဆယ္ပါးေျမာက္) ယုဒဘုရင္ျဖစ္ေသာ ၾသဇိမင္းကြယ္လြန္ သည့္ႏွစ္တြင္ ေတာင္ပိုင္း
ယုဒႏိုင္ငံ ေနပေရာဖက္ ေဟရွာယသည္ စၾကာဝဠာအရွင္ 
ဘုရားသခင္ကို ျမင္ေတြ႕ခဲ့သည္။
( ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၆း၁-၈)

လူသည္ ဖန္ဆင္းရွင္ ဘုရားသခင္ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္သေလာ။
 ဘုရားသခင္၏ မ်က္ႏွာေတာ္ကို ျမင္ေသာသူသည္ အသက္ရွင္ရေသာသူ
မရွိဟု ထိုဘုရားရွင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ မိန္႔ေတာ္မူသည္( ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၃၃း၂၀ )။သို႔ေသာ္ ယာကုပ္မွ စ၍ ေမာေရွ၊ ရွံဆုန္၏ အေဖ၊ ေဟရွာယတို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို ျမင္ေတြ႕ၾကေသာ္လည္း မည္သည့္
အသက္ အႏၱရာယ္မွ် မၾကံဳခဲ့ၾကေပ။

လူသည္ အျပစ္၌ က်ဆင္းျပီးေနာက္တြင္ အမွန္တကယ္ 
ဘုန္းအာႏုေဘာ္ေတာ္ႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ ဘုရားသခင္ကို ဖူးေတြ႕ႏုိင္စြမ္း
မရွိေတာ့ေပ။ သို႔ေသာ္ ဘုရားဘက္မွ ခြင့္ျပဳလွ်င္သာ မေသရဘဲ ေတြ႕ျမင္ခြင့္ရွိျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိေၾကာင့္ လူဘက္မွ အရင္ခ်ဥ္းကပ္၍ 
မရႏိုင္ေသာ ဘုရားသခင္သည္ ေမတၱာေတာ္ေၾကာင့္ သူ႕ဘက္မွ 
လူကို ခ်ဥ္းကပ္ခဲ့သည္ (ေယာဟန္ ၁း၁၄)။

လူ႔နည္းလူ႔ဟန္ ဆိုလွ်င္ မည္သို႔အားျဖင့္မွ် ျဖစ္ႏုိင္မည္ မဟုတ္။ 
ဘုရားသခင္သည္ မိမိဆီေရာက္ႏိုင္ေသာလမ္းခရီး( ေယာဟန္ ၁၆း၄ )ကို မိမိကိုယ္ေတာ္တိုင္ လူသားမ်ားအား ခင္းေပးေတာ္ မူခဲ့သည္။ 
 ေဟရွာယ၏ ထုိမြန္ျမတ္လွေသာ ျမင္ကြင္းတြင္ ေကာင္းကင္တမန္
သရပ္မ်ားသည္ ဘုန္းၾကီးေသာ ဘုရားသခင္ အား သန္႔ရွင္း၊သန္႔ရွင္း၊
သန္႔ရွင္းဟူ၍ ခ်ီးမြမ္းၾကသည္။

ထိုသို႔ ေဟရွာယ သည္ ဘုန္းေတာ္လြမ္းျခဳံ ေသာ ဘုရားသခင့္ 
မ်က္ေမွာက္ေတာ္ကို ခံစားသည့္အခါ မိမိ၏ မသန္႔ရွင္းမႈကို ျမင္ေတြ႕လာသည္။ လူသည္ မိမိ၏ မသန္႔ရွင္းမႈ၊ ညံ့ဖ်င္းမႈ၊ မစုံလင္မႈ၊ ညစ္ညဴးမႈတို႔အား လြယ္လြယ္ျဖင့္ မျမင္တတ္ေပ။ ျမင္လွ်င္သိလွ်င္လည္း မဝန္ခံေပ။ ဝန္ခံသည္ဆိုပါကလည္း ေနာင္တရလ်က္ စြန္႔လြတ္လိုစိတ္မရွိ။ အေၾကာင္းမွာ မိမိဥာဏ္အားျဖင့္ ေကာင္းမေကာင္း၊ သန္႔ရွင္းမသန္႔ရွင္းဟု သတ္မွတ္ျပီး မိမိ အတိုင္းအတာမွ်ေလာက္ အားျဖင့္သာ မိမိအျပစ္ကုိ တိုင္းတာေနေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ 

ဥပမာ ရြာလုံးကၽြတ္ ေလာင္းကစားလုပ္ေသာရြာတစ္ရြာတြင္ ေလာင္းကစား လုပ္ျခင္းသည္ မေကာင္းေသာအရာ ဟု စိတ္အားျဖင့္ သိအံ့ျငားလည္း လူတိုင္းလုပ္ေသာအရာ၊ အျပစ္ဟု ကင္္ပြန္းမတပ္အပ္ေသာ အရာ
အျဖစ္သာ ျမင္ၾကျပီး အျခားလူမ်ားကို ေက်ာ၍ စြန္႔လြတ္ေနစရာမလိုဟု ထင္တတ္ၾကေပမည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္လည္း မိမိသည္ လူေကာင္းမ်ားထဲက လူေကာင္းတစ္ေယာက္မဟုတ္ သည့္တိုင္ လူဆိုးမ်ားေလာက္ မဆိုးေသာသူျဖစ္သည္ဟု မိမိ အတိုင္းအတာျဖင့္သာ
 ျမင္တတ္ ေလ့ရွိသည္။ 

ထိုသို႔အားျဖင့္ အျပစ္ကို အျပစ္မွန္းသိေသာ္လည္း ထိုအျပစ္ႏြံ၌သာ ဆက္လက္နစ္ျမဲနစ္ေနရန္ ေရြးခ်ယ္ ေလ့ရွိ ျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သည္ ဘုရားသခင္၏ အတုိင္းအတာ၊ အျမင္၊ စုံလင္ သန္႔ရွင္း ေတာ္မူျခင္း ပမာဏ အားျဖင့္ မိမိကိုယ္ကုိ ႏိႈင္းယွဥ္တုိင္းတာမွသာလွ်င္ မစုံလင္ေသာသူ၊ ရြံစရာ အလြန္ေကာင္းေသာ ညစ္ညဴးမႈႏွင့္ ျပည့္ႏွက္ေနသူ၊ ခ်က္ခ်င္း  
စြန္႔လႊတ္ပစ္ ေဆးေၾကာပစ္ရန္ လိုအပ္သူ၊ ေဆးေၾကာေပးမည့္သူလည္း လိုအပ္ေနသူ ျဖစ္ေၾကာင္း အမွန္တကယ္ နားလည္ရန္မည္ ျဖစ္သည္။ 

မ်က္ေမွာက္ေတာ္၌ ဘုရားသခင္၏ သန္႔ရွင္းျခင္းကို ျမင္မွသာ၊ 
အဆိုးၾကီးေတာ့ မဟုတ္ဟု ထင္ကာ ေျပာင္းလဲရန္ အသစ္ျပင္ရန္ ႏွေျမာေသာ ကၽြႏု္ပ္ အသက္တာသည္ အလြန္ ဆိုးရြား အက်ည္းတန္ျပီး ခ်က္ခ်င္းျပဳျပင္ရန္ လိုေသာအရာ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမင္လာမည္ျဖစ္သည္။ စစ္ေဆးသည့္ ကိရိယာထံမွ ေရာဂါ အေျခအေနအတိအက် မသိခင္အထိ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္
 ေပါ့ေလ်ာ့တတ္ ၾကသည္မဟုတ္ေလာ။ 

 ေဟရွာယသည္ မိမိညစ္ညဴးေၾကာင္း သိရံုသာမက ထိုညစ္ညဴးမႈေၾကာင့္ 
သူ၌ အမဂၤလာရွိျပီး အက်ိဳးနည္း ေၾကာင္းေတြ႕ရွိခဲ့သည္။ ထုိညစ္ညဴးမႈမွ 
ခ်က္ခ်င္း ထြက္လိုစိတ္ရွိေၾကာင္း စိုးရြံ႕ေၾကာင့္ၾကေသာ သူ၏အာေမဍိတ္ 
စကားက သက္ေသျပသည္။ ဘုရားသခင္က သူ႔အျပစ္ကို ေျပရွင္းေစခဲ့သည္။ သန္႔ရွင္းလွေသာ မ်က္ေမွာက္ ေတာ္၌ မိမိ၏ ညစ္ညဴးမႈကို ျမင္ျပီး စြန္႔လႊတ္
လိုေသာ ဆႏၵရွိသူအေပၚ ဘုရားသခင္က သန္႔ရွင္းခြင့္ေပး ကာ ေက်းဇူးျပဳေတာ္မူခဲ့သည္။ ေဟရွာယသည္ မ်က္ေမွာက္ေတာ္
ခံစားျပီးေနာက္ လူမ်ားထံ ဘုရားသခင္၏ သတင္းစကားကို 
သယ္ေဆာင္ရန္ မိမိ အသက္တာကို ပုံအပ္ခဲ့သည္။ 

မ်က္ေမွာက္ေတာ္ကို အမွန္တကယ္ ခံစားေသာသူ၏ အသက္တာ၌ ဘုရားသခင္အတြက္ ဆက္ကပ္လိုေသာ ႏွလုံးသား အလိုလို
 ေပၚထြက္လာပါသည္။ ယေန႔ မ်က္ေမွာက္ေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ မည္ကဲ့သို႔ 
ခံစားရမည္နည္း။ ခံစားပုံသည္ ေဟရွာယႏွင့္ တူခ်င္မွတူမည္။ ယေန႔ ယုံၾကည္သူသည္ ဘုရားသခင္ကို ေနရာတိုင္း၌ ကိုးကြယ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ မ်က္ေမွာက္ေတာ္ကိုလည္း ေနရာတိုင္း၊ အခ်ိန္တိုင္း၊ အေျခအေနတိုင္းတြင္ ခံစားႏိုင္ေပသည္။ 

ယံုၾကည္သူအေတာ္မ်ားမ်ားသည္ ဘုရားသခင္ကို တနဂၤေႏြ
ဘုရားေက်ာင္းမွာသာ ကိုးကြယ္မည္ဟု ပုံေသတြက္ ေလ့ရွိသည္။မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္ကို အခ်ိန္ေပးျပီး မိမိစိတ္ႏွလုံး၊ အသိဥာဏ္၊ အေတြးမ်ား
အားျဖင့္ အာရုံစိုက္ကာ က်မ္းစာထဲက သူ၏ အမိန္႔ေတာ္မ်ား၊ ကတိေတာ္
မ်ားကို ဆင္ျခင္ရြတ္ဖတ္ရင္း ထုိႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အေပၚ အသက္တာက တုန္႔ျပန္ေသာ စကားလုံးမ်ားျဖင့္ ဆုေတာင္း၍ ဘုရားသခင္ကို ဘုန္းၾကီးျခင္း၊ ဂုဏ္ျပဳျခင္း၊ ခ်ီးမြမ္းျခင္း၊ ရုိေသ ေလးျမတ္ျခင္း၊ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္း၊
ခ်စ္ျခင္းမ်ား ေပးအပ္ကာ ကိုးကြယ္ပါ။

ကုိးကြယ္ျခင္းဟူသည္ ဘုရားသခင္ကို ၾကည္ညိဳေလးျမတ္မႈေပး
အပ္ျခင္း၊ အသက္တာအေပၚ အုပ္စိုးခြင့္ ဘုန္းတန္ခိုးအႏုေဘာ္
 ေပးအပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေနသည့္ အခုိက္အတန္႔သည္ ဘုရားသခင္၏ မ်က္ေမွာက္ေတာ္ တိုးဝင္ေသာ အခုိက္အတန္႔ျဖစ္သျဖင့္ ဘုရားသခင္ဘက္မွလည္း 
မိမိ၏ သန္႔ရွင္းျခင္း၊ လွပျခင္းကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား ျမင္ေစမည္
 ျဖစ္ျပီး အတူရွိ ေတာ္မူျခင္း၊ အုပ္စိုးေတာ္မူျခင္းအတြက္လည္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔အသက္တာမွာ ျပန္လည္စိတ္ခ်မႈရေစ
 ေတာ္မူမည္ ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment